Ik hoop het niet voor je, ja, klinkt hard, maar laat de horde ook maar eens ergens uitblinken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:33 schreef Chevalric het volgende:
Nou speel ik geen Horde character, maar dat armor ziet er wel heel cool uit. Ik verwacht dat er voor de Alliance kant ook zoiets komt. Gaat trouwens wel een hoop moeite kosten om het te krijgen.
Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:01 schreef Killjoy het volgende:
De alliance zal ook wel zoiets krijgen, we zien wel wat er gaat gebeuren
Ik ben pas lvl 25, dus voor mij duurt het toch nog wel even voordat ik zoiets aan kan trekken
lul niet zo domquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.
Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
Wat de hell zit je inderdaad uit je nek te lullen, kut fanboys ook altijdquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Again, I hope they don't. Besides, how will they get Honored Points though, They only kill people 10 or more levels below them, or run away.
Maar, als ze het wel krijgen, laten we hopen dat het een stuk minder als horde zal zijn.
Waar heb jij het nou over? O_oquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:09 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
De realiteit en WoW door elkaar halen is erg herkenbaar, zo dacht ik bijvoorbeeld vandaag tijdens een college dat mijn docent een NPC was waar ik dwars doorheen kon lopen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef deff het volgende:
[..]
Zowiets had ik gisteren ook![]()
Zat met een vriend van me aan de telefoon en toen zegt hij op een gegeven moment "ik heb las van steken in m'n rug"
M'n eerste reactie was "zeker een Rogue in de buurt", hij hem in eerste instantie niet snappen.
achja, ik begin al klachten te krijgen van mensen waarmee ik s'avonds meestal sjette/skypde waar ik gebelven ben dus het gaat de goede kant op:)
quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over? O_o
Ik kan het niet maken om lagere levels aan te vallen (mja, kan stom klinken, maar toch..). Daarnaast, ik maak me toch eerder druk over hoe de Horde die punten wil krijgen. Zelf zei je eerst dat je net zo hard meedoet aan het ganken. Succes dan.
Rond level 36 zie ik nooit meer een Alliance een lagere level aanvallen of Horde aanvallen die in een gevecht zitten. Dit is wel andersom, hoe hard het misschien bij je aankomt... Zat midden in een gevecht, en wist dat er een Horde in de buurt was, maar die had me al die tijd al met rust gelaten (blijkbaar omdat ik dus gewoon near-volle health had) en ik had hem dus z'n gangetje laten gaan. Nou stond die mob op me in te hakken, had ik redelijk lage health, maakt die horde mij af en gaat ie hiden tussen lvl 41+ elites. Die staat nu dus wel op m'n KoS-lijst.
Nou zeg je ook: "Laat de Horde eens ergens in uitblinken", maar welke groep heeft de meeste hoge levels, bezit nu haast heel Ashenvale en hebben ong. 4 personen per 1 tegenstander? Precies.
Daarnaast wordt WoW constant gebalanced (hoewel hier en daar nog wel wat getweaked kan worden..), dus Alliance krijgt ook gewoon dat soort spullen...Dit stond al redelijk lang in de planning.
Btw, check die link nog eens goed. Daar staat het zelfs bij.
Edit: Neeeee! Nergens meer kaarten te krijgen. Toen ik bij FRS wilde bestellen was opeens het bestelknopje verdwenen. Nu kan ik waarschijnlijk voor 2 weken geen WoW meer spelen
hahaha! volgens mij begin jij echt een beetje door te draaien en de realiteit een beetje te verwisselen met je WoW 'realiteit'!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
dan zijn er gister avond inene 15 bijgekomen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
Ja, het word wel wat eng nuquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hahaha! volgens mij begin jij echt een beetje door te draaien en de realiteit een beetje te verwisselen met je WoW 'realiteit'!
Zo begint het ook bij die extremistische moslims.....![]()
Tja, of hebben Horde spelers gewoon geen sociaal leven buiten WoW?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
/doomquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:10 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, of hebben Horde spelers gewoon geen sociaal leven buiten WoW?
Maar even serieus, het "For the Horde" begint bij jou wel heel realistische trekjes te krijgen, he?
Laten we het er maar over eens zijn dat er zowel bij Alliance als bij Horde een aantal lamers zitten, die er plezier aan beleven om een char dat 10 levels lager is, in het voorbij gaan even af te slachten.
Van de andere kant, het is natuurlijk wel het principe van het Warcraft dat Horde en Alliance een schurfthekel aan elkaar hebben en inderdaad het liefste KoS doen. Ik haal er zelf echter meer plezier uit als ik een character van ongeveer gelijk level onderuit haal dan wanneer ik een char kill, dat 10 levels onder me zit.
Oh, en de Horde moet eens een groter gevoel voor humor ontwikkelen... /rude is geen reden om een vuurbal te gooien op een character met 2x zoveel levels, zeker niet als je in Horde gebied zit en hij niet meer kan doen dan dat totdat je aanvaltDe juiste reactie is dan /rude of /fart terug, gevolgd door /wave, waarop je je weg vervolgt
Ter verduidelijking, er was gisteren een level 15 UD Mage die niet om mijn /wave, /rude combo kon lachen en me aanviel. Ik heb daarop gepast geweld gebruikt
Ach, toen ik in de Barrens was ging ik alleen maar achter lvl 25 en hoger aan, anders was het niet leuk. Ik zat met Witchwecher (ofzo) in Ratchet nog even rond te lopen,m zatten we te kutten met een lvl 55 tauren. Hij zij een paar keer dat we weg moesten, geen zin in. Dus na een tijdje kilde hij ons. Ach, maakt het uit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Yes, .. ik gank ook, als ik een alliance tegenkom is het gelijk, boem klap dood. al is hij lvl 1. dat komt namelijk door mijn ervaring met alliance, die mijn ook, toen ik in hillsbrad aan het questen was killde. stuk of 10 lvls hoger steeds, met een groepje.
En, zoals ik al eerder zei alliance rent echt ALTIJD weg.
maarjah, met dat honor systeem zal mijn ganken iig minder worden.
Vergeet niet dat het altijd de goede zijn die ondanks inferieure wapens en minder man dan de slechte het uiteindelijk winnenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:51 schreef Chevalric het volgende:
Ik kende /doom nog niet, maar dit lijstje biedt uitkomst
http://www.worldofwar.net/guides/emotes.php
quote:/nosepick, /pick Jack picks his nose and shows it to Jill.
Jack passes the time with a finger deep in one nostril.
nou...... daar hoef je het niet voor te doen hoor?? Ik ben nu een lvl19 warrior en heb nog geen Horde gasten gezien! pas 1 x een Tauren voorbij zien vliegen op zijn bird maar verder niks. Nooit aangevallen of raids gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:05 schreef Denni5 het volgende:
Verder zie ik hier ook gelijk de reden dat ik geen PvP speel, constant het risico lopen te worden afgemaakt door iemand van de andere groep, zeker in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |