Komen die nu alleen in Noord- of Zuid-Holland voor? Dat vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Hey wat vreemd, d'r lopen wat pinguins hier in de sneeuw
Wat had je dan verwacht? Een ijsbeer? Die is gekquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Hey wat vreemd, d'r lopen wat pinguins hier in de sneeuw
Tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:05 schreef SCaRaB het volgende:
[afbeelding]
we hadden niet genoeg ruimte in de tuin dus is hij maar zo geworden =P
Geinig sneeuwhutjequote:Op donderdag 3 maart 2005 10:05 schreef SCaRaB het volgende:
[afbeelding]
we hadden niet genoeg ruimte in de tuin dus is hij maar zo geworden =P
Jouw nick lijkt op de mijnequote:Op donderdag 3 maart 2005 11:22 schreef XQZ-me het volgende:
ben ik vandaag vrij.......wil ik een iglo bouwen.........ligt er bijna geen sneeuw meer! grrr...
In Zuid-Holland.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Komen die nu alleen in Noord- of Zuid-Holland voor? Dat vergeet ik altijd.
Die voetstapjes daaronderquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:50 schreef Myster_E het volgende:
-edit- Die van 2 jaar geleden is duidelijker.
[afbeelding]
Nee hoor! Als ik zo doorga (na 12 uur ga ik weer verder) dan komt er uiteindelijk een dak op. Vooral ook omdat-ie redelijk naar binnen begint te zakkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:44 schreef SCaRaB het volgende:
dat helpt idd
en cynic bouwt hem alleen de hoogte in
Eerst nog een garage bouwen voor je snowscooter!quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:23 schreef Cynic het volgende:
Nee hoor, er ligt nog genoeg
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu heb ik rugpijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |