quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:55 schreef Cynic het volgende:
Aangezien niemand echt iets te doen heeft vandaag, lijkt het me een goed idee dat iedereen een iglo gaat maken. En de resultaten hier post.
Bij deze mijn iglo in aanbouw (meer foto's later dus)
[afbeelding]
Het gaat waarschijnlijk wat langzaam, want niemand wil me hier helpen
Sneeuwpopppen mogen ook!
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een dak op een iglo?
Zonder dat-ie instort bedoel ik...
[afbeelding]
daar zijn truckjes voor maarja ik ben geen eskimo (die kunnen het trouwens in een half uur ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een dak op een iglo?
Zonder dat-ie instort bedoel ik...
[afbeelding]
nee die overleeft windkracht 2 wel..quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
Ondergetekende aan het werk (in mijn eigen tuin! Ik ga toch niet andermans iglo posten, da's plagiaat!)
[afbeelding]
't Ziet er nogal wiebelig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
Ondergetekende aan het werk (in mijn eigen tuin! Ik ga toch niet andermans iglo posten, da's plagiaat!)
[afbeelding]
Je pakt het meteen groots aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
[afbeelding]
vergeet t dak nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:07 schreef Cynic het volgende:
Nee man, dat valt wel mee!
Ik moet het straks ook nog voegen!
volgens mij wordt mij iglo dan 8 meter hoog, want de wanden lopen niet snel genoeg naar binnen toe...quote:
ah, je bouwt dus een muurtje van sneeuw...quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
volgens mij wordt mij iglo dan 8 meter hoog, want de wanden lopen niet snel genoeg naar binnen toe...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:24 schreef Cynic het volgende:
En dit is de tussen stand om 18:00...
Morgen ga ik d'r echt een dak op krijgen! (andersben ik de halve dag voor niks bezig geweest)
[afbeelding]
Echt wel, want de muren zakken vanzelf al naar binnen toe!quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
daar krijg je dus nooit een dak van sneeuw op!
Lijkt me nogal een arbeidsintensieve methode...quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:32 schreef GHans7 het volgende:
Was er niet ook ene methode van: maak een berg(je) van sneeuw met een schep, laat dat een halfuur/uur inzakken, en hak er dat uit wat je niet nodig hebt.
ja of maak een grote berg gooi daar water over en hak de volgende dag de binnenkant eruitquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:32 schreef GHans7 het volgende:
Was er niet ook ene methode van: maak een berg(je) van sneeuw met een schep, laat dat een halfuur/uur inzakken, en hak er dat uit wat je niet nodig hebt.
We are Inuit!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:47 schreef Zwansen het volgende:
zo'n Eskimo figuur
Haha, coole sneeuwpop!quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:02 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn broer heeft deze gisteravond gemaakt
[afbeelding]
Komen die nu alleen in Noord- of Zuid-Holland voor? Dat vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Hey wat vreemd, d'r lopen wat pinguins hier in de sneeuw
Wat had je dan verwacht? Een ijsbeer? Die is gekquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Hey wat vreemd, d'r lopen wat pinguins hier in de sneeuw
Tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:05 schreef SCaRaB het volgende:
[afbeelding]
we hadden niet genoeg ruimte in de tuin dus is hij maar zo geworden =P
Geinig sneeuwhutjequote:Op donderdag 3 maart 2005 10:05 schreef SCaRaB het volgende:
[afbeelding]
we hadden niet genoeg ruimte in de tuin dus is hij maar zo geworden =P
Jouw nick lijkt op de mijnequote:Op donderdag 3 maart 2005 11:22 schreef XQZ-me het volgende:
ben ik vandaag vrij.......wil ik een iglo bouwen.........ligt er bijna geen sneeuw meer! grrr...
In Zuid-Holland.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Komen die nu alleen in Noord- of Zuid-Holland voor? Dat vergeet ik altijd.
Die voetstapjes daaronderquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:50 schreef Myster_E het volgende:
-edit- Die van 2 jaar geleden is duidelijker.
[afbeelding]
Nee hoor! Als ik zo doorga (na 12 uur ga ik weer verder) dan komt er uiteindelijk een dak op. Vooral ook omdat-ie redelijk naar binnen begint te zakkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:44 schreef SCaRaB het volgende:
dat helpt idd
en cynic bouwt hem alleen de hoogte in
Eerst nog een garage bouwen voor je snowscooter!quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:23 schreef Cynic het volgende:
Nee hoor, er ligt nog genoeg
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu heb ik rugpijn
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n mens zonder werk of voltijd opleiding zoal niet kan uitvoeren gedurende de dag.
Hulde!
ja sorry, maar die sneeuw hier is een beetje poederachtig, ik kon er niet fatsoenlijk een plafond mee bouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:39 schreef longinus het volgende:
Ik zou wel een iglo willen zien die traditioneel is gebouwd, dus geen houten plafond.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n mens zonder werk of voltijd opleiding zoal niet kan uitvoeren gedurende de dag.
Hulde!
gedaan, speciaal jouquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:30 schreef MUUS het volgende:
Ik vind dit echt helemaal goed.. Verder dan een simpele sneeuwpop kom ik zelf niet, maar dat ligt vooral aan mijn geduld.
Cynic en alle anderen met een sneeuwbouwsel: kom die foto's van jezelf met je creatie even pimpen in Fokkers in de sneeuw!
Ah toe?. Voor mij?
.
Ja doe hier ook maar een half metertjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef XQZ-me het volgende:
let it snow....let it snow.....ik wil ook iglo bouwen!!!
Er is inmiddels een dak, omdat de achterwand naar binnen is geklapt!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:
`Cynic, ik zit hier met PP en Bosbeetle, waar is je dak?
haaha! inderdaad! respect voor jou "iglo"quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Stelletje wannabe's die van mij is pas echt klasse![]()
[afbeelding]
Een tunnel met rechts een hutje![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:48 schreef Cynic het volgende:
Mijn iglo is ingestort vandaag.......
Nu zijn al mijn inspanningen voor niks geweest!
ja stiekem welquote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
bedoel je niet stiekem verrassing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |