tot nu toe vond ik Assen ook meer sociaal onaangepast , dit is te braafquote:
schade bak en opknappen maarquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:17 schreef speedfreakssj het volgende:
TOT NOG TOE vind ik die van assen best netjes vergeleken met dit. maar we zullen straks wel zien.
Wel leuk, een scooter sjonnie met scooter anita.......
Wel mooie mercedes zeg, waar zullen ze dat van betalen?
Valt tegen. Zij zijn uit een gedeelte van de wijk maar er zijn meer van dat soort plekken. Juist omdat het gesloopt wordt is het al aardig uitgedunt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:20 schreef BrauN het volgende:
Het is volgens mij ook helemaal geen extreem asociale wijk. Wat je nu ziet zijn gewoon een stel sjonnie's die in een huizenblok wonen waar de meeste mensen al zijn vertrokken omdat het plat gaat, maar zij zijn gewoon de állergrootste debielen uit de straat dus blijven nog effe.
Spannend.
vond t ook tam : niet iets van "mot je effe verkracht wordeeeeee"" ofzoquote:
lekker goedkoopquote:
Meerpaal dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
als ze op school zitten zitten ze bijna allemaal op de vlietschool.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef tuut84 het volgende:
zouden ze ook nog naar almelo toe gaan. daar woont ook wel van dat tuig
Valt wel mee. Er zijn een paar van die inteeltplekken waar t echt zo erg is. (En ook nog wel een stukje erger dan je nu gezien hebt) Maar waar ik gewoond heb daar wonen alleen maar bejaarden. Alhoewel m'n overbuurvrouw nog wel eens met messen buiten liep te zwaaien en een andere buurman drugs dealt.quote:
Duinrand.quote:
de kerkelanden bestaat toch grotendeels niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kerkelanden/Goossemaat en je hebt een nieuw programma.
'vraag of piet bij jullie komt wonenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zijn een paar van die inteeltplekken waar t echt zo erg is. (En ook nog wel een stukje erger dan je nu gezien hebt) Maar waar ik gewoond heb daar wonen alleen maar bejaarden. Alhoewel m'n overbuurvrouw nog wel eens met messen buiten liep te zwaaien en een andere buurman drugs dealt.Maar doordat de halve wijk wordt gesloopt worden bijna alle probleempunten aangepakt.
Nou de helft is dichtgetimmert enzo. Nu zijn ze bezig het spul een beetje aantrekkelijker te maken door het opnieuw te schilderen enzo. Werkt niet zo.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:41 schreef tuut84 het volgende:
[..]
de kerkelanden bestaat toch grotendeels niet meer
dat soort mensen zullen nooit maar dan ook nooit de politie bellen. Zij lossen dat zelf wel op.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:40 schreef speedfreakssj het volgende:
Tja, ik snap alleen niet waarom zo dat zo tof vinden hoor. Als een van die vrienden in elkaar gemept word door een mokro zoals zij dat zeggen, lopen ze vast heel hard te janken dat de politie er niet is.
die kale wel redelijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:42 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden niet eens een gaaf Haags accent.
Duindorp ligt in Scheveningen en Schevenings is totaaal niet te vergelijken met Haags.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:42 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden niet eens een gaaf Haags accent.
ja toch, niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die kale wel redelijk![]()
hij is de opgepomte versie van Jantje Smitquote:
jij neemt al vast een voorschot op die aflevering?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Liwwadden komt oek nog.
Dat gaat neet dere in de Wielepolle si'k die vertellen.
Lijkt op Wesley.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef laffer het volgende:
[..]
hij is de opgepomte versie van Jantje Smit![]()
Ik hoorde 1 keer een prachtig Haags accent, dacht ik, maar of die gast hebben we niet weer gehoord of hij praatte anders voor de camera.quote:
Als er ergens in Nederland veel volkslui en mafkezen wonen, dan is het in Leeuwarden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jij neemt al vast een voorschot op die aflevering?
wtf zegt die gast..
ja zou jij er naast willen wonen danquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:51 schreef tuut84 het volgende:
duindorp had midden in vlissingen moeten liggen. daar lopen een bult van die buitenlanders POE HE
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
je moet die reactie,s lezen op de sbs6 site
NEE absoluut niet. het bevalt me goed hier in ons boerendorpjequote:Op donderdag 10 maart 2005 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja zou jij er naast willen wonen dan
bij mij ook.. 2 hoeken danquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:32 schreef ook_gek het volgende:
....
Die gevangenis zit bij mij om de hoek
quote:ja bush kan nu een keer niet met komma,s werken maar ik kom ook uit een zuip fam kan er ook niks aan doen maar heb er vree mee ieder voor zich maar ik weet heb ook een rot jeugt gehad heb nu ook kids wil er voor ze zij en ja ieder verwerkt zijn probleem mijn jongere zusje hebben ze ook op genomen die leefd ook zo maar ja het is haar leven je verdriet verdrinken is natuurlijk ook geen op lasing maar het gaat allemaal wat beter met drank groetjes aan sbs
Waarom denken friezen toch altijd dat Leeuwarden iets speciaals is,1 moord en dan is het meteen het crimineelste dorp van NL,is dat omdat het midden in 100km2 klei ligt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als er ergens in Nederland veel volkslui en mafkezen wonen, dan is het in Leeuwarden.
Het zijn idd echte schattenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vond het wel lachen, dit was nog vrij onschuldig. En terecht dat ze geen moslims in hun wijk willen, zo zouden meer Nederlanders moeten denken.
Trouwens, die Jan die zijn huurhuis te koop zet,
Verder viel het me mee, dit waren nog wel goeie jongens.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:02 schreef klootje het volgende:
[..]
Waarom denken friezen toch altijd dat Leeuwarden iets speciaals is,1 moord en dan is het meteen het crimineelste dorp van NL,is dat omdat het midden in 100km2 klei ligt?
Verkapt "kijk mij, ik kan dialect verstaan" post.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
Trouwens, wat zit ik me toch te ergeren aan die ondertiteling, echt onzinnig, waarschijnlijk om het asocialer over te laten komen ofzo.
toevallig, wou ik ook net posten.quote:[b]Op donderdag 10 maart 2005 23:05
Is de vorige aflevering trouwens nog ergens te zien/downen?
ik zit hier een beetje beschaaf teivei te kekequote:Op donderdag 10 maart 2005 23:25 schreef speedfreakssj het volgende:
ach, het zijn allemaal kankerapen, gewoon apen zeg ik je. Kek dan...
Opleiding: Hotelmanagement <--- hoge hotelschool neem ik aan?quote:
Ik zag ook aan hun kleding dat ze bijna allemaal merkkleding droegen en gouden kettingen omhadden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:07 schreef Steve-O het volgende:
Geweldig
Geen uitkering, geen werk en toch goed rond kunnen komen.
idd en een mercedes onder ze holquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag ook aan hun kleding dat ze bijna allemaal merkkleding droegen en gouden kettingen omhadden.
Die 'klusjes' zullen wel goed verdienen
Oh waar ik helemaal dubbel om lag was toen ze brandjes gingen veroorzaken om de politie te laten komen, want 'ze moesten maar eens wat doen voor die belastingcenten'. Euh hoezo? Je werkte toch niet?
vergis je niet, die lui betalen anders flink accijns.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:41 schreef Erasmusch het volgende:
Die dikzak die het geld geld beheerde van die heroinehoer
Jan die zn huurwoning te koop zet
onze belastingcenten
Dat gebeurt er dus echt elk weekend. Ontzettende gaten daar in 't asfalt. Ben blij dat ik er weg ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag ook aan hun kleding dat ze bijna allemaal merkkleding droegen en gouden kettingen omhadden.
Die 'klusjes' zullen wel goed verdienen
Oh waar ik helemaal dubbel om lag was toen ze brandjes gingen veroorzaken om de politie te laten komen, want 'ze moesten maar eens wat doen voor die belastingcenten'. Euh hoezo? Je werkte toch niet?
Bijna goed, ik doe idd hotelmanagement maar niet in schev. In L'damquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Opleiding: Hotelmanagement <--- hoge hotelschool neem ik aan?
Als jij in het eerste jaar zit moet jij wel in die studentenflat wonen. Wat ik aan neem als je er 2 hoeken van af woont. Zo ja dan kunnen we zwaaien naar elkaar. Ik kijk er op uit namekijk![]()
Op woensdag is de herhalingquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik was gister ziek, dus heb het niet gekeken
Wanneer is de herhaling?
Waar in L'dam zit dat danquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
Bijna goed, ik doe idd hotelmanagement maar niet in schev. In L'dam
Ja dat was wel ernstig jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die arme piet
ja we hebben ruitje in getikt en hem in zijn gezicht gespoten met traangast
nee man rot op dat is hier letterlijk om de hoek. 5 stappen zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:11 schreef _DaNi_ het volgende:
L'dam > voorbij Leidschenhage > TIO
enne.. ik woon vlak bij de AH..
Neej, ik woon niet boven de AH.... en ook niet op die hoek, daar wonen alleen hotelo'squote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man rot op dat is hier letterlijk om de hoek. 5 stappen zetten![]()
Ik weet niet of je een man of vrouw bent. Maar als je een man bent is de kans groot dat je boven de AH woont op de hoek....
Best een gek idee want ik sta elke werkdag op de bus te wachten bij de AH![]()
Ah dat zijn de echte hotelo"s dusquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
Neej, ik woon niet boven de AH.... en ook niet op die hoek, daar wonen alleen hotelo's
Ik zal je vertellen dat 't leuk wordt. Ik ken die wijk de Wielenpolle wel een beetje. Schroot-wijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:35 schreef greatgonzo het volgende:
vanavond De Wielenpolle, Leeuwarden. Nog geen voorstukjes gezien. Hopelijk deze keer wel wat toffe one-liners en bezopen lui.
ik ga zeker kijkenquote:
21:55 kleine Youssefquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:36 schreef Youssef het volgende:
Hoe laat komt die zooi?
Jan Schaap.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb die herhaling van gisteren gezien
en OMG die Jan die ken ik gewoon...
Tnxquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:38 schreef schatje het volgende:
[..]
21:55 kleine Youssef.
[afbeelding]
De Wielenpolle, Leeuwarden.
van de gevangenis zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb die herhaling van gisteren gezien
en OMG die Jan die ken ik gewoon...
Iemand die muren plamuurt en gipswanden glad maakt. En hij maakt plafonds glad. En nog meer. Ofzoiets.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef Rahja het volgende:
Ff een stomme vraag, wat is een stukadoor![]()
als wat... mongooltje??quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:40 schreef Woutey het volgende:
VANAVOND KOM IK OP TV!!!!!
Och, dat taaltje beheers ik ook wel, als geboren Leeuwarder.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze hebben er hier en daar een knappe vertaler bij moeten zoeken
jaweeeel, jaweeeelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vind het allemaal wel weer meevallen. Er zijn toch wel ergere wijken te bedenken dan wijken als deze?
dacht ik ook al, waneer komen de buurtgevechten en auto's van buren in de fikquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vind het allemaal wel weer meevallen. Er zijn toch wel ergere wijken te bedenken dan wijken als deze?
Nee z'n -ex schoondochter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat een treurnis.
Is die meid nou z'n dochter?
Ik ook wel hoor, na 6 jaar middelbare school in Leeuwarden, maar het valt gewoon op, al die woorden die je weer hoortquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och, dat taaltje beheers ik ook wel, als geboren Leeuwarder.
nein, z'n vriendin, en ze gaan al heel lang met elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat een treurnis.
Is die meid nou z'n dochter?
je moet het toch gezellig maken in je eentje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef rotskibo het volgende:
Die bonenstaak, die gozer die zn deur kapotschiet
nee, ik praat niet zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
"Heb je een goede band met de politie??"![]()
.
Dat zeiden ze toch ook?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef greatgonzo het volgende:
op de uitkijk, volgens mij staat hij gewoon voor die toko te wachten tot de beveiliging komt![]()
ja, maar hij staat vóór de toko, niet op een hoekje ofzo, nee ervoor!quote:
Precies, 100 uur. Voor 3 maanden wietplantage .... dat is een uur per dag dat je een wietplantage hebt ..... tering, best lucratiefquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef kastanova het volgende:
Sjezus, ik ga ook maar eens een wietplantage beginnen...
Zelfs áls je betrapt wordt, verdient het beter dan werken.
En ondertussen zie je de buik van hemquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Moet oppassen met mijn eten, heb last van mijn hart
En die dikke hamburgers en aardappelschijfjes met een lading ketchup en dan nog de sperziebonen die in de jus dobberenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ondertussen zie je de buik van hem![]()
Relaxete gast.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
die rinus is wel een toffe gozer volgens mij.
Je moet geen problemen met hem hebben, maar tis een goeie gozer
Het zijn allemaal goeie gozers, maar je moet je wel aan ze aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
die rinus is wel een toffe gozer volgens mij.
Je moet geen problemen met hem hebben, maar tis een goeie gozer
Er bestaan heel veel van dit soort mensen, hele wijken vol.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Ik ben oprecht droevig van deze uitzending geworden.
Wat een treurnis.
Wat een domme mensen.
Wat een domme oermensen.
Boontjes waren niet goed afgegoten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
En die dikke hamburgers en aardappelschijfjes met een lading ketchup en dan nog de sperziebonen die in de jus dobberen
Ook lastigquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Boontjes waren niet goed afgegoten.
hee, niet zeuren, je moet af en toe eens wat nieuws proberen hé!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat eten..
"heb je die boontjes wel afgegoten?"
en ik zou die allereerste wel eens willen zien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan ik die uitzending van duindorp nog ergens zien? Ik heb de uitzending + herhaling gemist.
hee, hij luistert wel naar zijn dokter! Die kan nix verkeerd bij hem doen, aangezien hij via hem die blauwe pilletjes heeft gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef cora4034 het volgende:
Hij nam wel keurig ketchup ipv mayo bij de aardappels.
Standaard wordt tegen hartpatienten gezegt dat rooie sauzen goed zijn en witte sauzen slecht.
Dat had ie zo te zien toch onthouden.![]()
http://rapidshare.de/files/828263/duindorp.WMV.html ---> naar bedenen scrollen en dan Free en dan even wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan ik die uitzending van duindorp nog ergens zien? Ik heb de uitzending + herhaling gemist.
jeweeeeeeelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DrDentz het volgende:
ik vond het wel geinig dattie in zn eigen deur schoot.. "je moet de boel toch een beetje opvrolijken he"
en deze deuk, die heb ik er ook zelf ingetrapt
whahaha
dat was echt wel het leukste, naast Siepie met z'n vriendin, die hun bedgeheimen even op tafel legdenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DrDentz het volgende:
ik vond het wel geinig dattie in zn eigen deur schoot.. "je moet de boel toch een beetje opvrolijken he"
en deze deuk, die heb ik er ook zelf ingetrapt
whahaha
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Yankee het volgende:
maar op het laatst dan heb je een kistje op, en dan voel je je lekker!
hehehe
Waarom vinden mensen dit een matige aflevering? Omdat er geen geweldig in voorkomt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Beetje matige aflevering.
Whehe, 'ik heb al genoeg gewerkt in mijn leven'.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
hij is 55 jaar, nee ik hoef niet meer te werken daar zoeken ze maar de jongere voor (hij werkt al 25 jaar niet meer)![]()
![]()
dat was inderdaad een mooie!quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Beetje matige aflevering.
"Ik gooi een ruit in en dan kijk ik hoe lang het duurt voor de beveiliging komt".
Als je met Assen en Duindorp begint dan lijken deze mensen best liefquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dit een matige aflevering? Omdat er geen geweldig in voorkomt?
Ik vond 't een erg goeie aflevering, in dieptragische zin.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij heeft SBS weer een hit... Ik kijk hier niet naar uit principesDe kijkers zijn nog dommer dan die paupers, door er naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |