vond t ook tam : niet iets van "mot je effe verkracht wordeeeeee"" ofzoquote:
lekker goedkoopquote:
Meerpaal dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
als ze op school zitten zitten ze bijna allemaal op de vlietschool.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef tuut84 het volgende:
zouden ze ook nog naar almelo toe gaan. daar woont ook wel van dat tuig
Valt wel mee. Er zijn een paar van die inteeltplekken waar t echt zo erg is. (En ook nog wel een stukje erger dan je nu gezien hebt) Maar waar ik gewoond heb daar wonen alleen maar bejaarden. Alhoewel m'n overbuurvrouw nog wel eens met messen buiten liep te zwaaien en een andere buurman drugs dealt.quote:
Duinrand.quote:
de kerkelanden bestaat toch grotendeels niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kerkelanden/Goossemaat en je hebt een nieuw programma.
'vraag of piet bij jullie komt wonenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zijn een paar van die inteeltplekken waar t echt zo erg is. (En ook nog wel een stukje erger dan je nu gezien hebt) Maar waar ik gewoond heb daar wonen alleen maar bejaarden. Alhoewel m'n overbuurvrouw nog wel eens met messen buiten liep te zwaaien en een andere buurman drugs dealt.Maar doordat de halve wijk wordt gesloopt worden bijna alle probleempunten aangepakt.
Nou de helft is dichtgetimmert enzo. Nu zijn ze bezig het spul een beetje aantrekkelijker te maken door het opnieuw te schilderen enzo. Werkt niet zo.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:41 schreef tuut84 het volgende:
[..]
de kerkelanden bestaat toch grotendeels niet meer
dat soort mensen zullen nooit maar dan ook nooit de politie bellen. Zij lossen dat zelf wel op.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:40 schreef speedfreakssj het volgende:
Tja, ik snap alleen niet waarom zo dat zo tof vinden hoor. Als een van die vrienden in elkaar gemept word door een mokro zoals zij dat zeggen, lopen ze vast heel hard te janken dat de politie er niet is.
die kale wel redelijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:42 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden niet eens een gaaf Haags accent.
Duindorp ligt in Scheveningen en Schevenings is totaaal niet te vergelijken met Haags.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:42 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden niet eens een gaaf Haags accent.
ja toch, niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die kale wel redelijk![]()
hij is de opgepomte versie van Jantje Smitquote:
jij neemt al vast een voorschot op die aflevering?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Liwwadden komt oek nog.
Dat gaat neet dere in de Wielepolle si'k die vertellen.
Lijkt op Wesley.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef laffer het volgende:
[..]
hij is de opgepomte versie van Jantje Smit![]()
Ik hoorde 1 keer een prachtig Haags accent, dacht ik, maar of die gast hebben we niet weer gehoord of hij praatte anders voor de camera.quote:
Als er ergens in Nederland veel volkslui en mafkezen wonen, dan is het in Leeuwarden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jij neemt al vast een voorschot op die aflevering?
wtf zegt die gast..
ja zou jij er naast willen wonen danquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:51 schreef tuut84 het volgende:
duindorp had midden in vlissingen moeten liggen. daar lopen een bult van die buitenlanders POE HE
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
je moet die reactie,s lezen op de sbs6 site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |