quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:51 schreef Patrick281 het volgende:
Morvgenj vg\a\anj swe nj\a\ar cde beursw, njiet om ietsw te kopenj, m\a\ar swfeer proevgenj.![]()
(al[ weet je njooit wat je evgenjtueel[ tegenj komt, dusw uitgavgenj njiet uitgeswl[otenj)
Enj cdit isw icdcd cde vgoecdkoopswte Bimot\a ooit, \al[ cdenjkenj cde eivgenj\a\arenj nju er njovg swteecdsw cde hoofcdprinjsw vgoor te krinjvgenj.![]()
SWorry, heb eenj irrit\anjt toetswenjborcd, enj vgeenj zinj om te ecdittenj.![]()
L{\atersw.
![]()
Nee onmogelijk.... morgen werken.. zaterdag bruiloft in Arnhem waar ik blijf slapen en zondag een bezoek aan een zieke vriend in Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja zoals eerder gezegd door OPM : het is maar waar je de belangen legt.![]()
En kan je niet einde van de middag of s'avonds.Geen idee of het een dag tot laat open is zoals vrijdag ..
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:57 schreef ondeugend het volgende:
En dat terwijl het WK Ijsspeedway in Assen plaatsvind.
Wat mij betreft ben je welkom in Assen zaterdagavond en zondagmiddag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg gaaf om een keer live te zien.
[afbeelding]
In Oktober ben je te laat hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:18 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx, misschien volgend jaar of met de Superbikes in oktober dat ik eens die kant op kom.
Nu weer Nick weekend vanaf morgenmiddag 17:00.![]()
Laters.![]()
Moest ff een andere compie opstarten omdat ik met het andere toetsenbord niet eens meer kon inloggen.
Niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
goedesmorgens,
* Mercy_symbol gaat ook niet naar de beurs
Vergeten?! Je bent echt nog niet goed wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:49 schreef Makster het volgende:
Damn heel die beurs vergeten![]()
Misschien van het weekend maar dan.....
Topic is al dicht toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Youssef heeft weer een eigen topicje in FB.
Kijk nou uit, je hebt zo weer een ban aan je broek hangen.![]()
Doel meer op de algehele insteek (sorry woordgrapjequote:
Sorry, ik had gisteren mijn scherpe dagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doel meer op de algehele insteek (sorry woordgrapje) die zijn berichten hebben.
Ik heb al mijn eigen spammailtjesquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
Pielemuis ?
Youssef toch ! Kan ik je misschien spammailtjes forwarden ?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Toen was ik 16!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sorry, ik had gisteren mijn scherpe dag![]()
Edit: enne youssef is ook niet meer op MF welkom
De voor Nederland bestemde 950 Supermoto is zwaar beschadigd geraakt en kan dus niet tentoongesteld worden.quote:
quote:Dit is een sm waar ze een overschot aan teveel kappen van andere ktm`s die ze over hadden hebben opgeplakt, een wegracer vork in hebben gezet, de spaken vergeten zijn en ze standaard gelevert worden met lekke achterveer.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:57 schreef Youssef het volgende:
De voor Nederland bestemde 950 Supermoto is zwaar beschadigd geraakt en kan dus niet tentoongesteld worden.
Welke lummel...
Zo zie je maar, jong geleerd..quote:
4300.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:03 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo zie je maar, jong geleerd..
Heb je die zx6r nou al gekochtmag ik trouwens vragen wat je voor dat ding had moeten betalen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:11 schreef Romius het volgende:
Niemand reageerd dat ik handschoenen wil kopen op de beurs
Ik kom gewoon niet meer hier![]()
Weet ik niet, moet ik even op marktplaats struinen. Ik heb nooit echt naar een 98er gekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
4300.Mag ik vragen wat je van die prijs vindt?
Ik denk dat het iets onder de gemiddelde prijs ligt, maar wat vooral reden was voor mij naar de 98'er te kijken is dat ik bevestig kreeg dat de zxr400 veel minder koppel heeft en ik de 98'er dan toch veel meer waar voor zijn geld vind geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik even op marktplaats struinen. Ik heb nooit echt naar een 98er gekeken
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
straks naar de beurskijken, kijken…niet kopen
![]()
Kijk aanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets onder de gemiddelde prijs ligt, maar wat vooral reden was voor mij naar de 98'er te kijken is dat ik bevestig kreeg dat de zxr400 veel minder koppel heeft en ik de 98'er dan toch veel meer waar voor zijn geld vind geven.![]()
Het werd vooral leuk toen ik uitbetaald kreeg laatste maandEn ja, de mogelijkheden ben ik nu aan het uitzoeken.
mooi tankpadje laat ik niet liggen neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:Spannend vooruitzicht. Als je iets tegenkomt dan koop je het toch, met name kleine dingen.
Opgelegd door de Staatquote:Beperkingen opgelegd gekregen van je vriendin?![]()
Of is de term kopen alleen van toepassing op een hele motor.![]()
quote:Laters .. zie je straks misschien nog.
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:11 schreef Romius het volgende:
Niemand reageerd dat ik handschoenen wil kopen op de beurs
Ik kom gewoon niet meer hier![]()
Thundercat al geprobeerd? Die deed het bij mijn vriendin erg goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:58 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren 15 mailtjes over en weer met mijn vriendin geswtuurd welke motor nou precies haar smaak is.![]()
Foto's naar haar gemaild van de CBR600, R6, ZX6R, GSX600F, RS250, SZR660, CB600F2.
All[esw inj haar favgoe kl[euren, koswte aardig wat Googl[e tijd.
Niets werd goedgekeurd.
Tegen 23:00 gooide ik maar de handoek in de ring.![]()
En toen kreeg ik dit model voor ogen. De enige motor die ze mooi vind.![]()
![]()
Toevallig 2 jaar geleden bij Motoport gezien, en nog steeds verliefd.![]()
[afbeelding]
Goede smaak Bimota Supermono.
![]()
MV Agusta Brutale die ze vorig jaar ook wel mooi vond wasw blijkbaar toch niet blijven hangen.
Ze heeft al dezelfde Italiaanse voorkeur als ik.![]()
![]()
Toetsenbord doet weer raar af en toe, 30 keer <del> in 1 post om e.a. te corrigeren......![]()
anders kan ie misschien wel een MC'er bereid vinden om dat ding voor hem te vervoerenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kijk aanSucces!!
Ik zag op MF al iemand die zijn motoraanhanger uitleende, misschien ideetje voor jou ook
Ja hoor, ik werk in Amsterdam, dus ik rijd 'm wel ff terug hiernaartoequote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
anders kan ie misschien wel een MC'er bereid vinden om dat ding voor hem te vervoeren![]()
lijkt met niet echt een groot probleem,
Kijk aan youssuffquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:57 schreef Romius het volgende:
[..]
Ja hoor, ik werk in Amsterdam, dus ik rijd 'm wel ff terug hiernaartoe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Jongens, als er mensen serieus zijn moet je dat wel duidelijk aangeven. Want ik moet nu wel alle mogelijkheden weten en geen "volgens mij" tegen de verkoper meer zeggen![]()
Ik ga naar school, eerste uren had ik even overgeslagen, lekker uitgeslapen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar dat je naar de tandarts moest, vervolgens je bek opentrekken, oude vulling laten zien, werkt perfectquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Jongens, als er mensen serieus zijn moet je dat wel duidelijk aangeven. Want ik moet nu wel alle mogelijkheden weten en geen "volgens mij" tegen de verkoper meer zeggen![]()
Ik ga naar school, eerste uren had ik even overgeslagen, lekker uitgeslapen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zeg maar dat je naar de tandarts moest, vervolgens je bek opentrekken, gouden vullingen laten zien, werkt perfect![]()
Nou dat kan tegenwoordig heel snel gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou dat kan tegenwoordig heel snel gaan.
Smoesjes is zo brugklasquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zeg maar dat je naar de tandarts moest, vervolgens je bek opentrekken, oude vulling laten zien, werkt perfect![]()
Volgens mij kom je meer op de rest van het forum dan op FokMCquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]Het opperhoofd zelf nam het woord permban gisteren ook even in de mond.
Niet tegen mij overigens.![]()
Topquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:11 schreef Romius het volgende:
[..]ik wil je wel helpen hoor, als ik een motor moet terugrijden, geen probleem.
Nee, in je bed blijven liggen, dat is volwassenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Smoesjes is zo brugklas![]()
Kom op zeg hej, gewoon zeggen dat je geen zin had of "huh, was ik er niet
"
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:20 schreef stinkie het volgende:
gisteravond mijn motortje weer opgehaald, eindelijk weer door de file heen
nu alleen nog nieuwe ketting, voorband en wat bougietjes en hij is weer op en top in orde
ja, nu durf ik dus weer mee te posten hier
Wel als je weet dat je toch niets nuttigs doet in bepaalde lessen en je op deze manier veel productiever bent de rest van de dag. Ik ga echt niet zomaar blijven liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, in je bed blijven liggen, dat is volwassen![]()
Als je je een keer verveelt en je hebt heel het fokforum zo een beetje gehad, dan is het altijd leuk Youssef z'n recente posthistorie te lezen. Doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doel meer op de algehele insteek (sorry woordgrapje) die zijn berichten hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je je een keer verveelt en je hebt heel het fokforum zo een beetje gehad, dan is het altijd leuk Youssef z'n recente posthistorie te lezen. Doe ik ook wel eensTe droge opmerkingen gewoon
Hmm dat is dan weer goed doordachtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wel als je weet dat je toch niets nuttigs doet in bepaalde lessen en je op deze manier veel productiever bent de rest van de dag. Ik ga echt niet zomaar blijven liggen.
Wanneer kan jij meeten? 16-17 of... ziet Stinkie.
Zou zomaar eens kunnen ja, maar ik plan nooit zover van te vorenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]Kan je 16, 17 of 16&17 april meeten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je je een keer verveelt en je hebt heel het fokforum zo een beetje gehad, dan is het altijd leuk Youssef z'n recente posthistorie te lezen. Doe ik ook wel eensTe droge opmerkingen gewoon
Volgens mij omdat er hier makkelijk over heen gekeken kan worden,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:50 schreef hicham het volgende:
Waarom is er een apart meet topic? Kan dat niet gewoon hier?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:56 schreef Didiot het volgende:
Ik lijk trouwens zowaar niet zo dik in die jas![]()
Goede keuze dus![]()
Kickz0rquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even een motor gereserveerd voor Youssef, een groene ZX6R uit 2002 voor maar € 4.950,00![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen ja, maar ik plan nooit zover van te voren
ligt ook een beetje aan de staat van de voorband icm het weer natuurlijk.
Als het maar niet weer in the middle of nowhere is
Eigenlijk had ik een foto moeten maken he.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:49 schreef Youssef het volgende:
Kickz0rWaar staat die dan?
![]()
Toch maar gaan zondag dan, al is het maar om veel motoren te zien
Heeft geen D sluiting, maar gewoon een snelsluiter. Overigens lijkt het me vreemd dat voor een CRT dag oid je een D sluiting zou moeten hebben aangezien er bijna geen fabrikanten zijn die ze met D sluiting leveren (ik geloof alleen AGV en/of Shoei). En hij zit echt perfect om m'n hoofd. Is zelfde maat als m'n systeemhelm, maar zit toch nog een stukje beterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ziet er allemaal cool uit Didiot,
heeft die helm toevallig ook een dubbel D sluiting ?
dan ben je dus ook al klaar voor een eventueel circuit,
Ze had het over bepaalde ronde vormingen, net zoals ze zelf goed rond gevorm is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
Thundercat al geprobeerd? Die deed het bij mijn vriendin erg goed
En wat heeft dat met het huis te maken dat hij hem niet meer kwijt wil.quote:
Kweet niet wat het ermee heeft te maken, maar ja, zie zelf maar zijn laatste reactiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
En wat heeft dat met het huis te maken dat hij hem niet meer kwijt wil.
Meestal is dat juist de reden.![]()
Heequote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:42 schreef Didiot het volgende:
Zo, en weer terug van de beurs
Schuift het trouwens nog wat, en je gaat niet meer toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee
Ziet er goed uit die spulletjes, heb zelf een mooi setje sportieve zomerhandschoenen gekocht
We zijn ondermeer langs de Bandit club gelopen, Yamaha FJ, Fazer, en de Honda Shopper club (Shadow, was het even vergeten) met standbemanning die er qua kleding uit zagen als Harley Davidson harde kern leden uit het bejaardenhuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |