Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?quote:
nu de vrouwen weten dat die van mij werkt, krijg ik de meest oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
Hoi Junior ik weet dat je meeleestquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
*vuurtje aan pascal geeftquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
kerel van de Nuon was net hier , blijkt dus dat we een gaslek hebben
ik zou het risico niet nemenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
Volgens mij is er nog zoiets als een "uitloop" datum.... ik zou me gewoon van de domme houden...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Kom er net achter dat mijn paspoort verlopen is en ik vertrek Dinsdagochtend om 06.00 naar Monaco![]()
Normaal gesproken duurt het 5 werkdagen na aanvraag voordat je je paspoort op kunt halen.
Nou heb ik net gehoord dat ik het met spoed aan kan vragen, extra kosten ¤ 40,00![]()
Nou zit ik een beetje in dubio.
Of voor ¤ 40,00 extra mijn paspoort met spoed aanvragen, of met oude paspoort en rijbewijs naar Monaco gaan en me van de domme houden.
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
*oeps*quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Oei, linke boel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |