Misschien waren het wel mensen van NAC...quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gullit zal er wel wat over gaan zeggen....
Zelf sta je te janken omdat je een goede vriend bent verloren, maar je eigen supporters staan de minuut ten ere aan hem te verneuken
Zou kunnen, maar lijkt me sterk dat juist mensen van NAC een minuut voor een echte Ajacied proberen te verkloten.. Maar kan er naast zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien waren het wel mensen van NAC...
Dit heeft niks met geld te maken....quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:05 schreef BGN het volgende:
En voetballers die er de dupe van worden, "krijgen er ook uitstekend voor betaald"
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:
Als je een publieke functie vervult, krijg je in een grotere mate dan andere banen met alle facetten van de samenleving te maken.quote:
dat is hun manier van 1 min stiltequote:Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Eerst bij PSV-Top Oss. Er wordt een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis van de grootste trainer die we hebben gehad.
Gaan er idioten boeren boeren boeren schreeuwen.Plus andere songfestivalteksten.
En zo net bij Feijenoord-NAC weer een stelletje randdebielen die zo nodig hun drankgebruik moeten etaleren en respectloos door de minuut stilte gaan schreeuwen.
De medesupporters zouden hen moeten aangeven bij de politie en ze zouden een levenslang stadionverbod moeten krijgen.
Zo moest ik even kwijt
Jezus om hier nu gelijk een topic over te openen is wel erg overdreven, als er een Feyenoorder zou overlijden zitten er in de aRENa ongetwijfeld ook een aantal die hun bek niet kunnen houdenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar lijkt me sterk dat juist mensen van NAC een minuut voor een echte Ajacied proberen te verkloten.. Maar kan er naast zitten.
Ok, nu snap ik er helemaal geen hol meer van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:11 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je een publieke functie vervult, krijg je in een grotere mate dan andere banen met alle facetten van de samenleving te maken.
Ik wil geld niet als goedmaker gebruiker, het was meer een hint naar het standaardantwoord van Johan Derksen.
Tuurlijk is het niet leuk voor voetballers, kijkers thuis. Maar politiek komt om de hoek kijken als je jje afvraagt hoe het anders zou moeten![]()
Nee tuut dat kan nie gewoon een minuut stil is dat nou zoveel gevraagdquote:
Die mogen ze wat mij betreft er ook gelijk uitschoppenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Jezus om hier nu gelijk een topic over te openen is wel erg overdreven, als er een Feyenoorder zou overlijden zitten er in de aRENa ongetwijfeld ook een aantal die hun bek niet kunnen houden
Dan zou ik er ook een topic over openen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Jezus om hier nu gelijk een topic over te openen is wel erg overdreven, als er een Feyenoorder zou overlijden zitten er in de aRENa ongetwijfeld ook een aantal die hun bek niet kunnen houden
blijkbaar wel hequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee tuut dat kan nie gewoon een minuut stil is dat nou zoveel gevraagd
Ik dacht dat het publiek zich in de Kuip aardig rustig hield. Ik vond het meer weerzinwekkend dat SBS6 zonodig een huilende Gullit moest laten zien. Geef die man een beetje privacy. En nog erger: welke rukker heeft er bepaald dat de tweede helft van PSV - Top Oss niet live wordt uitgezonden? Begin er dan ook niet aan! Wat interesseert mij dat schorem van Feijenoord!?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Eerst bij PSV-Top Oss. Er wordt een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis van de grootste trainer die we hebben gehad.
Gaan er idioten boeren boeren boeren schreeuwen.Plus andere songfestivalteksten.
En zo net bij Feijenoord-NAC weer een stelletje randdebielen die zo nodig hun drankgebruik moeten etaleren en respectloos door de minuut stilte gaan schreeuwen.
De medesupporters zouden hen moeten aangeven bij de politie en ze zouden een levenslang stadionverbod moeten krijgen.
Zo moest ik even kwijt
En wat interesseert mij dat schorem van PSV....quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het publiek zich in de Kuip aardig rustig hield. Ik vond het meer weerzinwekkend dat SBS6 zonodig een huilende Gullit moest laten zien. Geef die man een beetje privacy. En nog erger: welke rukker heeft er bepaald dat de tweede helft van PSV - Top Oss niet live wordt uitgezonden? Begin er dan ook niet aan! Wat interesseert mij dat schorem van Feijenoord!?
Ga dan lekker naar het stadion stakker!quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het publiek zich in de Kuip aardig rustig hield. Ik vond het meer weerzinwekkend dat SBS6 zonodig een huilende Gullit moest laten zien. Geef die man een beetje privacy. En nog erger: welke rukker heeft er bepaald dat de tweede helft van PSV - Top Oss niet live wordt uitgezonden? Begin er dan ook niet aan! Wat interesseert mij dat schorem van Feijenoord!?
Ik mag er niet meer in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |