SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
Gewoon ff refreshen dan is het verholpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
ik zag mijn reply niet. true_blue klaagde daar ook al over een tijdje terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:mja mag ik gadverdamme roepen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef OnaNia het volgende:omg nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Belle & grof daar kan ik me dus echt niks bij voorstellenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
waar ik me ook aan erger is dat het woord fuck nooit eens lekker gebruikt mag worden.
dat cassie weer lastig doet en dat belle het op haar heupen krijgt en opeens "just shut the fuck up you annoying little bitch" roept.
of dat john en tony ruzie hebben en dat john zegt "you dirty motherfucker"
dat mis ik toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |