abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:02:53 #176
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805752
lol de wendingen worden ook grappiger Lucas die Cassies halfbroer blijkt te zijn .
Ik vind de Sami/Lucas verhaallijn ook zo leuk . Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:07:34 #177
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_26805838
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
Nee Shawn niet, maar Philip wel.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:11:05 #178
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_26805905
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:07 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Nee Shawn niet, maar Philip wel.
grrrrrrrrr waarom haal ik die 2 nou steeds door elkaar. Ik dacht al het gezicht komt me zo bekend voor, wel grappig dat die daarna toch verder is gegaan met t.v.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_26818332
Ik vind het best tof op het moment
En het blijft spannend, Salem Stalker coming up!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_26842504
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26842773
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat

Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.

En Rex wordt steeds leuker
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....
ik verheug me ook al zo op Sami-Lucas.

Vreemd genoeg, hoe leuker ik Rex ga vinden hoe minder leuk ik Mimi ga vinden. Ik vond haar altijd grappig maar ze begint me nu een beetje te irriteren

Larry Welch is echt super.
Hij komt weinig aan bod maar ongeveer alles wat hij zegt is gewoon zo grappig.
Ik was ook zo fan van hem tijdens dat ontvoeringslijntje. Met Hope notabene. Iemand die Hope leuk kan maken moet gewoon wel een held zijn:)

Ik ben geen voorstander van Brady-Nicole.
ik vond Brady voor het eerst sinds maanden niet onleuk toen hij vrijdag een scene had met Belle.
verder vind het een saaie knul, erg jammer dat Nicole aan hem gekoppeld wordt.
maar misschien lag het ook wel aan zijn verhaallijntje. Dat eeuwige gemeut met Chloe...

wat me opvalt is dat Lexie en Abe volledig uit beeld zijn verdwenen na die geboorte van ?
[geen idee hoe ze dat kind genoemd hebben] Niet dat ik er treurig om ben maar ze lijken al net zo een losstaand geheel te zijn als Jack & Jennifer.
pi_26843226
Oh ja, Abe en Lexie, die was ik alweer vergeten
Abe heb ik nooit leuk gevonden, Lexie is vooral leuk als ze slecht is, maar dat is ze nu niet meer.
Hun kind heet trouwens Theo. Voluit Theo(dore?) Brandon Carver. Ofzoiets. TBC..

Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26843318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef trueblue het volgende:
Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
LOL, nou de periode dat ze mooi zou zijn geweest heb ik even gemist
moet je dit zien...

bron: http://daysofourlives.web-log.nl/
pi_26843371
Die foto is niet erg flatteus nee

Tot '99 zag ze er stukken beter uit ("mooi"), opeens weg looks. Heel vaag.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:43:47 #185
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_26864056
Vanmiddag vond ik dat ik tijdens het aardappels schillen wel even DOOL kon gaan kijken. Maar goed, spuit elf, maar toch wel de laatste 5 minuten meegepikt. En oh my god! Ik was getuige van de meest realistische tv-ontploffing ooit! Kan Spielberg nog een puntje aan zuigen... (kan me niet voorstellen dat zo'n langlopende en (volgens mij) succesvolle soap niet het budget heeft om een computermannetje/vrouwtje aan het werk te zetten die er iets moois van maakt, maar goed. Ik ben dan ook geen soapmaker)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_26865265
ben je sarcastisch turbomuis?
pi_26872821
haha dat deden ze bij goudkust zelfs nog beter geloof ik:)

DOOL 08 juli 2003, explosie Dimera boot
~ [1.22 min; 1.9 Mb] ~

verder was het trouwens een geweldige aflevering
pi_26873790
whaha. ja
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:45:10 #189
6067 Turbomuis
pi_26873918
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
ben je sarcastisch turbomuis?
Ikke? Nee hoor, noooooit
pi_26874074
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:08:31 #191
6067 Turbomuis
pi_26874310
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
Tiepies gevalletje van *proest*. Maar ook wel weer leuk daardoor. Net als toen Marlena bezeten was, dat was ook een sterk staaltje van special effects. Maar ach, t heeft ook wel weer z'n charme eigenlijk...
pi_26875052
ja idd vind ik ook wel leuk dat het een beetje neppig is soms

ik ben benieuwd of we in de toekomst nog Dinosauriėrs in Salem krijgen enzo
the DiMera mansion verpletterd door een grote dinopoot van een tyrannosaurus rex die geschapen is door Rex
pi_27018500

pi_27018561
Jennifer en Jack gisteren trouwens..
  zondag 15 mei 2005 @ 02:40:07 #195
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27018771
quote:
Op zondag 15 mei 2005 02:23 schreef trueblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hebben de schrijvers er nou in de serie ook een koppel van gemaakt omdat ze in het echt egtrouwd zijn?
pi_27019047
Het lijkt er wel op..
pi_27020357
Brady en Chloe deden het eerst ook al IRL

Op dei foto's ziet Nicole er trouwens liever uit, ze lacht mooier
dat betekent dat ze een goed actrice is
  zondag 15 mei 2005 @ 14:15:15 #198
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27025211
Wat is Nicole toch cool...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27025346
pi_27025706
ik ben ook voorstander van Nicole maar dat spoilerlijntje is niet zo Nicole vriendelijk
het is al vervelend genoeg dat ze aan Brady gekoppeld wordt maar als dan ook nog Chloe opduikt......... brrr.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')