abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25430792
Het nieuwe Days-topic is geopend!!

Days Of Our Lives ( Vanaf Maart Op Yorin!!!!!)
DOOL #2: Marlena weer op de hypnotour

Websites:
DOOL Weblog
Soapcity
Zweedse site met o.a. online fragmenten en afleveringen
Mal's & Val's (met te downloaden fragmenten)
Soapoperafan

De Salem Stalker verhaallijn is van september 2003, en wij zitten momenteel in mei 2003, dus dat duurt nog wel een tijdje. Vandaar dat ik maar voor een andere titel heb gekozen. Helaas was het vorige topic al dicht, dus kon niet meer overleggen.

[ Bericht 30% gewijzigd door trueblue op 09-03-2005 00:59:09 ]
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_25431512
Wat was Shawn stoer vandaag! Ik zie 'm wel samen met Bo achter de bad guys aan gaan
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_25434804
Hot news van 7 maart 2005:
quote:
DAYS Star Arrested
Jason Cook (Shawn Brady) was arrested in Des Moines, Iowa Monday morning for public intoxication and possession of drug paraphernalia. Cook was at the Des Moines International airport preparing to board a plane when a TSA agent spotted a suspicious "pipe" in his luggage. Cook is said to have had bloodshot eyes, smelled of alcohol, and was apparently argumentative, which is what lead to the initial search. Cook was booked into the Polk County jail and later released after posting a $650 bond. If convicted Cook could face up to a year in jail or a fine up to $1,500. Cook was in Des Moines this past weekend to take part in the Variety Club telethon.
quote:
Bjorlin + Willis = Baby?
As I have reported in the past Nadia Bjorlin (Chloe), has been dating action star Bruce Willis for the past several months. Rumors are going around now, that marriage and family have escaped Bruce's lips, and that the two could be planning a future together. Seems Willis wants to have more children and Bjorlin is saying aisle first then babies. Is it true? Fans will just have to wait and see if the rumors are correct.
pi_25436567
omfg! Chloe met Bruce Willis en Shawn gearresteerd, blijkbaar is die IRL ook een rebel.

Ik vind de titel wel goed, alleen weet ik niet hoelang die verhaallijn nog loopt? Het nadeel is dat de topics hier toch redelijk langzaam gaan.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_25442157
Tja, weet ook niet hoe lang deze verhaallijn blijft..Moeten we maar flink door forummen

De volgende wordt wat mij betreft die van OnaNia: DOOL #4: Salem Stalker coming to town!

Als we nou zorgen dat dit topic over 3-4 maanden vol is
pi_25442458
1 post per dag, voor ons beiden, 60 posts per maand, en dan nog extra posts, dan komt dat volgens mij precies goed.

Om het topic extra kracht bij te zetten, zal ik elk weekend met een foto- en karakteruitleg komen van één karakter uit de serie, het liefst één die op dat moment een beetje centraal staat.

[ Bericht 56% gewijzigd door JohnDDD op 09-03-2005 16:35:47 ]
pi_25442772

Goed plan!
Ik zet er wel af en toe een leuke foto tussen ofzo.

Wat is er toch mis met DOOL?
Ze willen er maar niet aan he...
pi_25442839
het is de enige Amerikaanse soap die ik wel eens zie.
ik vond het erg leuk, er gebeurde steeds zoveel, maar op het moment is het een beetje aan de trage kant.
te weinig badpeople......
pi_25442855
Het nieuwe liefdeskoppel

pi_25442886
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:11 schreef trueblue het volgende:
Het nieuwe liefdeskoppel
[afbeelding]
zij is wel leuk, hij is ook te braaf
zijn zusje is leuker.
pi_25442892
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:09 schreef Wup het volgende:
het is de enige Amerikaanse soap die ik wel eens zie.
ik vond het erg leuk, er gebeurde steeds zoveel, maar op het moment is het een beetje aan de trage kant.
te weinig badpeople......
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!
Ik vind het momenteel niet zo traag, maar kan aan mij liggen.
Nog even en dan krijgen we de Salem Stalker, dan wordt het echt weer super!
pi_25442989
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:15 schreef trueblue het volgende:
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!
Ik vind het momenteel niet zo traag, maar kan aan mij liggen.
Nog even en dan krijgen we de Salem Stalker, dan wordt het echt weer super!
hij gaat toch niet achter Hope of Belle aan he?
met traag bedoel ik dat de verhaallijntjes van Chloe in het ziekenhuis, Shawn-Belle, en - ik ben even de namen kwijt dat stel wat een kind verwacht en het vriendje van Sami allemaal zo lang duurt en niet echt boeiend is......
pi_25443593
Aha, aan de Chloe-verhaallijn erger ik me ook, dat schiet maar niet op nee. Maar zo heb je in elke soap wel wat.
Stel dat kind verwacht-> Lexie en Abe, vriendje -> Brandon.

Over de Salem Stalker weet ik ook niet alles, alleen in grote lijnen. Of Hope en Belle eraan gaan, geen idee. Maar er gaat nog iets groots gebeuren vlak na het hele Salem Stalker gedoe
pi_25443796
Ja, er zit idd wel enige traagheid in. Maar toch gebeurt er altijd veel.

Rex & Mimi zijn zooo leuk. En Mimi is echt leeeeuk.
pi_25444787
* trueblue is ook helemaal weg van Rex & Mimi
pi_25452417
Die betekenis van Brandon laatst in het ziekenhuis; was dat iets nieuws voor de kijkers? Ik wist het al door spoilers, maar hij zei toch min of meer dingen over Abe...die eerst niet bekend waren volgens mij? Waarvan ik ook niet wist dat hij ze wist...
pi_25452448
Spoilertje uit de VS trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:47:36 #18
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25454367
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trap
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  Voormalig Sport Koningin donderdag 10 maart 2005 @ 10:51:24 #19
35237 Nuongirl
pi_25454433
Ik kijk ook bijna altijd. Keek al toen het nog op brt werd uitgezonden, en moest dus even overschakelen toen het daar stopte
Rex en Mimi zijn idd erg cute samen
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_25456732
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:47 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trap
Ik weet niet of je bekend bent met de Salem Stalker storyline van komend jaar en de uitkomst daarvan van ongeveer een jaar ofzo later? Niet lezen als je het niet wilt weten, want het is behoorlijk spannend en een vergaande spoiler!
SPOILER
Míjn gefantaseerde uitkomst van het verhaal was overigens als volgt geweest:
SPOILER
pi_25457283
Tegenstrijdige berichtgeving over Bruce Willis (die al een halfjaar met Nadia Bjorlin gaat).
quote:
AMSTERDAM - Bruce Willis maakt er geen geheim van dat hij gek op jonge vrouwen is. Dat bleek maar weer eens tijdens de première van Hostage. De acteur werd innig omarmd in een hoekje gesignaleerd met niemand minder dan Lindsay Lohan!

Na de première van de gloednieuwe film vond er een after party plaats. Lohan (18) en Willis (49) werden daar samen gezien terwijl ze wel heel intiem aan het knuffelen waren.

Een toeschouwer heeft alles goed in de gaten gehouden. "Op een gegeven moment trok Bruce de broek van Lindsay een stuk omlaag. De acteur wilde de andere mensen haar tatoeage laten zien die zij op haar rechter bil heeft laten zetten."

"Nou, we konden alles duidelijk zien hoor. Ze stond daar half in haar blote kont waarop La Bella Vista staat getatoeëerd."

Toen het feest was afgelopen besloot de Die Hard-ster dat er nog wel verder gefeest kon worden op zijn hotelkamer. Lindsay ging uiteraard mee...
pi_25457326
Bah, dát vind ik nou smerig.
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:54:38 #23
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_25457772
Vinnut ook wel gaaf, Days. Ik kan niet vaak kijken ivm werk enzo, maar soms zie ik een aflevering. Ik zat destijds meer in de aflevering en op de Belg, maar ja, shit happens....
Twas wel ff aanpassen, zo'n sprong vooruit. Shawn van lief prepubertje naar jong-volwassene (zo, dat zeg ik mooi ).
Maar ik mis wel wat info. Wat is er gebeurt met Carrie en Austin? En Will? En vast nog meer mensen...:?
En waar ik nogsteeds moeite mee heb, is dat (en dat is in alle soaps volgens mij) kinderen megasnel opgroeien en ouders geen steek veranderen. Kinderen van 20 met moeders van halverwege de 30. Is toch tiepies...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_25457990
Al 3 nieuwe DOOL-kijkers in dit topic

Turbomuis:
Hier kun je alle gebeurtenissen van jaar tot jaar doorlezen
pi_25458325
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILER
echt waar?
dat lijkt me reuze grappig..... wanneer gaan we dat meemaken?
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:06:03 #26
6067 Turbomuis
pi_25458673
Trueblue: dank!

Overigens, tot nu toe vind ik meestal de eerste acteur (eerste als in toen ik het voor het eerst zag) die een personage speelt de leukste. De eerste Austin (Patrick Muldoon) , de eerste Billy (Lisa Rina), de eerste Bo (Peter Reckell) (die ik overigens 1 van de weinigen vindt waar een baard goed bij staat) enzovoort...
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:15:41 #27
6067 Turbomuis
pi_25458734
En ik bedoelde dus Robert Kelker-Kelly, niet Peter Reckell
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:39:24 #28
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25458820
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:36 schreef Wup het volgende:

[..]

echt waar?
dat lijkt me reuze grappig..... wanneer gaan we dat meemaken?
In Nederland? Over een jaar of twee, ergens in 2007
pi_25459101
Robert Kelker-Kelly is niet de eerste Bo. De eerste Bo is Peter Reckell. Toen sbs6 in 1996 DOOL uit ging zenden begonnen ze precies in de periode waarin de rol van Peter Reckell tijdelijk werd overgenomen door Kelker-Kelly. Reckell speelt al eeuwen in Days Soms zie je ook terugblikken van Bo en Hope van vroeger, dat zijn echte terugblikken (niet gespeeld).
Reckell speelt sinds ongeveer 1985 Bo Brady, met een tussenpoze dus, die opgevangen werd door Kelker-Kelly.
pi_25459278
was het vandaag een Valentijnsuitzending ofzo?

Sami was weer helemaal geweldig... ondanks 12 lagen make-up:)
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:14:09 #31
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25459864
Geen één heeft er zo veel make-up op als Hope. Zelfs als die in bed ligt lijkt het nog carnaval zo'n dikke laag schmink heeft ze op.

En Jennifer en Kate kunnen er ook wat van.
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:18:08 #32
6067 Turbomuis
pi_25461679
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:06 schreef trueblue het volgende:
Robert Kelker-Kelly is niet de eerste Bo. De eerste Bo is Peter Reckell.
Dat zei ik, "mijn" eerste Bo
In 1985 keek ik nog geen DOOL, had er waarschijnlijk nog nooit van gehoord ook. Toen vonnik soap nog iets voor 'ouwe mevrouwe'
pi_25462342
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:18 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat zei ik, "mijn" eerste Bo
sorry
quote:
In 1985 keek ik nog geen DOOL, had er waarschijnlijk nog nooit van gehoord ook. Toen vonnik soap nog iets voor 'ouwe mevrouwe'
Toen was er niet eens DOOL op de nederlandse tv.. jammer genoeg. Ik was toen pas 7 , dus denk ook niet dat ik toen had gekeken als het hier wel op tv was geweest.
pi_25462648
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:14 schreef OnaNia het volgende:
Geen één heeft er zo veel make-up op als Hope. Zelfs als die in bed ligt lijkt het nog carnaval zo'n dikke laag schmink heeft ze op.

En Jennifer en Kate kunnen er ook wat van.
Bah, dat vind ik nou echt niks. Die Hope met 'r gefancyface
Die Bo moet gewoon eens een lekkere vuile, onopgemaakte moerasmeid
oh wacht, heeft ie Greta niet ook gehad toentertijd?

Ik mag de vrouwen van Salem niet zo eigenlijk. Lexie vind ik saai, Sami vind ik niet heel aantrekkelijk, Kate is irritant, Hope is een beetje stom, Jennifer is een doos zonder uitstraling , Belle is een beetje saai, Cassie is gewoon vervelend, Nicole ziet er ook niet uit, Chloe is mateloos irritant.

Eigenlijk zijn alleen Marlena en Mimi goed.

De mannen daarentegen; uitstekend! John, Tony, Victor, Brady, Bo, Shawn, (Roman sla ik even over ), Lucas..._O_

In ATWT zitten wel leuke vrouwen vind ik, zoals Margo en vooral Carly en Molly.
pi_25463037
Brr, eigenlijk vind ik soaps niet meer leuk. Misschien moet ik stoppen.

Sorry.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:32:27 #36
6067 Turbomuis
pi_25473819
Maar goed, om even terug te komen op wat ik eerder zei; wat vinden jullie (om het woord 'men' te vermijden ) van de leeftijdsprongen van soapkids? Voorbeeld: Lucas had ooit een lief klein babybroertje (die meen ik nooit in beelkd is geweest) en nu zijn het opeens leeftijdsgenoten (op het oog dan).
Rare dingen, soaps
pi_25474107
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Brr, eigenlijk vind ik soaps niet meer leuk. Misschien moet ik stoppen.

Sorry.
DOOL ook niet meer leuk? Jij bent dan al nr. 2 na Chawagoochem
pi_25474136
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:32 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, om even terug te komen op wat ik eerder zei; wat vinden jullie (om het woord 'men' te vermijden ) van de leeftijdsprongen van soapkids? Voorbeeld: Lucas had ooit een lief klein babybroertje (die meen ik nooit in beelkd is geweest) en nu zijn het opeens leeftijdsgenoten (op het oog dan).
Rare dingen, soaps
Tsja..wel apart , maar ik vind het niet erg ofzo.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:06:35 #39
6067 Turbomuis
pi_25474218
Zal me nix verbazen als iemand ooit een relatie krijgt met een ex-babybroertje of -zusje. Dan zijn de schrijvers vergeten dat dat eigenlijk niet kan
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:07:57 #40
6067 Turbomuis
pi_25474246
naja, kan wel natuurlijk, maar hoort niet. Afijn, je snapt wat ik bedoel
pi_25475503
@tb: ik weet niet. er komt een moment in je leven dat je je realiseert dat je leeft. en dat soaps nep zijn. dat je niet moet joelen als Tony John voor zijn bek ragt.
pi_25475557

Je kunt best een leven hebben en dool kijken tegelijk
pi_25475791
Ohh het is niet zo dat ik een leven wil opeens hoor, hihi, maar meer dat ik opeens niet meer zo geboeid ben. In plaats daarvna bekijk ik kunst en probeer ik de essentie van de kunstenaar te grijpen. Enge ontwikkelingen! Misschien ben ik een beetje te treurig van binnen om DOOL nog echt leuk te vinden, aangezien ik vroeger vaak soapschrijver wilde worden en zelfs een eigen soap heb gemaakt op papier.
pi_25475884
Het één sluit het ander niet uit, maar ja, als het je echt niet meer kan boeien..dan houdt het op he..
Wel jammer, er zijn al zo weinig DOOL-fans in Nederland en al helemaal in dit topic. Kijk je nog wel, of stop je er nu mee?
pi_25475927
quote:
AMSTERDAM - Actrice Lindsay Lohan ontkent gerommeld te hebben met Bruce Willis. Op de after-party van de première van de nieuwe film Hostage werd het het duo in een innige omarming gesignaleerd.

De 49-jarige Willis zou de broek van Lindsay een stuk omlaag hebben getrokken. De acteur wilde de andere mensen haar tatoeage laten zien die zij op haar rechter bil heeft laten zetten.

De manager van de 18-jarige Lohan zegt echter dat er van romantiek tussen de twee geen sprake is. Lohan zou slechts in Willis geïnteresseerd zijn als de producer van haar volgende film.
pi_25475970
ik kijk nog wel hoor maar vaak wel terwijl ik computer oid
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 10:42:16 #47
43556 miss_dynastie
pi_25486520
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:03 schreef trueblue het volgende:
Wat is er toch mis met DOOL?
Ze willen er maar niet aan he...
Tijdstip van uitzenden
pi_25487967
Ok bij deze:
JohnDDD's karakterverslag #1
John Black

John Black kwam in 1985 naar Salem en wist niet wie hij was. Hij stond bekend als The Pawn en had bandages om zijn gezicht door plastische chirurgie. Na het afnemen van de bandages bedacht hij de naam John Black, na deze naam op een café te hebben zien staan.

John raakte al snel bevriend met Marlena die één van haar bekende hypnose-sessies met John deed om hem zijn geheugen terug te laten vinden. Sommige mensen begonnen te vermoeden dat John wel eens Stefano zou kunnen zijn en toen Marlena zag dat John een phoenix-tattoo op zijn rug had, begon ook zij dat te geloven.

Toen Marlena operatiefoto's te zien kreeg, begon ze echter te geloven dat John wellicht haar doodgewaande man Roman zou zijn. John wist zich niets te herinneren maar voelde wel een diepe liefde voor Marlena en geloofde dat ze zijn vrouw was. "Roman" en Marlena hernieuwden hun huwelijksgeloften in 1986. Al snel daarna werd Marlena dood gewaand en begon "Roman" een relatie met Diana Colville. Toen Diana er achterkwam dat ze "Roman" per ongeluk had neergeschoten, verliet ze Salem vanwege een groot schuldgevoel.

In 1990 probeerde "Roman" Kayla's onschuld te bewijzen in de zaak van de moord op Marina Toscano, wier zus Isabella hij toen ontmoette. Hij werd close met Isabella en toen later ontdekt werd dat Isabella haar eigen zus vermoord had, werd "Roman" gedwongen haar te arresteren. Isabella werd vrijgesproken vanwege noodweer en bleek later de dochter te zijn van Victor Kiriakis.

In 1992 kwam Marlena plots terug en bleek ook de echte Roman nog te leven! "Roman" en Roman kwamen elkaar tegen en "Roman" bleek Forrest Alamain te zijn. John bleek door Stefano gebrainwasht te zijn zodat hij zou denken Roman te zijn. Toen besloot hij voor altijd de naam John te gebruiken. John trouwde Isabella die van hun zoon Brady beviel in de kerk. Isabella bleek inoperabele pancreas-kanker te hebben en stierf in John's armen.

John kreeg na Isabella's dood een affaire met Marlena, waaruit Belle geboren werd. Daarna viel John voor Kristen, die de adoptiefdochter van Stefano bleek te zijn. Stefano probeerde John te doden om zo te voorkomen dat hij samen zou zijn met Kristen. In 1994 sloot Stefano John weer op en begon hij hem wederom te brainwashen. Gelukkig wist hij met hulp van Celeste te ontkomen. Nadat bleek dat John een priester was geweest in zijn verleden, verbrak Kristen wel de relatie.

John kreeg daarna regelmatig bezoek van een mysterieuze man genaamd Gabe. Het bleek al snel dat Gabe een engel was. Vader John moest exorcisme gebruiken om Marlena's ziel te redden van de duivel, door wie zij bezeten was. Daarna zei John zijn priesterlijke beloften vaarwel en werd hij herenigd met Kristen, die hij van Tony afpakte, hoewel hij sterke gevoelens voor Marlena bleef houden.

Tony vond daarna al snel de dood en John werd voor zijn moord veroordeeld tot de gaskamer. Het dodelijke gas kwam de gaskamer al binnen toen Tony's dagboek werd gevonden waarin stond dat hij zelfmoord had gepleegd. Toen Marlena door Stefano werd gekidnapt, zocht John haar in Parijs, waar Stefano ook hem gevangen nam en wilde laten doden door de guillotine. Gelukkig werd hij toen gered door zijn tante, Vivian Alamain.

Marlena vond een brief die Kristen verborgen had gehouden waarin John zijn liefde voor Marlena opbiechtte. Toch trouwde hij met Kristen, met wie hij ook een kind kreeg. Later zou blijken dat het niet het kind van Kristen was maar van Susan, haar tweelingzus, en dat hij zelfs niet met Kristen was getrouwd maar ook met Susan, die in haar plaats aan de ceremonie had deelgenomen. Toen John er achterkwam, verbrak hij de relatie en ging hij met Marlena naar huis waar zij hun eindeloze liefde voor elkaar bekenden en passioneel de liefde met elkaar bedreven.

Toen ze gingen trouwen, keerde Roman terug die een ongeneeslijke ziekte had opgelopen door een nucleaire oorlog. Marlena voelde zich schuldig omdat haar affaire met John in 1993 ertoe had geleid dat Roman aan deze missie wilde deelnemen. Stefano had het geneesmiddel en ging met Kristen, John en Hope naar de jungle waar ze het geneesmiddel vonden. Ze brachten het net op tijd terug naar Salem om Roman en Marlena's huwelijk te stoppen.

Later werd Kristen dood gevonden en John voelde zich schuldig. Naar later bleek was dit Penelope, nóg een zus van de vierling waar Kristen onderdeel van uitmaakt. Kristen zelf is, en niemand weet dit nog in Salem, naar een eiland vervoerd door Susan waar zij gevangen gehouden wordt.

John ging weer op zoek naar zijn verleden en kwam er achter dat hij misschien verbonden was met Prinses Gina en dier dochter, Greta. Later zijn John en Marlena getrouwd en gingen zij op huwelijksreis naar Hawaii. Helaas zorgde Gina ervoor dat hij weer "evil John" werd en deelde hij regelmatig met haar het bed. Later bleek dit Hope te zijn. Stefano gooide John uit woede over boord en John spoelde op een strand aan, waar hij gered werd door Marlena. Toen Hope zwanger was, geloofde men dat het John's kind was, hoewel het later van Bo bleek te zijn.

Tony kwam daarna terug en John kwam er achter dat Tony zijn half-broer was en dat die bovendien twee kinderen had met Marlena. De strijd tussen John en Tony duurt voort, terwjil John hem zoveel mogelijk telijfgaat met zijn ISA-tools.

Met dank aan soapcentral.com
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:48:13 #49
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25488740
John is eigenlijk drie personages in één: John, en zijn wenkbrauwen!
pi_25489266
"What the heck?" *trekt wenkbrauw op*

pi_25490725
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 12:38 schreef JohnDDD het volgende:
Kristen zelf is, en niemand weet dit nog in Salem, naar een eiland vervoerd door Susan waar zij gevangen gehouden wordt.

Zit zij daar nu nog steeds?

Hopelijk komt ze nog een keer terug in dool
pi_25491744
Ja volgens mij wel LaS. Zowel Tony als John denken volgens mij dat Kristen dood is. Tony houdt John daar ook voor verantwoordelijk, omdat die haar vlak voor haar "dood" van Tony heeft afgepakt.

Ik zie daar een mooie verhaallijn inzitten op zich waar de schrijvers iets mee konden doen. De actricedie Kristen speelt, speelt volgens mij nu in Y&R ofzo dus dat wordt wel lastig.
pi_25512795
Ben vandaag helemaal vergeten de video aan te zetten
Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?
pi_25517209
Bo heeft ontslag genomen. Denk dat dat het wel zo ongeveer was.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:41:35 #55
6067 Turbomuis
pi_25517254
JohnDDD: want? waarom? wat? En wanneer komtie met de hangende pootjes terug?
pi_25517499
Omdat die Ramsell nog vrij is, en Bo niet meer kan werken op de manier waarop Abe werkt, dwz volgens de regels. Aan het eind omarmden Hope en Bo elkaar en zei Bo: "Maar eerst wil ik eens gaan nadenken over onze toekomst."

Ik weet dus niet hoe het zit.

Trouwens spraken Kate en Victor nog over Philip die blijkbaar een overzeese missie had gekregen zonder zijn ouders gedag te zeggen. Victori bekritiseerde Roman. Belle en Mimi waren op TV met de Mystery guy. Verder was het niet zo heel boeiend geloof ik.
pi_25520759
Niet veel gemist dus
pi_25521189
neuh, verder een heleboel van dat irritante dating tv show gedoe
waar blijft die stalker het wordt wel tijd voor wat actie
pi_25523218
hmm

om eerlijk te zijn heb ik het al 1,5 maand niet meer gezien

Druk met van alles en nog wat, toevallig zag ik gister een stukje maar toen was het zoooo zoetsappig dat ik dacht.. : "joh ik heb niets gemist" :p

Maar heb ik nog wat gemist? Ik wil wel weer kijken binnenkort eigenlijk
pi_25524495
Hmm Bo en Roman zitten achter drugsdealers aan. Bo gaat daarbij constant te ver.

Tony heeft een damesclub, club Echelon, van Victor overgenomen. Daar gebeuren nu wat louche dingen. Bo's drugsdealer heeft daar ook eens gezeten in een achterkamertje.

Die drugsdealer probeerde ook Shawn te vergiftigen, maar Shawn kwam er achter.

Cassie heeft iets met de helper van de dealer.

Rex had een soort laserdinges gemaakt om van kolen diamanten te maken. Toen hij gekidnapt werd, ging de laser te lang door en begon heel Salem te schudden.

Lexie moest toen bijna bevallen.

Tony heeft geprobeerd John te vermoorden toen ze samen in de sportschool achterbleven, waar de kidnapper van Rex het geld wilde hebben. John werd opgesloten in de sauna; Tony deed de temperatuur omhoog en liep weg.

Brandon en Sami gaan trouwen.

Lucas en Sami komen elkaar nogal vaak tegen. Sami lijkt nogal jaloers op zijn vriendinnen.

Mja, eigenlijk niet zoveel he?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:25:34 #61
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25524705
En Sami en Lucas worden nu toch onder schot gehouden door mannetjes van Tony ofzo? Sami's haar zat erg diva-achtig vandaag.
pi_25524762
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:25 schreef OnaNia het volgende:
En Sami en Lucas worden nu toch onder schot gehouden door mannetjes van Tony ofzo? Sami's haar zat erg diva-achtig vandaag.
ze was weer heerlijk drama-queen
ik vind de Sami-Lucas scenes over het algemeen wel vermakelijk
en als Tony dan ook nog mee mag doen
pi_25557348
Had je toch gelijk JohnDDD, over Philip
pi_25558961
Ik had het ook al gelezen op internet

Ik vond het wel grappig eigenlijk gisteren. Waren wel leuke verhaallijnen, alle vier (Sami-Brandon-Lucas, Shawn-Philip-Belle-etc., Tony-(Lucas-)Marlena-John, Bo-Hope-Abe)

Even een spoiler over Sami en Lucas en Brandon:
SPOILER
pi_25565327
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had het ook al gelezen op internet
Zo kan ik het ook!

Dat wat er in de spoiler staat wist ik al, ook al stukjes van gezien (gedownload), gaat leuk worden
pi_25565942
Kort Nieuws:

Austin Peck (austin) keert terug in DOOL vanaf juni (in amerika dan he). HIj heeft een 3-jarig contract getekend.

Er gaan geruchten dat Christie Clark (Carrie) ook terugkeert.

Terwijl Austin Peck terugkeert, gaat Eric Winter (Rex) weg, ook in juni dus.

Billie Warlock, die we allemaal nog kennen van Baywatch, komt ook weer terug. In de jaren 80 speelde hij de rol van Frankie.

En James E. Reilly wordt weer de hoofdschrijver van DOOL (joepie!).
pi_25569052
W00t Austin terug? Dat wist ik nog niet.

en James E. Reilly (JERk)...dan heb je het toch over "onze" tijd zegmaar he? want in Amerika is ie alweer een tijdje schrijver

trouwens,
dat van Philip was eerst een vermoeden, daarna heb ik het opgezocht. maar ik wist wel dat er een nieuwe philip zou komen. dus helemaal eerlijk was het niet.
pi_25572275
Dat van JERk las ik hier.
Na even beter gelezen te hebben gaat het om een bericht uit 2003, en zouden wij op Yorin nu of zeer binnenkort weer JERk als hoofdschrijver moeten hebben (aangezien wij nu de afleveringen uit 2003 zien).
Ik denk dat hij dan ook verantwoordelijk is voor de Salem Stalker-verhaallijn. Die verhaallijn is echt weer "des dools"
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 20:47:04 #69
43556 miss_dynastie
pi_25573371
Ik heb niet helemaal gevolgd wat er met Austin/ Carrie gebeurd is? Waar zijn ze nu? Zijn ze nog samen?
pi_25574449
Is hier nooit uitgezonden hoe het is afgelopen met carrie, austin en mike.
Het volgende staat op soapcity:

1999
After sharing a passionate kiss, Carrie Reed and Mike Horton decided they should end their relationship since Carrie's married to Austin. Feeling he and Carrie have no future together, Mike slept with Nurse Ali McIntyre. In bed, Mike jokingly made pillow talk about Ali's attributes as future Head Nurse. Mike and Ali see each other on a social basis, but Ali gets possessive and Mike breaks it off. Carrie turns to Mike because she feels neglected by Austin, who is on the run with her sister, Sami. At the urging of the duplicitous Craig and Nancy, a jealous Ali followed Carrie and Mike to Las Vegas, where she is horrified to see them growing closer. Ali took pictures of the couple together and e-mailed them to Austin. Devastated that she lost Mike, she then slits her wrists. Thankfully, Ali's mother rescued her before it was too late. Meanwhile a troubled Austin walked in on Carrie and Mike in bed. He punched Mike and told Carrie their marriage was over. Later, Ali cried "Sexual Harassment, " and Mike's job as Chief-of-Staff was in jeopardy. To Mike's horror, Ali won a three million dollar settlement. Eventually Austin divorced Carrie and Mike and Carrie ended up together both leaving Salem. With Carrie gone, Austin was free to be with Sami. But Austin disapproved of Sami using her typically underhanded tactics to get custody of her son Will, so Sami found a new ally and friend in Brandon Walker, who offered to take the low road with her, if necessary, to get her son back away from the child's father Lucas.

2000
Austin began to spend more time with Greta and she invited him to accompany her to Europe in order to claim her title and fortune. In the castle, Austin and Greta walked through a magical doorway and fell into a "Virtual Eden." In this wonderland, they were forced to pass a series of tests to prove their virtue so that Greta could be crowned princess. Together they fought serpents, quicksand, hallucinations and even an "evil Sami." Although they emerged victorious, Austin was forced to face with one final challenge before they were freed -- a fight to the death with three gladiators!

2001
Against Nicole's wishes, Sami ultimately succeeded in winning back Austin's love. Sami's dreams came true one evening when Austin unexpectedly dropped to one knee, and he proposed (after asking Will's permission)! Their engagement was announced, and Marlena congratulated Sami on her (well overdue) happiness.

2002
Sami blackmails Victor to transfer Austin to Hawaii. Lucas apologizes to Sami for hurting her in the past. Victor proposes to Nicole. Sami prepares to marry Austin in Las Vegas. John and Marlena renew their vows in full medieval regalia. Sami and Lucas fight and Austin overhears a startling confession. Jack heads to Vegas to get a job from Oliver Wentworth. Jennifer accompanies Brandon to Sami's wedding.
After hearing Sami say she lied about Lucas hitting Will, Austin tells her he can never marry her.
Austin leaves Salem for good.
pi_25574829
dat over JERk klopt inderdaad trueblue (heb jij een voornaam trouwens? ik ben Jonathan, aangenaam), maar hij roept in Amerika nogal wat weerstand op omdat de Salem Stalker-verhaallijn niet echt uit de verf kwam en omdat het nogal aanrommelde.
pi_25576948
Aangenaam Mijn voornaam zeg ik liever niet. Niet dat ik een hele gekke voornaam heb ofzo (13 in dozijn), maar wil graag nog iets prive houden
pi_25582816
Ach ja, zoals Tony Rex heeft geleerd, een goed geheim is beter dan een geweldig wapen.
pi_25588120
pi_25589809
Nadia Bjorlin is behoorlijk wat afgevallen.

En wat ziet Kyle Lowder eruit
  zondag 20 maart 2005 @ 12:00:40 #76
112372 alyel
love is just an illusion
pi_25606827
wat zien chloe en brady hierboven eruit zeg..zitten ze samen aan de coke?

en oja ik dacht dat ik in het reclame spotje voor de nieuwe parfum van jaja miss britney spears rex voorbij zag komen...weet iemand of dit klopt..of was ik toen zwaar aan het hallucineren?
my future seems like one big past...
pi_25608312
Yep, dat is Rex
pi_25617616
ik vond 'r wel lekker, die chloe, met een beetje vet
pi_25662597
mijn favorieten op dit moment:
Tony & Lucas
Sami & Cassie [ en nu haar rol steeds groter wordt ook Mimi]

meest vervelend:
Bo & Shawn
Hope & Belle

[ slaapverwekkend: Chloe & Brady, Lexie & Abe, Jack & Jennifer
te weinig in beeld : Victor & Nicole ]
pi_25664834
Tony & Lucas

GEWELDIG!
pi_25842621
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:56 schreef trueblue het volgende:

[..]

DOOL ook niet meer leuk? Jij bent dan al nr. 2 na Chawagoochem
Ik vind het heel leuk dat je me noemt, Trueblue! Ik kijk nog steeds niet, maar vind dit draadje heel leuk om te lezen. Goed van je!!!!
dat viel toch wel mee?
pi_25873110
Ik heb nu zelf 2 afleveringen gemist omdat ik vergeten was de video aan te zetten
Gelukkig is er op de days-weblog altijd een samenvatting te vinden
pi_25874737
mijn video stond gisteren om kwart over vier nog op kwart over drie normaal gaat ie wel gewoon mee met de zomer- en wintertijd.

maar ik heb maar een kwartiertje tot tien minuten gemist.

ik vond Tony geweldig gisteren. Dat met Bo (en Hope) en Vin is ook leuk!

en Nicole is saai
pi_25884127
Bo en Hope zijn echt een superkoppel
hihihi
pi_25884549
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:43 schreef JohnDDD het volgende:
Bo en Hope zijn echt een superkoppel
hihihi
ik heb echt zo een hekel aan ze....... en zoonlief erbij
en dan ook nog Lexie in barensnood.........
maar Brandon is eindelijk eens leuk.... ik ben er helemaal verbaasd over
en Philip met geheimpjes....
pi_25884604
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
mijn video stond gisteren om kwart over vier nog op kwart over drie normaal gaat ie wel gewoon mee met de zomer- en wintertijd.
maar ik heb maar een kwartiertje tot tien minuten gemist.
ik vond Tony geweldig gisteren. Dat met Bo (en Hope) en Vin is ook leuk!en Nicole is saai
Nicole vind ik juist leuk, ik ben dol op zatlappen in soaps......
nou ja Bo & Hope had ik net al gemeld... weg met dat stel
pi_25890797
Ik vond Hope eerst niet koel en Bo maar zo-zo, maar nu vind ik ze geweldig samen. Maar dat kan ook aan mijn eigen leven liggen, dat ik fantaseer over boeven vangen met een leuk meisje.

Lexi/Brandon/Abe/Sami/Eugenia/Lucas vind ik ook leuk. Dat staat op knappen nu, morgen wordt het HEET volgens mij.
pi_25993232
Spannend is het nu wel. Ik vond Abe+Brandon leuk!
pi_26020157
Even wat stats:
irthday- Birthname [Married Name] (Character)...Ages as of 1/31/05 (additional notes on names, if necessary)
1/24/79- Kyle Robert Brandt (Philip)...26
1/29/60- Matthew Nile Ashford (Jack)...45
3/9/53- Lauren Alice Koslow [Schillace] (Kate)...51
3/14/67- Melissa L. Brennan [Reeves] (Jennifer)...37
3/20/51- Tanya L. Boyd (Celeste)...53
4/6/48- Patrika A. Davidson [Darbo] (Nancy)...56
4/19/80- Alexis Ann Thorpe (Cassie)...24
4/23/73- Daphne Darice Bloomer (Eugenia)...31
5/1/84- Farah LeeAllen Fath (Mimi)...20
5/7/28- John H. Ingle (Mickey)...76
5/7/55- Peter Paul Reckell (Bo)...49 (!!!!)
5/13/56- Stephen C. Blackwood (Bart)...48
6/3/74- Arianne Bothere Zucker [Lowder] (Nicole)...30 (uses Zuker as her last name)
6/5/25- William Foster Hayes (Doug)...79
7/1/39- Frank Russell Parker (Grandpa Shawn)...65
7/9/43- Suzanne Crumpler (Maggie)...61 (uses Rogers as her last name)
7/11/43- Susan Seabold [Hayes] (Julie)...61 (uses Seaforth as her maiden name)
7/17/76- Eric Barnett Winter (Rex)...28
7/24/33- John Anthony Aniston (Victor)...71
7/27/77- Martha Anne Madison (Belle)...27
7/29/71- Bryan Ronald Dattilo (Lucas)...33
8/2/80- Nadia Alexandra Bjorlin (Chloe)...24
8/10/46- James Van Reynolds (Abe)...58 (!)
8/27/80- Kyle Brandon Lowder (Brady)...24
9/5/63- Kristian Joy Alfonso [Daggenhurst] (Hope)...41
9/13/80- Jason John Cook (Shawn)...24
9/19/76- Alison Jane Sweeney [Sanov] (Sami)...28
9/25/43- Thomas Timothy Taylor (Roman)...61 (uses Josh as first name) (!)
9/29/53- Donald Drake Hogestyn (John)...51 (uses his middle name)
10/15/58- Renee Michelle Jones (Lexie)...46 (!)
10/31/47- Deidre Ann Hall [Sohmer] (Marlena)...57
11/3/37- Ronald A. Leath (Henderson)...67
11/3/31- Peggy A. McCay (Caroline)...73
11/14/73- Matthew R. Cedeno (Brandon)...30
12/9/14- Frances Reid (Alice)...90
12/15/44- Thaao Peter Penghlis (Tony)...60 (!)

De dingen die mij verbaasden heb ik erachter met een uitroepteken aangegeven!

Bron: http://members.aol.com/jason47/stats.html
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 13:10:05 #90
43556 miss_dynastie
pi_26021394
10/15/58- Renee Michelle Jones (Lexie)...46 (!)
10/31/47- Deidre Ann Hall [Sohmer] (Marlena)...57

Had ik ze nou nooit gegeven!
pi_26022039
Bo - 49 dan? Ik vind het echt verbazingwekkend, ik had em 35 gegeven ofzo
pi_26029161
Lexie 46
Daar verbaas ik me nog het meest over uit die hele lijst...
Jeetje..ik dacht hooguit 35 ofzo...

Net de aflevering van gister gekeken, was echt super!
Dat gedoe met Sami, Brandon, Abe en Lexie
pi_26038189
Brandon gaat weg
pi_26040192
De aflevering was echt geweldig...
-De set-up van Lexie
-Sami hysterisch
-Brandon en Abe
-Lucas

Ik vond Abe echt geweldig spelen, zeker toen hij zei "but I still want to kill you"...geweldig!
pi_26051463
Die scene met Toyn, Lucas en Sami, echt briljant
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 20:11:02 #96
43556 miss_dynastie
pi_26055521
Kan iemand mij ff bijpraten aangaande Brandon/ Sami/ Lexi/ Abe... ben vergeten te kijken
pi_26056286
Lexi kreeg de baby en Abe was erbij. Brandon wilde er ook bij zijn en Sami en Abe begrepen dat niet. Brandon floepte eruit dat Abe zijn vader was, en het kind van Lexie dus zijn broer. Brandon mocht erbij zijn van de verbaasde Abe, die opeens twee zoons kreeg.

Lucas kwam er achter dat Sami iets verborgen hield en hackte Eugenia's computer. Sami merkte dat er iets aan de hand was en pushte Brandon met haar te trouwen. Ze zijn toen snel in het huwelijk getreden. Lucas was ondertussen achter het geheim gekomen en had Nicole, Kate en uiteindelijk ook Roman opgetrommeld.

Lexie vertelde ondertussen aan Abe dat ze met Brandon geslapen had. Abe was onthutst, vooral omdat Brandon toen al wist dat Abe zijn vader was en Lexie dus de vrouw van zijn vader.

Na het huwelijk wilden Brandon en Sami seks gaan hebben toen het hele stel binnenkwam. Lucas onthulde dat Sami de resultaten van de vaderschapstest verwisseld had, en dat Brandon de vader van Lexie's kind was. Sami begon te huilen en smeken terwijl Brandon meteen naar Lexie toe ging.

Lucas en de rest stormden erachter aan, en ook Sami ging Lexie's kamer binnen. Brandon vroeg of hij de vader was van Lexie's kind. Lexie zei: Nee, Abe is de vader. Lexie biechtte op dat ze Sami erin had geluisd. Ze had de echte test ergens anders laten doen. Dit was een neptest, omdat ze al verwachtte dat Sami zoiets zou doen.

Sami ging over de rooie en probeerde Lexie te wurgen. Daarna ging Brandon geloof ik weg, naar het huis van hem en Sami. Hij heeft daar later met Abe gepraat, terwjil Sami helemaal aan het instorten was in het ziekenhuis. Hij en Abe vielen elkaar huilend in de armen.

Vandaag was Lucas Sami aan het plagen en zag Sami een briefje van Brandon aan Will. Sami kreeg opeens het idee dat Lexie het nooit alleen gedaan kon hebben, en ging naar Lexie toe. Lucas ging naar Tony toe. Lexie gaf toe dat het allemaal Tony's idee was geweest. Sami werd enorm woedend en stormde weg. Lucas had een fles drank voor Tony gekocht om hem te becomplimenteren met zijn plan.

Tony zei dat hij de test goed had doorstaan. Sami kwam binnen en was woedend op hen beiden. Ze begon enorm luid te janken en viel bijna neer van verdriet. Ze was helemaal hysterisch en er was een geniale blikwisseling tussen Tony en Lucas...zo van..."what the fuck?"...Tony pakte haar op en zei dat ze normaal moest doen. Zij begon wild met haar armen te doen en Tony pakte haar armen vast. Sami schreeuwde dat Tony haar los moest laten en Tony werd enorm boos en zei: Nou dan laat ik je los!

Hij gaf stootte haar ahw los uit zijn handen waarop ze door de ruit vloog, en bloedend bewusteloos op de stenen bleef liggen.
pi_26075038
lol, wat kan die Sami krijsen
het was misschien een beetje te allemaal maar ik heb me er wel om vermaakt, vooral de cliff was geweldig... Tony die dat speenvarken echt niet meer kon aanhoren en haar daarom maar uit het raam gooide, geweldig.
Brandon mag van mij wegblijven, saaie knul, en als zoon van Abe zal hij ook heus geen bijdrage gaan leveren dus weg met hem, doe maar liever een nieuwe Colin.
pi_26141750
De laatste afleveringen waren echt gaaf.
Sami had haar dag niet echt
pi_26150309
ik ben sinds vorige week officieel verslaafd....
Nicole net met thank god toen ze hoorde dat Sami haar stembanden beschadigd waren:)
pi_26151893
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Wup het volgende:
ik ben sinds vorige week officieel verslaafd....
pi_26153150
Lucas hartje Sami!
pi_26157179
filmpjuh....[avi divx]

Lucas aan de wodka in de Blue Note

~ [2.47 min; 3,9 Mb] ~

[ Bericht 1% gewijzigd door Wup op 12-04-2005 12:36:34 ]
pi_26159090
Dat was een mooi einde vandaag
pi_26159856
best jammer dat er zo weinig fokkers aan de DOOL zijn......
zal wel aan het haast onmogelijke tijdstip van uitzending liggen?

ik zie trouwens ook nu pas de linkjes in de openingspost naar sites, leuk

ik verheug me er wel op dat Nicole eindelijk eens wat van plan is
[zolang Sami uitgeschakeld is moet er toch een andere vrouw aan de bak natuurlijk;)]
dat gedoe met opgesloten zitten in Victors huis werd een beetje te langdradig
hoewel ik haar sowieso altijd vermakelijk vind als ze aan de zuip is

ik vond Tony er zo raar eruit zien in dat blauwe t-shirtje, die man is een pak geboren.
pi_26164522
Vet, een DOOL-video.

Zeg Wup, je mag best elke dag DOOL rippen naar avi of mpeg hoor, dan sla ik ze lekker allemaal digitaal op
pi_26169358
Speelt Matt LeBlanc hier niet in? Een dokter ofzo?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_26171748
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
Vet, een DOOL-video.
Zeg Wup, je mag best elke dag DOOL rippen naar avi of mpeg hoor, dan sla ik ze lekker allemaal digitaal op
haha nou neen, da's me te veel werk en moeite
maar ik zal vanaf nu best nog wel wat filmpjes gaan maken van mn helden
[Sami ...... hele tijd niets..... Lucas, Tony, Nicole, en stiekem Kate ook wel als ze vals wordt]
pi_26171985
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat stats:

5/1/84- Farah LeeAllen Fath (Mimi)...20
9/25/43- Thomas Timothy Taylor (Roman)...61 (uses Josh as first name) (!)
12/15/44- Thaao Peter Penghlis (Tony)...60 (!)
asjemenou....
pi_26188121
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Wup het volgende:

[..]

haha nou neen, da's me te veel werk en moeite
maar ik zal vanaf nu best nog wel wat filmpjes gaan maken van mn helden
[Sami ...... hele tijd niets..... Lucas, Tony, Nicole, en stiekem Kate ook wel als ze vals wordt]
das koel, gaaf zeg!!!

En Matt LeBlanc speelt níet in deze serie...wie wel in deze serie speelde was Michael T. Weiss, die misschien wel een klein beetje op Matt lijkt, hij speelde doctor Mike Horton.
pi_26188181
Wat heb jij een gave posthistory trouwens, Wup, alleen maar soaptopics
pi_26201981
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
Wat heb jij een gave posthistory trouwens, Wup, alleen maar soaptopics
haha, tjsa je zult maar soapverslaafd zijn ....
maar ik ben een beetje uitgekeken op ONM dus ik begin over te stappen naar DOOL
alleen soapverslaving gaat samen met forumverslaving en dat wil hier helaas nog niet zo van de grond komen hier:(

anyway:

let the fun begin,

Nicole, DOOL 13 april 2005

~ [0.30 min; 1,4 Mb] ~
pi_26202053
ik zit helaas achter 56k momenteel en dat filmpje is eventjes geen goed idee, maar ik moet wel zeggen dat je een fantastische avatar hebt! heb je dat filmpje daarvan ook nog of heb ik daar overheen gekeken en staat dat al in dit topic?
pi_26202102
Wup, je avatar!
pi_26202133
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit helaas achter 56k momenteel en dat filmpje is eventjes geen goed idee, maar ik moet wel zeggen dat je een fantastische avatar hebt! heb je dat filmpje daarvan ook nog of heb ik daar overheen gekeken en staat dat al in dit topic?
yep, komt uit het Lucas flasback filmpje

btw: leuke uitzending vandaag [ gisteren dus niet met die duffe zanger ]
MiMiMi & Bart was echt kostelijk
pi_26202285
whahaha ja geniaal was dat
mimi en bart zouden een leuke combo zijn...maar ja...hij meer als haar vader ofzo.

ik vind mimi/rex sowieso erg leuk trouwens.
pi_26202513
Rex vind ik niet zo, maar ik zou snel ook geen leuke knul voor Mimi kunnen bedenken
Mimi is gewoon vermakelijk
Cassie trouwens ook al ben ik [nog] niet zo dol op de actrice die haar neerzet
pi_26206459
ik vind Cassie niet geweldig maar ze heeft wel haar leuke kanten
ik ben eigenlijk erg te spreken over de Days-cast...met Philip heb ik nog een beetje moeite, en Nicole mag ik stiekem helemaal niet. mja, vanmiddag was ze wel tof.
pi_26207502
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind Cassie niet geweldig maar ze heeft wel haar leuke kanten
ik ben eigenlijk erg te spreken over de Days-cast...met Philip heb ik nog een beetje moeite, en Nicole mag ik stiekem helemaal niet. mja, vanmiddag was ze wel tof.
dat wat jij hebt met Nicole, heb ik met Kate , eigenlijk vind ik haar niet zo leuk maar ze kan zo lekker vals worden.
Nicole vind ik altijd tof, vals of aan de zuip, helemaal oke

Cassie is een leuk karakter maar de actrice vind ik niet geweldig
Philip is zeker wennen, die jongen heeft ook zo een raar hoofd.....
maar vorige Philip was zo een jochie.....

ach zolang Sami Lucas en Tony er zijn kan er weinig mis gaan:)
pi_26211558
Net die van vandaag gekeken. Mimi en Bart = hilarisch!!
Rex was ook weer leuk

Maar dat gezeur met "In the House" mag weg. Slaat toch nergens op?
pi_26212388
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef trueblue het volgende:
Net die van vandaag gekeken. Mimi en Bart = hilarisch!!
Rex was ook weer leuk
Maar dat gezeur met "In the House" mag weg. Slaat toch nergens op?
Meer Mimi en Bart dus, we zijn het er met het voltallige forum over eens

met 'in tha house' bedoel je toch niet Nicole & Larry he?
ik ben helemaal blij dat Larry weer mee mag doen, hij is stoer.
En Nicole gaat ook weer leuk worden.
vorige week was ze al gifboekjes aan het bestuderen en nu een hitman.... helemaal goed
pi_26212528
Nee, In the House is dat programma van Jennifer en Jack. Vreselijk saai vind ik dat, gaat ook nergens over, is alleen maar opvulling.
Nicole en Larry zijn juist leuk
pi_26212637
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:24 schreef trueblue het volgende:
Nee, In the House is dat programma van Jennifer en Jack. Vreselijk saai vind ik dat, gaat ook nergens over, is alleen maar opvulling.
Nicole en Larry zijn juist leuk
ow ja helemaal mee eens, ik vind Jack en Jennifer sowieso nogal voor spek en bonen in die serie rondhuppelen, dat huwelijk op tv was al niks, die datingshow [ maar die was geloof ik niet van hun] sloeg eigenlijk ook nergens op; leuke manier om Philip terug te brengen maar zo lang was hij niet weggeweest en dat rare hoofd ineens...

voor die tv show hadden ze ook al steeds van die nutteloze dingetjes; rare cadeautjes van Jennifers vader ofzo;

maar goed ik vind wel meer lijntjes en personages niet helemaal geweldig
[Chloe gaat weg heb ik begrepen... da's mooi]

ik ben het overigens wel met John met de D's eens dat er weinig slechte acteurs in DOOL zitten.
bijvoorbeeld ook het ziekenhuispersoneel dat 1 of 2 regels tekst heeft speelt gewoon goed; dat is in Nederlandse soaps wel anders

ik denk dat ik de enige ben, maar ik ben ook niet helemaal enthousiast over Deidre Hall

[ Bericht 2% gewijzigd door Wup op 14-04-2005 02:17:53 ]
pi_26212759
Daar sluit ik me volledig bij aan. Het is me een raadsel wat Jack&Jen in DOOL doen. Gelukkig neem ik het altijd op en kijk ik het later, dan kan ik die scenes tenminste doorspoelen

Ik erger me ook aan Chloe, als ze "zingt" dan. En ze kan zo bang kijken
Maar goed, veel spannends heeft die verder ook niet te doen.
pi_26213118
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ik de enige ben, maar ik ben ook niet helemaal enthousiast over Deidre Hall
Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzo

Wat staat je tegen aan Deidre?
pi_26214187
Ohh ja Chloe mag van mij ook weg, en Jack en Jennifer ook wel.

Het is jammer dat Rex en Cassie niet de kinderen van Tony en Marlena zijn eigenlijk. Ik vind de groep John-Marlena-Tony-Cassie-Rex-Mimi-Bart-Lucas-Sami erg sterk, en bovendien hebben ze diverse banden met elkaar.

John gaat met Marlena, Tony heeft kinderen (of dus niet) met Marlena, Sami is Marlena's dochter, Lucas is stiekem verliefd op Sami , etc.

En Brady is ook leuk maar die Chloe zit me ook dwars idd.

Ik zou Mimi eigenlijk ook wel in een slechte rol willen zien, trouwens. Als echt lid van de DiMera's...:D
pi_26224228
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe

Dit staat er in: waarom maak je je boos over Chloe?? in Days of our Lives als ze zingt???

Verder niks.
Ja, doei, mag ik me niet ergeren ofzo?

Mijn reply:
Ze kijkt bang, en al helemaal als ze zingt, het zijn saaie scenes, nog saaier dan de scenes waarin ze praat, en ze zeurt altijd.

Maar waarom maak jij je zo druk over wat ik van Chloe vind?
  donderdag 14 april 2005 @ 16:10:34 #128
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26224289
Ik vind Chloe een van de verschrikkelijkste soappersonages die er zijn. Ontzettend zeurderig, saai, irritant, slaapverwekkend en ze krijgt veel te veel zendtijd. Ze is DOOL onwaardig.
pi_26224444
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:
Ik heb via mijn weblog een verontwaardigde mail gekregen van de daysofourlives fanclub n.a.v. wat ik gister in dit topic heb gezegd over Chloe
Chloe heeft gewoon steeds van die duffe verhaaltjes
dat gekwijl met Brady irriteert me mateloos
en dan nog maar te zwijgen over die leukemie toestand waar echt geen einde aan kwam
pi_26224585
quote:
Op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef trueblue het volgende:

[..]

Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzo

Wat staat je tegen aan Deidre?
ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter wat ik tegen haar heb.
Ik vind Marlena namelijk wel leuk

Voordat ik Alison Sweeney ontdekte had ik een hekel aan overacting maar die mening heb ik inmiddels 100% bijgesteld:) dus dat kan het ook niet zijn.

De manier waarop Deidra Hall in de camera kijkt als ze boos of verbaasd enzo is, en ook, wat vrij veel gebeurt in DOOL is als iemand in/tegen zichzelf staat te praten, gaat haar niet overtuigend af....
pi_26224777
Ik zal er eens wat meer op gaan letten (op Deidre), misschien zie ik het dan ook
pi_26227293
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef trueblue het volgende:

Dit staat er in: waarom maak je je boos over Chloe?? in Days of our Lives als ze zingt???
Whahahaha.
pi_26227651
Net mail teruggekregen, met sorry als het verontwaardigd overkwam, dat was niet de bedoeling

Ok
pi_26228259
Ok

Naja ik ben het iig helemaal eens met OnaNia...
pi_26229384
ik vind op zich die fantasietjes altijd wel leuk maar waarom moet uitgerekend die met Chloe een kwart van de uitzending in beslag nemen?

verder vind ik Bo & Hope erg vervelend met die puberale acties steeds.

Maar.... ik vond Rex vandaag leuk; dat hij met een lijk aan de wandel ging, dat had ik toch niet van hem verwacht, leuk. En Mimi erbij maakt het meteen weer erg grappig allemaal.

Philip & Belle?
het lijkt me eigenlijk hetzelfde als Belle en Shawn, kan ze niet eens gewoon een foute vent krijgen?
het is allemaal zo braaf met Belle
  donderdag 14 april 2005 @ 19:42:13 #136
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26229952
pi_26232034
Bo + Hope vind ik wel stoerrrrr hoor
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 21:23:09 #138
43556 miss_dynastie
pi_26232622
Nou weten we dus nog niet wie de moeder van Rex en Cassie is
pi_26234774
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Bo + Hope vind ik wel stoerrrrr hoor
echt waar?
ai... ik heb al een hekel aan ze sinds het moment dat ik een beetje regelmatig ging kijken
[rond het ontvoeringslijntje van Hope was dat, met Larry als mijn eerste DOOL held;)]
en het wordt alleen maar steeds erger
misschien waren ze leuk voordat ik ging kijken?
ik vind ze zo vreselijk kinderachtig steeds, bah
  donderdag 14 april 2005 @ 22:35:19 #140
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26234868
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
misschien waren ze leuk voordat ik ging kijken?
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.
pi_26234889
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou weten we dus nog niet wie de moeder van Rex en Cassie is
het wordt wel vaag ook nou hoor
Marlena is wel de draagmoeder maar ze hebben de eicel van iemand anders gebruikt?
pi_26234905
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef OnaNia het volgende:
Nee, zijn nooit leuk geweest. Echt zo'n cliché soapstel, net Ken en Barbie maar dan nog suffer.
haha, dank u
pi_26234941
Ik weet al wie de bio moeder is
Maar ik zeg het maar niet

Bo en Hope vind ik leuk, maar ik kijk dan ook al sinds SBS het uitzond..dan heb je misschien meer met ze..
pi_26235036
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
tegen de tijd dat ik al die familierelaties een beetje in de gaten begin te krijgen....
ik kwam er vandaag achter dat Philip een broer is van Bo... dat wist ik helemaal niet

en ik vind het zo sneu voor Tony......
  donderdag 14 april 2005 @ 22:51:24 #145
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26235335
Ja Philip is eigenlijk Shawn's oom
pi_26239191
gejat van een ander forum, maar ik vond het enorm grappig dus daarom wordt jatten me vergeven:)
---------------------------------------

Elaine Loring :
At the Days of our Lives show at Wonderland, there was quite a story when the stars were asked about their worst date ever.

Bryan Dattilo Lucas:
I took this girl on a date once. I did, I swear, I swear, and she brought a backpack with her. So she set the backpack on the table and she goes, 'Do you mind if I change my shoes?' and I'm like, 'No, go ahead.' I thought maybe they'd be nicer than the ones that she had on. She takes out these pink furry slippers, like bathroom slippers, and puts them on her feet and then turns her chair around and talks to the table next to us the whole time, and ended up asking if she could stay at the restaurant instead of going home with me!

The host asked Drake the same question and without missing a beat, he said...

Drake Hogestyn: John
I met this girl at a restaurant with these pink furry slippers.

The host asked Ali...

Alison Sweeney Sami:
I had these pink furry slippers once.

The host asked Josh to beat that!

Josh TaylorRoman:
I bought the pink furry slippers.

het filmpje ( let wel de kwaliteit is waardeloos)
pi_26239468
DOOL 14 april 2005

Rex aan de wandel

Tante Sidonia

MiMiMi
pi_26242901
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 01:46 schreef Wup het volgende:
gejat van een ander forum, maar ik vond het enorm grappig dus daarom wordt jatten me vergeven:)
---------------------------------------

Elaine Loring :
At the Days of our Lives show at Wonderland, there was quite a story when the stars were asked about their worst date ever.

Bryan Dattilo Lucas:
I took this girl on a date once. I did, I swear, I swear, and she brought a backpack with her. So she set the backpack on the table and she goes, 'Do you mind if I change my shoes?' and I'm like, 'No, go ahead.' I thought maybe they'd be nicer than the ones that she had on. She takes out these pink furry slippers, like bathroom slippers, and puts them on her feet and then turns her chair around and talks to the table next to us the whole time, and ended up asking if she could stay at the restaurant instead of going home with me!

The host asked Drake the same question and without missing a beat, he said...

Drake Hogestyn: John
I met this girl at a restaurant with these pink furry slippers.

The host asked Ali...

Alison Sweeney Sami:
I had these pink furry slippers once.

The host asked Josh to beat that!

Josh TaylorRoman:
I bought the pink furry slippers.

het filmpje ( let wel de kwaliteit is waardeloos)
Hahahaha. Gaaf

En over Bo en Hope...ik vond ze eerst ook niet leuk en mateloos irritant...maar ik vind dat Hope wat minder zeurderig is nu en wat stoerder, en Bo vind ik ook wel grappig.

O ja die familielijnen...

John ging ooit met Isabella. Isabella was de dochter van Victor. Isabella en John kregen Brady. Victor heeft met Kate één zoon: Philip. In de jaren '80 bleek dat Bo niet de zoon was van Shawn en Caroline maar dat Caroline het met Victor had gedaan en dat Bo diens zoon was.

Bo is dus de oom van Brady en de broer van Philip. Philip is bovendien ook Brady's oom. Shawn is de zoon van Bo en dus de neef (cousin) van Brady en de neef (nephew) van Philip.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 10:56:21 #149
43556 miss_dynastie
pi_26243017
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:37 schreef trueblue het volgende:
Spoiler
pi_26243534
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
En over Bo en Hope...ik vond ze eerst ook niet leuk en mateloos irritant...maar ik vind dat Hope wat minder zeurderig is nu en wat stoerder, en Bo vind ik ook wel grappig.
aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
quote:
O ja die familielijnen...

John ging ooit met Isabella. Isabella was de dochter van Victor. Isabella en John kregen Brady. Victor heeft met Kate één zoon: Philip. In de jaren '80 bleek dat Bo niet de zoon was van Shawn en Caroline maar dat Caroline het met Victor had gedaan en dat Bo diens zoon was.

Bo is dus de oom van Brady en de broer van Philip. Philip is bovendien ook Brady's oom. Shawn is de zoon van Bo en dus de neef (cousin) van Brady en de neef (nephew) van Philip.
dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan

het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
pi_26243926
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef Wup het volgende:

[..]

aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
[..]

dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan

het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit ) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen

Tony heefthet bijvoorbeeld ooit met zijn halfzus gedaan, die eigenlijk zijn halfzus weer niet bleek, maar nu toch weer wel. Enzo.
pi_26247391
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Spoiler
SPOILER
pi_26247930
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:36 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit ) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen
haha, ja dat ken ik, dat is idd. een besluit.......

ik heb ook wel het eea. gelezen hoor, maar dat was zo een dosis aan info dat het allemaal nogal langs me heenging
dus het leek me wijzer iets op te zoeken als ik het even niet meer begrijp.
het probleem is alleen dat je dan ineens ook dingen leest die je nog niet wilt weten omdat dat voor ons nog ver in de toekomst ligt.....
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:13:01 #154
87058 brummel
love and peace
pi_26249360
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
where is the love?
pi_26249486
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef brummel het volgende:
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
ha gelukkig nog iemand die Nicole leuk vind en Rex saai
hoewel die laatste gisteren wel leuk was toen hij met dat lijk aan de wandel ging.
als Chloe terugkomt wordt haar rol misschien minder duf? anders zie ik niet in waarom ze terug moet komen, ze heeft de rol van Brady ook al om zeep geholpen.....dat is nu ook al zo een zacht ei.

Belle moet aan de foute vent, dat zal haar helpen, de actrice daar heb ik verder geen moeite mee
pi_26249541
ow en Sami moet snel uit het ziekenhuis
pi_26251902
Whaha tis ook wel een stel bij mekaar hoor, Rolf, Bart, Rex, Mimi en Tony dan nog...meer een soort Adams Family
pi_26257352
tsja het werd een beetje een slaptick vandaag
ze hadden blijkbaar weinig te melden
wederom stal Bart de show [ geweldige monoloog]

wat ik zo jammer vind is dat Yorin de aftiteling er altijd afknipt
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 21:13:41 #159
43556 miss_dynastie
pi_26257425
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef trueblue het volgende:

[..]
SPOILER

Thanx
pi_26281388
pi_26330143
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef trueblue het volgende:
Days Memory
hihi

ik heb me weer vreselijk vermaakt om Nicole & Larry
geweldig die twee met hun plannetjes
ik hoop alleen niet dat ze Nicole nu ook nog eens 3 dagen met Rolfski laten slepen
want dat is nou wel weer leuk geweest.
pi_26335626
DOOL, 18 april 2005

pi_26337415

Nicole was leuk vandaag. Vooral die opmerking over Sami

Rex en Mimi die met dat lijk slepen vond ik ook top (maar Rex en Mimi zijn dat altijd wel).
pi_26338614
Mimi had er ook nog een

pi_26358252
ik heb weer erg veel plezier gehad om Nicole vandaag
en Maya bevalt me ook wel

Tony was een beetje van slag......
pi_26516928
Wat gebeurt er de laatste dagen allemaal? Ivm het WK Snooker heb ik weinig gekeken ed afgelopen week.
pi_26521074
Ehh.. Even denken..

Rex en Mimi hebben het lijk van Rolf gedumpt in het mortuarium (kan allemaal ). Nicole had een lijk nodig dat op Larry leek, ging naar het mortuarium en vond daar het lijk van Rolf wat aan haar eisen voldeed, dus nam ze het lijk mee. De laatste dagen vertoeft het lijk van Rolf in een voederbak in de stallen van Kiriakis, waar ze elke keer een zootje ijs er op komt gooien.
Brady en Victor vragen zich af wat ze telkens in de stallen doet, maar tot nu toe heeft Nicole zich er telkens uit weten te praten.

Mimi en Rex hebben voor het eerst sex gehad, nadat ze naar het mortuarium waren geweest

Philip moest onderzoek doen voor de ISA op een feestje bij zijn pa thuis. Als cover up nam hij Belle mee.
Philip was daar getuige van een onderonsje tussen Maya en Tony toen Belle de boel kwam verstoren en vast kwam te zitten met haar jurk. Die moest ze uittrekken en moest verder in haar onderjurk. Niemand mocht het zien, dus verstopten Philip en Belle zich in een kast.

Shawn had een afspraakje op look out point met Belle, maar vanwege de toestanden met Belle op het feestje kwam ze niet opdagen. Cassie kwam wel, die had opgevangen dat Shawn daar een date had met Belle.
Cassie probeerde Shawn te verleiden, maar hij wees haar af.

Hunkerend naar aandacht ging Cassie naar de pier alwaar ze een leuke man ontmoette die wel zin had in een robbertje sex met Cassie. Cassie liet zich woordelijk nogal ongelukkig uit, zei dat ze duur was, waarop hij zei of 50 genoeg was. Cassie antwoordde dat ze toch wel wat meer waard was, man antwoordde dat hij 300 bij zich had.
Uiteindelijk bleek de leuke man een politieagent en werd Cassie gearresteerd voor prostitutie.

Shawn ging naar het huis van Kiriakis en zag precies Belle in haar onderjurk samen met Philip de kast uit komen. Pijnlijke situatie.
Philip en Belle kwamen er met een smoesje van af (niemand mag weten wat Philip voor werk doet) en Shawn en Belle namen vervolgens een duik in het zwembad va Kiriakis.

Maya sprak met Philip en zei dat ze Shawn wel ziet zitten, ze valt op jongere mannen, en ze kon zien dat Philip een oogje had op Belle.
Ze probeerde Philip te verleiden tot een samenwerking om Belle en Shawn uit elkaar te krijgen, zodat zij Shawn krijgt en hij Belle, maar Phillip wilde daar niks van weten.

Op het politiebureau heeft Rex aan Cassie verteld dat Roman haar vader is.
Verder weet niemand het nog (behalve Mimi). Cassie moest de nacht doorbrengen in de cel.

En nu weet ik even niks meer
Dit was het wel ongeveer, denk ik.
pi_26523476
Geweldig tb, bedankt voor de samenvatting
pi_26643683
quote:
WILLIAM BELL OVERLEDEN

Op 29 april 2005 is William Bell op 78-jarige leeftijd overleden aan de complicaties van Alzheimer. William Bell was samen met Irna Philips en Agnes Nixon één van de grote drie legendarische soappioniers. Hij is zijn loopbaan begonnen als schrijver van 'Guiding Light' in 1956.

Van 1958 t/m 1966 was hij co-hoofdschrijver van 'As The World Turns' en van 1966 t/m 1973 was hij hoofdschrijver van 'Days of Our Lives'. In 1973 starte hij zijn eigen soap 'The Young and the Restless' en in 1987 'The Bold and the Beautiful'. Samen met Irna Philips creëerde hij ook nog 'Our private world' en 'Another world'.

BRON: www.soapvision.nl
pi_26643788
Kut, die gast is wel een soort soapgod.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:07:40 #171
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26645080
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_26645377
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
yep, ik wilde het nog tapen maar ik was te laat
Eric Winter gaat DOOL verlaten dus hij zoekt vast schnabbels:)

Sami is altijd helemaal goed.... maar ze moet snel dr stem terug want ze moet natuurlijk wel flink kunnen schreeuwen tijdens het ruziemaken...

Nicole & Larry is ook leuk, jammer van Brady
pi_26647716
ah, well here we go

Britney Spears Curious commercial
~ [0.30 min; 2.5 Mb] ~
pi_26650744
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
ah, well here we go

Dat kan ik als Rex-fan wel waarderen
pi_26650925
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef trueblue het volgende:

Dat kan ik als Rex-fan wel waarderen
ik begin langzaam aan Rex ook wel te waarderen moet ik bekennen
ik vond hem erg aandoenlijk van de week hoe hij zich als stoere Dimera wilde gaan voordoen
maar Cassie blijft de leukere van het stel:)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:02:53 #176
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805752
lol de wendingen worden ook grappiger Lucas die Cassies halfbroer blijkt te zijn .
Ik vind de Sami/Lucas verhaallijn ook zo leuk . Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:07:34 #177
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26805838
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
Nee Shawn niet, maar Philip wel.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:11:05 #178
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805905
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:07 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Nee Shawn niet, maar Philip wel.
grrrrrrrrr waarom haal ik die 2 nou steeds door elkaar. Ik dacht al het gezicht komt me zo bekend voor, wel grappig dat die daarna toch verder is gegaan met t.v.
pi_26818332
Ik vind het best tof op het moment
En het blijft spannend, Salem Stalker coming up!
pi_26842504
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
pi_26842773
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....
ik verheug me ook al zo op Sami-Lucas.

Vreemd genoeg, hoe leuker ik Rex ga vinden hoe minder leuk ik Mimi ga vinden. Ik vond haar altijd grappig maar ze begint me nu een beetje te irriteren

Larry Welch is echt super.
Hij komt weinig aan bod maar ongeveer alles wat hij zegt is gewoon zo grappig.
Ik was ook zo fan van hem tijdens dat ontvoeringslijntje. Met Hope notabene. Iemand die Hope leuk kan maken moet gewoon wel een held zijn:)

Ik ben geen voorstander van Brady-Nicole.
ik vond Brady voor het eerst sinds maanden niet onleuk toen hij vrijdag een scene had met Belle.
verder vind het een saaie knul, erg jammer dat Nicole aan hem gekoppeld wordt.
maar misschien lag het ook wel aan zijn verhaallijntje. Dat eeuwige gemeut met Chloe...

wat me opvalt is dat Lexie en Abe volledig uit beeld zijn verdwenen na die geboorte van ?
[geen idee hoe ze dat kind genoemd hebben] Niet dat ik er treurig om ben maar ze lijken al net zo een losstaand geheel te zijn als Jack & Jennifer.
pi_26843226
Oh ja, Abe en Lexie, die was ik alweer vergeten
Abe heb ik nooit leuk gevonden, Lexie is vooral leuk als ze slecht is, maar dat is ze nu niet meer.
Hun kind heet trouwens Theo. Voluit Theo(dore?) Brandon Carver. Ofzoiets. TBC..

Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
pi_26843318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef trueblue het volgende:
Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
LOL, nou de periode dat ze mooi zou zijn geweest heb ik even gemist
moet je dit zien...

bron: http://daysofourlives.web-log.nl/
pi_26843371
Die foto is niet erg flatteus nee

Tot '99 zag ze er stukken beter uit ("mooi"), opeens weg looks. Heel vaag.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:43:47 #185
6067 Turbomuis
pi_26864056
Vanmiddag vond ik dat ik tijdens het aardappels schillen wel even DOOL kon gaan kijken. Maar goed, spuit elf, maar toch wel de laatste 5 minuten meegepikt. En oh my god! Ik was getuige van de meest realistische tv-ontploffing ooit! Kan Spielberg nog een puntje aan zuigen... (kan me niet voorstellen dat zo'n langlopende en (volgens mij) succesvolle soap niet het budget heeft om een computermannetje/vrouwtje aan het werk te zetten die er iets moois van maakt, maar goed. Ik ben dan ook geen soapmaker)
pi_26865265
ben je sarcastisch turbomuis?
pi_26872821
haha dat deden ze bij goudkust zelfs nog beter geloof ik:)

DOOL 08 juli 2003, explosie Dimera boot
~ [1.22 min; 1.9 Mb] ~

verder was het trouwens een geweldige aflevering
pi_26873790
whaha. ja
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:45:10 #189
6067 Turbomuis
pi_26873918
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
ben je sarcastisch turbomuis?
Ikke? Nee hoor, noooooit
pi_26874074
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:08:31 #191
6067 Turbomuis
pi_26874310
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
Tiepies gevalletje van *proest*. Maar ook wel weer leuk daardoor. Net als toen Marlena bezeten was, dat was ook een sterk staaltje van special effects. Maar ach, t heeft ook wel weer z'n charme eigenlijk...
pi_26875052
ja idd vind ik ook wel leuk dat het een beetje neppig is soms

ik ben benieuwd of we in de toekomst nog Dinosauriërs in Salem krijgen enzo
the DiMera mansion verpletterd door een grote dinopoot van een tyrannosaurus rex die geschapen is door Rex
pi_27018500

pi_27018561
Jennifer en Jack gisteren trouwens..
  zondag 15 mei 2005 @ 02:40:07 #195
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27018771
quote:
Op zondag 15 mei 2005 02:23 schreef trueblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben de schrijvers er nou in de serie ook een koppel van gemaakt omdat ze in het echt egtrouwd zijn?
pi_27019047
Het lijkt er wel op..
pi_27020357
Brady en Chloe deden het eerst ook al IRL

Op dei foto's ziet Nicole er trouwens liever uit, ze lacht mooier
dat betekent dat ze een goed actrice is
  zondag 15 mei 2005 @ 14:15:15 #198
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27025211
Wat is Nicole toch cool...
SPOILER
pi_27025346
pi_27025706
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
het is al vervelend genoeg dat ze aan Brady gekoppeld wordt maar als dan ook nog Chloe opduikt......... brrr.....
pi_27028245
Nog ongeveer 2 maanden tot de Salem Stalker
pi_27028700
Waarom zie ik in m'n actieve topics dat JohnDDD hier om 15:57 heeft gereageerd, maar vind ik dat bericht nergens terug in dit topic?
pi_27028734
Hmz, nu zie ik 'm dus wel, op pagina 5. Daarnet kreeg ik met geen mogelijkheid pagina 5 te zien (hij ging maar tot 4).
Vaaaaag..
pi_27028852
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Nog ongeveer 2 maanden tot de Salem Stalker
stalker? serialkiller toch?
het mag best wat opschieten van mij...
hoewel het de afgelopen week wel oke was allemaal.
pi_27029040
ja "stalker" betekent in dit geval serial killer
  zondag 15 mei 2005 @ 17:01:58 #206
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27029889
quote:
Op zondag 15 mei 2005 14:32 schreef Wup het volgende:
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoorden
pi_27029986
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef OnaNia het volgende:
Juist wel! Ze doet er immers alles aan om het irritantste Days-personage ooit te vermoorden
maar.... we waren al van dat afschuwelijke kind af......
nou ja hoe dan ook ik heb er al het eea. van gezien en geloof me, het is niet echt Nicolewaardig
  zondag 15 mei 2005 @ 17:14:30 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27030174
* kijkt nooit DOOL maar komt gewoon even zwaaien
pi_27031186
yo babs
  maandag 16 mei 2005 @ 20:04:01 #210
87058 brummel
love and peace
pi_27062014
brady black(Kyle lowder) is in het echte leven met adrianne zucker (nicole walker) getrouwd.Vandaar dat ze overal samen op de foto"s staan.
where is the love?
pi_27131118
Wat een cliffhanger vandaag
pi_27133452
ik vond het nogal een onleuke uitzending vandaag, ik heb bijna alles doorgespoeld...
ik heb nu echt een hekel aan Mimi met dr gezeur
ik vrees dat Larry niet lang meer blijft... jammer jammer jammer
pi_27324497
wat is het stilletjes hier.....
het Larry-Nicole lijntje was echt geweldig
moge hij snel uit de dood opstaan......

verder waren de laatste dagen een beetje teleurstellend, vooral ook omdat bijna alles zich in het donker afspeelde en daar hou ik niet zo van...

ik vind Rex op het moment geweldig
hij kijk weer net zo freaky uit zn ogen als toen hij Alien was....
jammer van Mimi, ik vind haar inmiddels erg vervelend geworden
ze haar beter aan Philip kunnen koppelen met zijn kinderachtige spionageverhaaltjes.......
pi_27410365
zo even een zooi screens om te vieren dat die Salem-200 nacht eindelijk voorbij is....

DOOL NL 26 mei 2005

freaking Rex

Cassie voor de verandering eens happy

aanslag @ the hospital

gezelligheid @Kiriakis

hopeloos haardag

* Wup zwaait naar niemand....
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:20:38 #215
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27410497
Top die screenshots Wup, keep it up!
pi_27412135
Ik vind het wel leuk nu tussen Lucas en Sami!
pi_27412480
ik vind het sowieso wel leuk hoor
de ene aanslag na de andere
en het Nicole-Victor lijntje is top

alleen dat spionage gedoe van Philip irriteert me enorm
en Mimi

[ Bericht 0% gewijzigd door Wup op 27-05-2005 17:28:43 ]
pi_27420501
Ik vond het wel heel erg gemeen van Victor dat ie ut gister van nicole tegen Brady vertelde, maar Nicole deed wel heel erg hyper erop reageren zeg!
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
pi_27426463
Komt doordat ze stiekem een beetje verliefd is op Brady, blonde_rozebottel. Heb je dat nu nog niet door

Verder Wup, geweldige screenshots weer!

Ik moet zeggen, Nicole irriteerde me eerst net als Brady maar ik begin dat Nicole/Brady/Victor gedoe best ok te vinden. Dat spionagegedoe van Philip is ook bset ok, zeker doordat John erbij betrokken is, en Tony en Rex. Tony ligt nu in coma; ook spannend. Sami en Lucas zijn geweldig samen. Heerlijk koppel!
pi_27448043
DOOL NL 27 mei 2005

Nicole vervolg....

& voor de Lucas-Sami fans...... aka iedereen;).

pi_27451083
Nog maar een week of zes, dan wordt het écht écht leuk

@Wup: Geweldige screenshots weer...Lucas en Sami zijn zo hot samen! Ooit vorm ik ook nog wel zo'n leuk koppel met iemand hoop ik!
pi_27454060
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Speelt Matt LeBlanc hier niet in? Een dokter ofzo?
beetje late reactie maar hier een clipje van Joey als Days-acteur

Joey in Friends 1996
~ [5.47 min; 8.6 Mb] ~
pi_27454128
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
Nog maar een week of zes, dan wordt het écht écht leuk
@Wup: Geweldige screenshots weer...Lucas en Sami zijn zo hot samen! Ooit vorm ik ook nog wel zo'n leuk koppel met iemand hoop ik!
is er geen zomerstop?
en yep hoe meer Sami Lucas hoe leuker Dool..........
pi_27454400
nee amerikaanse soaps doen niet aan zomerstops en yorin ook niet !

adners zou de vakantie ook niet leuk zijn zonder DOOL
pi_27554368
ohhh ik zit me echt suf te lachen om Bart...
hij krijgt het voor elkaar om In Tha House leuk te maken

gisteren heb ik ook al zo gelachen om Sami met Rex & Cassie
"now be good little Aliens and go home"
wel zonde want Cassie & Sami lijken me wel geschikte vriendjes.....

er gebeurt misschien wat minder dan normaal maar het is zo grappig....
pi_27559943
Bart, omg
dat in tha house is echt fuuuuucking saai maar Bart maakt alles leuk

Days is altijd leuk!
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:34:39 #227
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27581533
Wat een zeikMimi.
pi_27581786
RTL wil Yorin compleet omgooien

Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor DOOL..
pi_27582021
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:43 schreef trueblue het volgende:
RTL wil Yorin compleet omgooien

Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor DOOL..
ik zou er ernstig vrede mee hebben als DOOL werd verkocht aan een wat betrouwbaardere zender
maar beter bij Yorin dan nergens natuurlijk....

en ja, Mimi is een irritant zeikwijf geworden sinds ze Rex aan de haak heeft geslagen......
pi_27582343
Ik wilde die URL echt net posten hier

Ik vind Mimi eigenlijk nog wel leuk. Ik zou best een lief superbetrouwbaar flapuitvriendinnetje willen hebben met wie ik allerlei geheime DNA-testjes kon doen en een dode professor in het mortuarium kon leggen.
pi_27645480
wat was iedereen weer grappig deze week
ik vermaak me echt met de dag meer....

ik heb maar even wat vastgelegd voor degenenen die het gemist hebben [wmv filmpjes]

woensdag Bart In Tha House
[ en Jennifer is een hork.... het is Bart Biderbeck ]

DOOL 31 juli 2003, Bart In Tha House
~ [9.15 min; 13.7 Mb] ~

Donderdag Lucas & Sami achtereenvolvolgens lol met
Victor[ wat was hij weer goed ...], Kate & Nicole

DOOL 1 augustus 2003, de avonturen van Lucas & Sami
~ [7.55 min; 11.7 Mb] ~

donderdag ook nog een lollige opmerking van John: 'Tony is Comatoast:)'

vrijdag was Cassie leuk op dreef met een bijna bichfight.....

DOOL 4 augustus 2003, Cassie boos op Mimi
~ [6.02 min; 8.9 Mb] ~

en mogen Hope & Bo voor eeuwig verdwijnen in die grot......
pi_27645594
nu ik het toch over verdwijnen heb....

Lieve Serial Killer
alhier mijn top 5 verlanglijstje:

1. Hope [ I hate her, I hate her]
2. Lexie [ I hate her, I hate her]
3. Mimi [ irriteert me elke uitzending meer]
4. Philip [ ik ben nog steeds niet aan dat rare hoofd gewend en zijn verhaallijntjes zijn erg vervelend]
5. Brady [ zeikgozer met rotkop, zelfde geldt voor Shawn]

gij zult afblijven van
1. Sami
2. Lucas
3. Tony
4. Nicole
5. Victor
pi_27645604

pic gejat van een debbie....

Steve Blackwood CD met wat samples
pi_27645777
Ik kan wel stiekem in een spoilertagje vertellen wie er vermoord worden? Of is dat te verleidelijk?
pi_27645844
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kan wel stiekem in een spoilertagje vertellen wie er vermoord worden? Of is dat te verleidelijk?
ik weet het stiekem ook al dus mij maakt het niet uit
maar ik mag best een beetje in de ontkenningsfase toch;)
pi_27645910

die verhaallijn is wel belachelijk afgelopen trouwens , maar goed, dat terzijde
SPOILER
  zondag 5 juni 2005 @ 18:50:50 #237
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27651634
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
die verhaallijn is wel belachelijk afgelopen trouwens
Omdat iedereen er zo over klaagde dat al hun favorieten de serie uit werden geschreven. Wel terecht lijkt me.
pi_27684516
beetje mat vandaag, Kate-Nicole was het meest vermakelijk en dat duurde helaas wat kort
ik vind Belle als mode-ontwerpster niet geloofwaardig overkomen
ze is en blijft een schoolmeisje....
ow en Lexie mag van de catwalk lazeren, vals kreng
pi_27809900
De Serial Killer verhaallijn is begonnen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_27809949
Nu al?
Ik loop een paar dagen achter met kijken..
pi_27809993
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef trueblue het volgende:
Nu al?
Ik loop een paar dagen achter met kijken..
Yep, de aanslag op Bo en Hope is het begin van de serial-killer verhaallijn
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:32:21 #242
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_27811332
Klopt, leuk he dat die verhaallijn eindelijk begonnen is, ik kan niet wachten tot het echte werk gaat beginnen. Overigs zag Cassie er fantastisch uit de afgelopen dagen.
pi_27811985
Ok dan moet dit topic vol zodat we een nieuwe kunnen openen met gepaste titel!
pi_27812615
Idd!

Heee..dayslover
pi_27813101
Cassie
pi_27813520

Cassie is juist leuk!
pi_27813746
nee ik vind cassie écht irritant, en dom, en vervelend. en belle ook. rex en mimi zijn liiiiiiief
pi_27813886
Belle is ook leuk!

Koppel Kate&Roman vind ik vreselijk. Samen dan dus hè. Afzonderlijk zijn ze
wel ok.
pi_27814020
idd Kate+Roman sux0r my cux0r
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:46:50 #250
122549 dayslover
pi_27815136
Haha Belle, Mimi, Cassie, Rex en Shawn en Philip zijn alle 6 wel leuk, in tegenstelling tot Roman en Jack. Jennifer en Kate zijn alleen juist wel leuk
pi_27817028
Eigenlijk zitten er bij Days heel veel karakters die ik absoluut niet mag en een aantal die ik heel graag mag.

Positief zijn voor mij: Tony, Jack, Rex, Lucas, Sami, Abe, Mimi, Bo+Hope (alleen samen in actie)
Negatief: De rest wel ongeveer
pi_27817050
jmm. test.
pi_27817065
ik zag mijn reply niet. true_blue klaagde daar ook al over een tijdje terug.
pi_27818695
Ja, vaag is dat..

De meeste mensen uit DOOL vind ik wel leuk.
Alleen J&J, Roman& Kate als koppel, en Brady vind ik irritant. Verder niemand geloof ik...
SPOILER
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:41:36 #255
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27820519
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
ik zag mijn reply niet. true_blue klaagde daar ook al over een tijdje terug.
Gewoon ff refreshen dan is het verholpen.

Ik vind zelf Bo, Hope, Abe, Chloe en Nancy niet leuk.
pi_27821482
Bij mij was het toen na 10x refreshen nog niet gelukt...dus daar hoeft het niet aan te liggen. Pas toen ik zelf weer wat had gepost was het weer goed.
pi_27824434
nog maar een paar rijtjes:

geweldig:
Sami, Lucas, Tony, Bart, Nicole, Victor, Cassie en inmiddels Rex ook weer
Kate toch ook maar... ze zit in een wat mindere periode nu maar vanwege Lauren Koslow.....

oke:
Abe, Jack, Henderson:)

onverschillig:
John, Marlena [ ik vind Deidre Hall & Drake Hogestyn geen geweldige acteurs]
Roman, Jennifer,

onleuk
Brady, Belle,

afschuwwaardig:
Hope, Bo, Lexie, Mimi, Philipe
in deze categorie een zeer eervolle vermelding voor Chloe
pi_27824630
DOOL NL 09 juni 2005
40x Basic Black Fashion Show

waar was Mimi?
en ik had graag Bart in zn pyjama gezien.........

plus ut filmpjuh
16.04 minuut, 23.7 MB]
in wmv via rapidshare

[ Bericht 9% gewijzigd door Wup op 11-06-2005 02:33:18 ]
pi_27824729
ik vond de afgelopen 2 dagen ineens weer helemaal leuk
ik was al bang dat die modeshow 4 dagen zou gaan duren ofzo, maar neen, vaart erin, helemaal goed
* FashionShow met Bo & Hope aanslag
[ erg subtiel hoe ze Rex probeerden verdacht te maken... ik denk dat we iedere uitzending of week een andere verdachte krijgen voorgeschoteld, prachtig]
* Tony foetsie....
* Colin onderzoek heropend
* Victor out
[wel een beetje zonde dat Victor ineens een zielige oude man leek, hij hoort stoer te zijn]

en dat alles in 2 uitzendingen, meer hiervan.....
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:21:13 #260
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27827839
Geweldig die screenshots (en filmpjes) Wup
pi_27829356
is JER op dit moment al schrijver btw? geloof het wel he? of niet?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:54:31 #262
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27832553
SPOILER
pi_27832726
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:
SPOILER
mja mag ik gadverdamme roepen.........
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:22:04 #264
122549 dayslover
pi_27833183
Ja JER is al schrijver als ik het goed heb, en mooie screen shots Wup
pi_27833470
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:
SPOILER
omg nee!
SPOILER
pi_27833598
Dat is echt erg ja!
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 20:01:45 #267
43556 miss_dynastie
pi_27841245
Wat zien Marlena en Kate er eigenlijk goed uit
pi_27859048
Iedereen in DOOL ziet er fantastisch uit, mooie mensen allemaal. Ook de wat oudere mannen.
Volgens mij maken vooral de mannen daar veelvuldig gebruik van de gym, zo gespierd allemaal

* trueblue is ook weer bij met kijken: Wat een geweldige afleveringen de laatste dagen!
Echt helemaal super!
  zondag 12 juni 2005 @ 19:11:29 #269
122549 dayslover
pi_27863774
Ja bijna iedereen ziet er fantastisch uit, en ook de vrouwen zitten wel vaak in de sportschool hoor.
pi_27864174
ik vind het soms een beetje té bij Days...een vervallen kop is ook wel eens goed. dat is vast ook de enige reden dat Roman nog in de show zit
pi_27868472
what tha.......:)

pi_27868610
btw: volgens mij scheren al die knullen hun borsthaar af:(
dat zou wettelijk verboden moeten worden
pi_27868956

idd wup
dat ziet er natuurlijk nmiet uit

John heeft toch wel wat borsthaar of niet?

waar ik me ook aan erger is dat het woord fuck nooit eens lekker gebruikt mag worden.

dat cassie weer lastig doet en dat belle het op haar heupen krijgt en opeens "just shut the fuck up you annoying little bitch" roept.
of dat john en tony ruzie hebben en dat john zegt "you dirty motherfucker"

dat mis ik toch wel.
pi_27869232
nog eentje van vrijdag, verklaart waarom hij niet in die modeshow wilde

en yep John heeft een gezonde borstkas ja:)
ik denk Victor ook wel
zucht.....die jeugd van tegenwoordig:)
pi_27869462
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
waar ik me ook aan erger is dat het woord fuck nooit eens lekker gebruikt mag worden.

dat cassie weer lastig doet en dat belle het op haar heupen krijgt en opeens "just shut the fuck up you annoying little bitch" roept.
of dat john en tony ruzie hebben en dat john zegt "you dirty motherfucker"

dat mis ik toch wel.
Belle & grof daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen
maar Lucas die in een - overigens helemaal geweldige- ruzie met Sami ' that is such BS' roept vond ik wel wat vaag.
ik vermaak me trouwens prima om de dialogen
een van de redenen waarom DOOL zo waardeer: het is zooo grappig.......
  zondag 12 juni 2005 @ 22:38:50 #276
122549 dayslover
pi_27870810
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
ik denk Victor ook wel
Haha dan zou ik Philip maar eens in de gaten gaan houden
pi_27871296
Gelukkig mocht ook niemand de crime scene verlaten, anders hadden ze zich natuurlijk weer aan moeten kleden en dat is natuurlijk niet de bedoeling bij Days
Maar idd looks gaan wel duidelijk boven acteertalent bij Days
pi_27871889
ik ben juist wel te spreken over het acteerniveau...
  maandag 13 juni 2005 @ 02:20:31 #279
122549 dayslover
pi_27875833
Ik heb ook niks te klagen over het acteertalent. Dat Bo en Hope daar misschien een beetje vreemd lagen had meer met dat bloed te maken en hoe ze moesten liggen dan hoe ze acteren. Verder vind ik nou niemand echt slecht acteren, maar idd ze moeten we allemaal goed uitzien!
pi_27876785
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
nog eentje van vrijdag, verklaart waarom hij niet in die modeshow wilde

[afbeelding]

ik denk Victor ook wel
Nou kom maar eens bij mij langs Wupje

En inderdaad, de afkorting "BS" gebruiken in een flinke ruzie is niet echt overtuigend. Ik hoop dat de heuglijke dag ooit nog eens komt dat scheldwoorden (en ook naakt) gebruikt mogen worden op de reguliere zenders in Amerika. Ik vind persoonlijk echt dat series en programma's erdoor verpest worden dat er censuur is.
pi_27892733
Die nieuwe Philip is echt eng
Die vorige was veel leuker
pi_27892918
Idd Markie-Mark (Mark Wahlberg?), maar die vorige was ook wel een beeetje stom. Hmm.
pi_27898251
haha, ik ben ook bepaald geen Philipfan maar Kyle Brandt heeft ook nog eens zo een raar hoofd. Ik kan echt niet aan die jongen wennen.

wat was er nou aan de hand vandaag?
hadden ze het derde deeltje er gewoon maar afgeknipt omdat ze een beetje te laat begonnen waren?

als Yorin de handdoek in de ring gooit kan de NCRV altijd nog overwegen DOOL uit te gaan zenden. Wat een genant gedoe met dat gebed van Shawn en Belle in dat ziekenhuis vandaag zeg...
  maandag 13 juni 2005 @ 20:56:08 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_27899697
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:14 schreef JohnDDD het volgende:
Nou kom maar eens bij mij langs Wupje
zo kom ik hier even op 't goeie moment binnenvallen: back off mister... she's mine

en nu back to business: Mark & Wup, willen jullie nog even lief voor mij 'n lijstje maken....
omdat oude liefde nou eenmaal niet roest, ofzo.. [of gewoon omdat onze gezamelijke favorieten punten nodig hebben]

sorry voor 't off-topic......
  maandag 13 juni 2005 @ 21:02:54 #285
122549 dayslover
pi_27899879
Ja inderdaad Yorin had inderdaad een stukje vergeten wat wij gemist hebben is dat Alice voor een signaal van haar overleden man Tom vroeg, en toen Tom die gaf sloeg Hope's monitor op hol. Nicole probeerde de papieren uit Abe's handen te halen alleen toen viel alles op de grond. En verder nog een paar dingentjes, erg slordig van Yorin
pi_27901634
Wat sneu dat ze het hebben afgeknipt
ik zat te computeren en te kijken en ik dacht al dat ik iets miste
pi_27941328
Even over wat veranderingen in de samenstelling van de cast van Days in Amerika:
SPOILER
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:46:06 #288
122549 dayslover
pi_27949657
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef JohnDDD het volgende:
Even over wat veranderingen in de samenstelling van de cast van Days in Amerika:
SPOILER
Ehm ik weet niet waar je die laatste 2 vandaan haalt, maar volgens mij klopt dat niet.
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:58:36 #289
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27950137
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef dayslover het volgende:

[..]

Ehm ik weet niet waar je die laatste 2 vandaan haalt, maar volgens mij klopt dat niet.
Alison Sweeney is wel tijdelijk de serie uit geweest vanwege haar zwangerschap, haar rol werd intussen overgenomen door Dan Wells.
pi_27950327
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Alison Sweeney is wel tijdelijk de serie uit geweest vanwege haar zwangerschap, haar rol werd intussen overgenomen door Dan Wells.
dat klinkt idd nogal gek maar goed in Days kan alles

maar eh
er was een gerucht dat of Sami of Philip de derde persoon (naast de twee die ik genoemd had) zou kunnen zijn die uit de serie ging. maar dat is idd een gerucht.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:47:36 #291
122549 dayslover
pi_27956569
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

dat klinkt idd nogal gek maar goed in Days kan alles

maar eh
er was een gerucht dat of Sami of Philip de derde persoon (naast de twee die ik genoemd had) zou kunnen zijn die uit de serie ging. maar dat is idd een gerucht.
O oke, maar als het goed is, zal geen van beide verdwijnen, maar wie weet.
pi_27962351
Wat zijn Rex en Mimi irritant Mimi is niet leuk meer, die laat zich behandelen als vuil. Rex is gewoon irritant..
SPOILER
pi_27963856
Rex is gewoon verkeerd begrepen, eigenlijk is het een hele lieve knul
pi_27971825
Rex wordt steeds leuker, Mimi wordt met de uitzending irritanter

op rtl5 wordt nu Red Team uitgezonden met Patrick Muldoon... [ Austin Reed #1]
hij is zoveel beter & leuker dan Austin Peck [Austin Reed #2] .....
pi_27989172
Ik kan maar niet wennen aan dat hoofd van Philip, en dan te bedenken dat hij er in de VS nu nog steeds in zit

Wel vind ik de hele serial killer verhaallijn nu al leuk, met Tony
En Nicole blijft tof!!
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:00:48 #296
122549 dayslover
pi_27989628
Ja ik vond deze aflevering echt leuk met Nicole en Brady
pi_28004129
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat hoofd van Philip, en dan te bedenken dat hij er in de VS nu nog steeds in zit
LOL, daar heb ik dus ook zo een last van steeds....
quote:
Wel vind ik de hele serial killer verhaallijn nu al leuk, met Tony
En Nicole blijft tof!!
Tony mag snel uit zijn coma want dat puberdetectiveverhaaltje is irritant

en Arianne Zuker stal idd. de show vandaag...
zo jammer dat ze Nicole aan Brady koppelen
waarom is dat joch niet gewoon met Chloe meegegaan naar verwegistan...........
dan zie ik toch liever Nicole met Victor ....
pi_28004182
btw: waar was Bart...
moet hij het Dimerafort niet bewaken als de baas in coma is?
pi_28006992
Ik begin Nicole nu voor het eerst te waarderen
pi_28035615
ik maak de screens maar wat kleiner want fok raakt wat overstuur hier bij het laden de laatste tijd.

DOOL NL 17 juni 2005

koekies voor de aanvoerder van het volleybalteam.....

@ the playground ......

[b] mn held Bart met zn tingle.....

zomaar...

[ Bericht 2% gewijzigd door Wup op 18-06-2005 01:57:39 ]
pi_28035635
het is aan de screens niet af te zien maar ik vond het weer helemaal goed vandaag
de helft van de uitzending Sami Lucas... wat kan er dan nog mis gaan
Sami over haar familiefrustraties was helemaal top....

en zelfs Brady kon ik waarderen vandaag
die kop toen hij naar dat speeltuintje was gelokt, prachtig....

op DOOL niks aan te merken vandaag
wel op Yorin
die lui willen volgens mij gewoon failliet
gaan ze tijdens het DOOL reclameblok een ATWT promo uitzenden...
waarom komen ze nou niet met een prachtige SerialKiller promo ...
of zouden ze dat voor het ATWT reclameblok bewaren???
pi_28035677
oeps dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')