quote:Welkom bij de Fok!MC SC deeltje <insert>
Je vindt hier van allerlei soorten mensen.
De eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam.
Ook voor een gezellig praatje over motoren kan je hier terecht.
Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook word er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Voor foto's van meets kan je hier terecht
Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Het rijtempo is meestal vlotjes te noemen maar zeker niet achterlijk hard; er word altijd () met verstand gereden.
Dan hier een lijstje met de vaste users:-Didiot - Suzuki SV650N '04 -Hicham - Suzuki GSF600N Bandit '96 -Makster - Kawasaki ZXR400 -Mercy_Symbol - Honda VFR750 -One_Punch_Mickey - Kawasaki ZXR400 -Patrick281 - BMW R1100S '01 -Ploderus - Kawasaki ZX6R '01 -RB - Yamaha FZS600 Fazer -Rausdouwer - Honda CBR600F -Rietvaerder - Suzuki GSF600S Bandit '04 -Romius - Suzuki GSX-R750 '04 -Youssef - Peugeot Fox K -ZX9R - Kawasaki ZX9R '98
Heb je een motor.... heb je een rijbewijs... zit je hier elke dag actief mee posten in de SC?quote:Op zondag 6 maart 2005 06:26 schreef ondeugend het volgende:
Nou das lekker..... ik zal nog eens een meet organiseren.![]()
Wat een mazzel dat ik hier toch anderhalf jaar mocht posten.
quote:Op zondag 6 maart 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind je van de eerste poging van het logo?
quote:Op zondag 6 maart 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb voor hicham trouwens ook nog wel een aardig plaatje
[afbeelding]
alleen diegenen die op een meet zijn geweest zouden hierop moeten komenquote:Dan hier een lijstje met de vaste users:
Mail dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MSN zal ik opnieuw moeten downen hier...
dromquote:Op zondag 6 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
het is geen officiele lijst die aangeeft of je wel of niet bij de club hoort ofzo
Bovendien ligt er mij nog teveel sneeuw om lekker te gaan rijden...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Koud? Mijn weerstation geeft 7 graden aan..
Als Hicham en Romius dan ook gaan rijden zijn het er al weer 4quote:Op zondag 6 maart 2005 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie boven je eigen postIk ga dan wel mee
De 2 Soezen op pad
Wat mij betreftquote:Op zondag 6 maart 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus in principe volgende week meet
Maar dan nog meerquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dijkje pakken vanaf gorkum naar nijmegen, wat we toen ook met makster deden?
Gewoon moeders met sippe hondenogen aankijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat mij betreft
Als k geld heb om te tanken
Kijk, dat is niet verkeerd als je dat gestort krijgtquote:Op zondag 6 maart 2005 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Das waarIk zit nog steeds op t geld van het UWV en belasting te wachten... 900 + 470
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |