Qua rijden trekt het me ook totaal niet aan zo'n ding, maar om te zien vind ik het wel machtig mooie fietsen (mits omgebouwd. Standaard zijn het niet zulke bijzondere fietsen)quote:
Zit bij mij op de kettingbeschermer!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:31 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens die stickers die er bij mij op zitten.
op het frame:
[afbeelding]
op de tank:
[afbeelding]
Dat wel... daarom zit ik nog te twijvelen om 'm wel van het frame af te halen. Maar die op de tank blijft denk ik toch wel lekker zitten... vind het zonde om daar de kans mee te lopen om de lak van m'n tank te verneuken...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan heb ik m toch liever op de kettingbeschermer dan op mn frame..
Volgens mij heb je dan echt te veel vrije tijd en te weinig vrienden om zoiets te verzinnen...quote:
Bedankt dus!quote:Op zondag 6 maart 2005 01:15 schreef hicham het volgende:
Okay, dit is mijn eigen aangepaste versie(de lijnen tellen niet mee uiteraard
)
------------------------------------------------------------------
Welkom bij Fok!MC deeltje 181
Dit is een gezellig motorclubje met (meestal) gezellige ledenJe vindt hier allerlei soorten mensen. De eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar. Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Die-hard Fok!MC'ers:Didiot - Suzuki SV650N '04 Hicham - Suzuki GSF600N Bandit '96 Makster - Kawasaki ZXR400 Mercy_Symbol - Honda VFR750 One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR400 Patrick281 - BMW R1100S '01 Ploderus - Kawasaki ZX6R '01 RB - Yamaha FZS600 Fazer Rietvaerder - Suzuki GSF600S Bandit '04 Romius - Suzuki GSX-R750 '04 Youssef - Peugeot Fox K ZX9R - Kawasaki ZX9R '98
------------------------------------------------------------------
De motoren moeten nog linkjes worden naar een pic van de motor, het vetgedrukte overal vind ik een beetje overkill. Vetgedrukt is voor iets belangrijks en niet voor een hele post. Verder hoeven al die enters wat mij betreft niet
Verder is het nog een kleine OP dus hij kan nog uitgebreid worden
Idemquote:Op zondag 6 maart 2005 13:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Didiot.. wat vind jij van de K1200S ? Ik vind hem vetLijkt me echt machtig rijden
quote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo is de OP nu..
[afbeelding]
Welkom bij de Fok!MC!
Dit is een gezellig motorclubje met (meestal) gezellige ledenJe vindt hier van allerlei soorten mensen.
De eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam.
Ook voor een gezellig praatje over motoren kan je hier terecht.
Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook word er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Voor foto's van meets kan je hier terecht
Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Dan hier een lijstje met de vaste users:-Didiot - Suzuki SV650N '04 -Makster - Kawasaki ZXR400 -Mercy_Symbol - Honda VFR750 -One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR400 -Patrick281 - BMW R1100S '01 -Rausdouwer - Honda CBR600F -RB - Yamaha FZS600 Fazer -Rietvaerder - Suzuki GSF600S Bandit '04 -ZX9R - Kawasaki ZX9R '98
FAQ
Om de club nog een beetje beter te leren kennen vind je hieronder een FAQ (Frequently Asked Questions):Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijstIk wil best mee maar ik rijd nog niet zo lang, is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstadigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vind gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt, wat in de meeste gevallen Rietvaerder zal zijn.
En anders wachten we wel op je, ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.Klinkt goed, maar waar word er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer word er een Zeeland gereden en dan weer in Friesland.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Meestal 2 á 2 weken van tevoren word er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar naar mijn inziens maken we elkaar onderling niet gek. Ons motto is, Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vast persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
Meestal word er van tevoren een route gemaakt en gereden door Rietvaerder.Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de leden en zo niet, wilt deze persoon dit graag anoniem houden.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Je vindt hier alleeen homo's. Wij zijn vies van vrouwen, want ze zijn ons te mooi en we kunnen er niet mee omgaan.
Vorig jaar mei toen ik met mijn pa dus bij de Ring was zagen wij een groepje testrijder van BMW die hem gingen testen op de Ringquote:
Geen lakschade, zag er nog uit als nieuw, ik had er 2 stickers op zitten, eentje idd tussen de kroonplaat en de tankdop en nog eentje dus precies op de plek van de tankpadquote:Op zondag 6 maart 2005 12:25 schreef Didiot het volgende:
@Romius: heb je verder geen lakschade door het erafhalen van die waarschuwingsticker?
Bij mij zit er eentje op de tank bij het stuur een eentje op het frame aan de linkerkant. Die aan de linkerkant ga ik sowiezo weghalen, maar voor die op het tank ben ik een beetje huiverig omdat ik bang ben de lak te beschadigen... En om eerlijk te zijn stoort die sticker verder eigenlijk ook niet...
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef Didiot het volgende:
Enne, ben toch echt hetero en ik kan wil best aardig met vrouwen omgaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |