En met behandeling, wat zijn dan de statistieken?quote:
ja huhuhahhahahahaquote:
Wat een geluk aangezien de auto volgens haar door een "storm van vuur en kogels" werd geraakt. Zou ze bij thuiskomst meteen een kraslot hebben gekocht?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:51 schreef sp3c het volgende:
ze had geen gat in haar longen maar een scherfwond aan de schouders
Anders LEES je mijn replies ezel. Ik ontken niet dat die Amerikaanse soldaten een fout hebben gemaakt, in tegendeel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Ach sp3c, Strolie kan gewoon niet geloven dat Amerikaanse militairen fouten kunnen maken. Daarom moeten de feiten in zijn straatje passen. En als ze niet in zijn straatje passen, dan klopt de bron niet.
de bron klopt dan ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Ach sp3c, Strolie kan gewoon niet geloven dat Amerikaanse militairen fouten kunnen maken. Daarom moeten de feiten in zijn straatje passen. En als ze niet in zijn straatje passen, dan klopt de bron niet.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een geluk aangezien de auto volgens haar door een "storm van vuur en kogels" werd geraakt. Zou ze bij thuiskomst meteen een kraslot hebben gekocht?
Nee dat de Amerikanen een fout hebben gemaakt ontken je inderdaad niet. Maar je schreeuwt er wel meteen nonstop bij dat de echte schuld ligt bij die gemene boze linkse anti-Amerika mevrouw en de omstandigheden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders LEES je mijn replies ezel. Ik ontken niet dat die Amerikaanse soldaten een fout hebben gemaakt, in tegendeel.![]()
Ah, de waarheid komt boven tafel... een grote bedriegster is het dus die over de lijk van een landgenoot de VS probeert zwart te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[[url=http://img59.exs.cx/img59/3122/126013bt.gif]afbeelding][/URL]
Duh, de kogel komt uit het geweer van een Amerikaan. Maar het is onzin om te zeggen dat ze de intentie hadden om haar om te leggen. De Italianen hebben juist veel te veel nagelaten (oa. losgeld betalen en ook de VS niet inlichten).quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:25 schreef Vassili_Z het volgende:
In de Trouw, de verdieping, staat nog een stukje over die procedures over die wegblokkades. Die zijn overal erg verwarrend en onbekend bij de niet Amerikanen.
in ieder geval ligt de schuld nog steeds bij de Amerikanen.... hoe dan ook
duh ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Duh, de kogel komt uit het geweer van een Amerikaan. Maar het is onzin om te zeggen dat ze de intentie hadden om haar om te leggen. De Italianen hebben juist veel te veel nagelaten (oa. losgeld betalen en ook de VS niet inlichten).
mis, een AWACS is een vliegend informatie station, inderdaad veelal bedoeld voor vliegtuigen knakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Een AWACS is er voornamelijk om te waarschuwen tegen inkomende vijandelijke vliegtuigen knakker, en niet om op alle jeepjes in een land te letten.
Je argumenten drogen duidelijk op [afbeelding]
Fout makker, een AWACS is puur bedoeld voor luchtruimbewaking en controle/ begeleiding van de eigen toestellen die in de lucht zwerven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:14 schreef mechatronics het volgende:
[..]
mis, een AWACS is een vliegend informatie station, inderdaad veelal bedoeld voor vliegtuigen knakker.
Jawel, die heet de Jstar. (of Joint Star)quote:en anders, stond het plaatje van INTERNET er nog....
Maar ga me nou niet vertellen dat er GEEN soortgelijk ding bestaat, een sattelliet ofzo die alle informatie over wat er op de grond doorgeeft aan de manschappen,
Haha ja, ik nam niet eens meer de moeite om te reagerenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nou moet je me toch eens uitleggen hoe je via een internet of met een Awacs een jaren '80 model auto in een drukke miljoenen-stad als Bagdad kunt ontdekken, en dan ook nog kunt zien dat er geen terroristen maar een links sekreet inzit....
Argumenten om te kunnen VS-bashen worden steeds triester.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |