Het was ook niet tegen jou hoor Riet.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nou toch te miepen Raus ???? Het lijstje is nog TOTAAL niet definitief, we waren wat mensen vergeten in t begin ja en je staat er al lang weer bij in mijn laatste versie van de OP...
Het is nog in ontwerpfase hoor.. beetje brainstormenJe staat er gewoon bij in de laatste versie van de OP.
[..]
We hebben je er niet bewust uitgelaten hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bedankt dus!![]()
Mijn versie:
Welkom bij Fok!MC deeltje 181
Dit is een gezellig motorclubje met gezellige leden![]()
.Je vindt hier alleeen homo's. Wij zijn vies van vrouwen, want ze zijn ons te mooi en we kunnen er niet mee omgaan. Eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam en eindigde in groepseks bij een van ons thuis. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar (hehe, om elkaars lid te bekijken
![]()
). Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Voorschrift is alleen: sexy kleding!!!
Ze staat er gewoon in. Maar ik zie het al, lijstje word geschrapt...quote:Op zondag 6 maart 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
Mogguh!!
[..]
We hebben je er niet bewust uitgelaten hoor
Overigens vind ik dat ondeugend er best in mag komen hoor, ze komt hier wel regelmatigWe waren er nog niet helemaal over uit wie er wel en niet inkomen
De F1 was geen reet aanquote:Op zondag 6 maart 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk dit is uitslapen.
Gisteren wilde ik nog posten, maar iemand anders deed de compie uit.
![]()
Nu ff F1 kijken,korte reactie dus:
Ondeugend post 10 keer vaker dan RB en heeft bovendien 2 meetings georganiseerd.
Dus ik snap niet waarom jullie niet aan haar denken.![]()
De Faq is errug grappig en nuttig, brilliant verzonnen Riet.
Rausdauwer zag ik net voorbijkomen in de lijst.
En verder hadden jullie al gepost dat de lijst niet zo belangrijk is.![]()
Laters weer ..
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vat je effe niet Raus... je staat er toch op? Wat is het probleem nu dan![]()
Zoals ik al zei, het lijstje is niets meer dan een indicatie voor mensen die de club niet kennen... maar ik haal hem wel er wel uit dan...
Wie huilen er allemaal dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
We hebben gewoon user input nodig en er wordt meteen geklaagdWij proberen wat leuks te doen voor de club en dan zijn er een paar mensen die gelijk beginnen te huilen ipv eerst goed te lezen wat de bedoeling is.. beetje jammer
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.![]()
Maar ik zie al excuses, en nog meer posts die ik nog niet had gelezen.![]()
Ik vond het nogal oneerlijk en ik ben misschien een beetje opvliegend.
![]()
Maar wel een goede rel gemaakt he?![]()
![]()
Neequote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Is het uit met Mercy ofzo![]()
Enne, ben toch echt hetero en ik kan best aardig met vrouwen omgaan hoorDus wat je zegt klopt niet helemaal
Goh hoe zou dat komen?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondeugend en Raus natuurlijk
Ojaquote:Op zondag 6 maart 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondeugend en Raus natuurlijk
Lees de FAQ nou eensquote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik bewijs me nog wel een keer in een meets. Ik heb al geoefend op de KD met zand.
quote:FAQ:Ik wil best mee maar ik rijd nog niet zo lang, is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstadigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vind gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt, wat in de meeste gevallen Rietvaerder zal zijn.
En anders wachten we wel op je, ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Jahaaaaa het is al goed.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je bij een meet geweest bent en de leden kennen je wat beter kom je ook gewoon op het lijstje. Ik kan wel iedereen erop gaan zetten die hier af en toe post... maar dat heeft weinig zin aangezien dat nieuwe users niks zegt... de leden die nu in de OP staan vormen gewoon zo'n beetje het gezicht van de vaste Fok! MC zeg maar. Niets meer dan een indicatie en vooral niks persoonlijks, het laat echt niet zien wie er nou of wel niet ''bij hoort'' hoor
Jij wilt natuurlijk dat er geKD-ed wordt net zoals in Fast Bikes, met alleen een string en protectors aanquote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lees de FAQ nou eens
[..]
Enne KD-en met zand is niet handig![]()
Chat log van gister toen Riet erachter kwam dat we jou waren vergetenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Hicham stond ik er niet op, terwijl ik hem nog nooit heb gezien. Hij heeft het lijstje alleen maar van jou gekopieerd, en vervolgens mij eruit gehaald.![]()
Maar ik zie al excuses, en nog meer posts die ik nog niet had gelezen.![]()
Ik vond het nogal oneerlijk en ik ben misschien een beetje opvliegend.
![]()
Maar wel een goede rel gemaakt he?![]()
![]()
En ik had toen idd het lijstje al gekopieerdquote:3/6/2005 1:16:25 AM Hicham :$ MrSuzuki ok ik heb gepost![]()
3/6/2005 1:16:35 AM MrSuzuki Hicham :$ 35786 moet het zijn
3/6/2005 1:17:24 AM MrSuzuki Hicham :$ ow uh
3/6/2005 1:17:26 AM MrSuzuki Hicham :$ Rausdauwer![]()
3/6/2005 1:17:36 AM Hicham :$ MrSuzuki ow jeej, nou krijgen we ruzie![]()
3/6/2005 1:17:39 AM Hicham :$ MrSuzuki![]()
KD-en in een tunnelquote:Op zondag 6 maart 2005 13:42 schreef Romius het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk dat er geKD-ed wordt net zoals in Fast Bikes, met alleen een string en protectors aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |