Volgens mij omdat er hier makkelijk over heen gekeken kan worden,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:50 schreef hicham het volgende:
Waarom is er een apart meet topic? Kan dat niet gewoon hier?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:56 schreef Didiot het volgende:
Ik lijk trouwens zowaar niet zo dik in die jas![]()
Goede keuze dus![]()
Kickz0rquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:23 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even een motor gereserveerd voor Youssef, een groene ZX6R uit 2002 voor maar € 4.950,00![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen ja, maar ik plan nooit zover van te voren
ligt ook een beetje aan de staat van de voorband icm het weer natuurlijk.
Als het maar niet weer in the middle of nowhere is
Eigenlijk had ik een foto moeten maken he.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:49 schreef Youssef het volgende:
Kickz0rWaar staat die dan?
![]()
Toch maar gaan zondag dan, al is het maar om veel motoren te zien
Heeft geen D sluiting, maar gewoon een snelsluiter. Overigens lijkt het me vreemd dat voor een CRT dag oid je een D sluiting zou moeten hebben aangezien er bijna geen fabrikanten zijn die ze met D sluiting leveren (ik geloof alleen AGV en/of Shoei). En hij zit echt perfect om m'n hoofd. Is zelfde maat als m'n systeemhelm, maar zit toch nog een stukje beterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ziet er allemaal cool uit Didiot,
heeft die helm toevallig ook een dubbel D sluiting ?
dan ben je dus ook al klaar voor een eventueel circuit,
Ze had het over bepaalde ronde vormingen, net zoals ze zelf goed rond gevorm is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
Thundercat al geprobeerd? Die deed het bij mijn vriendin erg goed
En wat heeft dat met het huis te maken dat hij hem niet meer kwijt wil.quote:
Kweet niet wat het ermee heeft te maken, maar ja, zie zelf maar zijn laatste reactiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
En wat heeft dat met het huis te maken dat hij hem niet meer kwijt wil.
Meestal is dat juist de reden.![]()
Heequote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:42 schreef Didiot het volgende:
Zo, en weer terug van de beurs
Schuift het trouwens nog wat, en je gaat niet meer toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee
Ziet er goed uit die spulletjes, heb zelf een mooi setje sportieve zomerhandschoenen gekocht
We zijn ondermeer langs de Bandit club gelopen, Yamaha FJ, Fazer, en de Honda Shopper club (Shadow, was het even vergeten) met standbemanning die er qua kleding uit zagen als Harley Davidson harde kern leden uit het bejaardenhuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |