abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 11:30:01 #101
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_25801327
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:06 schreef nielsharley het volgende:

[..]

Heb jij ook bij je voedingsschema de verhouding E/K/V en aantal calorieen toevallig?
Had het wel, maar moet het weer ff opnieuw uitzoeken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_25808109
ik werk in ploegen, en ik ben bijna de hele dag bezig met eten en plannen om te eten. iedereen vreet maar raak op het werk. ik probeer gewoon elke dag hetzelfde te blijven eten. ik wil trouwens binnenkort is een potje swole v.2. gaan kopen in plaats van creatine.
http://www.palestra-amste(...)ingssupplementen.htm

volgens mij is het dikke onzin wat hier allemaal staat. ze zeggne bijna bij elke product dat je er vet mee kwijt raakt spieren mee opbouwt en sneller van word. iemand ervaring met swole v2?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 28 maart 2005 @ 17:50:47 #103
19479 Mr.J
pi_25810412
Swole is lekker qua smaak ( ) maar wel gewoon een andere 'crea-met-verbeterde-opslag-en-vitamines-en-andere-zut' zoals je steeds vaker ziet.

Tuurlijk beter dan crea alleen. Maar als je toch al je vitamines, mineralen, BCAA's, glutamine en je transport in de vorm van dextrose in orde hebt na je training, zie ik weinig toegevoegde waarde.
pi_25811809
tis ook vet goedkoop bij me sportschool en 1,1 kilo. ik gebruik voor de rest helemaal geen suplementen. ben ook niet van plan om iets altijd in te gaan nemen ofzo. als ik dat zo bekijk lijkt me dat swole v2 wel een goede keuze.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_25818857
Volgens mij niks beter dan creatine alleen.
pi_25824895
Ach, met 32,50 voor een maandverpakking wil ik het ook wel eens proberen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25832252
ik heb net een pot gekocht, alleen de prijs op internet bleek verkeerd te zijn, het koste eigenlijk 65 euro. maar ik mocht het na wat gezeur voor 50 euro meenemen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_25975597
Heb net Swole besteld op Internet voor 49,50...........
pi_25985916
ik ga met het potje beginnen als me schouder ontsteking helemaal over is. het gaat al een stuk beter vandaag voor het eerst weer boven de 100 kilo gedrukt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_26031101
Ik heb een blessure in mn arm en dit is al de 2e week dat ik niet kan fitnessen!
Ik hoop dat het snel overgaat
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26068522
Ik heb al negen maanden last van mn onderrug en de fysio kan niets vinden
pi_26097401
waar is Swole V2 het goedkoopste te krijgen op internet?
pi_26118193
als je 'n spiergroep extra aandacht wilt geven is het dan aan te raden om deze 2x in de week te trainen? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 10 april 2005 @ 12:02:52 #114
19479 Mr.J
pi_26118717
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
als je 'n spiergroep extra aandacht wilt geven is het dan aan te raden om deze 2x in de week te trainen? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?
Zou kunnen ja, doe hetzelf niet.
pi_26123066
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:43 schreef aldostuta het volgende:
Ik heb al negen maanden last van mn onderrug en de fysio kan niets vinden
Dan zou ik een andere fysio zoeken.
pi_26133361
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:02 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, doe hetzelf niet.
Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...
Ben ik correct als ik aanneem dat je bedoelt dat per persoon de resultaten verschiilen en dat je zelf moet kijken wat voor soort "persoon" jij bent?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 11 april 2005 @ 09:48:01 #117
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26141085
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig ). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...

Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 11 april 2005 @ 10:50:59 #118
19479 Mr.J
pi_26142387
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Niet echt 'n antwoord waar je iets aan hebt...
Ben ik correct als ik aanneem dat je bedoelt dat per persoon de resultaten verschiilen en dat je zelf moet kijken wat voor soort "persoon" jij bent?
Daar ben je correct in ja. Ieder lichaam is anders. 2x in de week een achterliggende spiergroep trainen kan voor de 1 effect hebben terwijl de ander meer gebaat is mt meer rust.
  maandag 11 april 2005 @ 10:52:11 #119
19479 Mr.J
pi_26142408
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Zucht... Op de één of andere manier is mijn rechterarm zoveel gespierder dan mijn linkerarm (nee, je bent niet grappig ). Ik ben dan ook extreem rechtshandig (met links echt een kloothommel), maar wat ik ook train.. De linkerarm blijft achterlopen! Ik kan niet met links zwaarder trainen als met rechts trainen, simpelweg omdat ik daar de kracht niet voor heb...

Meer mensen met dit probleem en eventueel advies? Moet ik mijn rechetrarm even stoppen en alleen links trainen?
Gewoon doortrainen, niemand is 100% symetrisch.

En hoe groter je wordt, hoe minder het relatieve verschil zal wezen. (1cm op 30cm armen of 1cm op 50cm armen ).
pi_26142581
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan zou ik een andere fysio zoeken.
Heb je gelijk in, maar ik kijk het nog even aan. We zijn er vandaag achter gekomen dat het wsl iets met mijn bekken is. Het gaat vooruit....
  maandag 11 april 2005 @ 11:19:04 #121
77130 star_gazer
pi_26142993
Nog een vraagje (yup, I'm into this stuff, heb weer zin in de workout vanavond ): Ik ben neit echt rijk ofzo studentje he), dus veel meer als één supplement zit er niet in voor mij... Als ik maar één supplement kan kopen, welke is dan het beste? Creatine? Whey? Hellup
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_26143082
Whey of iig een pot eiwitten.
pi_26143882
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:

ik zou me armen 1 voor 1 trainen dus niet tegelijk :p en dan me linkerarm een paar keer meehelpen, bv met biceps trainen of triceps. zo doe je er een paar met hulp achteraan en moet je linkerarm wel meekomen. zo heb ik het ook gedaan.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 11 april 2005 @ 12:00:40 #124
19479 Mr.J
pi_26143960
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef star_gazer het volgende:
Nog een vraagje (yup, I'm into this stuff, heb weer zin in de workout vanavond ): Ik ben neit echt rijk ofzo studentje he), dus veel meer als één supplement zit er niet in voor mij... Als ik maar één supplement kan kopen, welke is dan het beste? Creatine? Whey? Hellup
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=849
  maandag 11 april 2005 @ 13:07:06 #125
77130 star_gazer
pi_26145312
quote:
Ziet er goed uit ja! Zal binnenkort dat spul maar 'ns gaan kopen

Wel gruwelijk duur trouwens man
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')