45 euro? Wel dure singles dan, de cd alleen kost 9,95 bij de Mediamarkt...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:20 schreef Roskoo het volgende:
Ik heb 'm gisteren via de post gekregen ik na een keer of 3 luisteren constateer ik dat Coldplay nog steeds TOP is. Ik heb via Plato in Den Haag. Daar hadden ze een mooi pakket met daarin alle verkrijgbare versie's van de single Speed of sound plus de cd voor 45 euro.
Ach je bent fan of niet. Dan heb je het er gewoon voor over. Ik heb wel eens een cd maxi uit Amerika over laten komen voor 20 euro. Maar dan heb je wel wat. Ik heb alles van Coldplay.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef Moody het volgende:
[..]
45 euro? Wel dure singles dan, de cd alleen kost 9,95 bij de Mediamarkt...
Dan kan ik Blue Merle, Snow Patrol en The Stills ook nog van harte aanbevelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Moody het volgende:
Jawel hoor
Trouwens. Iedereen die Coldplay goed vindt moet ook eens de volgende bands proberen:
- Travis
- Apples in Stereo
- Turin Brakes
- The Thrills
Jah, en 9,95 bij de Mediamark, maar dat was al gezegdquote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef NvM het volgende:
De cd opzich ken ik nog niet erg goed, maar de sfeer die de cd meebrengt vind ik al goed genoeg!
De wereldwijde release is 6 juni, maar ik zag vrijdag toch echt de cd al in de Free Record Shop liggen...Voor 14,99![]()
bij welke Mediamarkt heb je hem gehaald?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef Moody het volgende:
[..]
45 euro? Wel dure singles dan, de cd alleen kost 9,95 bij de Mediamarkt...
Ik in Rijswijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij welke Mediamarkt heb je hem gehaald?
Fuck die bandsquote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Moody het volgende:
Jawel hoor
Trouwens. Iedereen die Coldplay goed vindt moet ook eens de volgende bands proberen:
- Travis
- Apples in Stereo
- Turin Brakes
- The Thrills
na een paar keer luisteren kan ik: "fix you", "what if" en "X and Y" héél erg waarderenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb het album nu ook.
na pas 1x geluisterd hebben vind ik deze plaat juist minder poppy dan zijn voorgangers..
vind hem eigenlijk een beetje saai zelfs, maar ik geef hem nog een paar luisterbeurten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |