En ondertussen zie je de buik van hemquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Moet oppassen met mijn eten, heb last van mijn hart
En die dikke hamburgers en aardappelschijfjes met een lading ketchup en dan nog de sperziebonen die in de jus dobberenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ondertussen zie je de buik van hem![]()
Relaxete gast.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
die rinus is wel een toffe gozer volgens mij.
Je moet geen problemen met hem hebben, maar tis een goeie gozer
Het zijn allemaal goeie gozers, maar je moet je wel aan ze aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
die rinus is wel een toffe gozer volgens mij.
Je moet geen problemen met hem hebben, maar tis een goeie gozer
Er bestaan heel veel van dit soort mensen, hele wijken vol.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Ik ben oprecht droevig van deze uitzending geworden.
Wat een treurnis.
Wat een domme mensen.
Wat een domme oermensen.
Boontjes waren niet goed afgegoten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
En die dikke hamburgers en aardappelschijfjes met een lading ketchup en dan nog de sperziebonen die in de jus dobberen
Ook lastigquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Boontjes waren niet goed afgegoten.
hee, niet zeuren, je moet af en toe eens wat nieuws proberen hé!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat eten..
"heb je die boontjes wel afgegoten?"
en ik zou die allereerste wel eens willen zien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan ik die uitzending van duindorp nog ergens zien? Ik heb de uitzending + herhaling gemist.
hee, hij luistert wel naar zijn dokter! Die kan nix verkeerd bij hem doen, aangezien hij via hem die blauwe pilletjes heeft gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:37 schreef cora4034 het volgende:
Hij nam wel keurig ketchup ipv mayo bij de aardappels.
Standaard wordt tegen hartpatienten gezegt dat rooie sauzen goed zijn en witte sauzen slecht.
Dat had ie zo te zien toch onthouden.![]()
http://rapidshare.de/files/828263/duindorp.WMV.html ---> naar bedenen scrollen en dan Free en dan even wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan ik die uitzending van duindorp nog ergens zien? Ik heb de uitzending + herhaling gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |