Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?quote:
nu de vrouwen weten dat die van mij werkt, krijg ik de meest oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
Hoi Junior ik weet dat je meeleestquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Heb jij haar soms misselijk/zwanger gemaakt?![]()
*vuurtje aan pascal geeftquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
kerel van de Nuon was net hier , blijkt dus dat we een gaslek hebben
ik zou het risico niet nemenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
Volgens mij is er nog zoiets als een "uitloop" datum.... ik zou me gewoon van de domme houden...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:50 schreef PyTh het volgende:
Kom er net achter dat mijn paspoort verlopen is en ik vertrek Dinsdagochtend om 06.00 naar Monaco![]()
Normaal gesproken duurt het 5 werkdagen na aanvraag voordat je je paspoort op kunt halen.
Nou heb ik net gehoord dat ik het met spoed aan kan vragen, extra kosten ¤ 40,00![]()
Nou zit ik een beetje in dubio.
Of voor ¤ 40,00 extra mijn paspoort met spoed aanvragen, of met oude paspoort en rijbewijs naar Monaco gaan en me van de domme houden.
Hoe groot is de kans groot dat je op paspoort gecontroleerd gaat worden als je met de bus van Eindhoven naar Monaco gaat?
Lastig dit....![]()
![]()
*oeps*quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Oei, linke boel!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
gister was er zo'n man om iets te vervangen aan de gaskraan, toen rook hij al wat. Vandaag die man van Nuon dus geweest. Repareren.. zo snel mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*oeps*
Blij dat zo'n mannetje achterkomt.. niet dat je opeens thuis komt en je huis is opeens van de aardbodem verdwenen.
Gaan ze het vandaag nog repareren?
Vannacht wordt het helemaal koud, dus ik hoop voor je dat het dan weer gemaakt is!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
Zal wel snel moeten worden gemaakt, wordt al frisjes hier
kennis van me vader is nu hier, die doet dat dagelijks.
veel plezier alvast, doe iets oranjes aan dan kunnen we je herkennen op TVquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Word je wakker, hoor je dat De Generaal er niet meer is ..... meteen een domper![]()
Anyhoe, nu moeten ze volgende zomer het WK maar winnen, als ultiem eerbetoon![]()
Ik zeg, vanuit de grond van mn hart: RINUS, BEDANKT OUWE GENERAAL![]()
Dan nu mn tas maar gaan inpakken, vanavond vertrekt de bus naar Fribourg, Zwitserland, om Nederland naar de overwinning in de Davis Cup te schreeuwen .....
Ik hoor bij die oranje mafketels met die grote trommel uit Enschedequote:Op donderdag 3 maart 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier alvast, doe iets oranjes aan dan kunnen we je herkennen op TV![]()
Een dvd van Joss Stone en een tasquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Heb je t cadeau van Noca al gekregen clauwheee?
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan nu mn tas maar gaan inpakken, vanavond vertrekt de bus naar Fribourg, Zwitserland, om Nederland naar de overwinning in de Davis Cup te schreeuwen .....
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
wees blij dat het amateurvoetbal eruit ligt dit weekendquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?
Lekker is dat, Ajax - AZ, Formule 1, schaatsen, tennis. Kunnen ze er geen rekening mee houden dat ik ook nog moet leren
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davis Cup? Is dat ook nog dit weekend?
Lekker is dat, Ajax - AZ, Formule 1, schaatsen, tennis. Kunnen ze er geen rekening mee houden dat ik ook nog moet leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |