Verstand komt met de jaren dan... of met de maanden in dit geval.quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heb jij wel gezien hoe oud dit topic is?
Tegenwoordig ben ik véél beter bezig.
verklaar mij het geheim achter die vooruitgang !quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heb jij wel gezien hoe oud dit topic is?
Tegenwoordig ben ik véél beter bezig.
HERBALIFE!quote:Op maandag 14 november 2005 19:10 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
verklaar mij het geheim achter die vooruitgang !
Mooie kickquote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef 6liNes het volgende:
Ik herken mezelf jammer genoeg in sommige reacties, zelf ben ik ook een 'meester' in gerust stellen van mezelf en het uitstellen van het evt. werk. Een leermoment is echter in zoverre nog nooit gekomen omdat ik het nogsteeds wel haal. Keihard op m'n bek gaan is er nog niet van gekomen.
Bedoel het ook niet negatiefquote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef 6liNes het volgende:
Haha, ja...zeer mooie kick. Jammer is alleen die huilie. Een andere mogelijkheid dan een kick was niet mogelijk, omdat ik anders weer het verwijt krijg dat ik een nieuw topic aanmaak dat ergens anders al besproken wordt. Vandaar deze wijze!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:05 schreef Litso het volgende:
Het is nooit te laat om naar school te gaan.
Ga gewoon een jaar of twee fulltime werken. Dan merk je snel genoeg wat je nou eigenlijk wil.
Het heeft mij erg geholpen
heb ff je superdudes bekeken!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef skippy22 het volgende:
En voordat de standaard grappen over bans, zelfmoord en 'een leven zoeken' getapt worden wil ik alvast even melden dat ik al die dingen al heb geprobeerd. Kun je nou helemaal niks lapzwans
Laat mij eens een idee opperen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef 6liNes het volgende:
Om het topic dan ook maar gelijk een nuttige wending te geven (althans poging daartoe):
heeft iemand een vermoeden/idee hoe de zelfdiscipline te vergroten?
Zelf heb ik echt geen idee. Gewoon doen is te simpel, ik doe het dan toch niet. Belonen of straffen werkt ook niet omdat ik daar niet in mee ga. Suggesties iemand?
Huh....? Wie....? Braun....?quote:
Ik herken het helemaal. Wat je zou moeten navragen is of er waar je studeert een soort studievaardigheidsverbeteringscursus. Heb ik zel fook gedaan. Ik zat destijds in een groepje met mensne die allemaal dat soort problemen hadden. Een soort AA maar dan voor studieproblemen. Vrijwel altijd had het niet te maken met de inhoud van de studie maar met zelfdiscipline. We spraken dan elke week af hoeveel uur we ons voornamen om te studeren. Ik heb het toen geleidelijk aan opgepakt, van 6 uur per weke tot 28 uur per week studeren en dat heb ik mijn hele studie gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Dus van 6 uur per week naar 28. En in hoeveel weken heb je dat gedaan, in stapjes van?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal. Wat je zou moeten navragen is of er waar je studeert een soort studievaardigheidsverbeteringscursus. Heb ik zel fook gedaan. Ik zat destijds in een groepje met mensne die allemaal dat soort problemen hadden. Een soort AA maar dan voor studieproblemen. Vrijwel altijd had het niet te maken met de inhoud van de studie maar met zelfdiscipline. We spraken dan elke week af hoeveel uur we ons voornamen om te studeren. Ik heb het toen geleidelijk aan opgepakt, van 6 uur per weke tot 28 uur per week studeren en dat heb ik mijn hele studie gedaan.
Succes.![]()
Leuk zo'n oud-topic terug zien in je active topicsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:04 schreef Leipo666 het volgende:
ik ben er dus ook zo 1 die een avondje van te voren voor het eerst het studieboek voor dat vak openslaat (na hem eerst afgestoft te hebben) en had het voornemen om toen ik naar het HBO ging om echt goed te gaan studeren en me 110% in te zetten... nu 4 jaar later leer ik nog steeds alleen de avond van te voren na het boek afgestoft te hebben, heb ik al mijn vakken tot nu toe gehaald en ben ik bezig met mn afstudeeropdracht zonder ook maar een beetje moeite te hebben moeten doen de afgelopen jaren
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb fucking over 2 uur een toets.
Dirk, dit topic is oud mên!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef Dirktator het volgende:
BrauN, maak een leerschema (hoe basisschool-achtig dit moge klinken) en houd je hieraan. Als je je er niet aan houdt, dan moet je jezelf "straffen" d.m.v. minder bieren of iets dergelijks. In het begin is het moeilijk, maar dit is de enige manier om discipline te krijgen. Succes!!!!
Kutjeblaf, neem het me niet kwalijk, ik heb gezeaupen!quote:
Ohh, ok....dan zal ik voortaan elke keer een nieuw topic aanmaken!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef Syytön het volgende:
Tering, zie net hoe oud dit topic is. Mensen die oude topics omhoog kicken zouden een eeuwige ban moeten hebben![]()
Stapjes van 3 uur per week.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef 6liNes het volgende:
[..]
Dus van 6 uur per week naar 28. En in hoeveel weken heb je dat gedaan, in stapjes van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |