Had het wel, maar moet het weer ff opnieuw uitzoeken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:06 schreef nielsharley het volgende:
[..]
Heb jij ook bij je voedingsschema de verhouding E/K/V en aantal calorieen toevallig?
Zou kunnen ja, doe hetzelf niet.quote:Op zondag 10 april 2005 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
als je 'n spiergroep extra aandacht wilt geven is het dan aan te raden om deze 2x in de week te trainen? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?
Dan zou ik een andere fysio zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:43 schreef aldostuta het volgende:
Ik heb al negen maanden last van mn onderrug en de fysio kan niets vinden
Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...quote:
Daar ben je correct in ja. Ieder lichaam is anders. 2x in de week een achterliggende spiergroep trainen kan voor de 1 effect hebben terwijl de ander meer gebaat is mt meer rust.quote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...
Ben ik correct als ik aanneem dat je bedoelt dat per persoon de resultaten verschiilen en dat je zelf moet kijken wat voor soort "persoon" jij bent?
Gewoon doortrainen, niemand is 100% symetrisch.quote:Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...
Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
Heb je gelijk in, maar ik kijk het nog even aan. We zijn er vandaag achter gekomen dat het wsl iets met mijn bekken is. Het gaat vooruit....quote:
ik zou me armen 1 voor 1 trainen dus niet tegelijk :p en dan me linkerarm een paar keer meehelpen, bv met biceps trainen of triceps. zo doe je er een paar met hulp achteraan en moet je linkerarm wel meekomen. zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...
Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=849quote:Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef star_gazer het volgende:
Nog een vraagje (yup, I'm into this stuff, heb weer zin in de workout vanavond): Ik ben neit echt rijk ofzo studentje he), dus veel meer als één supplement zit er niet in voor mij... Als ik maar één supplement kan kopen, welke is dan het beste? Creatine? Whey? Hellup
Ziet er goed uit ja! Zal binnenkort dat spul maar 'ns gaan kopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=849
Hoe lang doe je nou met zo'n potje?quote:Op maandag 11 april 2005 13:45 schreef Mr.J het volgende:
Vind de prijs wel meevallen voor de kwaliteit en hoeveelheid die je ervoor terugkrijgt.
Wat moet ik hier nou weer meequote:Op maandag 11 april 2005 15:09 schreef diep-in-de-war het volgende:
ligt er aan hoeveel je neemt he, kwestie van uitrekenen. je hoeft toch niet alles voorgekauwt te hebben?
sry, was wat vinnigquote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat maakt allemaal geen hol uit, het verschilt per persoon. dat is het zelfde met de manier waarop je traint. je moet zelf uit zien te vinden wat voor jou werkt.
Gruwelijk duur?quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja! Zal binnenkort dat spul maar 'ns gaan kopen
Wel gruwelijk duur trouwens man
oke bedanktquote:Op maandag 11 april 2005 10:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar ben je correct in ja. Ieder lichaam is anders. 2x in de week een achterliggende spiergroep trainen kan voor de 1 effect hebben terwijl de ander meer gebaat is mt meer rust.
Ken zelfs gasten die 1 spiergroep 3x in de week trainen omdat die achter ligt... Weak-point training noemen ze dat dan...quote:Op zondag 10 april 2005 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
als je 'n spiergroep extra aandacht wilt geven is het dan aan te raden om deze 2x in de week te trainen? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?
Tering he 3x, weet niet hoe ze dat doen, maar lijkt mij alleen maar tot overtraining/ blessures leiden. Je weak point wordt alleen maar weaker zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:25 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Ken zelfs gasten die 1 spiergroep 3x in de week trainen omdat die achter ligt... Weak-point training noemen ze dat dan...
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef diep-in-de-war het volgende:
hee j, zal ik ook een oplaadfase doen met die swole v2? met crea deed ik altijd 3 weken 3 keer per dag. en daarna 2 keer
Viel wel mee, 1 liter..quote:Op woensdag 13 april 2005 11:31 schreef DjMark het volgende:
hoeveel melk heb je dan gedronken?
http://www.loverendale.nl/Kwark.aspquote:Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef star_gazer het volgende:
Nog een vraagje (yup, I'm into this stuff, heb weer zin in de workout vanavond): Ik ben neit echt rijk ofzo studentje he), dus veel meer als één supplement zit er niet in voor mij... Als ik maar één supplement kan kopen, welke is dan het beste? Creatine? Whey? Hellup
Ik kan me vergissen hoor, maar volle kwark is toch veel te vet? Idd, misschien is magere kwark wel een goed idee. Ben al begonnen aan de broodjes tonijn, die doen ook wonderen met +- 22gr eiwit per 100gr tonijnquote:Op woensdag 13 april 2005 19:03 schreef roxxe het volgende:
[..]
http://www.loverendale.nl/Kwark.asp
[afbeelding]
Volle kwark? Wegmikken die shit...quote:Op woensdag 13 april 2005 19:03 schreef roxxe het volgende:
[..]
http://www.loverendale.nl/Kwark.asp
[afbeelding]
Ja maar ik niet, dus me darmen waren het niet echt gewendquote:Op woensdag 13 april 2005 22:55 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ik zuip bij me ontbijt al een liter.
jij bepaalt of je schijt, jij bent baas van joun anus.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef Fatality het volgende:
Klotekwark, je moet er veel te veel van schijten
lol?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
jij bepaalt of je schijt, jij bent baas van joun anus.
niet als je ecto bentquote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Volle kwark? Wegmikken die shit...
Ik zou t als ecto/meso ook moeten kunnen hebben, maar nee... Liever niet...quote:Op zondag 17 april 2005 06:28 schreef roxxe het volgende:
[..]
niet als je ecto bent
en die foto was gewoon eerste link op google
![]()
Idd, die actie is goed te doen!!quote:Ik vind deze whey toch redelijk goedkoop
16 tot mijn 20ste fanatiek gesport, w.o. 4 keer per week fitness. Sinds vorig jaar weer aan het opbouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:33 schreef Uddel het volgende:
Vraagje (b'tje offtopic) tussendoor: Op welke leeftijd zijn jullie serieus begonnen met bodybuilden?
Ik mix het met water en moet eerlijk toegeven dat het heerlijk smaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef diep-in-de-war het volgende:
op mijn verpakking staat: mix met je favoriete suikerdrank. maar als ik er 100% jus in flikker moet ik kotsen denk ik zo.
Wat bedoel je met 3 delen water t.o.v. wat? Ik mengde vroeger altijd gewoon een halve liter water met V2 Swole. (ik vind persoonlijk Punch smaak beter dan de Orange smaak)quote:Op donderdag 14 april 2005 08:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
swole v2 punch is vet ranzig, ik gooi er 1 deel jus bij en 3 delen water, en nog is het net zo zoet als de hel.
Vlees en/of Vis. Probeer ook gewoon eiwitpoeders. (Wei en Caseine)quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:01 schreef Fatality het volgende:
Sorry ,maar volgens mij eet je zulke dingen juist voor de koolhydraten en niet voor de eiwitten. behalve kipfilet dan. Maar als ik geen zuivel meer neem dan mis ik toch wel een bepaald eiwit in mn voeding? Want ik kan me best op een dag volstoppen met tonijn maar dat lijkt me niet compleet genoeg... dus wat kan ik ipv zuivel nemen.
Ja in zekere zin wel iets. Meestal na de traing snelle eitwitten. En over de dag verspreid langzame en/of gecombineerd met snelle eiwitten. Bij het opstaan is het ook wel verstandig om een shake te nemen met wei (snelle eiwitten dus) of een koolhydraten shake.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:09 schreef Fatality het volgende:
Maakt de verhouding van snel en langzaam opneembare eiwitten dan ook nog een verschil?
Ik had http://www.bodystore.nl/whey_eiwit/whey_eiwit.php in gedachten, iemand hier ervaring mee?
Sinds ik aan de zuivel zit (dus grote hoeveelheden) heb ik 24 uur per dag een loopneus en darmklachten. Ik zal nog wel wat zuivel nemen maar iig veel minder.quote:Op woensdag 27 april 2005 06:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
kipfilet of tonijn. goeie eiwitbommetjes. maar hoezo van de zuivel af?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:57 schreef Fatality het volgende:
Ik zal eens een pot met proteïnepoeder downloaden en een beter dieet opstellen.
Ik koop gewoon die van op water basis, pers water eruit en giet zelf een beetje olijfolie eroverheenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als ik tonijn eet, eet ik het wel op basis van zonnebloemolie: daar zitten veelal onverzadigde vetten in en het is 1000x lekkerder als op basis van water...
Is dat niet hetzelfde als lijnzaadolie? Zo ja, dan kun je het in tabletvorm krijgenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef isos het volgende:
vissoorten als schol, tong en koolvis bevatten aan voedingsstoffen eigenlijk alleen eiwitten, en een verwaarloosbaar beetje vet. als je ze niet wilt bakken vanwege het vet ofzo, kan je ze ook in de oven / magnetron klaarmaken. het is alleen niet te eten.
een nog beter vet is trouwens koolzaadolie. het grootste deel van de vetten is (meervoudig) onverzadigd, en er zit veel linol / linoleen-zuur in (essentiele vetzuren). is heel goedkoop ook nog, alleen ook weer superranzig.
Ja in 1000mg supplement vormquote:Op woensdag 27 april 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als lijnzaadolie? Zo ja, dan kun je het in tabletvorm krijgen
Als je dit al veel vindt en het niet trekt, kan je je misschien beter afvragen of je niet een andere sport moet opzoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Fatality het volgende:
Ok, ik wil van de grote hoeveelheden zuivel af. Nu drink ik ongeveer 1 liter melk plus zo'n 500 à 750 gram kwark op een dag.. niet gigantisch veel, maar ik verdraag het voor geen meter. Ik wil dus terug naar gewoon een halve liter melk, waardoor ik brinta gooi. Nu moet ik natuurlijk nog wel een en ander qua eiwitten binnenkrijgen, zijn deze zuivelproducten te vervangen door een ander voedingsmiddel? En dan bedoel ik niet bonen (behalve sperzie/slabonen) noten (behalve hazelnoten) en soja aangezien ik hier zeer allergisch voor ben.
misschien door naar een gym te gaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Sgele het volgende:
Wat ik me dan afvraag, bijvoorbeeld een MrJ., Jouw favoriet, wil jij ook zo'n 'bullebak' worden? (niet negatief bedoeld hoor, niets meer dan respect voor die kerels)
Ik heb enige jaren geleden m'n rug gebroken, en ben alles kwijt geraakt. Ik was niet bijzonder breed, maar lekker gespierd, en afgetrained... wat ik me NU afvraag... aangezien ik nu een bandje rond m'n middel heb :| , en m'n schouderpartij aan de mindere kant is... wat is de beste manier om je borst/schouder/en buikpartij te trainen? Niks extreems, want ik kan geen uren per dag trainen..
Bekend verhaal... Door een mislukte stunt heb ik vorige zomer een stukje van mijn 7e nekwervel afgebroken. Mijn advies is: ga naar de dokter en volg zijn advies... Mijn dokter zei dat ik als een idioot moest gaan trainen om de gekwetste spieren weer aan te sterken, maar misschien zit dat bij jou wel anders..quote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Sgele het volgende:
Wat ik me dan afvraag, bijvoorbeeld een MrJ., Jouw favoriet, wil jij ook zo'n 'bullebak' worden? (niet negatief bedoeld hoor, niets meer dan respect voor die kerels)
Ik heb enige jaren geleden m'n rug gebroken, en ben alles kwijt geraakt. Ik was niet bijzonder breed, maar lekker gespierd, en afgetrained... wat ik me NU afvraag... aangezien ik nu een bandje rond m'n middel heb :| , en m'n schouderpartij aan de mindere kant is... wat is de beste manier om je borst/schouder/en buikpartij te trainen? Niks extreems, want ik kan geen uren per dag trainen..
Zal ik eens doen, iig een stuk nuttiger antwoord dan het antwoord boven jequote:Op zaterdag 30 april 2005 02:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien een afgezaagd antwoord, maar wel het enige dat echt zin heeft... Luister naar je doc!!!
Tuurlijk, vooral blindelings op je doc afgaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bekend verhaal... Door een mislukte stunt heb ik vorige zomer een stukje van mijn 7e nekwervel afgebroken. Mijn advies is: ga naar de dokter en volg zijn advies... Mijn dokter zei dat ik als een idioot moest gaan trainen om de gekwetste spieren weer aan te sterken, maar misschien zit dat bij jou wel anders..
Misschien een afgezaagd antwoord, maar wel het enige dat echt zin heeft... Luister naar je doc!!!
Als het over je wervelkolom hebt, heb je het niet over zomaar een blessure. Dat is bittere ernst: als je het niet de correcte behandeling / rust gunt, ben je voor de rest van je leven flink de l*l. Ze kunnen het namelijk niet zomaar nog een keer breken om het recht te zetten ofzo...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral blindelings op je doc afgaan.
Pffffffff, het merendeel komt niet verder dan 'Een paar weken rust!' bij een blessure.
Tsja, en al ik naar m;n doc geluisterd had had ik nog steeds een scheve onderste rugwervel.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als het over je wervelkolom hebt, heb je het niet over zomaar een blessure. Dat is bittere ernst: als je het niet de correcte behandeling / rust gunt, ben je voor de rest van je leven flink de l*l. Ze kunnen het namelijk niet zomaar nog een keer breken om het recht te zetten ofzo...
Ja, in zo'n geval zou ik wel blindelings op mijn doc afgaan ja... Ik heb het gedaan en heb de laatste tijd erg weinig last meer van m'n nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |