Haha, zegt een Den Bosch Supporter...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Als je daar in Tilburg van dat zooitje nog niet wint.....
Helaas niet. Alleen als de tegenstander in de finale CL speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Het is toch zo dat er uit de Amstel Cup 1 UEFA Cup plaats komt, deze schuift dan door naar Willem II.
Heb je niet bij jullie 7-0 gezien hoe slecht willem2 was?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef Luni het volgende:
Tis weer joodse arrogantie op en top, het zal wel een makkie worden, finale dit finale dat bla bla
Tis bekervoetbalquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je niet bij jullie 7-0 gezien hoe slecht willem2 was?
De regel van de doorschuiving is inderdaad een tijdje geleden afgeschaft (helaas).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen als de tegenstander in de finale CL speelt.
Afhankelijk van zondag, vermoed ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Overigens geloof ik niet dat AZ die tweede plaats vasthoudt eigenlijk...
Niks helaas, al die aftandse middenmoters die uitgeschakeld worden in de halve finale en dan de UEFA Cup halen ipv een ploeg die keurig zesde wordt, da's drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:07 schreef existenz het volgende:
[..]
De regel van de doorschuiving is inderdaad een tijdje geleden afgeschaft (helaas).
Het is heel simpel:quote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Even een subtiel kickje want ik heb een vraag
Hoe zit het nou met de UEFA cup weet iemand dat ik hoorde gisteren dat als Ajax zou winnen van Willen 2 dan heeft de nummer 6 ook nog UEFA cup.
en als willem 2 wint, alleen tot de nummer 5 en willem 2 is dan zeker van europees voetbal. kan iemand dit bevestigen ik als twente fan ben namelijk wel erg benieuwd
ok thx daar ben ik nu dus ook uitquote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Als de winnaar van de finale al europees heeft (Psv en Feyenoord hebben dat wel), dan mag de nummer 2 de europese plek in nemen. Hebben beide finalisten (Psv of Feyenoord en Ajax) al europees dan gaat de plek naar de nummer 6 op de ranglijst.
En de bal is rond.........quote:
Ja, ze zijn weer bijna terug op het oude niveau.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Eindelijk heeft Ajax eens mazzel in de loting, na PSV dat Volendam en TOP trof.
En het balletje kan raar rollen...quote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar niet in tilburgquote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de bal is rond.........
En we spelen met 11 tegen 11........
En er kunnen gekke dingen gebeuren.......
Maar er zullen geen Duitsers op het veld staan die in de 90+4de minuut de winnende goal maken....quote:Op maandag 11 april 2005 11:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het balletje kan raar rollen...
En deze wedstrijden staan op zich...
Ik denk dat Maaskant nog wel zal blijven zitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef gr8w8 het volgende:
Wie wordt er eigenlijk weggestuurd als ze ook dit niet weten te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |