Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:12 schreef Nealz het volgende:
Wie speelt hier nog meer met Warrior ?
Is het nou beter om gewoon een 2H Axe te nemen , daar deel ik nu klappen mee uit die gemiddeld voor een hit van 80 zorgen maar wel erg langzaam zijn, of kan ik beter een Main-Hand Axe nemen met een schildje ervoor... en dus 400-500 Armor erbij simple vraag maar wat ik nou beter he
En nog mischien wat andere warrior tips?
Waar kun je dat aangeven?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moet je dan wel een nieuw char op aanmaken. Je kan je char niet meenemen naar een andere server.
Maintenance. Niemand kan spelen nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:31 schreef Georges het volgende:
[..]
Waar kun je dat aangeven?
Na het inlogscherm krijg ik een leeg overzicht. Er staat helemaal niks, je kan alleen de taal kiezen.
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik erger me iedere vrijdag dood aan die maintenance
die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zitquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.
Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruikenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Tain het volgende:
[..]
die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zit
En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:48 schreef Georges het volgende:
Hmm, ok, jammer. Maar ook wel goed, begon al wat verslavingsverschijnselen te krijgen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruiken
Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?
Sowieso is een schild echt leip. Toen ik na een simpele quest de fire hardened buckler vond had dat schild meer armor dan mijn hele personage aan armor hadquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]maar eigenlijk ziek dat een schild je het dubbele aantal def geeft in vergelijking met de rest van je gear
www.wow-europe.comquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:55 schreef Georges het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.
Is de maintenance weer tot 15 uur?
Die site doet het niet bij mij, maar dat is goed nieuws. Al moest ik nog wat dingen doen eigenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
www.wow-europe.com
En nee, vandaag gewoon tot 11, dus je kan zo weer
Dat laatste hoeft niet, zeker in Europa niet (meeste Europeanen komen niet verder "ye" ipv you). Waar het wel om gaat is dat je een bepaald personage speelt en dus niet met sms-taal of l33tsp34k aan komt zeilen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:50 schreef Killjoy het volgende:
Bij een RP server wordt je geacht om in karakter te blijven van het personage dat je speelt, waarschijnlijk bij voorkeur ook in oud engels/etc, maar dat laatste weet ik niet zeker.
Stoer man! aliance ganken die zoveel lager zijn dat er nog geen 1hp van je af gaatquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Yes, .. ik gank ook, als ik een alliance tegenkom is het gelijk, boem klap dood. al is hij lvl 1. dat komt namelijk door mijn ervaring met alliance, die mijn ook, toen ik in hillsbrad aan het questen was killde. stuk of 10 lvls hoger steeds, met een groepje.
Mischien wel een teken van : ik doe je geen kwaad, ik ben aan het questen , laat me met rust aub?quote:En, zoals ik al eerder zei alliance rent echt ALTIJD weg.
maarjah, met dat honor systeem zal mijn ganken iig minder worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:12 schreef WoWFanboy het volgende:
En over die bezetting van Ashen, dat komt gewoon omdat wij veel beter werkloos zijn, we hebben al een stuk of 25 60ers.
jawel ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
Lekker, geen ene horde ( except me ) op Bloodscalp server von Fok!
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jawel ik ook
mss eimand die me kan toevoegen in het lijstje?
ferdii
in game naam: xearathos
class: tauren shaman
server: blooodscalp
guild: ravenblood
Ik heb zojuist daar een char aangemaakt. Mijn naam is Elementpain en ik zit in the undercity en ben een lvl 5 Undead Mage.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:09 schreef WoWFanboy het volgende:
Lekker, geen ene horde ( except me ) op Bloodscalp server von Fok!
Ach, debiel-zijn is helaas niet verboden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:06 schreef Enchanter het volgende:
Kwam vandaag iemand tegen onder de naam "kankermogool" (ja zonder N )
Eerst gevraagd of ie wel goed bij z'n hoofd was , en toen begon ie gelijk te schelden.
Toen maar ff een berichtje naar een GM gestuurd en dat ook tegen onze "mogool" gezegd.
Vraagt ie :"wat is een GM"
Jammer dat soort stumperds ook spelen
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef gifkip het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zie net pas dit topic, buh. 24 Shaman Orc, Deathwing.. nog meer Deathwingers hier?
..edit: Ook wel handig.. naam: Azetbur.
de waarschuwing komt te laatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:43 schreef HomerJ het volgende:
Beschouw dit als je eerste quest Lexie!
Ik denk dat je het meeste kans hebt bij een Dixons, Intertoys of iets dergelijks in een klein stadje/dorp. Maar het word inderdaad erg moeilijk, maar je kan de game toch beter niet halen. Veel te verslavend en het maakt je sociale leven en je game-leven kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |