Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:12 schreef Nealz het volgende:
Wie speelt hier nog meer met Warrior ?
Is het nou beter om gewoon een 2H Axe te nemen , daar deel ik nu klappen mee uit die gemiddeld voor een hit van 80 zorgen maar wel erg langzaam zijn, of kan ik beter een Main-Hand Axe nemen met een schildje ervoor... en dus 400-500 Armor erbij simple vraag maar wat ik nou beter he
En nog mischien wat andere warrior tips?
Waar kun je dat aangeven?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moet je dan wel een nieuw char op aanmaken. Je kan je char niet meenemen naar een andere server.
Maintenance. Niemand kan spelen nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:31 schreef Georges het volgende:
[..]
Waar kun je dat aangeven?
Na het inlogscherm krijg ik een leeg overzicht. Er staat helemaal niks, je kan alleen de taal kiezen.
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik erger me iedere vrijdag dood aan die maintenance
die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zitquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:18 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Een schild geeft volgens mij ook extra block chance. Als warrior tank je meestal, en dan zou ik zeggen dat een schild handiger is als je in een groep speelt. Ben je aan het solo-en is de extra damge van een 2h axe waarschijnlijk lekkerder.
Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruikenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:38 schreef Tain het volgende:
[..]
die block change is niet zo goed, die geeft een percentage block kans en dan krijg je de block schade van het schild niet. Dus als je schild 5% block kans heeft en dan 40 damage absorption dan krijg je eens in de 20 klappen die 40 damage niet. Voordeel van een schild is wel dat er ontzettend veel defense op zit
En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:48 schreef Georges het volgende:
Hmm, ok, jammer. Maar ook wel goed, begon al wat verslavingsverschijnselen te krijgen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja en die extra armor kan je tijdens het tanken ook wel prima gebruiken
Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En die komen niet net zo hard terug als je zo weer kan spelen?
Sowieso is een schild echt leip. Toen ik na een simpele quest de fire hardened buckler vond had dat schild meer armor dan mijn hele personage aan armor hadquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]maar eigenlijk ziek dat een schild je het dubbele aantal def geeft in vergelijking met de rest van je gear
www.wow-europe.comquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:55 schreef Georges het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar kan in ieder geval wel weer de dagelijkse bezigheden doen.
Is de maintenance weer tot 15 uur?
Die site doet het niet bij mij, maar dat is goed nieuws. Al moest ik nog wat dingen doen eigenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
www.wow-europe.com
En nee, vandaag gewoon tot 11, dus je kan zo weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |