Qua rijden trekt het me ook totaal niet aan zo'n ding, maar om te zien vind ik het wel machtig mooie fietsen (mits omgebouwd. Standaard zijn het niet zulke bijzondere fietsen)quote:
Zit bij mij op de kettingbeschermer!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:31 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens die stickers die er bij mij op zitten.
op het frame:
[afbeelding]
op de tank:
[afbeelding]
Dat wel... daarom zit ik nog te twijvelen om 'm wel van het frame af te halen. Maar die op de tank blijft denk ik toch wel lekker zitten... vind het zonde om daar de kans mee te lopen om de lak van m'n tank te verneuken...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan heb ik m toch liever op de kettingbeschermer dan op mn frame..
Volgens mij heb je dan echt te veel vrije tijd en te weinig vrienden om zoiets te verzinnen...quote:
Bedankt dus!quote:Op zondag 6 maart 2005 01:15 schreef hicham het volgende:
Okay, dit is mijn eigen aangepaste versie(de lijnen tellen niet mee uiteraard
)
------------------------------------------------------------------
Welkom bij Fok!MC deeltje 181
Dit is een gezellig motorclubje met (meestal) gezellige ledenJe vindt hier allerlei soorten mensen. De eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar. Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Die-hard Fok!MC'ers:Didiot - Suzuki SV650N '04 Hicham - Suzuki GSF600N Bandit '96 Makster - Kawasaki ZXR400 Mercy_Symbol - Honda VFR750 One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR400 Patrick281 - BMW R1100S '01 Ploderus - Kawasaki ZX6R '01 RB - Yamaha FZS600 Fazer Rietvaerder - Suzuki GSF600S Bandit '04 Romius - Suzuki GSX-R750 '04 Youssef - Peugeot Fox K ZX9R - Kawasaki ZX9R '98
------------------------------------------------------------------
De motoren moeten nog linkjes worden naar een pic van de motor, het vetgedrukte overal vind ik een beetje overkill. Vetgedrukt is voor iets belangrijks en niet voor een hele post. Verder hoeven al die enters wat mij betreft niet
Verder is het nog een kleine OP dus hij kan nog uitgebreid worden
Idemquote:Op zondag 6 maart 2005 13:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Didiot.. wat vind jij van de K1200S ? Ik vind hem vetLijkt me echt machtig rijden
quote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo is de OP nu..
[afbeelding]
Welkom bij de Fok!MC!
Dit is een gezellig motorclubje met (meestal) gezellige ledenJe vindt hier van allerlei soorten mensen.
De eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam.
Ook voor een gezellig praatje over motoren kan je hier terecht.
Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook word er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Voor foto's van meets kan je hier terecht
Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Dan hier een lijstje met de vaste users:-Didiot - Suzuki SV650N '04 -Makster - Kawasaki ZXR400 -Mercy_Symbol - Honda VFR750 -One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR400 -Patrick281 - BMW R1100S '01 -Rausdouwer - Honda CBR600F -RB - Yamaha FZS600 Fazer -Rietvaerder - Suzuki GSF600S Bandit '04 -ZX9R - Kawasaki ZX9R '98
FAQ
Om de club nog een beetje beter te leren kennen vind je hieronder een FAQ (Frequently Asked Questions):Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijstIk wil best mee maar ik rijd nog niet zo lang, is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstadigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vind gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt, wat in de meeste gevallen Rietvaerder zal zijn.
En anders wachten we wel op je, ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.Klinkt goed, maar waar word er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer word er een Zeeland gereden en dan weer in Friesland.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Meestal 2 á 2 weken van tevoren word er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar naar mijn inziens maken we elkaar onderling niet gek. Ons motto is, Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vast persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
Meestal word er van tevoren een route gemaakt en gereden door Rietvaerder.Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de leden en zo niet, wilt deze persoon dit graag anoniem houden.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Je vindt hier alleeen homo's. Wij zijn vies van vrouwen, want ze zijn ons te mooi en we kunnen er niet mee omgaan.
Vorig jaar mei toen ik met mijn pa dus bij de Ring was zagen wij een groepje testrijder van BMW die hem gingen testen op de Ringquote:
Geen lakschade, zag er nog uit als nieuw, ik had er 2 stickers op zitten, eentje idd tussen de kroonplaat en de tankdop en nog eentje dus precies op de plek van de tankpadquote:Op zondag 6 maart 2005 12:25 schreef Didiot het volgende:
@Romius: heb je verder geen lakschade door het erafhalen van die waarschuwingsticker?
Bij mij zit er eentje op de tank bij het stuur een eentje op het frame aan de linkerkant. Die aan de linkerkant ga ik sowiezo weghalen, maar voor die op het tank ben ik een beetje huiverig omdat ik bang ben de lak te beschadigen... En om eerlijk te zijn stoort die sticker verder eigenlijk ook niet...
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef Didiot het volgende:
Enne, ben toch echt hetero en ik kan wil best aardig met vrouwen omgaan hoor
Het was ook niet tegen jou hoor Riet.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nou toch te miepen Raus ???? Het lijstje is nog TOTAAL niet definitief, we waren wat mensen vergeten in t begin ja en je staat er al lang weer bij in mijn laatste versie van de OP...
Het is nog in ontwerpfase hoor.. beetje brainstormenJe staat er gewoon bij in de laatste versie van de OP.
[..]
We hebben je er niet bewust uitgelaten hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bedankt dus!![]()
Mijn versie:
Welkom bij Fok!MC deeltje 181
Dit is een gezellig motorclubje met gezellige leden![]()
.Je vindt hier alleeen homo's. Wij zijn vies van vrouwen, want ze zijn ons te mooi en we kunnen er niet mee omgaan. Eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam en eindigde in groepseks bij een van ons thuis. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar (hehe, om elkaars lid te bekijken
![]()
). Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Voorschrift is alleen: sexy kleding!!!
Ze staat er gewoon in. Maar ik zie het al, lijstje word geschrapt...quote:Op zondag 6 maart 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
Mogguh!!
[..]
We hebben je er niet bewust uitgelaten hoor
Overigens vind ik dat ondeugend er best in mag komen hoor, ze komt hier wel regelmatigWe waren er nog niet helemaal over uit wie er wel en niet inkomen
De F1 was geen reet aanquote:Op zondag 6 maart 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk dit is uitslapen.
Gisteren wilde ik nog posten, maar iemand anders deed de compie uit.
![]()
Nu ff F1 kijken,korte reactie dus:
Ondeugend post 10 keer vaker dan RB en heeft bovendien 2 meetings georganiseerd.
Dus ik snap niet waarom jullie niet aan haar denken.![]()
De Faq is errug grappig en nuttig, brilliant verzonnen Riet.
Rausdauwer zag ik net voorbijkomen in de lijst.
En verder hadden jullie al gepost dat de lijst niet zo belangrijk is.![]()
Laters weer ..
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vat je effe niet Raus... je staat er toch op? Wat is het probleem nu dan![]()
Zoals ik al zei, het lijstje is niets meer dan een indicatie voor mensen die de club niet kennen... maar ik haal hem wel er wel uit dan...
Wie huilen er allemaal dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
We hebben gewoon user input nodig en er wordt meteen geklaagdWij proberen wat leuks te doen voor de club en dan zijn er een paar mensen die gelijk beginnen te huilen ipv eerst goed te lezen wat de bedoeling is.. beetje jammer
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.![]()
Maar ik zie al excuses, en nog meer posts die ik nog niet had gelezen.![]()
Ik vond het nogal oneerlijk en ik ben misschien een beetje opvliegend.
![]()
Maar wel een goede rel gemaakt he?![]()
![]()
Neequote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Is het uit met Mercy ofzo![]()
Enne, ben toch echt hetero en ik kan best aardig met vrouwen omgaan hoorDus wat je zegt klopt niet helemaal
Goh hoe zou dat komen?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondeugend en Raus natuurlijk
Ojaquote:Op zondag 6 maart 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondeugend en Raus natuurlijk
Lees de FAQ nou eensquote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik bewijs me nog wel een keer in een meets. Ik heb al geoefend op de KD met zand.
quote:FAQ:Ik wil best mee maar ik rijd nog niet zo lang, is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstadigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vind gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt, wat in de meeste gevallen Rietvaerder zal zijn.
En anders wachten we wel op je, ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Jahaaaaa het is al goed.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je bij een meet geweest bent en de leden kennen je wat beter kom je ook gewoon op het lijstje. Ik kan wel iedereen erop gaan zetten die hier af en toe post... maar dat heeft weinig zin aangezien dat nieuwe users niks zegt... de leden die nu in de OP staan vormen gewoon zo'n beetje het gezicht van de vaste Fok! MC zeg maar. Niets meer dan een indicatie en vooral niks persoonlijks, het laat echt niet zien wie er nou of wel niet ''bij hoort'' hoor
Jij wilt natuurlijk dat er geKD-ed wordt net zoals in Fast Bikes, met alleen een string en protectors aanquote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lees de FAQ nou eens
[..]
Enne KD-en met zand is niet handig![]()
Chat log van gister toen Riet erachter kwam dat we jou waren vergetenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.![]()
Maar ik zie al excuses, en nog meer posts die ik nog niet had gelezen.![]()
Ik vond het nogal oneerlijk en ik ben misschien een beetje opvliegend.
![]()
Maar wel een goede rel gemaakt he?![]()
![]()
En ik had toen idd het lijstje al gekopieerdquote:3/6/2005 1:16:25 AM Hicham :$ MrSuzuki ok ik heb gepost![]()
3/6/2005 1:16:35 AM MrSuzuki Hicham :$ 35786 moet het zijn
3/6/2005 1:17:24 AM MrSuzuki Hicham :$ ow uh
3/6/2005 1:17:26 AM MrSuzuki Hicham :$ Rausdauwer![]()
3/6/2005 1:17:36 AM Hicham :$ MrSuzuki ow jeej, nou krijgen we ruzie![]()
3/6/2005 1:17:39 AM Hicham :$ MrSuzuki![]()
KD-en in een tunnelquote:Op zondag 6 maart 2005 13:42 schreef Romius het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk dat er geKD-ed wordt net zoals in Fast Bikes, met alleen een string en protectors aan
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lees de FAQ nou eens
[..]
Enne KD-en met zand is niet handig![]()
Niet miepen.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Een geweldige club
De ene week ben je MISSCHIEN lid
De andere week ben je waardeloos.
Gezellige leden, deze homoclub.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Chat log van gister toen Riet erachter kwam dat we jou waren vergeten![]()
![]()
[..]
En ik had toen idd het lijstje al gekopieerd
Maak je maar niet druk, ik post hier voor de lol en of ik dan wel of niet op een bepaald lijstje sta zal me worst wezen.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:45 schreef Rietvaerder het volgende:
O ... shit..Ga het gelijk doen
Gewoon vergeten... kan gebeuren, nogmaals, tis nog in de ontwerpfase
![]()
![]()
Ik vond dat jij en hicham er gewoon bij konden maar iemand anders vond van nietquote:Op zondag 6 maart 2005 13:45 schreef Youssef het volgende:
Als ik er dan niet bij kan maakt me echt geen drol uit hoor.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een foto'tje van het resultaat,
[afbeelding][/URL]
t Is voor de indruk van de nieuwe users he...quote:Op zondag 6 maart 2005 13:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, ik post hier voor de lol en of ik dan wel of niet op een bepaald lijstje sta zal me worst wezen.
Lijstjes zijn trouwens voor lezeressen van de story en prive, niet voor stoere motorrijders.
Heeft ie al gedaan met Jesse, Ralf, Martie & moi. (kan iemand vergeten zijn, mijn excusesquote:Op zondag 6 maart 2005 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vond dat jij en hicham er gewoon bij konden maar iemand anders vond van nietJe moet gewoon ergens een grens stellen, ga je iedereen erbij zetten die hier weleens post of alleen echt degene die heel erg actief bezig zijn met de club. Wij hebben voor het laatste gekozen... [b]dus als jij regelmatig op meets komt kom je er ook gewoon op te staan
[b/]
Jij vindt ruzie maken wel leuk he?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je staat er bij Lars![]()
Tja, heb echt niet alle usernames in mn hoofd staan...
Als de volgende heren nog even een foto willen geven die ze graag achter hun namen willen hebben staan, graag
Didiot, Hollander172, Makster, Mercy, Raus, RB en ZX9R
Als het om de eerste indruk gaat dan was het een wijze keuze mij er niet tussen te zetten.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
t Is voor de indruk van de nieuwe users he...
Gemeetquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[[url=http://img39.exs.cx/img39/9971/rausfirstkd9bl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ah ja, maar geen motorrij meetquote:Op zondag 6 maart 2005 13:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan met Jesse, Ralf, Martie & moi. (kan iemand vergeten zijn, mijn excuses)
Wasquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef Didiot het volgende:
Enne, ben toch echt hetero en ik kan best aardig met vrouwen omgaan hoor![]()
Dus wat je zegt klopt niet helemaal
Eindelijk volle bandbreedte gebruikquote:Op zondag 6 maart 2005 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
209mb.. ik downloadde met full speed gisteren.. :
ftp.tudelft.nl/d2/Windows/public.gamershell.com/potatochips/demo/GTR_Demov2.zip
Jepquote:Op zondag 6 maart 2005 14:58 schreef Didiot het volgende:
Kan je er wel een paar motoren neer zetten dan?
Nicequote:Op zondag 6 maart 2005 15:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Eindelijk volle bandbreedte gebruik475kb+ p/s
Hehe, ik kon ook geen procenten zienquote:Op zondag 6 maart 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
Mozilla heeft kennelijk moeite met die link, ging maar met 20kb/s en ik kon niet zien hoeveel MB het totaal was. Met IE gaat ie nu wel 250 kb/s. Maar gezien mijn broertje hem ook al aan het downloaden is cancel ik hem maar en download ik het wel via het netwerk als hij klaar is
Nou fijn....quote:Op zondag 6 maart 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan.
Ik wil toch nog iets kwijt aan ondeugend. Ondeugend, het is dus niet zo dat je er niet bij hoort ofzo omdat je niet op het lijstje staat hoor. Als jij straks je motorrijbewijs hebt en een motor eventueel en op een paar meets komt sta je er ook gewoon bij...
En dan heeft nogmaals niets te maken met rangen of voor een plekje moeten vechten maar gewoon voor de indruk van nieuwe users.. wie ze kunnen verwachten op een meet zeg maar
Goed dat je het leuk vindt en waardeert dat we de club een beetje proberen op te fleurenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou fijn....
Ik heb meer keren gemeet dan jij denkt... dat het geen meets bij waren waar jij bij was zou er niet toe moeten doen. Dan post ik hier zo'n anderhalf jaar zeer regelmatig... er zijn misschien een paar delen waar ik niet in te vinden ben. Net als jij. Over het rijbewijs betreft.... ik heb inmiddels al meer kilometers gemaakt dan jij denkt. Maar ook dat zou er niet toe moeten doen. Rijbewijs of niet, het zou moeten gaan om de gemeenschappelijke interesse of je nou achterop zit of zelf rijdt. De redenen waarom jij mij niet in het lijstje zet zijn dus wat mij betreft zwakteboden.
Maar goed... ik hoef niet zonodig in het lijstje hoor. Ik verbaas me alleen over de arrogantie waarop de kwalificatie-eisen bepaald worden. En vandaar ook mijn miepen.
Daarbij wil ik ook nog even zeggen dat je gedrag hier nog steeds een bepaalde direktie-toontje uitstraalt. Alsof je de bezitter bent van het hele gebeuren hier. Newsflash ! NOT
Ik geloof nog steeds dat je het allemaal niet bedoelt zoals het menigmaal overkomt... maar dat betekent niet dat alles maar geslikt hoeft te worden of dat het niet gezegd kan worden.
Goed... ondeugend heeft haar betoog gedaan.
Zijn het geen stapelbedden? Jammer johquote:Op zondag 6 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geef toch niet joh!Als je maar niet bij mij in bed kom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |