jeweeeeeeelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DrDentz het volgende:
ik vond het wel geinig dattie in zn eigen deur schoot.. "je moet de boel toch een beetje opvrolijken he"
en deze deuk, die heb ik er ook zelf ingetrapt
whahaha
dat was echt wel het leukste, naast Siepie met z'n vriendin, die hun bedgeheimen even op tafel legdenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DrDentz het volgende:
ik vond het wel geinig dattie in zn eigen deur schoot.. "je moet de boel toch een beetje opvrolijken he"
en deze deuk, die heb ik er ook zelf ingetrapt
whahaha
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Yankee het volgende:
maar op het laatst dan heb je een kistje op, en dan voel je je lekker!
hehehe
Waarom vinden mensen dit een matige aflevering? Omdat er geen geweldig in voorkomt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Beetje matige aflevering.
Whehe, 'ik heb al genoeg gewerkt in mijn leven'.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
hij is 55 jaar, nee ik hoef niet meer te werken daar zoeken ze maar de jongere voor (hij werkt al 25 jaar niet meer)![]()
![]()
dat was inderdaad een mooie!quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Beetje matige aflevering.
"Ik gooi een ruit in en dan kijk ik hoe lang het duurt voor de beveiliging komt".
Als je met Assen en Duindorp begint dan lijken deze mensen best liefquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dit een matige aflevering? Omdat er geen geweldig in voorkomt?
Ik vond 't een erg goeie aflevering, in dieptragische zin.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij heeft SBS weer een hit... Ik kijk hier niet naar uit principesDe kijkers zijn nog dommer dan die paupers, door er naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |