quote:DAYS Star Arrested
Jason Cook (Shawn Brady) was arrested in Des Moines, Iowa Monday morning for public intoxication and possession of drug paraphernalia. Cook was at the Des Moines International airport preparing to board a plane when a TSA agent spotted a suspicious "pipe" in his luggage. Cook is said to have had bloodshot eyes, smelled of alcohol, and was apparently argumentative, which is what lead to the initial search. Cook was booked into the Polk County jail and later released after posting a $650 bond. If convicted Cook could face up to a year in jail or a fine up to $1,500. Cook was in Des Moines this past weekend to take part in the Variety Club telethon.
quote:Bjorlin + Willis = Baby?
As I have reported in the past Nadia Bjorlin (Chloe), has been dating action star Bruce Willis for the past several months. Rumors are going around now, that marriage and family have escaped Bruce's lips, and that the two could be planning a future together. Seems Willis wants to have more children and Bjorlin is saying aisle first then babies. Is it true? Fans will just have to wait and see if the rumors are correct.
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:09 schreef Wup het volgende:
het is de enige Amerikaanse soap die ik wel eens zie.
ik vond het erg leuk, er gebeurde steeds zoveel, maar op het moment is het een beetje aan de trage kant.
te weinig badpeople......
hij gaat toch niet achter Hope of Belle aan he?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:15 schreef trueblue het volgende:
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!
Ik vind het momenteel niet zo traag, maar kan aan mij liggen.
Nog even en dan krijgen we de Salem Stalker, dan wordt het echt weer super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilertje uit de VS trouwens:Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Ik weet niet of je bekend bent met de Salem Stalker storyline van komend jaar en de uitkomst daarvan van ongeveer een jaar ofzo later? Niet lezen als je het niet wilt weten, want het is behoorlijk spannend en een vergaande spoiler!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:47 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Míjn gefantaseerde uitkomst van het verhaal was overigens als volgt geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:AMSTERDAM - Bruce Willis maakt er geen geheim van dat hij gek op jonge vrouwen is. Dat bleek maar weer eens tijdens de première van Hostage. De acteur werd innig omarmd in een hoekje gesignaleerd met niemand minder dan Lindsay Lohan!
Na de première van de gloednieuwe film vond er een after party plaats. Lohan (18) en Willis (49) werden daar samen gezien terwijl ze wel heel intiem aan het knuffelen waren.
Een toeschouwer heeft alles goed in de gaten gehouden. "Op een gegeven moment trok Bruce de broek van Lindsay een stuk omlaag. De acteur wilde de andere mensen haar tatoeage laten zien die zij op haar rechter bil heeft laten zetten."
"Nou, we konden alles duidelijk zien hoor. Ze stond daar half in haar blote kont waarop La Bella Vista staat getatoeëerd."
Toen het feest was afgelopen besloot de Die Hard-ster dat er nog wel verder gefeest kon worden op zijn hotelkamer. Lindsay ging uiteraard mee...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilertje uit de VS trouwens:echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me reuze grappig..... wanneer gaan we dat meemaken?
In Nederland? Over een jaar of twee, ergens in 2007quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:36 schreef Wup het volgende:
[..]
echt waar?
dat lijkt me reuze grappig..... wanneer gaan we dat meemaken?
Dat zei ik, "mijn" eerste Boquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:06 schreef trueblue het volgende:
Robert Kelker-Kelly is niet de eerste Bo. De eerste Bo is Peter Reckell.
sorryquote:
Toen was er niet eens DOOL op de nederlandse tv.. jammer genoeg. Ik was toen pas 7quote:In 1985 keek ik nog geen DOOL, had er waarschijnlijk nog nooit van gehoord ook. Toen vonnik soap nog iets voor 'ouwe mevrouwe'
Bah, dat vind ik nou echt niks. Die Hope met 'r gefancyfacequote:Op donderdag 10 maart 2005 18:14 schreef OnaNia het volgende:
Geen één heeft er zo veel make-up op als Hope. Zelfs als die in bed ligt lijkt het nog carnaval zo'n dikke laag schmink heeft ze op.
En Jennifer en Kate kunnen er ook wat van.
DOOL ook niet meer leuk? Jij bent dan al nr. 2 na Chawagoochemquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Brr, eigenlijk vind ik soaps niet meer leuk. Misschien moet ik stoppen.
Sorry.
Tsja..wel apartquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:32 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, om even terug te komen op wat ik eerder zei; wat vinden jullie (om het woord 'men' te vermijden) van de leeftijdsprongen van soapkids? Voorbeeld: Lucas had ooit een lief klein babybroertje (die meen ik nooit in beelkd is geweest) en nu zijn het opeens leeftijdsgenoten (op het oog dan).
Rare dingen, soaps![]()
![]()
quote:AMSTERDAM - Actrice Lindsay Lohan ontkent gerommeld te hebben met Bruce Willis. Op de after-party van de première van de nieuwe film Hostage werd het het duo in een innige omarming gesignaleerd.
De 49-jarige Willis zou de broek van Lindsay een stuk omlaag hebben getrokken. De acteur wilde de andere mensen haar tatoeage laten zien die zij op haar rechter bil heeft laten zetten.
De manager van de 18-jarige Lohan zegt echter dat er van romantiek tussen de twee geen sprake is. Lohan zou slechts in Willis geïnteresseerd zijn als de producer van haar volgende film.
Tijdstip van uitzendenquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:03 schreef trueblue het volgende:
Wat is er toch mis met DOOL?
Ze willen er maar niet aan he...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:38 schreef JohnDDD het volgende:
Kristen zelf is, en niemand weet dit nog in Salem, naar een eiland vervoerd door Susan waar zij gevangen gehouden wordt.
ze was weer heerlijk drama-queenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:25 schreef OnaNia het volgende:
En Sami en Lucas worden nu toch onder schot gehouden door mannetjes van Tony ofzo? Sami's haar zat erg diva-achtig vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Zo kan ik het ook!quote:
Ik vind het heel leuk dat je me noemt, Trueblue! Ik kijk nog steeds niet, maar vind dit draadje heel leuk om te lezen. Goed van je!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:56 schreef trueblue het volgende:
[..]
DOOL ook niet meer leuk? Jij bent dan al nr. 2 na Chawagoochem![]()
ik heb echt zo een hekel aan ze....... en zoonlief erbijquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:43 schreef JohnDDD het volgende:
Bo en Hope zijn echt een superkoppel
hihihi
Nicole vind ik juist leuk, ik ben dol op zatlappen in soaps......quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
mijn video stond gisteren om kwart over vier nog op kwart over drienormaal gaat ie wel gewoon mee met de zomer- en wintertijd.
maar ik heb maar een kwartiertje tot tien minuten gemist.
ik vond Tony geweldig gisteren. Dat met Bo (en Hope) en Vin is ook leuk!en Nicole is saai
quote:Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Wup het volgende:
ik ben sinds vorige week officieel verslaafd....
haha nou neen, da's me te veel werk en moeitequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
Vet, een DOOL-video.
Zeg Wup, je mag best elke dag DOOL rippen naar avi of mpeg hoor, dan sla ik ze lekker allemaal digitaal op![]()
asjemenou....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat stats:
5/1/84- Farah LeeAllen Fath (Mimi)...20
9/25/43- Thomas Timothy Taylor (Roman)...61 (uses Josh as first name) (!)
12/15/44- Thaao Peter Penghlis (Tony)...60 (!)
das koel, gaaf zeg!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha nou neen, da's me te veel werk en moeite
maar ik zal vanaf nu best nog wel wat filmpjes gaan maken van mn helden
[Sami ...... hele tijd niets..... Lucas, Tony, Nicole, en stiekem Kate ook wel als ze vals wordt]
haha, tjsa je zult maar soapverslaafd zijn ....quote:Op woensdag 13 april 2005 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
Wat heb jij een gave posthistory trouwens, Wup, alleen maar soaptopics
yep, komt uit het Lucas flasback filmpjequote:Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit helaas achter 56k momenteel en dat filmpje is eventjes geen goed idee, maar ik moet wel zeggen dat je een fantastische avatar hebt! heb je dat filmpje daarvan ook nog of heb ik daar overheen gekeken en staat dat al in dit topic?
dat wat jij hebt met Nicole, heb ik met Kate , eigenlijk vind ik haar niet zo leuk maar ze kan zo lekker vals worden.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind Cassie niet geweldig maar ze heeft wel haar leuke kanten
ik ben eigenlijk erg te spreken over de Days-cast...met Philip heb ik nog een beetje moeite, en Nicole mag ik stiekem helemaal niet. mja, vanmiddag was ze wel tof.
Meer Mimi en Bart dus, we zijn het er met het voltallige forum over eensquote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef trueblue het volgende:
Net die van vandaag gekeken. Mimi en Bart = hilarisch!!
Rex was ook weer leuk
Maar dat gezeur met "In the House" mag weg. Slaat toch nergens op?
ow ja helemaal mee eens, ik vind Jack en Jennifer sowieso nogal voor spek en bonen in die serie rondhuppelen, dat huwelijk op tv was al niks, die datingshow [ maar die was geloof ik niet van hun] sloeg eigenlijk ook nergens op; leuke manier om Philip terug te brengen maar zo lang was hij niet weggeweest en dat rare hoofd ineens...quote:Op donderdag 14 april 2005 01:24 schreef trueblue het volgende:
Nee, In the House is dat programma van Jennifer en Jack. Vreselijk saai vind ik dat, gaat ook nergens over, is alleen maar opvulling.
Nicole en Larry zijn juist leuk
Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ik de enige ben, maar ik ben ook niet helemaal enthousiast over Deidre Hall
Chloe heeft gewoon steeds van die duffe verhaaltjesquote:Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe
ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter wat ik tegen haar heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef trueblue het volgende:
[..]
Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzo![]()
Wat staat je tegen aan Deidre?
Whahahaha.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe
Dit staat er in: waarom maak je je boos over Chloe?? in Days of our Lives als ze zingt???
echt waar?quote:
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
misschien waren ze leuk voordat ik ging kijken?
het wordt wel vaag ook nou hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou weten we dus nog niet wie de moeder van Rex en Cassie is
haha, dank uquote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef OnaNia het volgende:
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.
tegen de tijd dat ik al die familierelaties een beetje in de gaten begin te krijgen....quote:Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet
Hahahaha. Gaafquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:46 schreef Wup het volgende:
gejat van een ander forum, maar ik vond het enorm grappig dus daarom wordt jatten me vergeven:)
---------------------------------------
Elaine Loring :
At the Days of our Lives show at Wonderland, there was quite a story when the stars were asked about their worst date ever.
Bryan Dattilo Lucas:
I took this girl on a date once. I did, I swear, I swear, and she brought a backpack with her. So she set the backpack on the table and she goes, 'Do you mind if I change my shoes?' and I'm like, 'No, go ahead.' I thought maybe they'd be nicer than the ones that she had on. She takes out these pink furry slippers, like bathroom slippers, and puts them on her feet and then turns her chair around and talks to the table next to us the whole time, and ended up asking if she could stay at the restaurant instead of going home with me!
The host asked Drake the same question and without missing a beat, he said...
Drake Hogestyn: John
I met this girl at a restaurant with these pink furry slippers.
The host asked Ali...
Alison Sweeney Sami:
I had these pink furry slippers once.
The host asked Josh to beat that!
Josh TaylorRoman:
I bought the pink furry slippers.
het filmpje ( let wel de kwaliteit is waardeloos)
Spoilerquote:Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet
aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan zequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
En over Bo en Hope...ik vond ze eerst ook niet leuk en mateloos irritant...maar ik vind dat Hope wat minder zeurderig is nu en wat stoerder, en Bo vind ik ook wel grappig.
dank je welquote:O ja die familielijnen...
John ging ooit met Isabella. Isabella was de dochter van Victor. Isabella en John kregen Brady. Victor heeft met Kate één zoon: Philip. In de jaren '80 bleek dat Bo niet de zoon was van Shawn en Caroline maar dat Caroline het met Victor had gedaan en dat Bo diens zoon was.
Bo is dus de oom van Brady en de broer van Philip. Philip is bovendien ook Brady's oom. Shawn is de zoon van Bo en dus de neef (cousin) van Brady en de neef (nephew) van Philip.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef Wup het volgende:
[..]
aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
[..]
dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan
het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
haha, ja dat ken ik, dat is idd. een besluit.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:36 schreef JohnDDD het volgende:ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit
) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen
ha gelukkig nog iemand die Nicole leuk vind en Rex saaiquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef brummel het volgende:
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef trueblue het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx![]()
hihiquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef trueblue het volgende:
Days Memory
quote:WILLIAM BELL OVERLEDEN
Op 29 april 2005 is William Bell op 78-jarige leeftijd overleden aan de complicaties van Alzheimer. William Bell was samen met Irna Philips en Agnes Nixon één van de grote drie legendarische soappioniers. Hij is zijn loopbaan begonnen als schrijver van 'Guiding Light' in 1956.
Van 1958 t/m 1966 was hij co-hoofdschrijver van 'As The World Turns' en van 1966 t/m 1973 was hij hoofdschrijver van 'Days of Our Lives'. In 1973 starte hij zijn eigen soap 'The Young and the Restless' en in 1987 'The Bold and the Beautiful'. Samen met Irna Philips creëerde hij ook nog 'Our private world' en 'Another world'.
BRON: www.soapvision.nl
yep, ik wilde het nog tapen maar ik was te laatquote:Op zondag 1 mei 2005 18:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
ah, well here we go
ik begin langzaam aan Rex ook wel te waarderen moet ik bekennenquote:
Nee Shawn niet, maar Philip wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
grrrrrrrrrquote:
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....quote:Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat
Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.
En Rex wordt steeds leuker
LOL, nou de periode dat ze mooi zou zijn geweest heb ik even gemistquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef trueblue het volgende:
Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden![]()
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
Ikke? Nee hoor, noooooitquote:
Tiepies gevalletje van *proest*. Maar ook wel weer leuk daardoor. Net als toen Marlena bezeten was, dat was ook een sterk staaltje van special effects. Maar ach, t heeft ook wel weer z'n charme eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
Hebben de schrijvers er nou in de serie ook een koppel van gemaakt omdat ze in het echt egtrouwd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
stalker? serialkiller toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Nog ongeveer 2 maanden tot de Salem Stalker
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoordenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:32 schreef Wup het volgende:
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
maar.... we waren al van dat afschuwelijke kind af......quote:Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef OnaNia het volgende:
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoorden
beetje late reactie maar hier een clipje van Joey als Days-acteurquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Speelt Matt LeBlanc hier niet in? Een dokter ofzo?
is er geen zomerstop?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Nog maar een week of zes, dan wordt het écht écht leuk
@Wup: Geweldige screenshots weer...Lucas en Sami zijn zo hot samen! Ooit vorm ik ook nog wel zo'n leuk koppel met iemand hoop ik!
ik zou er ernstig vrede mee hebben als DOOL werd verkocht aan een wat betrouwbaardere zenderquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:43 schreef trueblue het volgende:
RTL wil Yorin compleet omgooien
Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor DOOL..
ik weet het stiekem ook al dus mij maakt het niet uitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kan wel stiekem in een spoilertagje vertellen wie er vermoord worden? Of is dat te verleidelijk?
Omdat iedereen er zo over klaagde dat al hun favorieten de serie uit werden geschreven. Wel terecht lijkt me.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
die verhaallijn is wel belachelijk afgelopen trouwens
Yep, de aanslag op Bo en Hope is het begin van de serial-killer verhaallijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef trueblue het volgende:
Nu al?
Ik loop een paar dagen achter met kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
Gewoon ff refreshen dan is het verholpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
ik zag mijn reply niet. true_blue klaagde daar ook al over een tijdje terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:mja mag ik gadverdamme roepen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:omg nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Belle & grof daar kan ik me dus echt niks bij voorstellenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
waar ik me ook aan erger is dat het woord fuck nooit eens lekker gebruikt mag worden.
dat cassie weer lastig doet en dat belle het op haar heupen krijgt en opeens "just shut the fuck up you annoying little bitch" roept.
of dat john en tony ruzie hebben en dat john zegt "you dirty motherfucker"
dat mis ik toch wel.
Haha dan zou ik Philip maar eens in de gaten gaan houdenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
en yep John heeft een gezonde borstkas ja:)
ik denk Victor ook wel
zucht.....die jeugd van tegenwoordig:)
Nou kom maar eens bij mij langs Wupjequote:Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
nog eentje van vrijdag, verklaart waarom hij niet in die modeshow wilde
[afbeelding]
en yep John heeft een gezonde borstkas ja:)
ik denk Victor ook wel
zucht.....die jeugd van tegenwoordig:)
zo kom ik hier even op 't goeie moment binnenvallen: back off mister... she's minequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
Even over wat veranderingen in de samenstelling van de cast van Days in Amerika:Ehm ik weet niet waar je die laatste 2 vandaan haalt, maar volgens mij klopt dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alison Sweeney is wel tijdelijk de serie uit geweest vanwege haar zwangerschap, haar rol werd intussen overgenomen door Dan Wells.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef dayslover het volgende:
[..]
Ehm ik weet niet waar je die laatste 2 vandaan haalt, maar volgens mij klopt dat niet.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Alison Sweeney is wel tijdelijk de serie uit geweest vanwege haar zwangerschap, haar rol werd intussen overgenomen door Dan Wells.
O oke, maar als het goed is, zal geen van beide verdwijnen, maar wie weet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]dat klinkt idd nogal gek maar goed in Days kan alles
maar eh
er was een gerucht dat of Sami of Philip de derde persoon (naast de twee die ik genoemd had) zou kunnen zijn die uit de serie ging. maar dat is idd een gerucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, daar heb ik dus ook zo een last van steeds....quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat hoofd van Philip, en dan te bedenken dat hij er in de VS nu nog steeds in zit
Tony mag snel uit zijn coma want dat puberdetectiveverhaaltje is irritantquote:Wel vind ik de hele serial killer verhaallijn nu al leuk, met Tony
En Nicole blijft tof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |