ah, je bouwt dus een muurtje van sneeuw...quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
volgens mij wordt mij iglo dan 8 meter hoog, want de wanden lopen niet snel genoeg naar binnen toe...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:24 schreef Cynic het volgende:
En dit is de tussen stand om 18:00...
Morgen ga ik d'r echt een dak op krijgen! (andersben ik de halve dag voor niks bezig geweest)
[afbeelding]
Echt wel, want de muren zakken vanzelf al naar binnen toe!quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
daar krijg je dus nooit een dak van sneeuw op!
Lijkt me nogal een arbeidsintensieve methode...quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:32 schreef GHans7 het volgende:
Was er niet ook ene methode van: maak een berg(je) van sneeuw met een schep, laat dat een halfuur/uur inzakken, en hak er dat uit wat je niet nodig hebt.
ja of maak een grote berg gooi daar water over en hak de volgende dag de binnenkant eruitquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:32 schreef GHans7 het volgende:
Was er niet ook ene methode van: maak een berg(je) van sneeuw met een schep, laat dat een halfuur/uur inzakken, en hak er dat uit wat je niet nodig hebt.
We are Inuit!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:47 schreef Zwansen het volgende:
zo'n Eskimo figuur
Haha, coole sneeuwpop!quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:02 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn broer heeft deze gisteravond gemaakt
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |