Geen idee.... EAC misschien?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef Iguana84 het volgende:
oja is copy protection maar hoe omzeil ik dat?
dit is volgens mij niet illegaal, dit behoord volgens mij tot thuiskopie? (of ik heb het fout)quote:Op zondag 5 juni 2005 23:24 schreef Iguana84 het volgende:
(overigens is dit wel legaal om te doen)
Je hebt gelijk want een thuiskopie magquote:Op maandag 6 juni 2005 00:12 schreef iDex het volgende:
[..]
dit is volgens mij niet illegaal, dit behoord volgens mij tot thuiskopie? (of ik heb het fout)
kheb het concert ff opgenomen van mtv, morgenmiddag maar ff vor gaan zitten
het album, tja moeilijk te zeggen, bij de andere albums bleef ik geboeid luisteren, bij de nieuwe heb ik nog niet het album echt in mijn hoofd, als ik de nummers weer luister dan herken ik alleen speed of sound en talk.... morgen maar weer een proberen
Mijn favo nummer van X & Y, ik heb dat nummer hier op repeat staanquote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef mrkanarie het volgende:
aan het begin van Talk als je die gitaar hoor, whoaa... dan krijg ik helemaal kippevel!
Dat was toch n sampletje van Goldfrapp?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef mrkanarie het volgende:
aan het begin van Talk als je die gitaar hoor, whoaa... dan krijg ik helemaal kippevel!
Van Kraftwerkquote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat was toch n sampletje van Goldfrapp?
Welke vond je dan minder?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef dVTB het volgende:
Daarin zit het verschil met vorige albums; daar stonden steeds een paar mindere nummers op.
Poeh, heb ik zo niet bij de hand, die titels. In elk geval 2 of 3 nummers van A Rush...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Welke vond je dan minder?
mja, vond het een matig concertje. Maar goed, was wel de moeite waard.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
Begint om 23:05 al. Voor je 't weet mis je de eerste 10 minuten.
Uitzending is opgeschoven. Begint nu pas om 23:26 en duurt tot 00:19![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |