quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n mens zonder werk of voltijd opleiding zoal niet kan uitvoeren gedurende de dag.
Hulde!
ja sorry, maar die sneeuw hier is een beetje poederachtig, ik kon er niet fatsoenlijk een plafond mee bouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:39 schreef longinus het volgende:
Ik zou wel een iglo willen zien die traditioneel is gebouwd, dus geen houten plafond.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n mens zonder werk of voltijd opleiding zoal niet kan uitvoeren gedurende de dag.
Hulde!
gedaan, speciaal jouquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:30 schreef MUUS het volgende:
Ik vind dit echt helemaal goed.. Verder dan een simpele sneeuwpop kom ik zelf niet, maar dat ligt vooral aan mijn geduld.
Cynic en alle anderen met een sneeuwbouwsel: kom die foto's van jezelf met je creatie even pimpen in Fokkers in de sneeuw!
Ah toe?. Voor mij?
.
Ja doe hier ook maar een half metertjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef XQZ-me het volgende:
let it snow....let it snow.....ik wil ook iglo bouwen!!!
Er is inmiddels een dak, omdat de achterwand naar binnen is geklapt!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:
`Cynic, ik zit hier met PP en Bosbeetle, waar is je dak?
haaha! inderdaad! respect voor jou "iglo"quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Stelletje wannabe's die van mij is pas echt klasse![]()
[afbeelding]
Een tunnel met rechts een hutje![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:48 schreef Cynic het volgende:
Mijn iglo is ingestort vandaag.......
Nu zijn al mijn inspanningen voor niks geweest!
ja stiekem welquote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
bedoel je niet stiekem verrassing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |