Toen mijn enige opa doodging hadden we welliswaar koffie tijdens het vreugdevuur, maar vloeide het bier rijkelijk in de kroeg achteraf.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:27 schreef pberends het volgende:
Waarom is er altijd koffie bij/na uitvaarten? Waarom niet gewoon bier?
"Service with a smile" gaat dan niet helemaal meer opquote:
het hoort allemaal bij de mogelijkheden, zo'n uitvaartvent komt met je lullen over wat je met de overledenen wilt doen (het is tenslotte jouw probleem in zijn ogen). Dan kun je zelfs bitterballen bij 'm bestellen zei die toen, want uiteraard wil je wel weten wat ie allemaal voor je kan doen binnen het toch al niet kleine budget dat ie vraagt om zijn kraaienpakje uit de mottenballen te moeten halenquote:
Nee, je wil gewoon tonen dat je edelmoedig bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef Drugshond het volgende:
Bij ons op de afdeling werkt een marokaan (niet BSB) maar een andere (behoorlijke slimme gozert).
Hij had een probleem met het schrijven van een software programma in een programmeertaal. Speciaal voor hem ben ik naar huis gereden om wat extra boeken mee te nemen om hem verder op gang te helpen.
Wat wil ik hiermee zeggen eigenlijk niet zo veel..... Sommige marokkanen zijn gewoon meer dan andere marokannen. Net als duitsers , Nederlanders und so weiter.
Jazekerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Is al dat strooipekel niet slecht voor het milieu?
Ook waar.... ik moet mijn rechts imgao kwijt raken... maar het wil nog niet erg lukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, je wil gewoon tonen dat je edelmoedig bent.
Aha, bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker.
Geeft wel een leuk effect zoutminnende plantjes langs de wegen enzo.
Maar een groot deel komt in het riool terecht en wordt daar weer flink vermengd. Dus de uiteindelijke schadelijke effecten wegen niet op tegen de ongelukken die ermee voorkomen worden.
éénlijnige braakopmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:51 schreef du_ke het volgende:! Hij is echt tof
.
Geert Wilders op de Tokkietoer
Jij, een rechts imago? Je communiceert met BansheeBoy en je prepareert hennep, dat vind ik links.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook waar.... ik moet mijn rechts imgao kwijt raken... maar het wil nog niet erg lukken.
Op de man spelen vind ik dan een beetje te gezocht, het is leuker als het uit 'm zelf komtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:58 schreef du_ke het volgende:
Ach het is een lief aapje en waarschijnlijk bedoelt hij het ook nog eens goed.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:!
Ok ik zal me inhouden.
maar ik ga er vandoor. Dit weekend gaat weer veel te zwaar worden.
De ontvoerders van Heineken zitten op dit moment een ontvoering te plannen op minister Hoogenvorst, omdat ze spijt hebben van Freddy's ontvoering. Ze willen iets terugdoen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]geef een knuffel aan elk biertje, en natuurlijk elke schone jonkvrouwe met pils of wijn in dr klauw
Lekker fancy is meer mijn ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein die in het profiel Wolf paste: vijftientien keer zo lang als breed, een bril, een fancy MP3-speler en, jawel, een plastic Domelsch-flesje. Alleen had-ie stoppels en ik weet niet of dat des Wolfs is.
volgens mij kun je in zulke gevallen bevestiging vinden in dooddoeners als : Is the pope a catholic?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein die in het profiel Wolf paste: vijftientien keer zo lang als breed, een bril, een fancy MP3-speler en, jawel, een plastic Domelsch-flesje. Alleen had-ie stoppels en ik weet niet of dat des Wolfs is.
Waarop de echte Wolff zal antwoorden; Is Muhammad a paedophile?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij kun je in zulke gevallen bevestiging vinden in dooddoeners als : Is the pope a catholic?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarop de echte Wolff zal antwoorden; Is Muhammad a paedophile?
Ik doe met je mee!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:32 schreef George-Butters het volgende:
Op naar het volgende biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |