abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:14:04 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25423469


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Fokkers in World of Warcraft


Deze openingspost

[ Bericht 4% gewijzigd door Chocobo op 08-03-2005 13:42:02 ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:16:07 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25423492
Ik ben trouwens een Troll Rogue, Chevalric
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:43:01 #3
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25423880
Ik een night elf druid, op de shattered hand PvP server

Heet overigens Itchy en ik zit heel toevallig met Eglas in de guild
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25423974
WoWFanboy - Geddoe - Rogue - Bloodscalp
WoWFanboy - Incandescent - Warlock - Bloodscalp.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25424000
Allebij Undead.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25424028
Mag ik ook in het lijstje :p

Ik ben Orc Warrior in game ook Nealz en speel op Daggerspine
pi_25424172
Slomy - Slomy - Gnome - Warlock - Bloodscalp

......
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:05:44 #8
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25424205
Ok, ik ben even bezig geweest...


Je kunt jezelf toevoegen via http://www.faerun.nl/entryform.php
Om het plaatje in de OP te laten zien, voeg je het volgende toe:
1[img]http://www.faerun.nl/images/image.php[/img]


De twee kaarten zijn trouwens gelinkt in de OP, Chocobo, dus je hoeft ze er niet nog een keer in te zetten (ze verneuken in Firefox namelijk de layout )
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:20:11 #9
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25424406
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef Chevalric het volgende:
Ok, ik ben even bezig geweest...
[afbeelding]

Je kunt jezelf toevoegen via http://www.faerun.nl/entryform.php
Om het plaatje in de OP te laten zien, voeg je het volgende toe:
[ code verwijderd ]

De twee kaarten zijn trouwens gelinkt in de OP, Chocobo, dus je hoeft ze er niet nog een keer in te zetten (ze verneuken in Firefox namelijk de layout )
krijg nix te zien als ik die pagina open om mezelf toe te voegen:)

dus voor de volledigheid,
ingame name: zwartwater
race: nightelf hunter
server: bloodscalp


edit:
nu dus wel, ik voeg mezelf dus wel toe...
thnx;)

edit2:
en nu sta ik er dus 2 keer in:)
dingen kruizen elkaar dus nog wel eens
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:22:42 #10
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25424433
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef deff het volgende:

[..]

krijg nix te zien als ik die pagina open om mezelf toe te voegen:)

dus voor de volledigheid,
ingame name: zwartwater
race: nightelf hunter
server: bloodscalp
Oops... Nu doet-ie het wel... Ik heb je al toegevoegd, om het goed te maken
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:26:26 #11
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25424472
zitten wel veel fokkers op bloodscalp:)

Lijkt wel een grotendeels nederlandse server
(Doubble Dutch, the Lowlanders, Fokkers, Ancient Alliance (hoog nl gehalte)).
en dat is dan alleen de alliance kant
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:29:10 #12
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25424508
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:37:07 #13
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25424627
Weet iemand trouwens al waar je die prepaidkaarten kan krijgen? Ik krijg namelijk best wel problemen met mn vader als ik die niet voor 11 maart heb

En waarom kan je van Mastercard niet naar Prepaidcard veranderen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:41:01 #14
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25424678
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:37 schreef Rahl het volgende:
Weet iemand trouwens al waar je die prepaidkaarten kan krijgen? Ik krijg namelijk best wel problemen met mn vader als ik die niet voor 11 maart heb

En waarom kan je van Mastercard niet naar Prepaidcard veranderen
je kan het computer collectief nog proberen.

http://www.comcol.nl
daar hadden ze gisteren er nog een paar.
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:44:27 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25424722
Geef me anders de .txt van dat nieuwe overzicht even Chevalric.... dan pas ik de OP aan... zal tevens even de kaarten verwijderen !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:47:58 #16
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25424756
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:41 schreef deff het volgende:

[..]

je kan het computer collectief nog proberen.

http://www.comcol.nl
daar hadden ze gisteren er nog een paar.
Woei besteld, nou hopen dat ie ook echt binnen 1 of 2 dagen binnen komt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:58:15 #17
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25424870
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Geef me anders de .txt van dat nieuwe overzicht even Chevalric.... dan pas ik de OP aan... zal tevens even de kaarten verwijderen !
Hij staat al op m'n homepage: http://www.chevalric.demon.nl/wow_topic_op/wow_op.txt

Ik las trouwens het volgende in de patch notes:
quote:
You will now be able to tell how many other players in your group have the same quest you do. When you are in a group, it will display the number of other players in the group who have the quest in parenthesis to the left of the quest name. If you mouse over the quest name, it will display the names of the other players in the party who have the quest in the bottom right hand corner of the screen.
Erg handige feature.

Verder is dit wat minder:
quote:
Level information is no longer available to the scripting system for dangerously high-level enemies.
Je kunt dus straks niet meer zien welk level een ?? of doodshoofd level character is.

Ze hebben trouwens wel heel wat interface mods gewoon overgenomen: extra balken, melding als je rollt op een item dat BoP is, buff timers, button locking (zodat je je buttons niet meer van je balk sleept), right click in je chatvenster op een naam geeft een popup voor invites en add friend, etc.,
pi_25424911
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?sort=Total

Hier staan wat stats van alle servers en hoe vol ze ziten
Wel handig om te weten als je een nieuwe Char aanmaakt enzo
pi_25425016
heeft die fok guild al een site ofzo?

(behalve hier natuurlijk )
en toen.....
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:27:07 #20
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25425230
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:10 schreef VanDread het volgende:
heeft die fok guild al een site ofzo?

(behalve hier natuurlijk )
Niet echt, ik heb wel een pagina op m'n server waar je je character naar kunt uploaden met wat kunst- en vliegwerk (klik maar op het linkje in m'n sig). Maar niet iedereen doet dat ook, omdat het een addon en een extern programmaatje vereist en je dus wat dingen moet instellen. In het vorige topic stond tekst en uitleg hierover.
pi_25425290
Balen dat er niets is gedaan aan het soul shard probleem van Warlocks, ze zouden ze stackable maken, maar daar zie ik niets over in die patch notes...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:34:45 #22
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25425334
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:05 schreef Chevalric het volgende:
Ok, ik ben even bezig geweest...
[afbeelding]

Je kunt jezelf toevoegen via http://www.faerun.nl/entryform.php
Om het plaatje in de OP te laten zien, voeg je het volgende toe:
[ code verwijderd ]

De twee kaarten zijn trouwens gelinkt in de OP, Chocobo, dus je hoeft ze er niet nog een keer in te zetten (ze verneuken in Firefox namelijk de layout )
heb mij ook even toegevoegd in de lijst.

net even veel geld gemaakt, kan het haast niet geloven
gisteravond had ik in duskwood een recipy gekocht voor 3s van een rare vendor in het bos. datzelfde recept heb ik dan in IronForge in de auction gezet. het is verkocht voor 1g en 50s

daarna zat ik "vast" heb alle quests gedaan tot lvl 22 en zit nu dus in een gat van quests tot lvl 24. besloot om beetje orcs te jagen aangezien er veel tin mines in de buurt liggen. die tin mine ik dan terwijl ik jaag en maak er wat moois van. veel skill en verdien 50s elke 15% van het level hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:37:05 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25425369
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:02 schreef Nealz het volgende:
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?sort=Total

Hier staan wat stats van alle servers en hoe vol ze ziten
Wel handig om te weten als je een nieuwe Char aanmaakt enzo
Als het klopt , kan je wel duidelijk zien dat de meeste mensen toch voor de alliance kiezen
Stelletje mietjes
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:38:16 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25425393
Ik weet niet waar je allemaal gequest hebt, maar je kunt als Dwarf van level 20-30 terecht in de Wetlands, ten noorden van Loch Modan, of in Redridge Mountains, ten oosten van Elwynn Forest (bij Stormwind).
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:45:59 #25
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25425502
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:37 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als het klopt , kan je wel duidelijk zien dat de meeste mensen toch voor de alliance kiezen
Stelletje mietjes
Wat mij opvalt over de server waar ik op speel (Bloodscalp)... Meer Horde dan Alliance (55-45), behoorlijk wat Undead en behoorlijk veel Rogues. Als je dan bij de Rogues kijkt, zie je dat de Undead Rogues 1/3 van alle Rogues zijn. Dat verklaart dan weer waarom je op Bloodscalp zo vaak gegankt wordt door een UD Rogue

Enige dat ik dan weer niet snap is dat er guilds tussen staan, die ik nog nooit op de server gezien heb. En die zouden dan toch bij de 50 grootste van de server horen.
pi_25425590
Misschien toch maar geen rogue worden op bloodscalp... niet echt bijster orgineel Beetje jammer alleen van de tijd die ik in het uitzoeken van een "build" heb gestoken.

[ Bericht 23% gewijzigd door VanDread op 08-03-2005 12:59:22 ]
en toen.....
pi_25425618
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:34 schreef Enyalius het volgende:

[..]

heb mij ook even toegevoegd in de lijst.

net even veel geld gemaakt, kan het haast niet geloven
gisteravond had ik in duskwood een recipy gekocht voor 3s van een rare vendor in het bos. datzelfde recept heb ik dan in IronForge in de auction gezet. het is verkocht voor 1g en 50s

daarna zat ik "vast" heb alle quests gedaan tot lvl 22 en zit nu dus in een gat van quests tot lvl 24. besloot om beetje orcs te jagen aangezien er veel tin mines in de buurt liggen. die tin mine ik dan terwijl ik jaag en maak er wat moois van. veel skill en verdien 50s elke 15% van het level hehe
Hier al gekeken
Genoeg quests te doen lijkt me

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:50:35 #28
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25426308
Uit het vorige topic...
quote:
[b] Op maandag 7 maart 2005 19:01 schreef Leshy het volgende:[b]
Die skill genaamd "Immortality".

Tegen elke melee class heb je gewoon 3 health bars, en tegen casters heb je er twee. Je kunt alle wapens in het spel dragen, je kunt de zwaarste armor aan, je hebt skills om een tegenstander mee te immobiliseren, je kunt healen en je kunt resurrecten. Als je als Paladin vaak ge-PK'd wordt, doe je echt iets ongelofelijk fout.
3 of 2 health bars? Je bedoelt dat ik 1 a 2x kan healen tijdens een gevecht door m'n shield te gebruiken? Dat klopt. Maar waarom gebruik je die tijd niet om zelf ook te healen?
Alle wapens in het spel dragen? Nee, hoor, ik kan geen ranged weapons gebruiken. Ik moet dus altijd bij je in de buurt komen om schade te doen.
Het zwaarste armor dragen? Klopt, maar ik sta dan ook meestal vooraan de klappen te vangen. Dat doe ik liever niet in cloth of leather armor . Plate armor moet je trouwens voor trainen, kun je niet zo maar.
Immobiliserende skills? Klopt ook, maar die heeft volgens mij zo goed als elke class.
Healen? Ja, maar dat kan een Priest of Druid ook. En er zijn ook nog hele mooie healing potions.
Resurrecten? Wat heb ik er aan dat ik kan rezzen als ik dood ben? Rezzen is leuk, maar het kan niet als ik in combat ben, dus bij een raid wordt het al lastig.

De Paladin is echt niet overpowered en zeker niet onsterfelijk. Hij is lastig te killen door z'n dikke armor, maar dat hoort bij z'n rol in een party. Dat hij in een 1-op-1 gevecht zichzelf een paar keer kan healen, is zeker naar, maar je kunt die tijd ook gebruiken om jezelf weer op te lappen. PvP is niet alleen een kwestie van je eigen sterke/zwakke punten kennen, maar ook die van de andere classes.

Ik ben trouwens alleen nog maar ge-PKt door Horde van een paar levels hoger. In geval van gelijke stand, loopt de tegenstander meestal een blokje om .
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:55:55 #29
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25426368
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 13:50 schreef Chevalric het volgende:
Uit het vorige topic...
[..]

3 of 2 health bars? Je bedoelt dat ik 1 a 2x kan healen tijdens een gevecht door m'n shield te gebruiken? Dat klopt. Maar waarom gebruik je die tijd niet om zelf ook te healen?
Alle wapens in het spel dragen? Nee, hoor, ik kan geen ranged weapons gebruiken. Ik moet dus altijd bij je in de buurt komen om schade te doen.
Het zwaarste armor dragen? Klopt, maar ik sta dan ook meestal vooraan de klappen te vangen. Dat doe ik liever niet in cloth of leather armor . Plate armor moet je trouwens voor trainen, kun je niet zo maar.
Immobiliserende skills? Klopt ook, maar die heeft volgens mij zo goed als elke class.
Healen? Ja, maar dat kan een Priest of Druid ook. En er zijn ook nog hele mooie healing potions.
Resurrecten? Wat heb ik er aan dat ik kan rezzen als ik dood ben? Rezzen is leuk, maar het kan niet als ik in combat ben, dus bij een raid wordt het al lastig.

De Paladin is echt niet overpowered en zeker niet onsterfelijk. Hij is lastig te killen door z'n dikke armor, maar dat hoort bij z'n rol in een party. Dat hij in een 1-op-1 gevecht zichzelf een paar keer kan healen, is zeker naar, maar je kunt die tijd ook gebruiken om jezelf weer op te lappen. PvP is niet alleen een kwestie van je eigen sterke/zwakke punten kennen, maar ook die van de andere classes.

Ik ben trouwens alleen nog maar ge-PKt door Horde van een paar levels hoger. In geval van gelijke stand, loopt de tegenstander meestal een blokje om .
Horde van t hetzelfde level valt nooit aan. Over het algemeen vind ik horde spelers sletten

Dus kill ik nu net zo lame level 19 horde terwijl ik zelf 34 ben
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:20:19 #30
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25426617
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 13:55 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Horde van t hetzelfde level valt nooit aan. Over het algemeen vind ik horde spelers sletten

Dus kill ik nu net zo lame level 19 horde terwijl ik zelf 34 ben
Hey, if you can't join 'em, beat 'em.... Of was 't nou andersom?
Maar ik ben het met je eens dat Horde spelers alleen een grote bek hebben als ze in een groepje zijn of 10 levels hoger zijn. Ik zou een gevecht met een lvl 29-31 Horde char niet uit de weg gaan, da's toch net de fun van PvP in World of Warcraft?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:36:45 #31
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25426780
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:20 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Hey, if you can't join 'em, beat 'em.... Of was 't nou andersom?
Maar ik ben het met je eens dat Horde spelers alleen een grote bek hebben als ze in een groepje zijn of 10 levels hoger zijn. Ik zou een gevecht met een lvl 29-31 Horde char niet uit de weg gaan, da's toch net de fun van PvP in World of Warcraft?
Tsja met name vind ik het altijd lame als je in je eentje aan het questen bent (moet toch duidelijk zijn als je beesten aan het killen bent) en vervolgens gekillt wordt door 2-3 horde players. Ik snap wel dat het PvP is en op hogere levels komt het minder vaak voor dan op de lagere, maar toch. Het suffe is dat ik me daar zo aan heb gestoord dat ik nu ook totaal geen medelijden heb met horde die mijn pad kruist. Moonfire kunnen ze krijgen!

Overigens hoor je dit van iedereen. Wel heel knap om een spel te maken waarin twee partijen (bestaande uit menselijke spelers) echt zo snel schurft aan elkaar hebben gekregen. Ook wel eng eigenlijk

[ Bericht 12% gewijzigd door Rodie83 op 08-03-2005 14:43:27 ]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25427303
Zou iemand die dat host, even bij "Incandescent" ,. "Rogue" willen veranderen in "Warlock".
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25427323
Denni5

Orc Hunter Wonce Terenas
Human Mage Dino Terenas
Comfortably numb
pi_25427439
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:26 schreef deff het volgende:
zitten wel veel fokkers op bloodscalp:)

Lijkt wel een grotendeels nederlandse server
(Doubble Dutch, the Lowlanders, Fokkers, Ancient Alliance (hoog nl gehalte)).
en dat is dan alleen de alliance kant
Horde.

No Life (20+), The-Remains (40+), Ravenblood ( zwaar veel 50+ geloof ik ), Icecream Vendor. en nog een paar.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:58:21 #35
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25427771
Ik ben af en toe wel eens het slachtoffer van een horde aanval tijdens een raid van hun kant, maar ik maak me nooit echt boos ofzo.
Daarentegen voel ik me wel erg stoer als ik zo'n tegenstander afmaak van 7 lvls hoger (is vaak meer geluk dan wijsheid)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25427832
Niet zo janken, over dat Horde wegrent, en jullie gankt. Want als die slechte verhalen over horde ken ik net zo goed terug in mijn pvp avontuuren tegen de Alliance.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25428072
Grappig al die verhalen van "de horde kan alleen in groepen vechten" "alliance killed alleen als je met een mob in gevecht bent"...
M.a.w. beide partijen halen dezelfde trucken/ongein uit. Ik laat de lower lvls (meer dan 3 lvs onder me) meestal met rust, tenzij ze zelf attacken. Maar als ik 3 a 4 keer gekilled wordt door een paar flinke jongens (+5 of meer lvl's dan mezelf), dan heeft de eerstvolgende low lvl alliance char die ik tegen kom vette pech.

Wat me wel opvalt, is dat er meer en meer aan corpse camping wordt gedaan. Je krijgt de kans niet om je corpse normaal op te halen, men blijft rustig met 2 a 3 man op je wachten om je gelijk weer aan gort te slaan.

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen, een high lvl alliance zag gister dat ik een prob had met een elite mob, en hakte even vrolijk mee op dat beest. Zelf ook al een paar keer wat alliance mensen geholpen met het killen van een mob die toch net te groot voor ze was.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25428559
Voeg maar toe:

Ancient - Caela - nightelf - hunter - bloodscalp
pi_25428560
Weet er al iemand iets over de Realm transfer functie?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:26:39 #40
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25428595
Whahaha,.... Horde die weg rent.... ja maar dat past natuurlijk wel in het verhaal... dat is gewoon cool. De slechte zullen altijd wel vrezen voor het goede, maar dat is standaard. Op de servers zie ik het niet echt....

Vind het gewoon cool dat je je echt ergens bij voelt horen. Ik heb echt haat naar de Alliance (ingame haat ) en dat is cool. Je voelt dat je ergens bij hoort

Trouwens... wanneer komt de patch eigenlijk uit ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:29:26 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25428624
ik weet waar de quests zijn, reis veel rond. alles van Iron Forge, Wetlands, StormWind, Westfall, Redridge Mountains and een paar van Duskwood/ heb alle quests gedaan die geel ogen in quest log en krijg er geen nieuwe bij tenzij ze oranje/rood zijn. de cosmos mod geeft aan dat je lvl 23+ voor die quests moet zijn.

op zich niet zo'n probleem, even langzaam exp halen. wel veel tin/copper ores verzamelen en mining/blacksmith skill omhoog halen en zo veel geld te verdienen in het proces.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:37:00 #42
62182 Georges
That's the shit
pi_25428714
Morgen afhalen van het postkantoor via comp.collectief.

Vraagje: Ik heb tijdelijk het spel van een vriendin geinstalleerd zodat ik af en toe even kon spelen (als zij niet speelde) om er in te komen.
Als ik morgen m'n eigen versie krijg, moet ik dan die andere eraf halen en de mijne helemaal installeren?
Of kan ik gewoon mijn key ergens invoeren?
Zou een hoop tijd schelen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25428715
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef Denni5 het volgende:
Denni5

Orc Hunter Wonce Terenas
Human Mage Dino Terenas
Je kunt geen Horde en Alliance om dezelfde server zijn, dus volgens mij klopt dat niet helemaal.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:52:37 #44
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25428932



enne ik ben dus
Franciscus lvl 23 human priest op doomhammer

[ Bericht 34% gewijzigd door Broodjevlees op 08-03-2005 18:55:54 (Tumbs gefixed) ]
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:00:40 #45
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25429038
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:37 schreef Georges het volgende:
Morgen afhalen van het postkantoor via comp.collectief.

Vraagje: Ik heb tijdelijk het spel van een vriendin geinstalleerd zodat ik af en toe even kon spelen (als zij niet speelde) om er in te komen.
Als ik morgen m'n eigen versie krijg, moet ik dan die andere eraf halen en de mijne helemaal installeren?
Of kan ik gewoon mijn key ergens invoeren?
Zou een hoop tijd schelen.
Je kunt met je eigen account op elke pc waar wow geinstalleerd staat spelen.
wat je dus moet doen is op de website van wow-europe met je cd-key een eigen account aanmaken en met die account inloggen. Dus je hoeft niet eerst een half uur naar een blauwe progress bar te staren om vervolgens nog 2 patches te moeten dowloaden
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:25:32 #46
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25429923
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:39 schreef Linoge het volgende:


Wat me wel opvalt, is dat er meer en meer aan corpse camping wordt gedaan. Je krijgt de kans niet om je corpse normaal op te halen, men blijft rustig met 2 a 3 man op je wachten om je gelijk weer aan gort te slaan.
Als mensen corpse campen ga ik gewoon even ALT + TAB doen, even op Fok! kijken voor 10 minuten en dan zijn die Horde's het wel zat
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25430010
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:

Fokkers in World of Warcraft
[afbeelding]
Ikke:

Doriath
Night Elf Rogue
Server: Emerald Dream
(Guild: The Forty Two Companions)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:35:26 #48
62182 Georges
That's the shit
pi_25430072
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:00 schreef Broodjevlees het volgende:

[..]

Je kunt met je eigen account op elke pc waar wow geinstalleerd staat spelen.
wat je dus moet doen is op de website van wow-europe met je cd-key een eigen account aanmaken en met die account inloggen. Dus je hoeft niet eerst een half uur naar een blauwe progress bar te staren om vervolgens nog 2 patches te moeten dowloaden
Ok dan, dank je.
Ga beginnen met priest. Tot nu toe vond ik dat wel een uitdaging.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:56:50 #49
17061 mvt
blame Canada
pi_25430378
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:39 schreef Linoge het volgende:
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen, een high lvl alliance zag gister dat ik een prob had met een elite mob, en hakte even vrolijk mee op dat beest. Zelf ook al een paar keer wat alliance mensen geholpen met het killen van een mob die toch net te groot voor ze was.
Ik had gisteren een 3 lvl hogere horde bij me, moest alleen steeds tegen andere gasten zeggen dat ze hem niet moesten killen.

Hij bleef dan ook netjes op een afstand staan totdat ik met ze gepraat had en ze weer terug liepen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_25431256
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Je kunt geen Horde en Alliance om dezelfde server zijn, dus volgens mij klopt dat niet helemaal.
Jawel hoor, ik heb naast mijn lvl 25 Human paladin een Orc Warrior van lvl 3 in dezelfde realm.
pi_25431629
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik heb naast mijn lvl 25 Human paladin een Orc Warrior van lvl 3 in dezelfde realm.
Oh ja als je PVE speelt wel. Booo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:18:53 #52
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25432755
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:56 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik had gisteren een 3 lvl hogere horde bij me, moest alleen steeds tegen andere gasten zeggen dat ze hem niet moesten killen.

Hij bleef dan ook netjes op een afstand staan totdat ik met ze gepraat had en ze weer terug liepen.
Oeh, collaborateur
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:28:41 #53
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25432946
lvl 35 vandaag geworden met me dwarf hunter nog 5 te gaan voor me mount
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25432949
Met de komende patch gaat de horde er veel meer vooruit qua flightpaths dan Alliance namelijk:
quote:
The following flight times have been reduced:
Auberdine - Talonbranch Glade (Alliance)
Thunder Bluff - Orgrimmar (Horde)
Theramore (Dustwallow Marsh) - Nijel's Point (Desolace) (Alliance)

The following flight paths have been added:
Gadgetzan - Brackenwall Village (Horde)
Gadgetzan - Valor's Rest (Silithus) (?)
Gadgetzan - Camp Mojache (Horde)
Gadgetzan - Crossroads (Horde)
Orgrimmar - Everlook (horde)
Er moeten echt wat meer flightpaths op kalimdor komen voor alliance, Horde heeft er al veels te veel en krijgen er nu nog meer
pi_25433635
Eigenlijk gank ik ook alleen maar als ik net zelf geganked ben en het beu ben.
Vaak zat dat ik Horde help en net als mvt heb ik ook een keer een Horde meegenomen en Alliance bij hem weggehouden.
Maar mini raids (dus alleen of met 1-2 anderen) op Tarren Mill zijn gewoon slaughtertime, dan gaan ook echt alle Horde eraan, ook al zijn ze lvl 20
Volgende week kan ik ook die Guards in de pan hakken, wordt genieten
pi_25433665
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:28 schreef Ancient het volgende:
Met de komende patch gaat de horde er veel meer vooruit qua flightpaths dan Alliance namelijk:
[..]

Er moeten echt wat meer flightpaths op kalimdor komen voor alliance, Horde heeft er al veels te veel en krijgen er nu nog meer
Mooie flightroutes
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25434304
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Oh ja als je PVE speelt wel. Booo
Ik kan wél rustig rondlopen overal zonder omgeven te worden van 50+ tegenstanders die je met 1 slag neermeppen en je weer als spirit een stukje kunt gaan wandelen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 02:12:22 #58
17061 mvt
blame Canada
pi_25435587
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:18 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Oeh, collaborateur
ach, ietsjes verderop moest ik opeens eten, zat redelijk wat alliance in die omgeving
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 9 maart 2005 @ 07:03:11 #59
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25436505
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik kan wél rustig rondlopen overal zonder omgeven te worden van 50+ tegenstanders die je met 1 slag neermeppen en je weer als spirit een stukje kunt gaan wandelen.
Dat valt alles mee hoor, de meeste mensen die echt significant hoger level zijn laten je wel met rust, tenzij jij toevallig al iemand van de andere faction in de pan staat te hakken ohja, /fart doen bij een high level doet ze ook nog weleens overtuigen op aan te vallen
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 maart 2005 @ 07:33:16 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25436578
ik sta nu ook op de lijst

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:00:24 #61
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25436730
Gamedemon - Gamedemon - Night elf - Druid - Shattered hand
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25436781
Lekker, geen ene horde ( except me ) op Bloodscalp server von Fok!
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:14:33 #63
65516 gieling
Live from NYC
pi_25436823
al nieuw topic
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:30:15 #64
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25436919
Weet iemand al ergens waar ze die Prepaidcards in voorraad hebben?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:35:58 #65
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25436975
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Gamedemon - Gamedemon - Night elf - Druid - Shattered hand
psst... http://www.faerun.nl/entryform.php
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:37:12 #66
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25436988
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:30 schreef Rahl het volgende:
Weet iemand al ergens waar ze die Prepaidcards in voorraad hebben?
Ik heb hier http://www.comcol.nl al een paar keer voorbij zien komen, dus kijk daar eens. Zijn uitverkocht zie ik net... En verder zijn ze ook nergens te krijgen, blijkbaar. Creditcards zijn prima verkrijgbaar daarentegen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chevalric op 09-03-2005 08:42:40 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:06:09 #67
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25437313
Jezus Chevalric, doe gewoon typex op je scherm ipv te strepen, net als de rest.

SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:26:01 #68
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25437560
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:37 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik heb hier http://www.comcol.nl al een paar keer voorbij zien komen, dus kijk daar eens. Zijn uitverkocht zie ik net... En verder zijn ze ook nergens te krijgen, blijkbaar. Creditcards zijn prima verkrijgbaar daarentegen.
ik ben geen 18
en mn vader weet niet dat ik zn CC nummer heb
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25437602
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik ben geen 18
en mn vader weet niet dat ik zn CC nummer heb
Oooooooh
You're so fucked

Ik heb mijn prepaid card voor 2 maanden tegelijkertijd met m'n game besteld en heb 'm gisteren geactiveerd. Vanaf 11 maart gaat ie in.
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:32:03 #70
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25437631
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Oooooooh
You're so fucked
Ik weet het
Zouden de Intertoys of FRS die cards verkopen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:38:19 #71
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25437716
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:32 schreef Rahl het volgende:

[..]

Ik weet het
Zouden de Intertoys of FRS die cards verkopen?
You lucky son-of-a-gun...
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=707510
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:43:36 #72
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25437783
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:38 schreef Chevalric het volgende:

[..]

You lucky son-of-a-gun...
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=707510

Gered!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:56:46 #73
17061 mvt
blame Canada
pi_25437965
ik had de meine trouwens bij de dixons

en ik stan niet meer op de lijst
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:00:46 #74
62182 Georges
That's the shit
pi_25438021
Heb het net binnengekregen. Wil ik mijn account registreren, krijg ik de melding dat de key invalid is.

Heb al een mailtje gestuurd naar Blizzard. Ben screwed zeker, of niet?
Had al ergens gelezen dat ik het spel moet terugsturen voor een nieuwe code.


edit: kan ik ze bellen? Dat telefoonnummer, is dat een nummer in de UK?
Wat moet ik voor 800 592 5499 draaien?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25438539
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:00 schreef Georges het volgende:
Heb het net binnengekregen. Wil ik mijn account registreren, krijg ik de melding dat de key invalid is.

Heb al een mailtje gestuurd naar Blizzard. Ben screwed zeker, of niet?
Had al ergens gelezen dat ik het spel moet terugsturen voor een nieuwe code.


edit: kan ik ze bellen? Dat telefoonnummer, is dat een nummer in de UK?
Wat moet ik voor 800 592 5499 draaien?
voor de zekerheid, je probeert je wel te registreren op wow-europe.com en niet op worldofwarcraft.com ?

heb ik al vaker gezien nml.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:38:01 #76
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25438600
Gisteren weer een heerlijke sessie gehad. Hier en daar een Elf en Dwerg gekilled (Ik haat Elfen ) Beetje questen nog tijd over voor chillen en wat humor.

Mijn huwelijksaanzoek


Berenliefde
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25438628
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren weer een heerlijke sessie gehad. Hier en daar een Elf en Dwerg gekilled (Ik haat Elfen ) Beetje questen nog tijd over voor chillen en wat humor.

Mijn huwelijksaanzoek
[afbeelding]

Berenliefde
[afbeelding]
hehe, altijd leuk zulke pics.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik WoW heb niet gespeeld....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:44:51 #78
62182 Georges
That's the shit
pi_25438715
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

voor de zekerheid, je probeert je wel te registreren op wow-europe.com en niet op worldofwarcraft.com ?

heb ik al vaker gezien nml.
Geweldig! Bedankt.
Dat werkt inderdaad.

Poehee, zat al onwijs te balen.

Moet nu aangeven hoe ik wil betalen, maar ik dacht dat de eerste maand gratis was?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25438761
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:44 schreef Georges het volgende:

[..]

Geweldig! Bedankt.
Dat werkt inderdaad.

Poehee, zat al onwijs te balen.

Moet nu aangeven hoe ik wil betalen, maar ik dacht dat de eerste maand gratis was?
Geen dank.

En ik weet niet hoe je uiteindelijk wil gaan betalen, maar je kunt bij CC gegevens gewoon allemaal xxxxxxx-jes invullen, zolang je de betaalmethode maar wel VOOR je gratis maand voorbij is hebt aangepast naar bv. pre-paid card.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:52:23 #80
62182 Georges
That's the shit
pi_25438838
Dat met die kruisjes werkt niet als je voor creditcard kiest. Als ik overal (naam, email, cc nummer) kruisjes invul dan zegt ie dat ik wel wat moet invullen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25438940
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:52 schreef Georges het volgende:
Dat met die kruisjes werkt niet als je voor creditcard kiest. Als ik overal (naam, email, cc nummer) kruisjes invul dan zegt ie dat ik wel wat moet invullen.
Oeps, ik was niet volledig

Gewoon je echte adresgegevens invullen, en bij :

CC-nummer : xxxx xxxx xxxx xxxx
Verification nummer : xxx

Dan werkt het zeker !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:02:36 #82
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25439025
Ik heb trouwens al in het echte leven een aantal keer laten zien dat ik behoorlijk verslaafd ben
Laatst met die sneeuw, ik en een paar maten hielden een sneeuwballengevecht en ik werd volop geraakt op mn hoofd. Ik schreeuwde, serieus, "NOU HEB JE PVP ENABLED!" naar hem.
En gister, ik kwam uit de supermarkt en ik dacht "Nou op 7 drukken voor mn mount, ik heb geen zin om dat stuk te lopen."
Ik ben er wel erg aan toe geloof ik
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25439072
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:02 schreef Rahl het volgende:
Ik heb trouwens al in het echte leven een aantal keer laten zien dat ik behoorlijk verslaafd ben
Laatst met die sneeuw, ik en een paar maten hielden een sneeuwballengevecht en ik werd volop geraakt op mn hoofd. Ik schreeuwde, serieus, "NOU HEB JE PVP ENABLED!" naar hem.
En gister, ik kwam uit de supermarkt en ik dacht "Nou op 7 drukken voor mn mount, ik heb geen zin om dat stuk te lopen."
Ik ben er wel erg aan toe geloof ik
Rofl.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:06:05 #84
62182 Georges
That's the shit
pi_25439084
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oeps, ik was niet volledig

Gewoon je echte adresgegevens invullen, en bij :

CC-nummer : xxxx xxxx xxxx xxxx
Verification nummer : xxx

Dan werkt het zeker !
Hmm, nu krijg ik de melding dat het nummer niet bekend is (ook als ik doe wat je net zei).
Heb maar mijn credit card opgegeven dan.
Zo erg kan dat niet zijn. Hou er niet zo van om dat soort gegeven te geven ook al is het zogenaamd veilig.

Bedankt voor al je uitleg en hulp.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:13:49 #85
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25439222
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:02 schreef Rahl het volgende:
Ik heb trouwens al in het echte leven een aantal keer laten zien dat ik behoorlijk verslaafd ben
Laatst met die sneeuw, ik en een paar maten hielden een sneeuwballengevecht en ik werd volop geraakt op mn hoofd. Ik schreeuwde, serieus, "NOU HEB JE PVP ENABLED!" naar hem.
En gister, ik kwam uit de supermarkt en ik dacht "Nou op 7 drukken voor mn mount, ik heb geen zin om dat stuk te lopen."
Ik ben er wel erg aan toe geloof ik
Zowiets had ik gisteren ook

Zat met een vriend van me aan de telefoon en toen zegt hij op een gegeven moment "ik heb las van steken in m'n rug"

M'n eerste reactie was "zeker een Rogue in de buurt" , hij hem in eerste instantie niet snappen.

achja, ik begin al klachten te krijgen van mensen waarmee ik s'avonds meestal sjette/skypde waar ik gebelven ben dus het gaat de goede kant op:)
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_25439229
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:06 schreef Georges het volgende:

[..]

Hmm, nu krijg ik de melding dat het nummer niet bekend is (ook als ik doe wat je net zei).
Heb maar mijn credit card opgegeven dan.
Zo erg kan dat niet zijn. Hou er niet zo van om dat soort gegeven te geven ook al is het zogenaamd veilig.

Bedankt voor al je uitleg en hulp.
Vreemd, dat hebben ze dan pas aangepast, ik en velen anderen konden wel met die kruisjes een account aanmaken...

Nou ja, je bent er door iig, geen dank, en als je van plan bent Horde te gaan spelen, kom dan op de deathwing server, onze guild kan nog genoeg members gebruiken !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25439244
quote:
Ik wil ook op die lijst. Gegevens:

Naam: Finder
Class: Paladin
Race: Human
Server: Arathor
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:26:05 #88
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25439422
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik wil ook op die lijst. Gegevens:

Naam: Finder
Class: Paladin
Race: Human
Server: Arathor
http://www.faerun.nl/entryform.php
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:45:06 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25439767
wie zegt dat er geen pvp is op een pve server? je kunt nog steeds naar battlegrounds en regulier pvp doen als iemand pvp aanzet.

Hier zie je hoe ik een tauren heb gedood die dacht Stormwind in te kunnen komen


maar ik quest en ga liever op raids zonder idioten die denken dat ze 1337 zijn die ons dan lastig vallen. op de PvE servers zijn mensen in het algemeen veel aardiger.



Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25440520
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:33:58 #91
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25440586
Nou speel ik geen Horde character, maar dat armor ziet er wel heel cool uit. Ik verwacht dat er voor de Alliance kant ook zoiets komt. Gaat trouwens wel een hoop moeite kosten om het te krijgen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:40:52 #92
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25440680
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

Trying is the first step towards failure
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:02:38 #93
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25440920
quote:
wow
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:05:23 #94
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25440948
Ik denk dat ik morgen eens een Rogue character ga maken, vooral omdat we ook een tekort aan Rogues hebben in het Fokkers Guild . Kijken of ik daarmee sneller kan levelen dan met m'n Pally (wordt namelijk wel beweert op verschillende fora).
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:06:51 #95
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25440976
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 13:05 schreef Chevalric het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens een Rogue character ga maken, vooral omdat we ook een tekort aan Rogues hebben in het Fokkers Guild . Kijken of ik daarmee sneller kan levelen dan met m'n Pally (wordt namelijk wel beweert op verschillende fora).
Ik heb ook een lvl 4 human rogue op bloodscalp. Gemaakt tijdens die lange maintenance vorige week
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:18:51 #96
65516 gieling
Live from NYC
pi_25441129
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef Broodjevlees het volgende:
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

[afbeelding]
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:12:40 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25441747
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef Broodjevlees het volgende:
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

[afbeelding]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:32:02 #98
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25441949
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef Broodjevlees het volgende:
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

[afbeelding]
Hehe
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:32:37 #99
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25441957
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef Broodjevlees het volgende:
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

[afbeelding]
Volgens mij is het pas echt geweldig als je het in beweging ziet
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:51:07 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25442178
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef Broodjevlees het volgende:
Heeft er dan niemand naar mijn screenshots gekeken
dan maar in het groot

[afbeelding]
He, die gozer in het LookingForGroup kanaal zoekt mensen voor Razorfen Downs! Ik kan nooit mensen vinden voor die instance!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25442248
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:33 schreef Chevalric het volgende:
Nou speel ik geen Horde character, maar dat armor ziet er wel heel cool uit. Ik verwacht dat er voor de Alliance kant ook zoiets komt. Gaat trouwens wel een hoop moeite kosten om het te krijgen.
Ik hoop het niet voor je, ja, klinkt hard, maar laat de horde ook maar eens ergens uitblinken.


Er staat overigens NIET iets over alliance. dus de kans is groot dat het alleen voor de Horde komt
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:01:19 #102
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25442404
De alliance zal ook wel zoiets krijgen, we zien wel wat er gaat gebeuren
Ik ben pas lvl 25, dus voor mij duurt het toch nog wel even voordat ik zoiets aan kan trekken
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25442464
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:01 schreef Killjoy het volgende:
De alliance zal ook wel zoiets krijgen, we zien wel wat er gaat gebeuren
Ik ben pas lvl 25, dus voor mij duurt het toch nog wel even voordat ik zoiets aan kan trekken
Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.

Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:54:10 #104
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25442676
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.

Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
lul niet zo dom
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:50:41 #105
65516 gieling
Live from NYC
pi_25443296
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.

Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
Wat de hell zit je inderdaad uit je nek te lullen, kut fanboys ook altijd
pi_25443940
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.

Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
Waar heb jij het nou over? O_o
Ik kan het niet maken om lagere levels aan te vallen (mja, kan stom klinken, maar toch..). Daarnaast, ik maak me toch eerder druk over hoe de Horde die punten wil krijgen. Zelf zei je eerst dat je net zo hard meedoet aan het ganken. Succes dan.

Rond level 36 zie ik nooit meer een Alliance een lagere level aanvallen of Horde aanvallen die in een gevecht zitten. Dit is wel andersom, hoe hard het misschien bij je aankomt... Zat midden in een gevecht, en wist dat er een Horde in de buurt was, maar die had me al die tijd al met rust gelaten (blijkbaar omdat ik dus gewoon near-volle health had) en ik had hem dus z'n gangetje laten gaan. Nou stond die mob op me in te hakken, had ik redelijk lage health, maakt die horde mij af en gaat ie hiden tussen lvl 41+ elites . Die staat nu dus wel op m'n KoS-lijst.
Nou zeg je ook: "Laat de Horde eens ergens in uitblinken", maar welke groep heeft de meeste hoge levels, bezit nu haast heel Ashenvale en hebben ong. 4 personen per 1 tegenstander? Precies .
Daarnaast wordt WoW constant gebalanced (hoewel hier en daar nog wel wat getweaked kan worden..), dus Alliance krijgt ook gewoon dat soort spullen...Dit stond al redelijk lang in de planning.
Btw, check die link nog eens goed. Daar staat het zelfs bij.

Edit: Neeeee! Nergens meer kaarten te krijgen. Toen ik bij FRS wilde bestellen was opeens het bestelknopje verdwenen . Nu kan ik waarschijnlijk voor 2 weken geen WoW meer spelen

[ Bericht 8% gewijzigd door DjNivek op 09-03-2005 19:33:00 (Gamecardfrustratie -_-) ]
pi_25448917
Vanavond eerst eens in Hillsbrand Foothills geweest, tsjonge wat een trieste alliance lui liepen daar rond zeg.

Na een stuk of 4 keer afgeslacht te zijn door veel hogere Alliance pipoos kwam er 1 of andere lvl 35 paladin me achterna, dus ik castte 'fear' op m zodat ik weg kon komen, liep ongeveer vanaf South Shore terug naar Silverpine Forest, eenmaal daar (10 minuten later) draai ik me om, zit die gast NOG achter me aan, hij cast wat, ramt wat, ik dood....

Gaat ie nog corpse-campen ook


Heb je niks beters te doen ofzo...

Daarna met een guildmaatje (lvl 25 UD rogue) wat quests gedaan in Stonetalon Mountains, veel alliance tegen gekomen, waaronder een lvl 33 priest, die toch best snel de lul was.



PvP is leuk hoor, maar lui als die paladin zijn wat mij betreft gewoon sip....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25449026
Oompa (lvl 15 gnome warrior, deathwing server)

Voor:

Side:

Side:

Achter:


[ Bericht 4% gewijzigd door wc-eend op 09-03-2005 23:45:16 (plaatje werkend maken) ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:48:25 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25449133
't Begint al wat saaier te worden maar af en toe spelen is wel leuk nu.

Heb DaoC meer dan een half jaar volgehouden dus wie weet
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25450390
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef deff het volgende:

[..]

Zowiets had ik gisteren ook

Zat met een vriend van me aan de telefoon en toen zegt hij op een gegeven moment "ik heb las van steken in m'n rug"

M'n eerste reactie was "zeker een Rogue in de buurt" , hij hem in eerste instantie niet snappen.

achja, ik begin al klachten te krijgen van mensen waarmee ik s'avonds meestal sjette/skypde waar ik gebelven ben dus het gaat de goede kant op:)
De realiteit en WoW door elkaar halen is erg herkenbaar, zo dacht ik bijvoorbeeld vandaag tijdens een college dat mijn docent een NPC was waar ik dwars doorheen kon lopen.

Daarna wou ik, serieus, een leerboek ruilen voor 10silver om een kop koffie te kopen. Keken ze bij de kantine even raar op
  donderdag 10 maart 2005 @ 02:14:20 #111
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25451580
na een dagje achter de orcskes te hebben aangerend 's avonds ff aan het strand relaxen

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 maart 2005 @ 07:40:00 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25452318
fligt shot

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25452466
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou over? O_o
Ik kan het niet maken om lagere levels aan te vallen (mja, kan stom klinken, maar toch..). Daarnaast, ik maak me toch eerder druk over hoe de Horde die punten wil krijgen. Zelf zei je eerst dat je net zo hard meedoet aan het ganken. Succes dan.

Rond level 36 zie ik nooit meer een Alliance een lagere level aanvallen of Horde aanvallen die in een gevecht zitten. Dit is wel andersom, hoe hard het misschien bij je aankomt... Zat midden in een gevecht, en wist dat er een Horde in de buurt was, maar die had me al die tijd al met rust gelaten (blijkbaar omdat ik dus gewoon near-volle health had) en ik had hem dus z'n gangetje laten gaan. Nou stond die mob op me in te hakken, had ik redelijk lage health, maakt die horde mij af en gaat ie hiden tussen lvl 41+ elites . Die staat nu dus wel op m'n KoS-lijst.
Nou zeg je ook: "Laat de Horde eens ergens in uitblinken", maar welke groep heeft de meeste hoge levels, bezit nu haast heel Ashenvale en hebben ong. 4 personen per 1 tegenstander? Precies .
Daarnaast wordt WoW constant gebalanced (hoewel hier en daar nog wel wat getweaked kan worden..), dus Alliance krijgt ook gewoon dat soort spullen...Dit stond al redelijk lang in de planning.
Btw, check die link nog eens goed. Daar staat het zelfs bij.

Edit: Neeeee! Nergens meer kaarten te krijgen. Toen ik bij FRS wilde bestellen was opeens het bestelknopje verdwenen . Nu kan ik waarschijnlijk voor 2 weken geen WoW meer spelen



Yes, .. ik gank ook, als ik een alliance tegenkom is het gelijk, boem klap dood. al is hij lvl 1. dat komt namelijk door mijn ervaring met alliance, die mijn ook, toen ik in hillsbrad aan het questen was killde. stuk of 10 lvls hoger steeds, met een groepje.

En, zoals ik al eerder zei alliance rent echt ALTIJD weg.
maarjah, met dat honor systeem zal mijn ganken iig minder worden.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25452481
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_25452553
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
hahaha! volgens mij begin jij echt een beetje door te draaien en de realiteit een beetje te verwisselen met je WoW 'realiteit'!

Zo begint het ook bij die extremistische moslims.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:35:08 #116
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25452627
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
dan zijn er gister avond inene 15 bijgekomen...
er liepen gister ochtend nml maar 11 lvl60s rond op bloodscalp (true 10 waren er horde)
momenteel zijn het er 16 waarvan 14 horde...
http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=180&factionid=2&minlevel=60&maxlevel=60&servertypeid=2

verder ligt de verhouding horde-alli daar op 55/45% en zitten er elke avond ongeveer 100 horde players meer online.
achja ongedierte is altijd in de meerderheid

Maakt het spelen als alli er trouwens wel een stuk leuker op:)
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:52:18 #117
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25452843
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef Tim_G het volgende:

[..]

hahaha! volgens mij begin jij echt een beetje door te draaien en de realiteit een beetje te verwisselen met je WoW 'realiteit'!

Zo begint het ook bij die extremistische moslims.....
Ja, het word wel wat eng nu
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:10:40 #118
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25453037
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
Tja, of hebben Horde spelers gewoon geen sociaal leven buiten WoW?

Maar even serieus, het "For the Horde" begint bij jou wel heel realistische trekjes te krijgen, he?
Laten we het er maar over eens zijn dat er zowel bij Alliance als bij Horde een aantal lamers zitten, die er plezier aan beleven om een char dat 10 levels lager is, in het voorbij gaan even af te slachten.

Van de andere kant, het is natuurlijk wel het principe van het Warcraft dat Horde en Alliance een schurfthekel aan elkaar hebben en inderdaad het liefste KoS doen. Ik haal er zelf echter meer plezier uit als ik een character van ongeveer gelijk level onderuit haal dan wanneer ik een char kill, dat 10 levels onder me zit.

Oh, en de Horde moet eens een groter gevoel voor humor ontwikkelen... /rude is geen reden om een vuurbal te gooien op een character met 2x zoveel levels, zeker niet als je in Horde gebied zit en hij niet meer kan doen dan dat totdat je aanvalt De juiste reactie is dan /rude of /fart terug, gevolgd door /wave, waarop je je weg vervolgt

Ter verduidelijking, er was gisteren een level 15 UD Mage die niet om mijn /wave, /rude combo kon lachen en me aanviel. Ik heb daarop gepast geweld gebruikt
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:34:29 #119
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25453316
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:10 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Tja, of hebben Horde spelers gewoon geen sociaal leven buiten WoW?

Maar even serieus, het "For the Horde" begint bij jou wel heel realistische trekjes te krijgen, he?
Laten we het er maar over eens zijn dat er zowel bij Alliance als bij Horde een aantal lamers zitten, die er plezier aan beleven om een char dat 10 levels lager is, in het voorbij gaan even af te slachten.

Van de andere kant, het is natuurlijk wel het principe van het Warcraft dat Horde en Alliance een schurfthekel aan elkaar hebben en inderdaad het liefste KoS doen. Ik haal er zelf echter meer plezier uit als ik een character van ongeveer gelijk level onderuit haal dan wanneer ik een char kill, dat 10 levels onder me zit.

Oh, en de Horde moet eens een groter gevoel voor humor ontwikkelen... /rude is geen reden om een vuurbal te gooien op een character met 2x zoveel levels, zeker niet als je in Horde gebied zit en hij niet meer kan doen dan dat totdat je aanvalt De juiste reactie is dan /rude of /fart terug, gevolgd door /wave, waarop je je weg vervolgt

Ter verduidelijking, er was gisteren een level 15 UD Mage die niet om mijn /wave, /rude combo kon lachen en me aanviel. Ik heb daarop gepast geweld gebruikt
/doom
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:51:42 #120
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25453595
Ik kende /doom nog niet, maar dit lijstje biedt uitkomst
http://www.worldofwar.net/guides/emotes.php
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:58:26 #121
17061 mvt
blame Canada
pi_25453680
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]




Yes, .. ik gank ook, als ik een alliance tegenkom is het gelijk, boem klap dood. al is hij lvl 1. dat komt namelijk door mijn ervaring met alliance, die mijn ook, toen ik in hillsbrad aan het questen was killde. stuk of 10 lvls hoger steeds, met een groepje.

En, zoals ik al eerder zei alliance rent echt ALTIJD weg.
maarjah, met dat honor systeem zal mijn ganken iig minder worden.
Ach, toen ik in de Barrens was ging ik alleen maar achter lvl 25 en hoger aan, anders was het niet leuk. Ik zat met Witchwecher (ofzo) in Ratchet nog even rond te lopen,m zatten we te kutten met een lvl 55 tauren. Hij zij een paar keer dat we weg moesten, geen zin in. Dus na een tijdje kilde hij ons. Ach, maakt het uit.

Maar er zit geen lol in het killen van alles en iedereen als ze jou nieteens 2 procent van je HP kunnen afhalen. Dan ben je gewoon sneu bezig.
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
Vergeet niet dat het altijd de goede zijn die ondanks inferieure wapens en minder man dan de slechte het uiteindelijk winnen
We were to understand there would be pie and punch?
pi_25453687
Ik ben echt totally not in to games en zo, maar ik heb een vraagje over WoW.
Een vriend van mij die in Rusland woont wil dit spel heel graag hebben, en hij heeft aan mij gevraagd of m hier wil kopen en dan naar hem kan opsturen.

Ik kende het hele spel niet ( ) en op de site van Frs staat dat er 2 soorten zijn; eentje voor internet met prepaid kaart, en een 'gewone' . Dit is dan de Europese versie neem ik aan? Maar bij de Frs zijn ze allebei niet leverbaar.

Enig idee waar ik wow kan kopen?
Что было, то прошло..
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:04:50 #123
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25453774
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:51 schreef Chevalric het volgende:
Ik kende /doom nog niet, maar dit lijstje biedt uitkomst
http://www.worldofwar.net/guides/emotes.php
quote:
/nosepick, /pick Jack picks his nose and shows it to Jill.
Jack passes the time with a finger deep in one nostril.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25454638
Ik wist niet dat er hier ook zoveel van die figuren waren die gelijk een hekel aan mensen van de andere groep hebben, en in wij-zij termen denken.
Ik vraag me echt af of die mensen nog wel een leven hebben naast WoW.

Verder zie ik hier ook gelijk de reden dat ik geen PvP speel, constant het risico lopen te worden afgemaakt door iemand van de andere groep, zeker in het begin.
Comfortably numb
pi_25455274
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:05 schreef Denni5 het volgende:

Verder zie ik hier ook gelijk de reden dat ik geen PvP speel, constant het risico lopen te worden afgemaakt door iemand van de andere groep, zeker in het begin.
nou...... daar hoef je het niet voor te doen hoor?? Ik ben nu een lvl19 warrior en heb nog geen Horde gasten gezien! pas 1 x een Tauren voorbij zien vliegen op zijn bird maar verder niks. Nooit aangevallen of raids gezien?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25455696
Ik heb nu ook een char aangemaakt op de server Bloodscalp. Kan Legolas even de Guildnaam posten Ik ben te lui om te gaan zoeken in de vorige topics
pi_25455794
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:50 schreef Tim_G het volgende:

[..]

nou...... daar hoef je het niet voor te doen hoor?? Ik ben nu een lvl19 warrior en heb nog geen Horde gasten gezien! pas 1 x een Tauren voorbij zien vliegen op zijn bird maar verder niks. Nooit aangevallen of raids gezien?
Al in contested areas geweest ?

Wacht maar....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:35:57 #128
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25455857
ik viel een tauren shaman aan die lvl 31 was, ik was 21. wilde even kijken wat voor damage ik deed en of ik hem aankon. hij sloeg 2x hard trug maar zag dat ik niet meer aanviel dus liet mij ook met rust. scheelde een haar of ik was er geweest hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:36:48 #129
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25455873
Als je nou op pagina 1 had gekeken boven het plaatje in de OP, dan had je gezien dat het guild "Fokkers Guild" heet...
pi_25456707
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Al in contested areas geweest ?

Wacht maar....
jahoor...... geen quests daar gedaan maar ik ben ook nog geen horde tegen gekomen in de alliance areas...... dacht dat daar het gezeur over was. In contested areas moet je niet zeuren vind ik! Als ik als lvl 19 een lvl 30 beer tegen kom dan laat hij me ook niet lopen!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25457020
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:37 schreef Tim_G het volgende:

[..]

jahoor...... geen quests daar gedaan maar ik ben ook nog geen horde tegen gekomen in de alliance areas...... dacht dat daar het gezeur over was. In contested areas moet je niet zeuren vind ik! Als ik als lvl 19 een lvl 30 beer tegen kom dan laat hij me ook niet lopen!
Maar die beer komt niet uitsluitend met een stuk of 5 berenvrienden, hij blijft niet bij je corpse zitten zodat je niet terug kan, en hij zal je ook geen kwartier lang achtervolgen.....

DAT zijn mijn irritaties iig, als ik een lvl 35 alliance tegenkom in zijn eentje, en hij killed me waarna ie doorloopt, dat boeit me niet, dat is het risico van PvP..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25459130
Maar weet iemand nou waar ik het kan kopen of...?
Ik ben vandaag bij Fame en Frs geweest, maar zij hebben het niet.
Что было, то прошло..
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:24:32 #133
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25459972
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb nu ook een char aangemaakt op de server Bloodscalp. Kan Legolas even de Guildnaam posten Ik ben te lui om te gaan zoeken in de vorige topics
PM Silwyth (ben ik) of Engessa maar, dan voegen we je toe in de Guild. Geen lvl reqs. ofzo, gewoon fun
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:23:54 #134
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25460907
Andoire, tot eind april is het moeilijk om het spel te krijgen, het wordt pas weer aan winkels geleverd als Blizzard servers heeft bijgeplaatst.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25462240
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:24 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

PM Silwyth (ben ik) of Engessa maar, dan voegen we je toe in de Guild. Geen lvl reqs. ofzo, gewoon fun
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:05:43 #136
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462332
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he )

Groetjes,

L3IPO
Humans dont deserve to live...
pi_25462335
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:23 schreef Killjoy het volgende:
Andoire, tot eind april is het moeilijk om het spel te krijgen, het wordt pas weer aan winkels geleverd als Blizzard servers heeft bijgeplaatst.
Ja klopt, dat zeiden ze bij fame ook
Heb maar mn naam+ nummer achtergelaten, zodat ze me kunnen bellen zodra wow binnen is..
Maar ik ben nu eigenlijk ook best wel benieuwd naar het spel
Alleen dat je ervoor moet betalen vind ik minder, maar ik hoor echt hele goede dingen erover ( en dat het verslavend is )
Что было, то прошло..
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:10:30 #138
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462404
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:05 schreef Andoire het volgende:

[..]

Ja klopt, dat zeiden ze bij fame ook
Heb maar mn naam+ nummer achtergelaten, zodat ze me kunnen bellen zodra wow binnen is..
Maar ik ben nu eigenlijk ook best wel benieuwd naar het spel
Alleen dat je ervoor moet betalen vind ik minder, maar ik hoor echt hele goede dingen erover ( en dat het verslavend is )
Dat het verslavend is vind ik achteraf gezien echt een heel groot nadeel. Ik heb het speel vanaf het begin en nu al bijna 200 uur gespeeld...ik kan bijna niets anders meer doen, maar het komt niet eens in me op om eens niet te WoWen...maar het is zo fokkin leuk
Humans dont deserve to live...
pi_25464843
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:05 schreef Andoire het volgende:

[..]

Ja klopt, dat zeiden ze bij fame ook
Heb maar mn naam+ nummer achtergelaten, zodat ze me kunnen bellen zodra wow binnen is..
Maar ik ben nu eigenlijk ook best wel benieuwd naar het spel
Alleen dat je ervoor moet betalen vind ik minder, maar ik hoor echt hele goede dingen erover ( en dat het verslavend is )
Dat was eerst ook mijn punt om WoW niet te kopen, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan, en ik heb er geen spijt van.
Ik speel spellen doorgaans altijd binnen 1 of 2 weken uit, en dat gaat bij deze echt niet lukken, zelfs geen 1 of 2 maanden, het geeft meer waar voor je geld.

Ik heb gehoord dat ze in winkelcentrum Alexandrium in Rotterdam nog een paar exemplaren hebben liggen, maar of dat nog zo is? Dan moet je even gaan kijken als het een beetje in de buurt is.
Comfortably numb
pi_25465716
Vanavond werd Crossroads wederom geraid door de Alliance, wat pics :

http://img140.exs.cx/my.php?loc=img140&image=slideshowwar4wk.jpg



oeps

[ Bericht 11% gewijzigd door PBateman1978 op 10-03-2005 23:51:27 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25466674
ik zie daar maar 3 alliance lopen en een hele boel horde

waarschijnelijk alliys weer hard in de pan gehakt
hardcoholic
pi_25466782
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:10 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dat het verslavend is vind ik achteraf gezien echt een heel groot nadeel. Ik heb het speel vanaf het begin en nu al bijna 200 uur gespeeld...ik kan bijna niets anders meer doen, maar het komt niet eens in me op om eens niet te WoWen...maar het is zo fokkin leuk
Bijna 200uur?
Laatste keer dat ik keek zat ik al aan 12 days played
Waarvan zeker de helft PvP is, het is echt te erg

en een quote van WoW forum
quote:
Hi there my little NE babe
Yeah was sure mighty fun. And yes you kicked my behind You hit me for like 20 mroe dmg and managed to get 3 hits in every time i hit once. Sorry for the kill from us though everyone said dont kill her but well someone did anyway
And about the arena that was migthy fun. Everyone had a blast.
Komt van Ehlana af.
Lvl 60 Troll Mage van het Blood Pact Guild waar ik dus mee ben wezen fistfighten omringd door 15-20 andere Blood Pact guildies
Stom dat ik geen screen heb gemaakt, dacht ik pas later aan
filmpje was nog beter geweest
Was echt leuk, idd totdat ik gekilled werd. Toen teruggegaan en naar hun guild battle in de Arena gekeken. Wel leuk om Horde andere Horde zien af te maken
En ja, daar ga je dus echt dood en blijf je niet leven zoals bij duels.

[ Bericht 45% gewijzigd door Migwi op 11-03-2005 00:42:46 ]
pi_25466785
Hoe komen die non-NPC chars eigenlijk aan dat groene kleurtje?
pi_25466821
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:10 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dat het verslavend is vind ik achteraf gezien echt een heel groot nadeel. Ik heb het speel vanaf het begin en nu al bijna 200 uur gespeeld...ik kan bijna niets anders meer doen, maar het komt niet eens in me op om eens niet te WoWen...maar het is zo fokkin leuk
Hallo, aarde aan WoW-addict. Daarbuiten is ook een wereld. Je weet wel, met mensen praten, lachen, zuipen, n**ken, etc.
Ondergetekende heeft *slechts* 5 dagen in totaal gespeeld.
pi_25469010
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:42 schreef wc-eend het volgende:
Oompa (lvl 15 gnome warrior, deathwing server)

Voor:
[afbeelding]
Side:
[]afbeelding]
Side:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
Hee. Ben ik die ook al niet eens yegengekomen op de Bloodhoof server?

Xylobar Dwarven warrior.
As a well-spent day brings happy sleep, so life well used brings happy death.
pi_25469171
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond eerst eens in Hillsbrand Foothills geweest, tsjonge wat een trieste alliance lui liepen daar rond zeg.

Na een stuk of 4 keer afgeslacht te zijn door veel hogere Alliance pipoos kwam er 1 of andere lvl 35 paladin me achterna, dus ik castte 'fear' op m zodat ik weg kon komen, liep ongeveer vanaf South Shore terug naar Silverpine Forest, eenmaal daar (10 minuten later) draai ik me om, zit die gast NOG achter me aan, hij cast wat, ramt wat, ik dood....

Gaat ie nog corpse-campen ook

[[url=http://img161.exs.cx/img161/1980/pallycamp3ws.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je niks beters te doen ofzo...

Daarna met een guildmaatje (lvl 25 UD rogue) wat quests gedaan in Stonetalon Mountains, veel alliance tegen gekomen, waaronder een lvl 33 priest, die toch best snel de lul was.

[[url=http://img161.exs.cx/img161/6632/lvl33priestkill2by.th.jpg]afbeelding][/URL]

PvP is leuk hoor, maar lui als die paladin zijn wat mij betreft gewoon sip....
LOL ik doe dat ook elke dag bijna met een warrior maat.. het lijkt net alsof die hillsbrad fields van de horde zijn..
meestal probeert die horde te rennen dus ik snel op me mount er achter aan echt grappug gewoon... of dan doen ze de fear spel op me en killed een mob ze
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:55:43 #147
62182 Georges
That's the shit
pi_25469914
De server waar ik tot nu toe op speelde is down. Kan je dan niet gewoon een andere server kiezen?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25470170
Wie speelt hier nog meer met Warrior ?
Is het nou beter om gewoon een 2H Axe te nemen , daar deel ik nu klappen mee uit die gemiddeld voor een hit van 80 zorgen maar wel erg langzaam zijn, of kan ik beter een Main-Hand Axe nemen met een schildje ervoor... en dus 400-500 Armor erbij simple vraag maar wat ik nou beter he
En nog mischien wat andere warrior tips ?
pi_25470205
Kut, ik was die maintenance al weer helemaal vergeten
Comfortably numb
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:16:32 #150
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470215
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef Georges het volgende:
De server waar ik tot nu toe op speelde is down. Kan je dan niet gewoon een andere server kiezen?
Jawel, maar daar moet je dan wel een nieuw char op aanmaken. Je kan je char niet meenemen naar een andere server.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:18:29 #151
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470238
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:12 schreef Nealz het volgende:
Wie speelt hier nog meer met Warrior ?
Is het nou beter om gewoon een 2H Axe te nemen , daar deel ik nu klappen mee uit die gemiddeld voor een hit van 80 zorgen maar wel erg langzaam zijn, of kan ik beter een Main-Hand Axe nemen met een schildje ervoor... en dus 400-500 Armor erbij simple vraag maar wat ik nou beter he
En nog mischien wat andere warrior tips ?
Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25470295
warrior kan toch dual wield nemen :S of ben je nog niet zo ver?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:31:40 #153
62182 Georges
That's the shit
pi_25470401
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:16 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Jawel, maar daar moet je dan wel een nieuw char op aanmaken. Je kan je char niet meenemen naar een andere server.
Waar kun je dat aangeven?
Na het inlogscherm krijg ik een leeg overzicht. Er staat helemaal niks, je kan alleen de taal kiezen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:33:23 #154
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25470422
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:31 schreef Georges het volgende:

[..]

Waar kun je dat aangeven?
Na het inlogscherm krijg ik een leeg overzicht. Er staat helemaal niks, je kan alleen de taal kiezen.
Maintenance. Niemand kan spelen nu.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:34:19 #155
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25470433
Ik erger me iedere vrijdag dood aan die maintenance
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:37:09 #156
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470469
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik erger me iedere vrijdag dood aan die maintenance
Verslaafde
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25470491
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:18 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.
die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:43:47 #158
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470552
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Tain het volgende:

[..]

die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zit
Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruiken
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:48:08 #159
62182 Georges
That's the shit
pi_25470620
Hmm, ok, jammer. Maar ook wel goed, begon al wat verslavingsverschijnselen te krijgen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25470644
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:48 schreef Georges het volgende:
Hmm, ok, jammer. Maar ook wel goed, begon al wat verslavingsverschijnselen te krijgen.
En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?
Comfortably numb
pi_25470645
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruiken
maar eigenlijk ziek dat een schild je het dubbele aantal def geeft in vergelijking met de rest van je gear
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:55:15 #162
62182 Georges
That's the shit
pi_25470713
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Denni5 het volgende:

[..]

En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?
Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.
Is de maintenance weer tot 15 uur?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:56:21 #163
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25470730
ben blij dat ik palladin ben op he tmoment. heb ik defence van aura's en aangezienik zelf mijn maces kan maken deel ik veel dmg redelijk snel uit
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:57:17 #164
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470747
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Tain het volgende:

[..]

maar eigenlijk ziek dat een schild je het dubbele aantal def geeft in vergelijking met de rest van je gear
Sowieso is een schild echt leip. Toen ik na een simpele quest de fire hardened buckler vond had dat schild meer armor dan mijn hele personage aan armor had
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:58:16 #165
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25470757
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:55 schreef Georges het volgende:

[..]

Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.
Is de maintenance weer tot 15 uur?
www.wow-europe.com

En nee, vandaag gewoon tot 11, dus je kan zo weer
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25470780
Mooi, ik kon al niet wachten!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:01:08 #167
62182 Georges
That's the shit
pi_25470797
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

www.wow-europe.com

En nee, vandaag gewoon tot 11, dus je kan zo weer
Die site doet het niet bij mij, maar dat is goed nieuws. Al moest ik nog wat dingen doen eigenlijk vandaag.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:03:44 #168
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25470836
Ik moet wel wachten, werk zuigt
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:09:48 #169
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25470930
Ik ben vandaag godzijdank eerder vrij, en jah ik ben verslaafd Heb deze week nog niet fatsoenlijk kunnen spelen
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_25470945
ze kunnen echt nooit een keer op tijd zijn..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:27:05 #171
62182 Georges
That's the shit
pi_25471219
Het is nog steeds down, 11 uur halen ze niet dus. Is er behalve de site wow europe, nog een andere site waar je kan zien wanneer alles weer online gaat?
Woweurope doet het niet hier.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25471462
nergens doet dat het, als het onderhoud is. dan is namelijk alles met WOW EUROPE offline
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:46:45 #173
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25471483
Nou ik kan wel gewoon op wow-europe, maar het aantal servers dat nou online is, is op 1 hand te tellen.

Dat vind ik toch wel erg vervelend eigenlijk. Waarom zeggen ze dan niet dat ze tot 12 of 1 offline zijn, in plaats van elke week weer uren over de deadline te gaan. Zeer slechte serviceverlening vind ik dat.

Daarnaast vraag ik me af of ze dit werk niet beter snachts kunnen doen.

Maar goed, ff wachten nog dus
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:50:21 #174
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25471536
Waarschijnlijk omdat het 's nachts drukker is dan overdag, daarnaast gun ik die technici van Blizzard ook hun nachtrust
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:56:23 #175
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25471620
Nou s'nachts is er echt 3x niemand op de server waar ik speel. Daarnaast kan blizzard toch ook gewoon in ploegen werken, en een nachtploegje maken voor de serverupdate van donderdagnacht

Dan hebben ze ook meteen mooi meer tijd en hoeven ze zich niet zo te haasten.

Meeste servers zijn inmiddels trouwens weer up.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_25471908
Mijn server staat er al wel tussen als zijnde online, maar inloggen lukt nog niet erg.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een normal en rp server?
Dat is me nl nog niet helemaal duidelijk.
Comfortably numb
pi_25472117
Tja, mijn server staat als zijnde up, maar ik kan ook niet inloggen... Als maintenance anderhalf uur langer duurt dan gepland (en het ziet er niet uit dat het in 5 min. weer gaat werken) dan klopt er toch echt iets niet. Behalve dat het irritant is, want ik had erop gerekend dat ik nu alweer een uurtje aan het spelen was, snap ik ook niet dat ze de tijd niet verlengen en dit kenbaar maken.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:50:07 #178
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25472297
Bij een RP server wordt je geacht om in karakter te blijven van het personage dat je speelt, waarschijnlijk bij voorkeur ook in oud engels/etc, maar dat laatste weet ik niet zeker.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25472682
Ze zijn er zeker nog mee bezig!

Zag net gewoon de server waar ik op speel verdwijnen uit de lijst!
Ik zag al wel een andere bende servers online gaan!

Dus proberen maar
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:51:18 #180
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25473201
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:50 schreef Killjoy het volgende:
Bij een RP server wordt je geacht om in karakter te blijven van het personage dat je speelt, waarschijnlijk bij voorkeur ook in oud engels/etc, maar dat laatste weet ik niet zeker.
Dat laatste hoeft niet, zeker in Europa niet (meeste Europeanen komen niet verder "ye" ipv you). Waar het wel om gaat is dat je een bepaald personage speelt en dus niet met sms-taal of l33tsp34k aan komt zeilen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:20:18 #181
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25473645
http://uninteresting.myby.co.uk/noeffort/romjul.swf
Dit is dus een fout maar leuk voorbeeld
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:20:52 #182
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25477348
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]




Yes, .. ik gank ook, als ik een alliance tegenkom is het gelijk, boem klap dood. al is hij lvl 1. dat komt namelijk door mijn ervaring met alliance, die mijn ook, toen ik in hillsbrad aan het questen was killde. stuk of 10 lvls hoger steeds, met een groepje.
Stoer man! aliance ganken die zoveel lager zijn dat er nog geen 1hp van je af gaat
quote:
En, zoals ik al eerder zei alliance rent echt ALTIJD weg.
maarjah, met dat honor systeem zal mijn ganken iig minder worden.
Mischien wel een teken van : ik doe je geen kwaad, ik ben aan het questen , laat me met rust aub?
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter werkloos zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.

true

[ Bericht 1% gewijzigd door Gamedemon op 11-03-2005 19:33:01 ]
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25477559
Nog een fout voorbeeld van mensen die teveel in hun rol opgaan:

http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-309.wmv

Comfortably numb
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:06:34 #184
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25477910
Kwam vandaag iemand tegen onder de naam "kankermogool" (ja zonder N )
Eerst gevraagd of ie wel goed bij z'n hoofd was , en toen begon ie gelijk te schelden.
Toen maar ff een berichtje naar een GM gestuurd en dat ook tegen onze "mogool" gezegd.

Vraagt ie :"wat is een GM"

Jammer dat soort stumperds ook spelen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:23:28 #185
68758 zapsel
Djenneke fan!
pi_25478193
Weet iemand wanneer de volgende lading w.o.w spellen binnenkomen
Ik heb t er wel op staan maar speel t op het account van een vriend
Kan ik ook zo'n pasje nemen? en heb ik dan die activation-code op die kaart?
of moet ik gewoon opnieuw het spel kopen?
Wil je erover praten? Zoek dan iemand die ernaar wil luisteren...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:24:37 #186
68758 zapsel
Djenneke fan!
pi_25478219
En hoe kom ik aan een profession?
mining bijvoorbeeld , ik sta nu in ogrimmar en ben een leven 11 roque.
Wil je erover praten? Zoek dan iemand die ernaar wil luisteren...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:30:50 #187
2347 deff
..until the reaper sings
pi_25478308
ffkes naar een guard toe wnadelen en de weg vragen naar een proffession trainer.
dan krijg je een lijstje waaruit je kan kiezen en als hij in de stad is waar je zit een goud pijltje welke je de goede kant op wijst.
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_25479753
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
Lekker, geen ene horde ( except me ) op Bloodscalp server von Fok!
jawel ik ook

mss eimand die me kan toevoegen in het lijstje?

ferdii
in game naam: xearathos
class: tauren shaman
server: blooodscalp
guild: ravenblood
hardcoholic
pi_25479850
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 21:49 schreef Ferdii het volgende:

[..]

jawel ik ook

mss eimand die me kan toevoegen in het lijstje?

ferdii
in game naam: xearathos
class: tauren shaman
server: blooodscalp
guild: ravenblood
Hoi

Zit ook bij Ravenblood, Absinth is de naam
pi_25480804
Hoi allemaal
Ik zie net pas dit topic, buh. 24 Shaman Orc, Deathwing.. nog meer Deathwingers hier?

..edit: Ook wel handig.. naam: Azetbur.
pi_25481138
Vandaag leuk een meeting gehad in de Arena in Stranglethorn Vale. Wat gevochten tegen elkaar, groeps foto gemaakt (die denk ik later nog gepost wordt) en toen op jacht gegaan naar hordes. Ik krijg altijd al een beetje lag als ik horde tegenkom, maar kwam bij het afsluiten pas erachter dat mijn virusscanner aanstond ben ik voor niets een paar keer gestorven. Was wel leuk, sterke hordes met het guild afslachten. Een Rogue dacht me te kunnen doden tijden het skinnen en deed het ook, hij wist alleen niet dat een groep van de guild achter een heuveltje stond
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:53:35 #192
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25481254
Hehe... Net lekker de hele avond Horde geslacht met het Fokkers guild. We hadden een redelijk groepje: Silwyth (lvl 42 NE Priest), Cyndane (lvl 44 NE Hunter), Achillius (lvl 36 Dwarven Hunter), Thiona (lvl 34 Dwarven Priest), Burakin (lvl 35 Dwarven Paladin), Caela (level 30 NE Hunter) en ik (lvl 31 Dwarven Paladin).

We hebben aan een stuk door Horde lopen slachten op de weg van Booty Bay naar Duskwood. Daarvoor hebben ons even vermaakt met elkaar in de Arena, waar we ook de volgende groepsfoto hebben gemaakt. We moeten binnenkort echt eens gaan proberen om het hele guild online te krijgen voor een guild foto


pi_25482060
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
Lekker, geen ene horde ( except me ) op Bloodscalp server von Fok!
Ik heb zojuist daar een char aangemaakt. Mijn naam is Elementpain en ik zit in the undercity en ben een lvl 5 Undead Mage.
pi_25482260
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:06 schreef Enchanter het volgende:
Kwam vandaag iemand tegen onder de naam "kankermogool" (ja zonder N )
Eerst gevraagd of ie wel goed bij z'n hoofd was , en toen begon ie gelijk te schelden.
Toen maar ff een berichtje naar een GM gestuurd en dat ook tegen onze "mogool" gezegd.

Vraagt ie :"wat is een GM"

Jammer dat soort stumperds ook spelen
Ach, debiel-zijn is helaas niet verboden.
pi_25483238
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef gifkip het volgende:
Hoi allemaal
Ik zie net pas dit topic, buh. 24 Shaman Orc, Deathwing.. nog meer Deathwingers hier?

..edit: Ook wel handig.. naam: Azetbur.
Hoi

Zie sig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25484486
Nou, ik heb even de account van Fliepke geleend om te zien of het een beetje draaide op mijn oude bak, en het gaat net (bedankt voor de nieuwe verslaving). Dit betekent dat ik morgen naar de winkel ren om er zelf eentje te halen . Zijn ze een beetje goed verkrijgbaar?
pi_25484908
Zo te lezen wordt dat nog een moeilijke klus .
  zaterdag 12 maart 2005 @ 09:43:22 #198
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25486048
Beschouw dit als je eerste quest Lexie!

Ik denk dat je het meeste kans hebt bij een Dixons, Intertoys of iets dergelijks in een klein stadje/dorp. Maar het word inderdaad erg moeilijk, maar je kan de game toch beter niet halen. Veel te verslavend en het maakt je sociale leven en je game-leven kapot!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:11:20 #199
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25486243
Leuke groepsfoto, volgende keer ben ik er ook bij
pi_25487130
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 09:43 schreef HomerJ het volgende:
Beschouw dit als je eerste quest Lexie!

Ik denk dat je het meeste kans hebt bij een Dixons, Intertoys of iets dergelijks in een klein stadje/dorp. Maar het word inderdaad erg moeilijk, maar je kan de game toch beter niet halen. Veel te verslavend en het maakt je sociale leven en je game-leven kapot!
de waarschuwing komt te laat .
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:53:38 #201
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25487336
Mag ik ook in de fokkers quild .

En iets heel anders: ik heb als ik een tijdje heb gespeeld, vaak opeens dat alles stil gaat staan, ik kan enkel nog rondlopen, geen spells casten/uitloggen etc, en dan word ik gedisconnect.
Erg vervelend, want je als je weer inlogt ben je dood en het is helemaal naar als iemand op je vertrouwt etc.
En ik kan maar niet vinden wat het probleem is .

[ Bericht 67% gewijzigd door Bacow op 12-03-2005 12:02:06 ]
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:08:50 #202
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25490548
Memory Leak ws. Bacow, als het pas na een tijdje spelen begint. Was in het vorige topic nog een heel verhaal over, moet je even bekijken.

Gisteren met Cyndane en nog 20 Alliance Booty Bay over genomen . Ik samen met 2 priests begon Horde te mind controllen, die begonnen elkaar daardoor de kop in te slaan en er kwam steeds meer Alliance ons beschermen terwijl wij bleven MC'en. Na een kwartier was het een totale veldslag gewonnen en hebben we alle Horde verdreven
pi_25490902
Nu ik op een foto sta hier ook maar even voorstellen

Naam: Burakin
Race: Dwarf
Class: Paladin
Server: Bloodscalp
profs: Mining / Blacksmith
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:17:10 #204
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25491368
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:53 schreef Bacow het volgende:
Mag ik ook in de fokkers quild .

En iets heel anders: ik heb als ik een tijdje heb gespeeld, vaak opeens dat alles stil gaat staan, ik kan enkel nog rondlopen, geen spells casten/uitloggen etc, en dan word ik gedisconnect.
Erg vervelend, want je als je weer inlogt ben je dood en het is helemaal naar als iemand op je vertrouwt etc.
En ik kan maar niet vinden wat het probleem is .
Als je op bloodscalp zit met een alliance char, mag je er wat mij betreft gewoon bij. Als je er al niet bij zit, kan zelf niet spelen in het weekend.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:19 #205
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25491533
Gewoon Bacow? Dan voeg ik of Engessa je vanavond wel even toe.
pi_25491572
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:08 schreef Max_Dark het volgende:
Memory Leak ws. Bacow, als het pas na een tijdje spelen begint. Was in het vorige topic nog een heel verhaal over, moet je even bekijken.

Gisteren met Cyndane en nog 20 Alliance Booty Bay over genomen . Ik samen met 2 priests begon Horde te mind controllen, die begonnen elkaar daardoor de kop in te slaan en er kwam steeds meer Alliance ons beschermen terwijl wij bleven MC'en. Na een kwartier was het een totale veldslag gewonnen en hebben we alle Horde verdreven
Psst, Booty Bay is neutral-alliance terrein. Je raid je eigen gebied
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:13:05 #207
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25491969
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:32 schreef Max_Dark het volgende:
Gewoon Bacow? Dan voeg ik of Engessa je vanavond wel even toe.
In wow ga ik gebukt onder een gnome (mage) die luisterd naar de naam Anunnaki .
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:32:35 #208
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_25492208
Anunnaki moet meteen aan die Friends aflevering denken Unaki !
Wallahjeweettog
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:54:08 #209
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25492544
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Psst, Booty Bay is neutral-alliance terrein. Je raid je eigen gebied
Nee joh, dat heet een schoonveegactie. Doet de politie ook wel eens hier in Nederland, hoor
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:13:39 #210
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25492875
Misschien dat het handig is om in de volgende op ook even te vermelden dat er dus een guild is speciaal voor de Alliance spelende Fokkers (de Fokkers Guild dus) op Bloodscalp. Mensen moeten daarvoor mij of een van de andere die op de groepsfoto staan hebben.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:49:59 #211
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25493501
Ow, en voor ik het vergeet. De Fokkers Guild heeft een alliantie gesloten met Elunes Elites (tenminste, dat hoop ik. Anders was het een andere guild). We gaan samen raids houden enzo. Ofzo. Ik moest het iig melden op ons forum of onze site en dit is hetgeen er het dichtste bij komt. Bij deze dus.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:03:22 #212
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25493732
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:49 schreef engessa het volgende:
Ow, en voor ik het vergeet. De Fokkers Guild heeft een alliantie gesloten met Elunes Elites (tenminste, dat hoop ik. Anders was het een andere guild). We gaan samen raids houden enzo. Ofzo. Ik moest het iig melden op ons forum of onze site en dit is hetgeen er het dichtste bij komt. Bij deze dus.
Tof
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:45:18 #213
104428 Bacow
Leader Unit
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:56:12 #214
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25494500
quote:
Die wil ik ook weleens tegenkomen
Paar keer IAE spammen met mn mage, en dood zijn die vieze stink gnomes
pi_25494521
Nog 14 levels tot mijn mount, en ik word zo moe van al dat constante gewandel...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:09:34 #216
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25494763
ik krijg een gratis paard als mount, maar moet wel betalen als ik een ram wil, wat ik dus wil
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zondag 13 maart 2005 @ 09:22:20 #217
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25502393
Hoi,

Kan iemand mij misschien even de .exe van bnupdate sturen via mail of msn? Vanwege dit probleem. Misschien is dat bestand bij mij corrupted ofzo, maar ik heb geen zin om opnieuw te installen aangezien de kans ook weer klein is dat dat het is
Humans dont deserve to live...
  zondag 13 maart 2005 @ 09:34:55 #218
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25502458
quote:
GE-WEL-DIG!!! Vooral het stukje dat ze met 40 level 1 gnomes een level 60 Warlock slachten...
pi_25503232
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog 14 levels tot mijn mount, en ik word zo moe van al dat constante gewandel...
Ghost wolf is toch wel handig..
  zondag 13 maart 2005 @ 11:32:30 #220
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25503926
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:48 schreef gifkip het volgende:

[..]

Ghost wolf is toch wel handig..
De totale verbazing als ik dat dan Dispell nadat ik ze op me mount heb ingehaald, waarna ik erop begin te slaan is geweldig altijd .

En inderdaad, die klote Hordies denken altijd dat BB van hun is. En dus even schoonveegactie.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:59:21 #221
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25504500
Toch wel lief hoor, dat jullie allemaal tegelijk spontaan jullie hulp aanbieden...
Humans dont deserve to live...
  zondag 13 maart 2005 @ 12:27:26 #222
65516 gieling
Live from NYC
pi_25505070
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:59 schreef L3IPO het volgende:
Toch wel lief hoor, dat jullie allemaal tegelijk spontaan jullie hulp aanbieden...
  zondag 13 maart 2005 @ 12:46:59 #223
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25505468
ik werd erg moe van die gankers in booty bay,als ze je aanvielen kon je niks terug doen door die kut bruisers die kwamen helpen. nu heb ik daar super veel quests gedaan en friendly status behaald...nu als een horde me ganked helpen ze mij
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 13 maart 2005 @ 17:37:49 #224
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_25507871
Nog mensen die een adres in Amsterdam hebben waar ze WoW nog verkopen?
Wallahjeweettog
  maandag 14 maart 2005 @ 09:43:44 #225
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25511859
ik heb nog steeds geen gamecard, en vanmiddag word t afgeschreven
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25511873
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:59 schreef L3IPO het volgende:
Toch wel lief hoor, dat jullie allemaal tegelijk spontaan jullie hulp aanbieden...
Download je patches hiervandaan: http://www.fileplanet.com/wow/
Volgens mij is je bnupdate.exe gewoon goed, maar zit er een error in je patch.MPQ

Gisteren was er een raid van de horde op astranaar stuk of 20 horde ventjes en de helft ervan was level 40 of hoger
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 14 maart 2005 @ 09:57:08 #227
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25511899
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Download je patches hiervandaan: http://www.fileplanet.com/wow/
Volgens mij is je bnupdate.exe gewoon goed, maar zit er een error in je patch.MPQ

Gisteren was er een raid van de horde op astranaar stuk of 20 horde ventjes en de helft ervan was level 40 of hoger
op welke server speel jij nou?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25513052
quote:
Op maandag 14 maart 2005 09:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Download je patches hiervandaan: http://www.fileplanet.com/wow/
Volgens mij is je bnupdate.exe gewoon goed, maar zit er een error in je patch.MPQ

Gisteren was er een raid van de horde op astranaar stuk of 20 horde ventjes en de helft ervan was level 40 of hoger
Gisteravond ook een raid op Bloodscalp. Ik rook al onraad toen ik uit de tram stapte in IronForge en allemaal lijken zag liggen. Eenmaal binnen was er totale paniek en sprake van 5 horde raid parties met meer dan dertig level 60's (weet niet of dit enigszins realistische cijfers zijn, zo lang speel ik nog niet ). Toen ben ik toch maar weggerend met mijn level 16 Dwarf Paladin, om onderaan de weg naar IronForge een heel leger van de Horde tegen te komen. Toen ben ik maar snel van de weg afgesprongen, voor zover dat mogelijk was met die onnoemelijke vertraging . 5 minuten later crashte de server .
pi_25513428
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:55 schreef Lexie het volgende:

[..]

Gisteravond ook een raid op Bloodscalp. Ik rook al onraad toen ik uit de tram stapte in IronForge en allemaal lijken zag liggen. Eenmaal binnen was er totale paniek en sprake van 5 horde raid parties met meer dan dertig level 60's (weet niet of dit enigszins realistische cijfers zijn, zo lang speel ik nog niet ). Toen ben ik toch maar weggerend met mijn level 16 Dwarf Paladin, om onderaan de weg naar IronForge een heel leger van de Horde tegen te komen. Toen ben ik maar snel van de weg afgesprongen, voor zover dat mogelijk was met die onnoemelijke vertraging . 5 minuten later crashte de server .
Ja idd, de lag was echt enorm.
Vond het wel enorm vet dat de horde een raid op IF deed .
Echter blizzard mag toch wel wat aan de servers doen, ongeveer bij elke raid lagt alles enorm.
......
pi_25513876
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:09 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ja idd, de lag was echt enorm.
Vond het wel enorm vet dat de horde een raid op IF deed .
Echter blizzard mag toch wel wat aan de servers doen, ongeveer bij elke raid lagt alles enorm.
Ach ja,. het is niet alsof mijn computer zelf het wel trekt als er veel players in beeld zijn .

edit: voeg ik maar meteen even een vraag toe:

Ik heb WoW nu draaien op dit systeem:

duron 1200 mhz
GeForce 2 GTS/Geforce2 PRO 64 MB
448 MB RAM

Als ik buiten aan het questen ben, dan draait alles prima (wel bijna alles op low, alleen de textures op high), maar zo snel ik IF of SW binnenkom begint mijn hd te ratelen en het beeld te schokken. Tussen de schokken draait het wel even vloeiend.

Ik wil nog wel iets investeren in mijn pc'tje om dit te verhelpen, maar waar kan ik dan het beste in investeren?

[ Bericht 29% gewijzigd door Lexie op 14-03-2005 22:34:40 ]
pi_25514270
Tijdens raids heb ik amper last van lag moet ik zeggen... Sinds dat ik 256Mb Ram extra erin heb gezet werkt alles gewoon vloeiend. Haalde gisteren latency's van 32 (toen de raid bezig was).
Alleen sinds 13:47 vandaag was m'n tijd op, en alle gamecards uitverkocht, dus moet ik weer even afkicken . Heb em al wel besteld bij FRS.
  maandag 14 maart 2005 @ 23:10:27 #232
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25514827
Mijn 2 belevenissen van de dag.

Ik sta met 2 anderen 30+ te wachtten op de andere 2 die zich bij ons zouden aansluiten voor Gnomeregan bij de lift. Komt er een tauren hunter 37 tussen ons staan en je ziet 'm een beetje ronddraaien. We kunnen niets doen omdat hij geen pvp aanheeft. Slaat die eikel een gnome npc op z'n kopke

Ik sta bij de bank in IF en iemand vraagt voor coarse stone. Nou dat had ik wel en zeg dat hij de 9 die ik had voor 15s mag hebben. Vraagt ie hoeveel ik er heb, zeg ik nogeens "9" en vervolgens wil hij een deal sluiten voor 50s Nouja, ook goed natuurlijk

Oh, het leren petje van 77 armour dat gratis van een gnome afviel en ik voor 10s in de AH heb gezet is al op 2G73
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 15 maart 2005 @ 07:33:11 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25516954
Gisteren was er een raid op bloodscalp van horde kant attack op soutshore.
We hebben ze goed kunnen verjagen maar later op de avond toch pak gehad.
En is het ze gelukt soutshore over te nemen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:36:43 #234
36740 Zoab
verduld!
pi_25521039
Het valt me op terwijl op het Wow forum veel over te doen is. Heeft iedereen hier het netjes kunnen regelen met de game cards? Ik heb er geen

Wachten op de volgende shipment, meer dan 2 weken geen WoW argh!
ben beetje prikdik...
pi_25521047
hey mensen.
vandaag was mijn betaaldagje zegmaar. dus heb om ogeveer 14.00 een 3 maanden abo ingevult via CC.
en als ik naar de site gaat staat alles goed en active en alles.
maar als ik in WOW zelf probeer in te loggen staat er eerst succes en daarna disconnected from server.

iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
this is my story , and I have to end it
pi_25521115
<-- is nu de trotste eigenaar van z'n eigen Dragon Whelpling pet!

0.1% kans dat ie 'load', koste me welgeteld 3!!! kills voordat ik em had. Het geluk een keer aan mijn zijde

Nog wel even wat meer draakjes geslagen, kijken of er nog 1tje zou vallen voor AH, maar dat zat er niet in.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25522153
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:36 schreef Zoab het volgende:
Het valt me op terwijl op het Wow forum veel over te doen is. Heeft iedereen hier het netjes kunnen regelen met de game cards? Ik heb er geen

Wachten op de volgende shipment, meer dan 2 weken geen WoW argh!
Nope, heb er ook geen. Maar volgens een paar winkels kregen ze rond de 25ste weer binnen, dus iets minder dan 2 weken
pi_25522480
Realm Login Issues
quote:
We are aware of the connection and login issues affecting certain players at the moment and are investigating the cause of these problems. We will correct these issues as soon as possible and apologise for any inconvenience caused. We thank you for your patience and understanding in this matter.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:47:07 #239
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_25522523
Ok, ik ben ook een slachtoffer van de timecards.

Ik ben onderhand lvl 38.5. Met mijn praatjes in de klas heb ik al een klasgenoot van me overgehaald; hij is nu een lvl 21 pally op Bloodscalp.

Mijn ervaring als een Frostmage van de afgelopen maand, PvP en PvE is ronduit positief. Hoewel je wel wat problemen hebt m.b.t. je Damage op Mobs, en je al helemaal in de problemen komt als je een mede-mage tegenkomt. (Ice Armor geeft Frost Res, dus doe ook maar geen Dwergen. ), heb je als immens voordeel het slowen. Een typisch (PvE) gevecht van mij ziet er zo uit:

Ik probeer altijd op 30 yards te gaan staan. (Heb nóg geen extra range.) Frostbolt x3, en dan is de mob wel bij me. Dan zijn er 2 mogelijkheden, afhankelijk van de resterende HP van mijn tegenstander. Als die minder dan ongeveer 30 % is, ga ik direct over op Arcane Missiles en desnoods de Cone of Cold. (Wat een ownage spell. ) om de mob te vermoorden. Die schade die ik krijg zal me worst wezen. Heeft ie meer dan 30 % HP over, dan komt Frost Nova langs, loop ik even 5 meter achteruit, cast nog 1 Frostbolt en ga dan over op AM + CoC.

Mocht het onverwacht zo zijn dat er 1 extra mob bijkomt, dan volgt er meestal Frost Nova (mits niet in cooldown.) en polymorph. Als ik geen FN heb, en mijn tegenstander is bijna dood, die eerst. Daarna zien we wel verder. Riskant, dat wel, maar dat is mijn speelstijl. Past misschien iets meer bij een Pally ofzo. En als ik wil wegrennen heb ik 4, en tegen bepaalde tegenstanders 5, spreuken die me enorm helpen. Mana Shield, die nu 210 damage absorbeert. (kan een hogere rank, maar ja, cutting costs enzo. ) En dampen magic, waardoor alle magic damage verminderd wordt. (tot 30 schade minder.) Best handig. Verder is Blink té goed, en als Frost Nova kan, doe ik die ook, 8 sec voorsprong is leuk. Tegen de Frost/Fire mobs doe ik de respectievelijke Ward om wat schade te absorberen.

In PvP heb ik een redelijk nummer single handed PK's op mijn naam staan, maar ik ben zelf toch vaker vermoord. Alles hangt voor mij af van het aspect van de verrassing, en er zijn een aantal classes die ik niet aankan no matter what. Pallys zijn erg moeilijk vanwege de heal. (In Duels dus.), Warlocks zijn al helemaal nogo als ze bepaalde pets hebben en Hunters zijn ook niet echt leuk... De rest moet te doen zijn.

Ja, ik heb 1 schadelijke Arcane Spreuk die ik gebruik. Maar goed, Arcane Missiles kan je niet laten liggen, eigenlijk. Mijn normale spreukenoffensief bestaat uit FrostBolt, CoC en AM. Maar ik heb ook Blizzard, voor in instances/raids, Polymorph voor in instances.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:57:42 #240
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25522710
Ik kan niet meer connecten, kutzooi
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:58:36 #241
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25522894
jah , ik heb het ook :S

welke server zit jij darklight?
k gah maar eens even mezelf vermake met een biertje en een paar vriende vanavond

maarjah , k hoop dat het snel weer goed komt
this is my story , and I have to end it
pi_25523849
blegh ik heb hetzelfde probleem.. volgens mij ligt het aan de betaling (zou hier om 15:15 afgeschreven worden, vanaf dat moment kan ik er niet meer in.) Ik ben tevens ook niet in staat om de bij het account management gedeelte van wow-europe te komen...

ben btw een lvl 44 shaman op Burning Legion
Spiritual lovemachine
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:35:11 #244
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25524045
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:06 schreef shinoda het volgende:
jah , ik heb het ook :S

welke server zit jij darklight?
k gah maar eens even mezelf vermake met een biertje en een paar vriende vanavond

maarjah , k hoop dat het snel weer goed komt
Zit op Bloodscalp, pvp server
pi_25524139
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:13 schreef Fukkie het volgende:
blegh ik heb hetzelfde probleem.. volgens mij ligt het aan de betaling
Dat lijkt mij niet aangezien ik 11 dagen geleden mijn account heb aangemaakt. Dus ik zou nog 19 dagen over moeten hebben.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:32:59 #246
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_25525307
En we zijn er weer. Nog wat leuks ontdekt? (Een leven dus. ) Ik niet, maar wel wat anders leuks:

http://www.worldofwarcraft.com/downloads/

En dan even door naar de flirts.

Mijn favorieten zijn de Troll Male en Female, de Gnome Male en Female, de Dwarf Male en Female en de Human Female is ook best leuk.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25525681
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:27 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ach ja,. het is niet alsof mijn computer zelf het wel trekt als er veel players in beeld zijn .

edit: voeg ik maar meteen even een vraag toe:

Ik heb WoW nu draaien op dit systeem:

duron 1200 mhz
GeForce 2 GTS/Geforce2 PRO 64 MB
448 MB RAM

Als ik buiten aan het questen ben, dan draait alles prima (wel bijna alles op low, alleen de textures op high), maar zo snel ik IF of SW binnenkom begint mijn hd te ratelen en het beeld te schokken. Tussen de schokken draait het wel even vloeiend.

Ik wil nog wel iets investeren in mijn pc'tje om dit te verhelpen, maar waar kan ik dan het beste in investeren?
Iemand?
pi_25525906
had me gamecard op marktplaats gekocht
pi_25526242
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 23:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Iemand?
Heb het zelfde probleem met mijn Atholon 1800+ r9700 512ram. Het draaide altijd prima, ook de beta. Maar nadat die laatste kleine patch er kwam(die het spel in steden/met veel spelers sneller moest maken), moet ik ook altijd een tijdje wachten als ik mijn hearthstone gebruik
pi_25526729
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 23:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Iemand?
Een snellere HD en de hoeveelheid RAM. Je hebt echt minimaal 512MB nodig.

En de processor schiet uiteraard ook niet op. Als je écht geld te weinig hebt zou ik inzetten op alleen meer RAM. (Windows gebruikt dan het veel langzamere SWAP bestand niet dat op de harde schrijf staat als je een goede hoeveelheid RAM hebt).
pi_25526742
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:44 schreef DaForZz het volgende:
Realm Login Issues
[..]

* ook regelmatig last van heeft
pi_25527692
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:55 schreef Lexie het volgende:

[..]

Gisteravond ook een raid op Bloodscalp. Ik rook al onraad toen ik uit de tram stapte in IronForge en allemaal lijken zag liggen. Eenmaal binnen was er totale paniek en sprake van 5 horde raid parties met meer dan dertig level 60's (weet niet of dit enigszins realistische cijfers zijn, zo lang speel ik nog niet ). Toen ben ik toch maar weggerend met mijn level 16 Dwarf Paladin, om onderaan de weg naar IronForge een heel leger van de Horde tegen te komen. Toen ben ik maar snel van de weg afgesprongen, voor zover dat mogelijk was met die onnoemelijke vertraging . 5 minuten later crashte de server .
ik was dus ook bij deze raid op IF aanwezig, was om half 8 verzamelen in hammerfal (arathi highlands) en vanaf daar richting iron forge
5 horde raid partys is een beetje overdreven, en die 30 lvl 60's ook het waren 3 raid partys van allemaal 40/45+ waaronder een groot gedeelte 50+ en stuk of 10 lvl 60's denk ik.
was allemaal errug leuk, vooral het allemaal met mount richting iron forge helaas dat toen we daar aankwamen bij iron forge en aan het group uppen waren dat de lag niet te harden was.
eenmaal in iron forge zelf was het al helemaal niet meer te doen , een instant shock spel duurde ongeveer 45 sec

en kort daarna crashte de server idd
jammer dat blizz de hoofdsteden niet op een aparte server draaid zodat je gewoon dikke riads er op kan uitvoeren

vraag me af hoever we gekomen waren als er geen lag was geweest, denk vrij ver
hardcoholic
pi_25527947
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 04:26 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ik was dus ook bij deze raid op IF aanwezig, was om half 8 verzamelen in hammerfal (arathi highlands) en vanaf daar richting iron forge
5 horde raid partys is een beetje overdreven, en die 30 lvl 60's ook het waren 3 raid partys van allemaal 40/45+ waaronder een groot gedeelte 50+ en stuk of 10 lvl 60's denk ik.
was allemaal errug leuk, vooral het allemaal met mount richting iron forge helaas dat toen we daar aankwamen bij iron forge en aan het group uppen waren dat de lag niet te harden was.
eenmaal in iron forge zelf was het al helemaal niet meer te doen , een instant shock spel duurde ongeveer 45 sec

en kort daarna crashte de server idd
jammer dat blizz de hoofdsteden niet op een aparte server draaid zodat je gewoon dikke riads er op kan uitvoeren

vraag me af hoever we gekomen waren als er geen lag was geweest, denk vrij ver
Ik denk niet dat jullie Magni hadden kunnen verslaan.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2005 @ 07:39:47 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25527969
tot de 19de van mei ben ik sowieso online
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 16 maart 2005 @ 07:53:46 #255
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25528021
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jullie Magni hadden kunnen verslaan.
Magni Rules

Ik heb laatst gezien hoe een groep Horde in Darnassus binnen was gevallen en uiteindelijk door de hogepriesteres (NPC) afgeslacht werden. De belangrijke NPCs zijn echt zo kickass dat je ze echt niet dood krijgt, volgens mij.
pi_25528036
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:53 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Magni Rules

Ik heb laatst gezien hoe een groep Horde in Darnassus binnen was gevallen en uiteindelijk door de hogepriesteres (NPC) afgeslacht werden. De belangrijke NPCs zijn echt zo kickass dat je ze echt niet dood krijgt, volgens mij.
Ik was daar net te laat voor, ik had geloof ik geen reagents om naar Darnassus te TP'en. Was wel redelijk 'vol' daar met lijken ja.

Ik denk wel dat je ze dood kan krijgen, maar ik weet niet hoe.

In je proggie heb ik een té lange naam ofzo. Kan je dat even aanpassen naar L_Greenleaf ofzo?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:00:07 #257
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25528054
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:40 schreef Linoge het volgende:
<-- is nu de trotste eigenaar van z'n eigen Dragon Whelpling pet!

0.1% kans dat ie 'load', koste me welgeteld 3!!! kills voordat ik em had. Het geluk een keer aan mijn zijde

Nog wel even wat meer draakjes geslagen, kijken of er nog 1tje zou vallen voor AH, maar dat zat er niet in.
same here
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:27:36 #258
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25529733
wat is trouwens de deal met die Argent Dawn? Ik hoor wel eens dat mensen er quests voor doen, maar ik zou niet weten waar en hoe en wie.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25529783
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Een snellere HD en de hoeveelheid RAM. Je hebt echt minimaal 512MB nodig.

En de processor schiet uiteraard ook niet op. Als je écht geld te weinig hebt zou ik inzetten op alleen meer RAM. (Windows gebruikt dan het veel langzamere SWAP bestand niet dat op de harde schrijf staat als je een goede hoeveelheid RAM hebt).
Ja, ik denk dat ik van het weekend maar eens voor een extra reepje RAM ga speuren, kost tegenwoordig toch geen drol meer .
Als ik mijn proc wil upgraden heb ik meteen weer een ander moederbord nodig, en dat vind ik toch een beetje overdreven voor één spel.
pi_25529824
Ziek thuis zitten is soms best handig, vanmorgen vroeg wat quests in Ashenvale afgerond, zonder dat ik lastig gevallen werd door Alliance scum.

Nog 1000 xp voor lvl 28 iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25529876
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ziek thuis zitten is soms best handig, vanmorgen vroeg wat quests in Ashenvale afgerond, zonder dat ik lastig gevallen werd door Alliance scum.

Nog 1000 xp voor lvl 28 iig.
Dus je bent niet echt ziek!!

Paar weken terug ook griep gehad...... dacht van Heej..... kut maar lekker gamen..... Maar op 1 of andere vage manier werkt het gewoon niet als je echt ziek bent........ Maar donderdag en vrijdag aan de beterende hand en om te testen of het echt zo is moet je dat natuurlijk testen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:10:20 #262
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25530131
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dus je bent niet echt ziek!!

Paar weken terug ook griep gehad...... dacht van Heej..... kut maar lekker gamen..... Maar op 1 of andere vage manier werkt het gewoon niet als je echt ziek bent........ Maar donderdag en vrijdag aan de beterende hand en om te testen of het echt zo is moet je dat natuurlijk testen
same here, heb deze week ook amper gespeeld
pi_25530188
Ben ziek sinds afgelopen zaterdag, en kan eigenlijk pas sinds gisteren spelen.

Daarvoor was het ook alleen maar slapen, hoesten, slapen, hoesten etc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 16 maart 2005 @ 17:14:46 #264
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25531469
Ik kan dus ook niet inloggen op het moment. Maar wat veel gekker is, mijn vriendin en ik hebben allebei een account, die beide betaald worden via mijn creditcard. De account van m'n vriendin is betaald, maar bij mij blijft de status op pending staan. Ik heb al een mailtje naar Blizzard gestuurd, maar nog geen enkele reactie.
  woensdag 16 maart 2005 @ 20:54:38 #265
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25531686
Same here... ik kan ook niet inloggen.
Trying is the first step towards failure
  woensdag 16 maart 2005 @ 21:48:05 #266
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25531824
Ik heb vanmiddag (voor de inlogproblemen, die nog steeds voortduren) een wandelingetje gemaakt in het zuidoosten van Duskwood. Als je de kaart bekijkt, zul je zeggen, "daar zitten toch alleen maar bergen?". Ja, dat klopt
Zie mijn homepage voor wat screenshots van mijn dwerg op een van de hoogste pieken, op de rand van Duskwood en Stranglethorn Vale. Je kunt zelfs de rand van Deadwind Pass zien
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:01:08 #267
104428 Bacow
Leader Unit
pi_25532077
Ik ben praktisch lvl 40, maar ik heb bij lange na niet genoeg voor mijn mount (20g ).
  donderdag 17 maart 2005 @ 07:38:05 #268
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25536997
Ik ga vandaag maar eens bellen met Blizzard. Mijn creditcard wordt voor mijn account geweigerd, terwijl hij voor de account van m'n vriendin geaccepteerd is. Ik vermoed dat mijn inlogproblemen daardoor veroorzaakt worden.
  donderdag 17 maart 2005 @ 07:54:58 #269
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25537063
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 17:14 schreef Chevalric het volgende:
Ik kan dus ook niet inloggen op het moment. Maar wat veel gekker is, mijn vriendin en ik hebben allebei een account, die beide betaald worden via mijn creditcard. De account van m'n vriendin is betaald, maar bij mij blijft de status op pending staan. Ik heb al een mailtje naar Blizzard gestuurd, maar nog geen enkele reactie.
Bij mij staat ie ook nog op pending, maar ik kan wel gewoon spelen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:57:04 #270
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25538112
Bacow, wat ben je? Voor paladins is de mount gratis hoor
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:09:56 #271
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25538303
Volgens de lijst in de OP speelt hij een Gnome Mage... Dus helaas, geen gratis mount
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:14:27 #272
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25538372
Ah, dat zal me leren lui te zijn door niet in de lijst te kijken

Ik loop nu met mijn paladin Ashenvale te terroriseren, geen lijk is veilig of het wordt geressed
en flink skinnen voor leer natuurlijk
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:53:20 #273
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25538981
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 07:38 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga vandaag maar eens bellen met Blizzard. Mijn creditcard wordt voor mijn account geweigerd, terwijl hij voor de account van m'n vriendin geaccepteerd is. Ik vermoed dat mijn inlogproblemen daardoor veroorzaakt worden.
Ik heb gebeld met Blizzard account support en volgens de dame daar, moest ik mijn account cancelen via het account management scherm en dan weer opnieuw alle creditcard gegevens invoeren. Ik heb 't net gedaan, maar ik kan nu niet testen of het werkt, omdat ik op kantoor zit. De status staat nog steeds op "pending", dus maar hopen dat het nu goed komt.

En dan nog maar even checken dat het inlogprobleem inderdaad hiermee te maken had
Ik krijg wel enorme afkickverschijnselen zo...
pi_25541571
Hoi
Ik ben Clearsky te vinden op Burning Legion.
Mijn guild heet Team Win - Azeroth Police.
Ik ben een Tauren Shaman (onder andere)
pi_25541599
Hebben ze die timecards nog ergens?
Volgende week is mn gratis maand voorbij namelijk.
Comfortably numb
pi_25543834
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 21:48 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanmiddag (voor de inlogproblemen, die nog steeds voortduren) een wandelingetje gemaakt in het zuidoosten van Duskwood. Als je de kaart bekijkt, zul je zeggen, "daar zitten toch alleen maar bergen?". Ja, dat klopt
Zie mijn homepage voor wat screenshots van mijn dwerg op een van de hoogste pieken, op de rand van Duskwood en Stranglethorn Vale. Je kunt zelfs de rand van Deadwind Pass zien
Daar ben ik ook wel eens terechtgekomen . Met een beetje zelfmoord kun je zo doorlopen naar de Dark Portal (the blasted lands). Erg netjes is het niet afgewerkt.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:11:59 #277
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25544014
Nee, klopt, het is een en al herhaling van simpele textures daar (logisch ook)... Wat ik me nu wel net bedenk is dat het voor een Horde character een handige manier is om ongezien een gebied binnen te komen. Misschien dat je zelfs op die manier door een highlevel gebied kunt komen zonder dood te gaan Is op zich wel een poging waard als ik weer kan inloggen
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:00:39 #278
66083 Platina
78th Element
pi_25545064
Ik kan nu al 2 dagen gratis spelen mijn gratis maand + 3 dagen zijn namelijk op 15 maart al ge expired maarja geen last van
pi_25545635
Dudes, als je Swamp of Sorrows aankan als Alliance heb je in de Blasted Lands je Flight Path. Punt. Aangezien Nethergarde keep praktisch naast de ingang naar BS vanuit SoS ligt.

Enige prob is de Gryphon Master te vinden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25548774
Level 49!
Morgen lvl 50!!!
Dat moet!
Hey, Scandalicius?!
Hoever ben jij nou?

Verder niks te melden alleen dat ik sinds vanmiddag alle flightpaths heb voor de Alliance. Nu moet ik alleen nog Mulgore binnen zien te komen en ik ben ook in alle Cities geweest

Hunter is trouwens fantastisch. Vanmiddag onwijs makkelijk lvl 53 quests gedaan in Un Goro Crater terwijl ik pas lvl 48 was
Oh, en een Tauren Shaman dik geowned. Was nog steeds lvl 48 en hij was lvl 54.
Maar heb 'm tot 1/4 van z'n health gekregen en toen maakte ik de fout om te laat mijn cheetah aspect af te zetten and got killed. Ach ja, 1/4 health is een prestatie op zich. Shamans zijn een Hunters ergste nachtmerrie.
pi_25548942
Weet overigens iemand hoe je de allerlaatste paladin quest moet uivoeren? Zelfs met een paar lui kan ik de benodigdheden die de quest vereist niet vinden
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:27:34 #282
65516 gieling
Live from NYC
pi_25549569
Ben vandaag level 18 geworden, en zit op dit moment in redridge; loch mordan had ik wel gezien en hier zijn weer wat leuke quests voor mijn level. Daarbij waren de wettlands weer te hoog.

[/update]
pi_25550034
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Weet overigens iemand hoe je de allerlaatste paladin quest moet uivoeren? Zelfs met een paar lui kan ik de benodigdheden die de quest vereist niet vinden
Ik ga niet uit van dat je al lvl 40 bent. Je moet dus die quest doen die uiteindelijk Verigan's Fist oplevert? (http://www.thottbot.com/?i=4190 dus.)

Lees niet onder de spoilers als je het niet wilt weten.
Waarvoor je 4 items moet vinden? Namely:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even helpen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, de Paladin quests zijn rottig. Ik moest alleen maar een boek halen en Pristine Spider silk vinden voor mijn lvl 26 mage quest.

Helaas dat ik wel Dustwallow Marsh in moet voor de lvl 38 e.v. Mage Quests.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:14:12 #284
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25550733
Dat billing systeem is ook lekker vreemd, zat vanmiddag mijn account te bekijken en toen bleek dat mijn payment details niet juist waren. Dit even gecontroleerd en mijn naam was inderdaad niet goed, naam voluit ipv mijn voorletter. Naam aangepast en nu zou mijn CC vanmiddag al gecharged zijn maar de status is nog steeds pending

Vreemde is wel dat ik nu al 3 dagen te laat ben met betalen maar wel vrolijk verder kan spelen, raar maar waar
pi_25554548
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik ga niet uit van dat je al lvl 40 bent. Je moet dus die quest doen die uiteindelijk Verigan's Fist oplevert? (http://www.thottbot.com/?i=4190 dus.)

Lees niet onder de spoilers als je het niet wilt weten.
Waarvoor je 4 items moet vinden? Namely:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even helpen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, de Paladin quests zijn rottig. Ik moest alleen maar een boek halen en Pristine Spider silk vinden voor mijn lvl 26 mage quest.

Helaas dat ik wel Dustwallow Marsh in moet voor de lvl 38 e.v. Mage Quests.
pi_25554850
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik heb een pally vriend, en die is nu ongeveer lvl 22; hij moet die quest binnenkort ook doen. Aangezien ik heb aangeboden om hem te helpen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:11:39 #287
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25555597
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik ga niet uit van dat je al lvl 40 bent. Je moet dus die quest doen die uiteindelijk Verigan's Fist oplevert? (http://www.thottbot.com/?i=4190 dus.)

Lees niet onder de spoilers als je het niet wilt weten.
Waarvoor je 4 items moet vinden? Namely:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even helpen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, de Paladin quests zijn rottig. Ik moest alleen maar een boek halen en Pristine Spider silk vinden voor mijn lvl 26 mage quest.

Helaas dat ik wel Dustwallow Marsh in moet voor de lvl 38 e.v. Mage Quests.
Verigan's Fist is niet zo lastig als het lijkt. Ik heb 'm samen met Burakin gedaan. We waren toen rond level 22-26, geloof ik. We zijn de instances niet helemaal door gegaan, maar gewoon doorlopen totdat we hadden wat we nodig hadden. Is allemaal prima te doen, je moet er alleen een stukje voor lopen. Met name de trip naar Shadowfang Keep is rottig, omdat je dan als lvl 20-30 Alliance een stukje door Contested gebied moet waar lvl 30-40 Horde veel rond loopt.
pi_25555670
Arathi Highlands is rottig, ja. Als je op de weg blijft kom je gegarandeerd horde tegen. Als je van de weg afgaat kom je gegarandeerd Raptors lvl 30+ tegen.

Maar goed, op een PvE server is dit misschien wat minder rottig.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25556141
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Arathi Highlands is rottig, ja. Als je op de weg blijft kom je gegarandeerd horde tegen. Als je van de weg afgaat kom je gegarandeerd Raptors lvl 30+ tegen.

Maar goed, op een PvE server is dit misschien wat minder rottig.
Ach, ik ben met lvl 20 van de Wetlands naar Hillsbrad gezwommen. Dus ja, het is lastig, maar zeer eenvoudig te vermijden.

Je gaat tijdens de zwempartij wel een paar keer dood vanwege 50+ monsters.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 07:17:57 #290
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25558655
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Migwi het volgende:
Level 49!
Morgen lvl 50!!!
Dat moet!
Hey, Scandalicius?!
Hoever ben jij nou?

Verder niks te melden alleen dat ik sinds vanmiddag alle flightpaths heb voor de Alliance. Nu moet ik alleen nog Mulgore binnen zien te komen en ik ben ook in alle Cities geweest

Hunter is trouwens fantastisch. Vanmiddag onwijs makkelijk lvl 53 quests gedaan in Un Goro Crater terwijl ik pas lvl 48 was
Oh, en een Tauren Shaman dik geowned. Was nog steeds lvl 48 en hij was lvl 54.
Maar heb 'm tot 1/4 van z'n health gekregen en toen maakte ik de fout om te laat mijn cheetah aspect af te zetten and got killed. Ach ja, 1/4 health is een prestatie op zich. Shamans zijn een Hunters ergste nachtmerrie.
lvl 46 hier.
En heeft iemand ENIG idee waar die Flightmaster is in Nethergarde Keep? Ik heb er eeen kwartier rondgelopen en ik heb em nog niet.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 18 maart 2005 @ 07:27:09 #291
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_25558687
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 07:17 schreef Rahl het volgende:

[..]

lvl 46 hier.
En heeft iemand ENIG idee waar die Flightmaster is in Nethergarde Keep? Ik heb er eeen kwartier rondgelopen en ik heb em nog niet.
Dat zei ik toch.

Ik weet het wel, maar ik kan je geen lokaties geven.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 07:59:09 #292
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25558849
14/03/05 65.94¤ Six-Month Subscription Pending

hier dus ook
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:45:56 #293
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25559200
Dat probleem heb ik dus ook, Gamedemon... Ik heb gisteren al gebeld met Blizzard (gratis nummer, 10 minuten in de wacht ) en de stappen gedaan die ik eerder beschreef (cancel account, betalingsgegevens opnieuw invoeren), maar ik sta vandaag nog steeds op "pending". Ik word ook steeds zenuwachtiger over m'n creditcard afschrift, aangezien ik me begin af te vragen of ze de kosten niet al een paar keer hebben afgeboekt.

Ik ga straks maar weer met Blizzard bellen (0800 0203479, vanaf 10.30u) en kijken of ze het probleem dan ook kunnen oplossen. Gelukkig kan ik inmiddels wel weer gewoon inloggen en spelen (nou ja, gisteren dan, nu is maintenance bezig ).
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:49:48 #294
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25559258
Komt die PVP-honor-system patch vandaag niet trouwens?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:55:00 #295
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25559312
Nee, er komt helemaal geen content patch vandaag Er is nog niet bekend wanneer die patch wel doorgevoerd gaat worden...
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:05:09 #296
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25559415
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:55 schreef Chevalric het volgende:
Nee, er komt helemaal geen content patch vandaag Er is nog niet bekend wanneer die patch wel doorgevoerd gaat worden...


Wanneer is dat veranderd dan?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 maart 2005 @ 09:15:03 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25559517
heb je de 1ste 3 uur vrij...

dan maar ak pw lere
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:17:46 #298
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25559555
Dit topic heeft trouwens de meeste views van de active topics in GAM

[edit] op het sims 2 topic na, maar die is al oud.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 maart 2005 @ 09:26:43 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25559677
leuk


btw ik ben nu mage lvl 29

dan maar wat Screens

KERKDIENST


BIERTJE
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25559693
Gisteravond als lvl 28 char met wat 30/35+ chars uit mijn guild Scarlet Monestary bezocht.

Als ik aggro kreeg was ik binnen 3 hits dood door die elites daaro, maar mijn guildmaten vonden dat niet erg, mijn soulstone res en teleport skills waren goed genoeg voor ze, dus heb er een paar goeie items en 2,5G aan overgehouden. (en dat in een uurtje spelen... )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:29:51 #301
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25559719
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:05 schreef Rahl het volgende:

[..]



Wanneer is dat veranderd dan?
Stond een paar dagen terug op het forum. Snap ook niet dat ze zoiets niet op de frontpage zetten, maar goed...

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=64341&p=1&tmp=1#post64341
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')