Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Dan haal ik die van mij hier ook weg.
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn het er 3?Dan kan er best 1 weg idd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mitt vroeg me gisteren nog of langs de lijn iedere avond is.
Net zoiets als een mod van POL die vraagt of het journaal altijd om 20.00 uur begint.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:33 schreef DutchGooner het volgende:
Je kunt hem niet helemaal weghalen aangezien ik je gequote heb
Maar goed,dat zal die irritante golfer dan wel weer doen
Nope,dat gaan we zondag pas doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
ga jij eens gauw je verjaardag vieren?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef superjoden het volgende:
Eendje is een beetje overactief geweest door een uefa cup kwartfinale topic te openen
[Uefa Cup] 1/16 Finales deze kan dan wel dicht lijkt me
Topictitel aangepast naar beste zaterdag-amateuclubs, zodat ie gewoon open kan blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op. Dacht de top 50 van Nederland te hebben maar het is alleen zaterdag voetbal
De beste zaterdag-amateurvoetbalclubs van Nederland ooit.
Verbeterd.quote:
Ook dat is aangepast.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Of je voor tong Steau / Vilarreal tegen AZ kan aanpassen naar Steaua / Villarreal
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Tong, je zei het zelf nog in het topic.
achterhaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
dit is het goede topic![]()
Ajax - PSV deel 2 AJAAX!
Deel 3 graag
Zakt vanzelf wel weg of wordt volgepost als laatste deel.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
Mag wat mij betreft wel dicht.
Er is vanaf het begin gejankt om een slotje, dat heb ik al die tijd tegengehouden omdat ik vond dat er, zolang er iets na te praten was over die wedstrijd, die gifbeker best helemaal mocht worden leeggedronken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef rubbereend het volgende:
Ajax - PSV: Deel 7, de gifbeker gaat leeg.
ten eerste belachelijk slotje maarja t zal wel te pijnlijk worden
ten twee nu kan kan k niet meer op die post reageren
Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat je er een trauma aan over zou houden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef rubbereend het volgende:jammer dat die andere over Lyon verder gingen, k melde t alleen omdat t nav de wedstrijd was. maargoed k denk dat k er wel overheen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |