Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?quote:
nu de vrouwen weten dat die van mij werkt, krijg ik de meest oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
Hoi Junior ik weet dat je meeleestquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
*vuurtje aan pascal geeftquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
kerel van de Nuon was net hier , blijkt dus dat we een gaslek hebben
ik zou het risico niet nemenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
Volgens mij is er nog zoiets als een "uitloop" datum.... ik zou me gewoon van de domme houden...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Kom er net achter dat mijn paspoort verlopen is en ik vertrek Dinsdagochtend om 06.00 naar Monaco![]()
Normaal gesproken duurt het 5 werkdagen na aanvraag voordat je je paspoort op kunt halen.
Nou heb ik net gehoord dat ik het met spoed aan kan vragen, extra kosten ¤ 40,00![]()
Nou zit ik een beetje in dubio.
Of voor ¤ 40,00 extra mijn paspoort met spoed aanvragen, of met oude paspoort en rijbewijs naar Monaco gaan en me van de domme houden.
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
*oeps*quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Oei, linke boel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
gister was er zo'n man om iets te vervangen aan de gaskraan, toen rook hij al wat. Vandaag die man van Nuon dus geweest. Repareren.. zo snel mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*oeps*
Blij dat zo'n mannetje achterkomt.. niet dat je opeens thuis komt en je huis is opeens van de aardbodem verdwenen.
Gaan ze het vandaag nog repareren?
Vannacht wordt het helemaal koud, dus ik hoop voor je dat het dan weer gemaakt is!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
Zal wel snel moeten worden gemaakt, wordt al frisjes hier
kennis van me vader is nu hier, die doet dat dagelijks.
veel plezier alvast, doe iets oranjes aan dan kunnen we je herkennen op TVquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Word je wakker, hoor je dat De Generaal er niet meer is ..... meteen een domper![]()
Anyhoe, nu moeten ze volgende zomer het WK maar winnen, als ultiem eerbetoon![]()
Ik zeg, vanuit de grond van mn hart: RINUS, BEDANKT OUWE GENERAAL![]()
Dan nu mn tas maar gaan inpakken, vanavond vertrekt de bus naar Fribourg, Zwitserland, om Nederland naar de overwinning in de Davis Cup te schreeuwen .....
Ik hoor bij die oranje mafketels met die grote trommel uit Enschedequote:Op donderdag 3 maart 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier alvast, doe iets oranjes aan dan kunnen we je herkennen op TV![]()
Een dvd van Joss Stone en een tasquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Heb je t cadeau van Noca al gekregen clauwheee?
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan nu mn tas maar gaan inpakken, vanavond vertrekt de bus naar Fribourg, Zwitserland, om Nederland naar de overwinning in de Davis Cup te schreeuwen .....
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
wees blij dat het amateurvoetbal eruit ligt dit weekendquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?
Lekker is dat, Ajax - AZ, Formule 1, schaatsen, tennis. Kunnen ze er geen rekening mee houden dat ik ook nog moet leren
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?
Lekker is dat, Ajax - AZ, Formule 1, schaatsen, tennis. Kunnen ze er geen rekening mee houden dat ik ook nog moet leren
Ga het risico ook niet nemen denk ik, morgen maar even naar het Stadskantoor alhier.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
PyTH, wij werden naar Engeland allemaal uitvoerig gecontroleerd - misschien moet je het risico maar niet nemen, anders moet die arme Mateja zijn vader nog in de cel opzoeken.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga het risico ook niet nemen denk ik, morgen maar even naar het Stadskantoor alhier.
Denk overigens niet dat ik in de cel zal belanden als ik geen nieuw paspoort heb, wordt dan hoogestens teruggestuurd.
Joss Stonequote:Op donderdag 3 maart 2005 13:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een dvd van Joss Stone en een tas![]()
"Grote" cadeaus vinden we onzin, het blijft ook geven en weer geven: Nocaatje is zelf over precies een week ook jarig. Wordt ie ook eindelijk 24. Broekie
![]()
Dat verwacht je niet hequote:
Deze week heb ik vakantie, ik wilde nog wel flink gaan snoeien in deze wildernis.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef appelsientje het volgende:
Dat verwacht je niet he
Wacht maar vanavond.....
En ach ik denk dat na het weekend het meeste wel weg is... moet toch een keer lente worden ? nog 18 dagen![]()
kijk uit wat je zegt Dark..... tegen haar zijn dit gevaarlijke uitspraken !!quote:
Je kan een sneeuwpop maken ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze week heb ik vakantie, ik wilde nog wel flink gaan snoeien in deze wildernis.
Nu kan ik niets doen, das jammer, behalve zaaien in potjes![]()
Na een paar dagen Hools al veel geleerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt Dark..... tegen haar zijn dit gevaarlijke uitspraken !!![]()
Hup, je bedje in met een warme grog.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:23 schreef just me het volgende:
* just me zit achter de pc, warm, koud, warm, koud met een dekentje om
Was al lang te zien op teletekst justme.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:48 schreef just me het volgende:
Krijg net bericht dat komend weekend het totale amateurvoetbal afgelast is
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was al lang te zien op teletekst justme.
Is maar goed ook, niks aan langs de lijn met die kou.
Doe ik allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:
Je kan een sneeuwpop maken ?
Boek lezen
Tv kijken
fok-en
Hopen dat ze extra aandacht besteden aan Michels, ankedotes, interviews und so weiter.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is maar goed ook, niks aan langs de lijn met die kou.
Heerenveen supporters staan in het buitenland dan ook bekend als extreem gewelddadig en asociaal!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
PyTH, wij werden naar Engeland allemaal uitvoerig gecontroleerd - misschien moet je het risico maar niet nemen, anders moet die arme Mateja zijn vader nog in de cel opzoeken.
Ik val op oudere vrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joss Stonehet broekie, Noca heeft gewoon een oudere vrouw aan de haak geslagen
Speciale aflevering over Michels vanavond idd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Hopen dat ze extra aandacht besteden aan Michels, ankedotes, interviews und so weiter.
Hoe ga je proberen op te vallen voor ons?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdikkie ... ik kom volgens mij ruimte tekort in die weekendtas van mij! Overigens zullen we vaak genoeg in beeld zijn .... is alleen de vraag of je me tussen de Oranje studenten kunt herkennen
Ik neem een NL-vlag mee, mocht ik ergens een stift of een pot verf te pakken krijgen wil ik wel proberen om in de witte baan het woord HOOLS te kladderenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe ga je proberen op te vallen voor ons?
Haha, dat zou geinig zijn. Je reisgenoten geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik neem een NL-vlag mee, mocht ik ergens een stift of een pot verf te pakken krijgen wil ik wel proberen om in de witte baan het woord HOOLS te kladderen![]()
nope, gelukkig niet zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, dat zou geinig zijn. Je reisgenoten geen idee waar je het over hebt.
Federer doet niet mee toch?
Fantastich idee!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik neem een NL-vlag mee, mocht ik ergens een stift of een pot verf te pakken krijgen wil ik wel proberen om in de witte baan het woord HOOLS te kladderen![]()
als je buiten pist dan bevriest je zeik meteen.... grappig gezicht zou dat wezenquote:
Nu ook in B&Wquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
Nu is het wel weer goed met die Michels, wat een overdosis
ik ben er ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Zit ik helemaal alleen op isketch, en ik verlies ook nog
in ieder geval al 2quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
Sorry, ga amstel cup kijken. Hopelijk veel goals.
*schuift biertje door*quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
Ja lekker
Echt boeiend zal deze wedstrijd toch niet worden
Wie ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:46 schreef VoreG het volgende:
Op netwerk (nl1) iets over michels.
Hoe was het 'etentje' ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef Blumchen het volgende:
Hoi hoi
Ik weer thuis!T was erg gezellig enzo!
sneeuw is tof!
Ja t was kei leuk!quote:
Foutje, hersteld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:
Elf uur werd het toch pas uitgezonden.
Klopt, 23:00 uur.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:
Elf uur werd het toch pas uitgezonden.
En daarna jezelf laten opwarmen in zijn bedje?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:40 schreef Blumchen het volgende:
Ja t was kei leuk!Daarna wezen dansen in paradiso! was ook cool! En toen wezen rollen in de sneeuw
uuh... daarna vodka gedronkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarna jezelf laten opwarmen in zijn bedje?
Hebben we psv gelootquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie loting voor Ajax, dat moet lukken! Goeienavond allemaal trouwens.
Willem II - Ajaxquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hebben we psv geloot
Loting helemaal gemist dus
Ik zag het ook netquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Willem II - Ajax
Feyenoord - PSV
is de loting
Heb ik in 2003 al gezien en ik hou het maar bij mijn eigen herinneringen aan die man verder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:03 schreef JaWi het volgende:
Niets slapen, Nederland 2!
Ben je mooi klaar mee, met de koudste nacht van het jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
Avond,
even een update wat de gaslek betreft, slechte gasbuis is los gehaald en goede buis dus weer afgemonteerd.. dus gelukkig doet de verwarming het nu weer. Morgen wordt de nieuwe buis aangelegd (via de tuin. Anders moet binnen alles worden opengebroken
Matig. Maar wees blij dat de verwarming het weer doet, in het noorden vriest het al meer dan 12 graden nu!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
Avond,
even een update wat de gaslek betreft, slechte gasbuis is los gehaald en goede buis dus weer afgemonteerd.. dus gelukkig doet de verwarming het nu weer. Morgen wordt de nieuwe buis aangelegd (via de tuin. Anders moet binnen alles worden opengebroken
ketel werkt nu weer dus de kou zijn we voorquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee, met de koudste nacht van het jaar.
Bickel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondanks de kou slaap ik mooi met het raam open
Ik slaap altijd met het raam open.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondanks de kou slaap ik mooi met het raam open
Ik dacht altijd dat jij zo groot was, maar met die kou...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:20 schreef popolon het volgende:
Ik slaap altijd met het raam open.
Sterker, dat raam kan geen eens meer dicht
Dáár heb ik het tog nie over poopjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:37 schreef popolon het volgende:
200 cm.
100 kg.
Maar da's geen probleem Boes, kan m'n hart ook wat minder snel kloppen
9 cmquote:
whehe. uuh ja goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Dag ho(o)lbewoners.
Blumsj, je komt als geroepen, wat vind jij van de maten en gewichten van onze popo
Een kinderhand is gauw gevuld bij jou zegquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:00 schreef popolon het volgende:
Dames, dames toch.
Ik ben zo'n beetje de enige fokker die niet op dat lijstje staat.
En dat zal altijd zo blijven
trusten.
zitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld bij jou zeg![]()
Eend, vleeschkeuring, nee hoor... ga maar even in de wachtruimte, we komen zo bij je
Ik bent normaols niet so kiezkeurig, moar ik dit gevalltje loat ik het moar aan die wijve over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
ojee vleeskeuring in hools?
keur anders de dames evenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:08 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Ik bent normaols niet so kiezkeurig, moar ik dit gevalltje loat ik het moar aan die wijve over.
spannend, wat mag ik precies?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:15 schreef Blumchen het volgende:
jij mag eendje!
Volgens mij word je te grabbelgeooit door de dames en onderling verdeeld?quote:
goed aanbakken tot t velletje goudbruin kijkt, daarna lekker sausje er overheenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij word je te grabbelgeooit door de dames en onderling verdeeld?
Wie mag het snaveltje en wie het pootje van de eend hebben?
Randy Newman?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:29 schreef Blumchen het volgende:
Short people got no reason..
* Blumchen zingt lekker mee..
dat noemen we een vluggertjequote:
Jaquote:
met sausquote:
Ze is nog aan het zoeken, maar het gaat vast wel lukken. Ergens is nog wel een restje whisky te vinden, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Even zoeken naar de laatste whisky voor golfer
Onder welke steen kom jij nou weer uit gekropen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo
In de nachthoolsers kast ligt rechts de horecasteen, daar is het soms best goed toeven...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij nou weer uit gekropen?
Alweer een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond niet, kutavond gehad, en ik ga daar maar eens mn conclusies uit trekken...
Ja, zolang je niet vast vriest aan het wegdek valt het best mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:44 schreef Bjoro het volgende:
Hee hallo.........het viel allemaal wel mee hoor op de weg !!!
goeiemorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:42 schreef Againzender het volgende:
Alle hools aan een winterslaap begonnen
Nou, dan drink ik mijn koffie wel alleen ....
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:29 schreef pascalheister het volgende:
Zo maar weer eens een filmpje kijken
Garden State deze keer
Precies nog eens het moment dat het weer gaat sneeuwen, zal wel een aardige vertraging worden denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
Ik vlieg om 14.45 maar ben ernstig benieuwd of het vliegtuig het doet
Ben bang dat ik toch naar Schiphol zal moeten om er achter te komen
Na 15.00 dan maar. Passen jullie een beetje op Tong?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Precies nog eens het moment dat het weer gaat sneeuwen, zal wel een aardige vertraging worden denk ik.
Iets met 18 cm en pijn bij het plassen of iets dergelijks....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:47 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, wat gaat ze opereren?
de HV 2177 (Transavia tochquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
Ik vlieg om 14.45 maar ben ernstig benieuwd of het vliegtuig het doet
Ben bang dat ik toch naar Schiphol zal moeten om er achter te komen
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de HV 2177 (Transavia toch)vertrekt gewoon op tijd....melden bij balie 5
althans volgens deze bron
SCH gaat op vakantie?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Na 15.00 dan maar. Passen jullie een beetje op Tong?
Ja, was weer een feest van herkenningquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:55 schreef Bjoro het volgende:
Nu op 3FM...Koud he ? van Henk Spaan en Harry Vermeegen.....heerlijk om dat weer eens terug te horen !!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:22 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier SCH. Hopelijk ook sneeuw op Tenerife.
zieltjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:zet ik een uur geleden fok aan, zit ik hools bij te lezen valt internet hier uit
nu kan k in al MyT terug gaan zoeken vanwaar ik terug moet lezen.
t viel mee gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zieltje![]()
heb je tenminste nog wat te doen
waarom niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:49 schreef Blumchen het volgende:nog niet een goedemorgen!!
Vandaag werken van 1 tot 10.. Maar dat maakt me niet uit, ben lekker vrolijk enzo![]()
Ik bedoelde netquote:
k had al zo'n vermoedenquote:
Wat een teringzooi was het zeg, geschaarde vrachtwagens, onherkenbaar geboste auto's, trauma helicopter erbij, hele snelweg afgesloten inclusief parellelrijbanen.quote:Later op de ochtend zijn bij knooppunt Gorinchem op de A15 zes voertuigen op elkaar gebotst, waaronder vier vrachtwagens, een bestelauto en een personenauto. Daarbij is een persoon om het leven gekomen, een ander raakte zwaargewond. De politie heeft de A15 tussen Rotterdam en Gorinchem helemaal afgesloten. In de file van kijkers in tegenovergestelde richting gebeurde ook een aanrijding.
Als je soms ook ziet hoe mensen reageren als het mistig wordt... sommige blijven gewoon stug hard doorrijden... en sommige gaan ook meteen op de rem staanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Ik kwam zojuist hierlangs:
[..]
Wat een teringzooi was het zeg, geschaarde vrachtwagens, onherkenbaar geboste auto's, trauma helicopter erbij, hele snelweg afgesloten inclusief parellelrijbanen.
En gezien de teringzooi is die slechts 1 dode een wonder.
In het ziekenhuis ging vanmorgen gelukkig alles goed, ben voor de rest kerngezond en klaar voor de operatie...
Goedemiddag, Tha_Darkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Jaaaa net van school, thuis.
Weekend!!!
* tha_dark schenkt een glas bier voor zichzelf in en vraagt of nog iemand iets wil drinken.
Klein uurtje, net even heerlijk ontbeten...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Net wakker Sandman?
Wat een ramp!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klein uurtje, net even heerlijk ontbeten...
Het zal er trouwens wel op neer komen dat ik over een uur wel weer aan het bier zit
Och, ben alweer wat vrolijker dan vannacht, maar goed... Mocht er iets gebeuren hoor je het welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Middag
Digger is altijd al een stevig jochie geweest
En sendje, hoe is het nou? Je klinkt niet erg vrolijk.
* Bluezz gooit ff tosties naar binnen met warme choco, en de overbekende klodder
heerlijk, alleen ff wennen de extra ruimte die k nu hebquote:
Dat zal die vent zijn waarmee de brandweer bezig was hem uit z'n busje te zagen toen ik langs reed, vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoorde net dat er een tweede dode is..bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |