Och, dat taaltje beheers ik ook wel, als geboren Leeuwarder.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze hebben er hier en daar een knappe vertaler bij moeten zoeken
jaweeeel, jaweeeelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vind het allemaal wel weer meevallen. Er zijn toch wel ergere wijken te bedenken dan wijken als deze?
dacht ik ook al, waneer komen de buurtgevechten en auto's van buren in de fikquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vind het allemaal wel weer meevallen. Er zijn toch wel ergere wijken te bedenken dan wijken als deze?
Nee z'n -ex schoondochter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat een treurnis.
Is die meid nou z'n dochter?
Ik ook wel hoor, na 6 jaar middelbare school in Leeuwarden, maar het valt gewoon op, al die woorden die je weer hoortquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och, dat taaltje beheers ik ook wel, als geboren Leeuwarder.
nein, z'n vriendin, en ze gaan al heel lang met elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat een treurnis.
Is die meid nou z'n dochter?
je moet het toch gezellig maken in je eentje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef rotskibo het volgende:
Die bonenstaak, die gozer die zn deur kapotschiet
nee, ik praat niet zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
"Heb je een goede band met de politie??"![]()
.
Dat zeiden ze toch ook?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef greatgonzo het volgende:
op de uitkijk, volgens mij staat hij gewoon voor die toko te wachten tot de beveiliging komt![]()
ja, maar hij staat vóór de toko, niet op een hoekje ofzo, nee ervoor!quote:
Precies, 100 uur. Voor 3 maanden wietplantage .... dat is een uur per dag dat je een wietplantage hebt ..... tering, best lucratiefquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef kastanova het volgende:
Sjezus, ik ga ook maar eens een wietplantage beginnen...
Zelfs áls je betrapt wordt, verdient het beter dan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |