quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:55 schreef Cynic het volgende:
Aangezien niemand echt iets te doen heeft vandaag, lijkt het me een goed idee dat iedereen een iglo gaat maken. En de resultaten hier post.
Bij deze mijn iglo in aanbouw (meer foto's later dus)
[afbeelding]
Het gaat waarschijnlijk wat langzaam, want niemand wil me hier helpen
Sneeuwpopppen mogen ook!
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een dak op een iglo?
Zonder dat-ie instort bedoel ik...
[afbeelding]
daar zijn truckjes voor maarja ik ben geen eskimo (die kunnen het trouwens in een half uur ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Cynic het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een dak op een iglo?
Zonder dat-ie instort bedoel ik...
[afbeelding]
nee die overleeft windkracht 2 wel..quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
Ondergetekende aan het werk (in mijn eigen tuin! Ik ga toch niet andermans iglo posten, da's plagiaat!)
[afbeelding]
't Ziet er nogal wiebelig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
Ondergetekende aan het werk (in mijn eigen tuin! Ik ga toch niet andermans iglo posten, da's plagiaat!)
[afbeelding]
Je pakt het meteen groots aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:36 schreef Cynic het volgende:
Bedankt!
[afbeelding]
vergeet t dak nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:07 schreef Cynic het volgende:
Nee man, dat valt wel mee!
Ik moet het straks ook nog voegen!
volgens mij wordt mij iglo dan 8 meter hoog, want de wanden lopen niet snel genoeg naar binnen toe...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |