abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26243926
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef Wup het volgende:

[..]

aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
[..]

dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan

het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit ) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen

Tony heefthet bijvoorbeeld ooit met zijn halfzus gedaan, die eigenlijk zijn halfzus weer niet bleek, maar nu toch weer wel. Enzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_26247391
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26247930
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:36 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit ) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen
haha, ja dat ken ik, dat is idd. een besluit.......

ik heb ook wel het eea. gelezen hoor, maar dat was zo een dosis aan info dat het allemaal nogal langs me heenging
dus het leek me wijzer iets op te zoeken als ik het even niet meer begrijp.
het probleem is alleen dat je dan ineens ook dingen leest die je nog niet wilt weten omdat dat voor ons nog ver in de toekomst ligt.....
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:13:01 #154
87058 brummel
love and peace
pi_26249360
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
where is the love?
pi_26249486
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef brummel het volgende:
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
ha gelukkig nog iemand die Nicole leuk vind en Rex saai
hoewel die laatste gisteren wel leuk was toen hij met dat lijk aan de wandel ging.
als Chloe terugkomt wordt haar rol misschien minder duf? anders zie ik niet in waarom ze terug moet komen, ze heeft de rol van Brady ook al om zeep geholpen.....dat is nu ook al zo een zacht ei.

Belle moet aan de foute vent, dat zal haar helpen, de actrice daar heb ik verder geen moeite mee
pi_26249541
ow en Sami moet snel uit het ziekenhuis
pi_26251902
Whaha tis ook wel een stel bij mekaar hoor, Rolf, Bart, Rex, Mimi en Tony dan nog...meer een soort Adams Family
pi_26257352
tsja het werd een beetje een slaptick vandaag
ze hadden blijkbaar weinig te melden
wederom stal Bart de show [ geweldige monoloog]

wat ik zo jammer vind is dat Yorin de aftiteling er altijd afknipt
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 21:13:41 #159
43556 miss_dynastie
pi_26257425
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef trueblue het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Thanx
pi_26281388
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26330143
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef trueblue het volgende:
Days Memory
hihi

ik heb me weer vreselijk vermaakt om Nicole & Larry
geweldig die twee met hun plannetjes
ik hoop alleen niet dat ze Nicole nu ook nog eens 3 dagen met Rolfski laten slepen
want dat is nou wel weer leuk geweest.
pi_26335626
DOOL, 18 april 2005

pi_26337415

Nicole was leuk vandaag. Vooral die opmerking over Sami

Rex en Mimi die met dat lijk slepen vond ik ook top (maar Rex en Mimi zijn dat altijd wel).
pi_26338614
Mimi had er ook nog een

pi_26358252
ik heb weer erg veel plezier gehad om Nicole vandaag
en Maya bevalt me ook wel

Tony was een beetje van slag......
pi_26516928
Wat gebeurt er de laatste dagen allemaal? Ivm het WK Snooker heb ik weinig gekeken ed afgelopen week.
pi_26521074
Ehh.. Even denken..

Rex en Mimi hebben het lijk van Rolf gedumpt in het mortuarium (kan allemaal ). Nicole had een lijk nodig dat op Larry leek, ging naar het mortuarium en vond daar het lijk van Rolf wat aan haar eisen voldeed, dus nam ze het lijk mee. De laatste dagen vertoeft het lijk van Rolf in een voederbak in de stallen van Kiriakis, waar ze elke keer een zootje ijs er op komt gooien.
Brady en Victor vragen zich af wat ze telkens in de stallen doet, maar tot nu toe heeft Nicole zich er telkens uit weten te praten.

Mimi en Rex hebben voor het eerst sex gehad, nadat ze naar het mortuarium waren geweest

Philip moest onderzoek doen voor de ISA op een feestje bij zijn pa thuis. Als cover up nam hij Belle mee.
Philip was daar getuige van een onderonsje tussen Maya en Tony toen Belle de boel kwam verstoren en vast kwam te zitten met haar jurk. Die moest ze uittrekken en moest verder in haar onderjurk. Niemand mocht het zien, dus verstopten Philip en Belle zich in een kast.

Shawn had een afspraakje op look out point met Belle, maar vanwege de toestanden met Belle op het feestje kwam ze niet opdagen. Cassie kwam wel, die had opgevangen dat Shawn daar een date had met Belle.
Cassie probeerde Shawn te verleiden, maar hij wees haar af.

Hunkerend naar aandacht ging Cassie naar de pier alwaar ze een leuke man ontmoette die wel zin had in een robbertje sex met Cassie. Cassie liet zich woordelijk nogal ongelukkig uit, zei dat ze duur was, waarop hij zei of 50 genoeg was. Cassie antwoordde dat ze toch wel wat meer waard was, man antwoordde dat hij 300 bij zich had.
Uiteindelijk bleek de leuke man een politieagent en werd Cassie gearresteerd voor prostitutie.

Shawn ging naar het huis van Kiriakis en zag precies Belle in haar onderjurk samen met Philip de kast uit komen. Pijnlijke situatie.
Philip en Belle kwamen er met een smoesje van af (niemand mag weten wat Philip voor werk doet) en Shawn en Belle namen vervolgens een duik in het zwembad va Kiriakis.

Maya sprak met Philip en zei dat ze Shawn wel ziet zitten, ze valt op jongere mannen, en ze kon zien dat Philip een oogje had op Belle.
Ze probeerde Philip te verleiden tot een samenwerking om Belle en Shawn uit elkaar te krijgen, zodat zij Shawn krijgt en hij Belle, maar Phillip wilde daar niks van weten.

Op het politiebureau heeft Rex aan Cassie verteld dat Roman haar vader is.
Verder weet niemand het nog (behalve Mimi). Cassie moest de nacht doorbrengen in de cel.

En nu weet ik even niks meer
Dit was het wel ongeveer, denk ik.
pi_26523476
Geweldig tb, bedankt voor de samenvatting
pi_26643683
quote:
WILLIAM BELL OVERLEDEN

Op 29 april 2005 is William Bell op 78-jarige leeftijd overleden aan de complicaties van Alzheimer. William Bell was samen met Irna Philips en Agnes Nixon één van de grote drie legendarische soappioniers. Hij is zijn loopbaan begonnen als schrijver van 'Guiding Light' in 1956.

Van 1958 t/m 1966 was hij co-hoofdschrijver van 'As The World Turns' en van 1966 t/m 1973 was hij hoofdschrijver van 'Days of Our Lives'. In 1973 starte hij zijn eigen soap 'The Young and the Restless' en in 1987 'The Bold and the Beautiful'. Samen met Irna Philips creėerde hij ook nog 'Our private world' en 'Another world'.

BRON: www.soapvision.nl
pi_26643788
Kut, die gast is wel een soort soapgod.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:07:40 #171
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26645080
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_26645377
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
yep, ik wilde het nog tapen maar ik was te laat
Eric Winter gaat DOOL verlaten dus hij zoekt vast schnabbels:)

Sami is altijd helemaal goed.... maar ze moet snel dr stem terug want ze moet natuurlijk wel flink kunnen schreeuwen tijdens het ruziemaken...

Nicole & Larry is ook leuk, jammer van Brady
pi_26647716
ah, well here we go

Britney Spears Curious commercial
~ [0.30 min; 2.5 Mb] ~
pi_26650744
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
ah, well here we go

Dat kan ik als Rex-fan wel waarderen
pi_26650925
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef trueblue het volgende:

Dat kan ik als Rex-fan wel waarderen
ik begin langzaam aan Rex ook wel te waarderen moet ik bekennen
ik vond hem erg aandoenlijk van de week hoe hij zich als stoere Dimera wilde gaan voordoen
maar Cassie blijft de leukere van het stel:)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:02:53 #176
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805752
lol de wendingen worden ook grappiger Lucas die Cassies halfbroer blijkt te zijn .
Ik vind de Sami/Lucas verhaallijn ook zo leuk . Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:07:34 #177
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26805838
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
Nee Shawn niet, maar Philip wel.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:11:05 #178
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805905
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:07 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Nee Shawn niet, maar Philip wel.
grrrrrrrrr waarom haal ik die 2 nou steeds door elkaar. Ik dacht al het gezicht komt me zo bekend voor, wel grappig dat die daarna toch verder is gegaan met t.v.
pi_26818332
Ik vind het best tof op het moment
En het blijft spannend, Salem Stalker coming up!
pi_26842504
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
pi_26842773
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....
ik verheug me ook al zo op Sami-Lucas.

Vreemd genoeg, hoe leuker ik Rex ga vinden hoe minder leuk ik Mimi ga vinden. Ik vond haar altijd grappig maar ze begint me nu een beetje te irriteren

Larry Welch is echt super.
Hij komt weinig aan bod maar ongeveer alles wat hij zegt is gewoon zo grappig.
Ik was ook zo fan van hem tijdens dat ontvoeringslijntje. Met Hope notabene. Iemand die Hope leuk kan maken moet gewoon wel een held zijn:)

Ik ben geen voorstander van Brady-Nicole.
ik vond Brady voor het eerst sinds maanden niet onleuk toen hij vrijdag een scene had met Belle.
verder vind het een saaie knul, erg jammer dat Nicole aan hem gekoppeld wordt.
maar misschien lag het ook wel aan zijn verhaallijntje. Dat eeuwige gemeut met Chloe...

wat me opvalt is dat Lexie en Abe volledig uit beeld zijn verdwenen na die geboorte van ?
[geen idee hoe ze dat kind genoemd hebben] Niet dat ik er treurig om ben maar ze lijken al net zo een losstaand geheel te zijn als Jack & Jennifer.
pi_26843226
Oh ja, Abe en Lexie, die was ik alweer vergeten
Abe heb ik nooit leuk gevonden, Lexie is vooral leuk als ze slecht is, maar dat is ze nu niet meer.
Hun kind heet trouwens Theo. Voluit Theo(dore?) Brandon Carver. Ofzoiets. TBC..

Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
pi_26843318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef trueblue het volgende:
Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
LOL, nou de periode dat ze mooi zou zijn geweest heb ik even gemist
moet je dit zien...

bron: http://daysofourlives.web-log.nl/
pi_26843371
Die foto is niet erg flatteus nee

Tot '99 zag ze er stukken beter uit ("mooi"), opeens weg looks. Heel vaag.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:43:47 #185
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_26864056
Vanmiddag vond ik dat ik tijdens het aardappels schillen wel even DOOL kon gaan kijken. Maar goed, spuit elf, maar toch wel de laatste 5 minuten meegepikt. En oh my god! Ik was getuige van de meest realistische tv-ontploffing ooit! Kan Spielberg nog een puntje aan zuigen... (kan me niet voorstellen dat zo'n langlopende en (volgens mij) succesvolle soap niet het budget heeft om een computermannetje/vrouwtje aan het werk te zetten die er iets moois van maakt, maar goed. Ik ben dan ook geen soapmaker)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_26865265
ben je sarcastisch turbomuis?
pi_26872821
haha dat deden ze bij goudkust zelfs nog beter geloof ik:)

DOOL 08 juli 2003, explosie Dimera boot
~ [1.22 min; 1.9 Mb] ~

verder was het trouwens een geweldige aflevering
pi_26873790
whaha. ja
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:45:10 #189
6067 Turbomuis
pi_26873918
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
ben je sarcastisch turbomuis?
Ikke? Nee hoor, noooooit
pi_26874074
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:08:31 #191
6067 Turbomuis
pi_26874310
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
Tiepies gevalletje van *proest*. Maar ook wel weer leuk daardoor. Net als toen Marlena bezeten was, dat was ook een sterk staaltje van special effects. Maar ach, t heeft ook wel weer z'n charme eigenlijk...
pi_26875052
ja idd vind ik ook wel leuk dat het een beetje neppig is soms

ik ben benieuwd of we in de toekomst nog Dinosauriėrs in Salem krijgen enzo
the DiMera mansion verpletterd door een grote dinopoot van een tyrannosaurus rex die geschapen is door Rex
pi_27018500

pi_27018561
Jennifer en Jack gisteren trouwens..
  zondag 15 mei 2005 @ 02:40:07 #195
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27018771
quote:
Op zondag 15 mei 2005 02:23 schreef trueblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben de schrijvers er nou in de serie ook een koppel van gemaakt omdat ze in het echt egtrouwd zijn?
pi_27019047
Het lijkt er wel op..
pi_27020357
Brady en Chloe deden het eerst ook al IRL

Op dei foto's ziet Nicole er trouwens liever uit, ze lacht mooier
dat betekent dat ze een goed actrice is
  zondag 15 mei 2005 @ 14:15:15 #198
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27025211
Wat is Nicole toch cool...
SPOILER
pi_27025346
pi_27025706
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
het is al vervelend genoeg dat ze aan Brady gekoppeld wordt maar als dan ook nog Chloe opduikt......... brrr.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')