Het is heel simpel:quote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Even een subtiel kickje want ik heb een vraag
Hoe zit het nou met de UEFA cup weet iemand dat ik hoorde gisteren dat als Ajax zou winnen van Willen 2 dan heeft de nummer 6 ook nog UEFA cup.
en als willem 2 wint, alleen tot de nummer 5 en willem 2 is dan zeker van europees voetbal. kan iemand dit bevestigen ik als twente fan ben namelijk wel erg benieuwd
ok thx daar ben ik nu dus ook uitquote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Als de winnaar van de finale al europees heeft (Psv en Feyenoord hebben dat wel), dan mag de nummer 2 de europese plek in nemen. Hebben beide finalisten (Psv of Feyenoord en Ajax) al europees dan gaat de plek naar de nummer 6 op de ranglijst.
En de bal is rond.........quote:
Ja, ze zijn weer bijna terug op het oude niveau.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Eindelijk heeft Ajax eens mazzel in de loting, na PSV dat Volendam en TOP trof.
En het balletje kan raar rollen...quote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar niet in tilburgquote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar er zullen geen Duitsers op het veld staan die in de 90+4de minuut de winnende goal maken....quote:Op maandag 11 april 2005 11:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het balletje kan raar rollen...
En deze wedstrijden staan op zich...
Ik denk dat Maaskant nog wel zal blijven zitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef gr8w8 het volgende:
Wie wordt er eigenlijk weggestuurd als ze ook dit niet weten te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |