Ik in Rijswijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij welke Mediamarkt heb je hem gehaald?
Fuck die bandsquote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Moody het volgende:
Jawel hoor
Trouwens. Iedereen die Coldplay goed vindt moet ook eens de volgende bands proberen:
- Travis
- Apples in Stereo
- Turin Brakes
- The Thrills
na een paar keer luisteren kan ik: "fix you", "what if" en "X and Y" héél erg waarderenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb het album nu ook.
na pas 1x geluisterd hebben vind ik deze plaat juist minder poppy dan zijn voorgangers..
vind hem eigenlijk een beetje saai zelfs, maar ik geef hem nog een paar luisterbeurten![]()
Geen idee.... EAC misschien?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef Iguana84 het volgende:
oja is copy protection maar hoe omzeil ik dat?
dit is volgens mij niet illegaal, dit behoord volgens mij tot thuiskopie? (of ik heb het fout)quote:Op zondag 5 juni 2005 23:24 schreef Iguana84 het volgende:
(overigens is dit wel legaal om te doen)
Je hebt gelijk want een thuiskopie magquote:Op maandag 6 juni 2005 00:12 schreef iDex het volgende:
[..]
dit is volgens mij niet illegaal, dit behoord volgens mij tot thuiskopie? (of ik heb het fout)
kheb het concert ff opgenomen van mtv, morgenmiddag maar ff vor gaan zitten
het album, tja moeilijk te zeggen, bij de andere albums bleef ik geboeid luisteren, bij de nieuwe heb ik nog niet het album echt in mijn hoofd, als ik de nummers weer luister dan herken ik alleen speed of sound en talk.... morgen maar weer een proberen
Mijn favo nummer van X & Y, ik heb dat nummer hier op repeat staanquote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef mrkanarie het volgende:
aan het begin van Talk als je die gitaar hoor, whoaa... dan krijg ik helemaal kippevel!
Dat was toch n sampletje van Goldfrapp?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef mrkanarie het volgende:
aan het begin van Talk als je die gitaar hoor, whoaa... dan krijg ik helemaal kippevel!
Van Kraftwerkquote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat was toch n sampletje van Goldfrapp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |