Had het wel, maar moet het weer ff opnieuw uitzoeken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:06 schreef nielsharley het volgende:
[..]
Heb jij ook bij je voedingsschema de verhouding E/K/V en aantal calorieen toevallig?
Zou kunnen ja, doe hetzelf niet.quote:Op zondag 10 april 2005 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
als je 'n spiergroep extra aandacht wilt geven is het dan aan te raden om deze 2x in de week te trainen? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?
Dan zou ik een andere fysio zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:43 schreef aldostuta het volgende:
Ik heb al negen maanden last van mn onderrug en de fysio kan niets vinden
Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...quote:
Daar ben je correct in ja. Ieder lichaam is anders. 2x in de week een achterliggende spiergroep trainen kan voor de 1 effect hebben terwijl de ander meer gebaat is mt meer rust.quote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...
Ben ik correct als ik aanneem dat je bedoelt dat per persoon de resultaten verschiilen en dat je zelf moet kijken wat voor soort "persoon" jij bent?
Gewoon doortrainen, niemand is 100% symetrisch.quote:Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...
Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
Heb je gelijk in, maar ik kijk het nog even aan. We zijn er vandaag achter gekomen dat het wsl iets met mijn bekken is. Het gaat vooruit....quote:
ik zou me armen 1 voor 1 trainen dus niet tegelijk :p en dan me linkerarm een paar keer meehelpen, bv met biceps trainen of triceps. zo doe je er een paar met hulp achteraan en moet je linkerarm wel meekomen. zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...
Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=849quote:Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef star_gazer het volgende:
Nog een vraagje (yup, I'm into this stuff, heb weer zin in de workout vanavond): Ik ben neit echt rijk ofzo studentje he), dus veel meer als één supplement zit er niet in voor mij... Als ik maar één supplement kan kopen, welke is dan het beste? Creatine? Whey? Hellup
Ziet er goed uit ja! Zal binnenkort dat spul maar 'ns gaan kopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=849
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |