dit is veruit de beste loting voor ajax,uit in Tilburg kunnen jullie niet verliezen gezien de laatste jarenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat we uit spelen.Kunnen ze niet zeiken over een goede loting.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Prut. Weer uit.
Niet als dit ongeveer je enige mogelijkheid is om Ajax live te zien ...quote:
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit momentquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:55 schreef SoA-Holic het volgende:
0-3 lijkt me helder.
In de kuip psv met 5-0 verslaan.
Wij zijn Ajax, de Beste!
quote:Feyenoordersken
Zo worden Feyenoorders aangeduid op voetbalzonequote:Op donderdag 3 maart 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Nieuw woordje verzonnen dat ik je te pas en te onpas zie posten?
[..]
pleur effe op joh,we willen wel enig niveau houden hierquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo worden Feyenoorders aangeduid op voetbalzone
Dat vind ik altijd nog van een hoger niveau dan "kakkerlakken"quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pleur effe op joh,we willen wel enig niveau houden hier
enigzinsquote:
juich maar niet te vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
Deze loting betekent dus zeker de finale.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
1-0 Willem 2
90+4 Heitinga eigen doelpunt
Maaskant trouwens ookquote:
Jawel, we winnen bijna nooit van Ajax, maar deze keer wel. Dat zegt mijn voorgevoel in ieder geval.quote:
Ow ik dacht dat je voor Ajax wasquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jawel, we winnen bijna nooit van Ajax, maar deze keer wel. Dat zegt mijn voorgevoel in ieder geval.
Voor Ajax? [kotssmiley]quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je voor Ajax was
Maar succes verder
Dus U ( zal wel jij zijn ) suggereert dat je PSV mag vergelijken met Bayern en Juventus. Daar zal PSV tog echt nog een aantal jaar de winter moeten overleven in de CL. Netzoals AZ die een aantal jaar met de bovenste mee zou moeten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit moment
Voor Feyenoord en Ajax ook. (ik ga er vanuit dat AZ de 2e plek niet meer weggeeft).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:32 schreef Suijk het volgende:
Liever feyenoord of psv in de finale, dus gunstig.
Al zal het niet makkelijk worden, voor willem2 is dit de enige kans om nog iets van het seizoen te maken.
En weer eens een lampje die degelijkheid verwart met de beste ploeg zijn.........quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit moment
Maar als Willem2 de finale alleen al bereikt, zijn ze verzekerd van Europees voetbal, dat is voor hun al een hele overwinning en maakt hun seizoen in één klap goed. De beker is voor Ajax en Feyenoord toch meer een troostprijs en winst daarvan maakt het seizoen niet in één keer goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:38 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Voor Feyenoord en Ajax ook. (ik ga er vanuit dat AZ de 2e plek niet meer weggeeft).
Daar ga ik eerlijk gezegd stiekem al een beetje van uit...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nee, dan moet de finale tegen PSV zijn, anders geen EC-plaats voor Willem II.
Het is toch zo dat er uit de Amstel Cup 1 UEFA Cup plaats komt, deze schuift dan door naar Willem II.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nee, dan moet de finale tegen PSV zijn, anders geen EC-plaats voor Willem II.
Haha, zegt een Den Bosch Supporter...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Als je daar in Tilburg van dat zooitje nog niet wint.....
Helaas niet. Alleen als de tegenstander in de finale CL speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Het is toch zo dat er uit de Amstel Cup 1 UEFA Cup plaats komt, deze schuift dan door naar Willem II.
Heb je niet bij jullie 7-0 gezien hoe slecht willem2 was?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef Luni het volgende:
Tis weer joodse arrogantie op en top, het zal wel een makkie worden, finale dit finale dat bla bla
Tis bekervoetbalquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je niet bij jullie 7-0 gezien hoe slecht willem2 was?
De regel van de doorschuiving is inderdaad een tijdje geleden afgeschaft (helaas).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen als de tegenstander in de finale CL speelt.
Afhankelijk van zondag, vermoed ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Overigens geloof ik niet dat AZ die tweede plaats vasthoudt eigenlijk...
Niks helaas, al die aftandse middenmoters die uitgeschakeld worden in de halve finale en dan de UEFA Cup halen ipv een ploeg die keurig zesde wordt, da's drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:07 schreef existenz het volgende:
[..]
De regel van de doorschuiving is inderdaad een tijdje geleden afgeschaft (helaas).
Het is heel simpel:quote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Even een subtiel kickje want ik heb een vraag
Hoe zit het nou met de UEFA cup weet iemand dat ik hoorde gisteren dat als Ajax zou winnen van Willen 2 dan heeft de nummer 6 ook nog UEFA cup.
en als willem 2 wint, alleen tot de nummer 5 en willem 2 is dan zeker van europees voetbal. kan iemand dit bevestigen ik als twente fan ben namelijk wel erg benieuwd
ok thx daar ben ik nu dus ook uitquote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Als de winnaar van de finale al europees heeft (Psv en Feyenoord hebben dat wel), dan mag de nummer 2 de europese plek in nemen. Hebben beide finalisten (Psv of Feyenoord en Ajax) al europees dan gaat de plek naar de nummer 6 op de ranglijst.
En de bal is rond.........quote:
Ja, ze zijn weer bijna terug op het oude niveau.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Eindelijk heeft Ajax eens mazzel in de loting, na PSV dat Volendam en TOP trof.
En het balletje kan raar rollen...quote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar niet in tilburgquote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar er zullen geen Duitsers op het veld staan die in de 90+4de minuut de winnende goal maken....quote:Op maandag 11 april 2005 11:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het balletje kan raar rollen...
En deze wedstrijden staan op zich...
Ik denk dat Maaskant nog wel zal blijven zitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef gr8w8 het volgende:
Wie wordt er eigenlijk weggestuurd als ze ook dit niet weten te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |