dit is veruit de beste loting voor ajax,uit in Tilburg kunnen jullie niet verliezen gezien de laatste jarenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat we uit spelen.Kunnen ze niet zeiken over een goede loting.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Prut. Weer uit.
Niet als dit ongeveer je enige mogelijkheid is om Ajax live te zien ...quote:
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit momentquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:55 schreef SoA-Holic het volgende:
0-3 lijkt me helder.
In de kuip psv met 5-0 verslaan.
Wij zijn Ajax, de Beste!
quote:Feyenoordersken
Zo worden Feyenoorders aangeduid op voetbalzonequote:Op donderdag 3 maart 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Nieuw woordje verzonnen dat ik je te pas en te onpas zie posten?
[..]
pleur effe op joh,we willen wel enig niveau houden hierquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo worden Feyenoorders aangeduid op voetbalzone
Dat vind ik altijd nog van een hoger niveau dan "kakkerlakken"quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pleur effe op joh,we willen wel enig niveau houden hier
enigzinsquote:
juich maar niet te vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
Deze loting betekent dus zeker de finale.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
1-0 Willem 2
90+4 Heitinga eigen doelpunt
Maaskant trouwens ookquote:
Jawel, we winnen bijna nooit van Ajax, maar deze keer wel. Dat zegt mijn voorgevoel in ieder geval.quote:
Ow ik dacht dat je voor Ajax wasquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jawel, we winnen bijna nooit van Ajax, maar deze keer wel. Dat zegt mijn voorgevoel in ieder geval.
Voor Ajax? [kotssmiley]quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je voor Ajax was
Maar succes verder
Dus U ( zal wel jij zijn ) suggereert dat je PSV mag vergelijken met Bayern en Juventus. Daar zal PSV tog echt nog een aantal jaar de winter moeten overleven in de CL. Netzoals AZ die een aantal jaar met de bovenste mee zou moeten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit moment
Voor Feyenoord en Ajax ook. (ik ga er vanuit dat AZ de 2e plek niet meer weggeeft).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:32 schreef Suijk het volgende:
Liever feyenoord of psv in de finale, dus gunstig.
Al zal het niet makkelijk worden, voor willem2 is dit de enige kans om nog iets van het seizoen te maken.
En weer eens een lampje die degelijkheid verwart met de beste ploeg zijn.........quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zouden jullie Bayern en Juventus ook niet met 5-0 verslaan? Toch grappig dat de Ajacieden en Feyenoordersken beiden om het hardst roepen dat ze die beker gaan winnen (wat logisch is, daar die twee clubs geen kans meer maken op de titel) terwijl PSV het sterkst is op dit moment
Maar als Willem2 de finale alleen al bereikt, zijn ze verzekerd van Europees voetbal, dat is voor hun al een hele overwinning en maakt hun seizoen in één klap goed. De beker is voor Ajax en Feyenoord toch meer een troostprijs en winst daarvan maakt het seizoen niet in één keer goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:38 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Voor Feyenoord en Ajax ook. (ik ga er vanuit dat AZ de 2e plek niet meer weggeeft).
Daar ga ik eerlijk gezegd stiekem al een beetje van uit...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nee, dan moet de finale tegen PSV zijn, anders geen EC-plaats voor Willem II.
Het is toch zo dat er uit de Amstel Cup 1 UEFA Cup plaats komt, deze schuift dan door naar Willem II.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nee, dan moet de finale tegen PSV zijn, anders geen EC-plaats voor Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |