Als je op bloodscalp zit met een alliance char, mag je er wat mij betreft gewoon bij. Als je er al niet bij zit, kan zelf niet spelen in het weekend.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:53 schreef Bacow het volgende:
Mag ik ook in de fokkers quild.
En iets heel anders: ik heb als ik een tijdje heb gespeeld, vaak opeens dat alles stil gaat staan, ik kan enkel nog rondlopen, geen spells casten/uitloggen etc, en dan word ik gedisconnect.
Erg vervelend, want je als je weer inlogt ben je dood en het is helemaal naar als iemand op je vertrouwt etc.
En ik kan maar niet vinden wat het probleem is.
Psst, Booty Bay is neutral-alliance terrein. Je raid je eigen gebiedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:08 schreef Max_Dark het volgende:
Memory Leak ws. Bacow, als het pas na een tijdje spelen begint. Was in het vorige topic nog een heel verhaal over, moet je even bekijken.
Gisteren met Cyndane en nog 20 Alliance Booty Bay over genomen. Ik samen met 2 priests begon Horde te mind controllen, die begonnen elkaar daardoor de kop in te slaan en er kwam steeds meer Alliance ons beschermen terwijl wij bleven MC'en. Na een kwartier was het een totale veldslag gewonnen en hebben we alle Horde verdreven
In wow ga ik gebukt onder een gnome (mage) die luisterd naar de naam Anunnakiquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:32 schreef Max_Dark het volgende:
Gewoon Bacow? Dan voeg ik of Engessa je vanavond wel even toe.
Nee joh, dat heet een schoonveegactie. Doet de politie ook wel eens hier in Nederland, hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, Booty Bay is neutral-alliance terrein. Je raid je eigen gebied![]()
Tofquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:49 schreef engessa het volgende:
Ow, en voor ik het vergeet. De Fokkers Guild heeft een alliantie gesloten met Elunes Elites (tenminste, dat hoop ik. Anders was het een andere guild). We gaan samen raids houden enzo. Ofzo. Ik moest het iig melden op ons forum of onze site en dit is hetgeen er het dichtste bij komt. Bij deze dus.
Die wil ik ook weleens tegenkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:45 schreef Bacow het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=1905360&P=1
Ik kon er wel erg om lachen.
GE-WEL-DIG!!! Vooral het stukje dat ze met 40 level 1 gnomes een level 60 Warlock slachten...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:45 schreef Bacow het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=1905360&P=1
Ik kon er wel erg om lachen.
Ghost wolf is toch wel handig..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog 14 levels tot mijn mount, en ik word zo moe van al dat constante gewandel...
De totale verbazing als ik dat dan Dispell nadat ik ze op me mount heb ingehaald, waarna ik erop begin te slaan is geweldig altijdquote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:59 schreef L3IPO het volgende:
Toch wel lief hoor, dat jullie allemaal tegelijk spontaan jullie hulp aanbieden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |