FAQ
Om de club nog een beetje beter te leren kennen vind je hieronder een FAQ (Frequently Asked Questions):
Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst
![]()
Ik wil best mee maar ik rijd nog niet zo lang, is het tempo niet te hoog?Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstadigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vind gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt, wat in de meeste gevallen Rietvaerder zal zijn. En anders wachten we wel op je, ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Klinkt goed, maar waar word er meestal afgesproken?Door het hele land, de ene keer word er een Zeeland gereden en dan weer in Friesland.
Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar naar mijn inziens maken we elkaar onderling niet gek. Ons motto is,
Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Wie maakt er eventueel foto's?Hier is geen vast persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?Meestal word er van tevoren een route gemaakt en gereden door Rietvaerder.
Waar komen jullie vandaan?Dat staat meestal in het profiel van de leden en zo niet, wilt deze persoon dit graag anoniem houden.
Zoiets?