abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:41:16 #101
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_26698745
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef BrauN het volgende:
Dit topic is niet meer relevant, maar laat het toch maar open.

Inmiddels heb ik studeren gewoon afgeschaft want ik weet toch haast alles al.
ach zo herkenbaar eindexamen vwo over 3 weken weinig meer te doen wetend dat je moeite hebt met wis b12 en toch geen fuck uitvoeren het enigste waar ik me wel aan hou is alle lessen volgen van mijn profielvakken en dat is me nog gelukt ook.
maar voor de rest als de dag ervoor
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_26699444
studeren is goed voor je !
pi_26700848
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef Exuimtum het volgende:
Werkelijk waar, of je kiest een studie of niet?

Een beetje regime zal je zeker goed doen.
Ja, maar als je je eigen regime moet opstellen en jezelf degene bent die je telkens een schop onder je kont moet geven, is dat toch 10x lastiger dan als iemand anders je onder de duim houdt.
pi_26702954
Wat herkenbaar (zoals bij velen). Heb over 20 dagen eindexamen en ik loop 1,5 jaar achter met wiskunde b1&2. Ik weet dat ik eraan moet werken maar ik doe het niet . Waarom weet ik niet, want ik wil weg van die klote school en naar de universiteit. Maar met alleen eraan denken kom je er niet .

Ik denk dat het ook wel komt doordat ik nooit op mijn bek ben gegaan en dat is echt hard nodig.
pi_26703983
Je hebt echt precies hetzelfde probleem als ik.
Maar bij belangrijke dingen weet ik mezelf vaak wel door te slaan,
soms ook niet...dus ik ben benieuwd met de aankomende examens.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:34:31 #106
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_26707336
Zou je hopen dat het beter wordt met de jaren....
Ik ben nog steeds zo'n waardeloze nietsnut als de TS

Waarom uitstellen nou mn beste eigenschap is, in plaats van discipline... snap ik nog steeds niet. Na miljoenen jaren evolutie zouden de niets-nut-genen toch al uitgestorven moeten zijn?? So-long Darwin.
Never argue with an idiot,
he'll bring you down to his level and beat you with experience.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:09:33 #107
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_26708387
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Dit moet me nu van het hart want ik heb het helemaal gehad met mezelf. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een waardeloze zelfdiscipline. Ik wil mezelf niet vergelijken met uitkeringstrekkers, maar mijn instelling komt aardig in de buurt.

Ik ben dit jaar begonnen met een puike bedrijfskundige studie, wat ik ook best leuk vind tot nu toe maar ik heb gewoon de motivatie van een zak stront. Het eerste blok heb ik al m'n tentamens gehaald omdat het (bleek later) kinderachtige simpele kutvakken waren. Het tweede blok ben ik hopeloos op m'n bek gegaan doordat ik tentamens een dagje van tevoren ging leren en een boek van 800 pagina's lees je niet in één dag. Tenminste, zo iemand als ik niet...

Nu weer... de herkansingen van die tentamens komen eraan en ik neem mezelf elke dag voor te starten met leren, zodat ik straks niet in tijdnood kom. Je raadt het al, ik heb hooguit 2 bladzijdes gelezen de afgelopen weken. Ik heb godverdomme 1 dag college in de week en de rest kan ik thuis op mijn luie aarsch zitten.

Ik zou élke dag gewoon iets kunnen doen, maar mijn dagen bestaan uit laat opstaan en voornemen om te gaan leren. Dat voornemen schuift steeds een uurtje op totdat ik ga eten. Daarna weer voornemen om te gaan leren totdat het avondeten is. Na het eten trainen en na het trainen ben ik te moe en ga ik niet meer leren.

Ik zou ook meer kunnen gaan werken door mijn vrije dagen maar verdomme... zelfs dat trek ik niet. Ik heb die types die hun studie vergallen door teveel te FOK!ken enzo altijd hard uitgelachen, maar onderhand lijk ik er zelf ook wel eentje.

Voor een trein springen, of mezelf tot de Islam bekeren vind ik iets te extreem, maar in godesnaam, het moet veranderen.

En voordat de standaard grappen over bans, zelfmoord en 'een leven zoeken' getapt worden wil ik alvast even melden dat ik al die dingen al heb geprobeerd.

vraag om een ip-ban als je dat ook uit stelt dan wil ik het wel voor je vragen
Ja... echt!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:15:11 #108
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26708566
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:09 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

vraag om een ip-ban als je dat ook uit stelt dan wil ik het wel voor je vragen
Dat heb ik al regelmatig gedaan en ook gekregen, maar dat helpt geen donder.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:23:45 #109
57586 Bananenman
-----------
pi_26713220
Komt omdat je een gefrustreerde nerd bent die duidelijk teveel op Fok zit
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:31:19 #110
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26713498
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:23 schreef Bananenman het volgende:
Komt omdat je een gefrustreerde nerd bent die duidelijk teveel op Fok zit
Gefrustreerd: Neen.
Nerd: Neen.
Veel op Fok: Correct.

Ik heb teveel vrije tijd, maar daar gaat verandering in komen heur.
pi_26713653
Die OP zou zo een sollicitatie brief van een Fok!-moderator kunnen zijn
De status 'bagger-user' voorbij
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:37:51 #112
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_26713698
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die OP zou zo een sollicitatie brief van een Fok!-moderator kunnen zijn
ze zien em al aankomen zón gefrustreerde nerd
Ja... echt!
pi_26713731
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:37 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

dinsdag 3 mei 2005 @ 23:39:17 #114
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26713754
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:37 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Past dus heerlijk tussen de rest van de crew.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:40:29 #115
57586 Bananenman
-----------
pi_26713799
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BrauN het volgende:

[..]Ik heb teveel vrije tijd, maar daar gaat verandering in komen heur.
Hoezo? Je hebt krijgt een vriendin?

dinsdag 3 mei 2005 @ 23:41:35 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_26713838
Arme BrauN toch! Ik heb het ook gehad, nu nog steeds eigenlijk. Maar gelukkig haal ik nu mijn vakken wel. Met zesjes, maar ik haal ze wel, dat weer wel .
Kom op jongen, je kunt het best wel aan!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:41:51 #117
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26713856
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:40 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ja, ik heb in mijn agenda gezet dat ik 7 mei een vriendin krijg. Ben benieuwd wat de opkomst zal zijn.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:42:07 #118
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_26713870
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:40 schreef Bananenman het volgende:

[..]

DAT IS EEN GOEIE GRAP
Ja... echt!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:42:46 #119
57586 Bananenman
-----------
pi_26713888
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ja, ik heb in mijn agenda gezet dat ik 7 mei een vriendin krijg. Ben benieuwd wat de opkomst zal zijn.
Ah. Nou succes dan maar he!

Psst. Mocht je snel gaan nuecken, foto's komen wel in US he?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:43:03 #120
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26713903
Wat reageert iedereen hier trouwens nog steeds zo inhoudelijk?

Dit topic is maanden oud en om de één of andere schrale reden geschopt...

Ik ben al láng totaal veranderd!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:43:36 #121
57586 Bananenman
-----------
pi_26713919
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:43 schreef BrauN het volgende:

Oh. Ja ik kijk niet naar datums. Sorry.

En schop je fanclub eens van me af
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:44:18 #122
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_26713938
quote:

blijkbaar niet want je zit nog steeds in de ontkennings fase
Ja... echt!
pi_26715561
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zit er ook zwaar over te denken om gewoon te kappen met mijn studie, omdat ik er toch te lam voor ben. Dan ga ik gewoon de bouw in of haal mijn vrachtwagen rijbewijs. Maar ik ben bang dat ik daar dan later juist weer spijt van krijg.
Eigenlijk zou dit topic niet in de Klaagbaak gestart moeten worden, omdat het toch vrij serieus is in tegenstelling tot topics als "wat zijn antilliaanse vrouwen toch irritant" en "bejaarden achter het stuur".

Ik zelf heb mijn VWO enkele jaren geleden gehaald door al die tijd, met 2 vingers in mijn neus en de instelling 'minimale inzet, maximale realisatie', flierefluitend rond te komen. Uiteraard heel jammer dat ik al die tijd mijn capaciteiten niet maximaal benut heb, op de Universiteit kon ik daarmee beginnen, zou je zeggen.
Nou, nee, mooi niet dus. Zowieso was het zwaar vermoeiend om in begin van het academisch jaar nog geen kamer te hebben en wel al het studentenleven probeert te proeven. Zodoende zijn er steeds meer momenten geweest dat ik mijn bedje verkoos boven college's, waardoor ik, ook ivm het niet meer kunnen volgen van verplichte college's en projecten, uit het "ritme" raakte. Tja, en zo gaat dat dan kwartielen achtereen, er is altijd wel iets. Aan het einde van het jaar dacht ik dat ik de studie niet leuk vond (en de mensen daar waren ook niets voor mij), dus besloot ik te wisselen. Maar goed, wanneer je te weinig college's volgt en je zelfs niet aan tentamens waagt weet je natuurlijk ook totaal niet óf de studie überhaupt _jouw_ studie is. Althans, dat kan ik op mij betrekken.
Dit kwartiel ga ik me gewoon _goed_ oriënteren op de juiste studie, waarbij ik in mijn achterhoofd houd dat de mogelijkheid bestaat dat ik al dat moois wat ik hier in mijn studentenstad opgebouwd heb mogelijkerwijs achter mij zou moeten laten. Ook maak ik deze week een afspraak met de studentenpsycholoog op de Universiteit om aldaar een studiekeuzetest te doen.
Wellicht dat dit ook een goede tip voor jou is, bij jezelf te rade gaan wat je wilt studeren. Geloof mij, je wilt zeker wel studeren. Kijk maar eens goed rond bij niet al te succesvolle burgers, zo wil je niet eindigen. Ik ken genoeg verhalen van 40+'ers welke ook niet gedisciplineerd waren, gingen werken, hogerop klommen en toen uiteindelijk maar een parttime studie erbij namen omdat ze het toch wel zonde vonden.
Dus oriënteer je goed op mogelijke studies, maak een gratis afspraak met de studentenpsycholoog voor een test en ga bij jezelf te rade waarom je zou moeten studeren: niet omdat het moet, maar omdat je niet als een kansloze pauper, al bierdrinkende in een zweterig hempje op je plastic tuinstoel op de stoep voor het huis, wilt eindigen, en je NU de kans hebt om te studeren en later de drempel vele malen hoger ligt.

Dixi
pi_26715608
quote:

d0h niet opgelet. Maar lees mijn post eens en reageer daar eens inhoudelijk op, als in: welke stappen heb je ondernomen en heeft het gewerkt. Ben benieuwd namelijk
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:00:46 #125
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26719710
BrauN heeft alle studiewerkzaamheden tot nader order afgeschaft, omdat hij toch alles al weet
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:06:42 #126
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26733016
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 00:41 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

d0h niet opgelet. Maar lees mijn post eens en reageer daar eens inhoudelijk op, als in: welke stappen heb je ondernomen en heeft het gewerkt. Ben benieuwd namelijk
Ik wil eigenlijk best graag als een zweterige bierdrinkende pauper op de stoep voor mijn huisje eindigen.

Maar ik heb geen stappen ondernomen, sorry. Ben nog steeds dezelfde luie flikker als in de tijd dat ik dit topic openen. Een betere instelling tonen is een project voor de lange termijn bij mij. Ik ga trouwens wel gewoon door met m'n studie.
pi_26733048
BrauN is dus eigenlijk dom? of niet?

heb geen zin om dit topic te lezen
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:12:01 #128
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26733113
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:08 schreef DjDev het volgende:
BrauN is dus eigenlijk dom? of niet?

heb geen zin om dit topic te lezen
In tegendeel. Anders was ik niet met elf vingers in mijn neus op de universiteit beland.
pi_26733183
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:

[..]

In tegendeel. Anders was ik niet met elf vingers in mijn neus op de universiteit beland.
elf vingers? ?
Leg uit
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:04:03 #130
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_26741143
Dat klinkt als mij
Ik heb ook zo als baquelapue gespeelt, en zo 1 jaar vernueckt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:18:51 #131
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_31828289
zooo herkenbaar.. met maatschappijleer (wat doet dit kut vak eigenlijks bij Autotechnicus? ) 2x toetsen gemist. en nu 20% toetsenherkansing regeling. als ik die verneuk kan ik van de opleiding rotten.. of een deelexamen die ik ff verneuk met een 4 omdat ik geen zin heb om te leren.. ik eis DIENSTPLICHT!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_31828319
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Dit moet me nu van het hart want ik heb het helemaal gehad met mezelf. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een waardeloze zelfdiscipline. Ik wil mezelf niet vergelijken met uitkeringstrekkers, maar mijn instelling komt aardig in de buurt.

Ik ben dit jaar begonnen met een puike bedrijfskundige studie, wat ik ook best leuk vind tot nu toe maar ik heb gewoon de motivatie van een zak stront. Het eerste blok heb ik al m'n tentamens gehaald omdat het (bleek later) kinderachtige simpele kutvakken waren. Het tweede blok ben ik hopeloos op m'n bek gegaan doordat ik tentamens een dagje van tevoren ging leren en een boek van 800 pagina's lees je niet in één dag. Tenminste, zo iemand als ik niet...

Nu weer... de herkansingen van die tentamens komen eraan en ik neem mezelf elke dag voor te starten met leren, zodat ik straks niet in tijdnood kom. Je raadt het al, ik heb hooguit 2 bladzijdes gelezen de afgelopen weken. Ik heb godverdomme 1 dag college in de week en de rest kan ik thuis op mijn luie aarsch zitten.

Ik zou élke dag gewoon iets kunnen doen, maar mijn dagen bestaan uit laat opstaan en voornemen om te gaan leren. Dat voornemen schuift steeds een uurtje op totdat ik ga eten. Daarna weer voornemen om te gaan leren totdat het avondeten is. Na het eten trainen en na het trainen ben ik te moe en ga ik niet meer leren.

Ik zou ook meer kunnen gaan werken door mijn vrije dagen maar verdomme... zelfs dat trek ik niet. Ik heb die types die hun studie vergallen door teveel te FOK!ken enzo altijd hard uitgelachen, maar onderhand lijk ik er zelf ook wel eentje.

Voor een trein springen, of mezelf tot de Islam bekeren vind ik iets te extreem, maar in godesnaam, het moet veranderen.

En voordat de standaard grappen over bans, zelfmoord en 'een leven zoeken' getapt worden wil ik alvast even melden dat ik al die dingen al heb geprobeerd.
Kweek wat ballen.
Dat is je redmiddel...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_31829932
OK toppers lekker schop weer
pi_31845442
een geruststellend punt: Je hebt een VWO-diploma.

Daarmee kom je iig al niet in de bouw terecht.
pi_31847865
Eerste topic dat ik ooit op Fok! gelezen heb!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:41:48 #136
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848250
herkenbaar. Alleen ben ik iets minder ranzig dan jij. Ben dan al bijna (count has started) afgestudeerd

1. Een net ter plekke bedachte tip.
Maak alles klaar om te studeren (dta lukte je toch nog wel). Prik jezelf dan met een naald in je bil en go for it..

2. Mieter internet de deur uit.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:43:22 #137
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848285
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Woutey het volgende:
een geruststellend punt: Je hebt een VWO-diploma.

Daarmee kom je iig al niet in de bouw terecht.
geef hem geen valse hoop. VWO = laagopgeleid. Je bent dus lager dan een bouwvakker. Checkt de definities van het CBS maar.

Braun kan altijd ook voor een doe studie (= HBO) kiezen. Info of zo of bedrijfsdinges.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:44:20 #138
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848321
nog ene tip: verlaag de grens. Waaorm zou je voor 60 ECTS gaan als 35 ook kan.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:46:08 #139
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848370
tip X:
altijd oude tentamens leren.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:46:39 #140
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848385
of net als Agida doen: studeert een dag, wil later directesecrretaresse worden (banner)
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:47:47 #141
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848423
nog ene tip:
ga met iemand anders studeren. Kan je elkaar aanmoedigen en onder controlle houden.

Vaak zijn het ook opstartproblemen, als je eenmaal bezig bent draait het wel. Heb je daar ook last van?
pi_31848515
Achja, ik heb een middelbare school, universitaire opleiding, een postdoc, een aantal cursussen en vele baantjes later nog steeds hetzelfde probleem. Ik zit nu al vier uur het maken van een tentamen (oké, een belangrijk verschil met vroeger is dat ik nu de opgaven maak en nakijk) uit te stellen. Het gekke is dat het op de één of andere bizarre manier altijd toch nog goed komt. Als ik dan eenmaal aan het werk ga, werk ik ook geconcentreerd en hard.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:51:39 #143
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848561
ander type studie: beta is bijvoorbeeld meer opgaven maken daar medicijnen veel lezen is. Economie zit er tussen in.

misschien is het dus het type studie dat je niet ligt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:55:07 #144
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31848690
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:12 schreef BrauN het volgende:
De kern van mijn probleem is dat ik niet geloof in heel ver van tevoren beginnen met leren voor een tentamen. Ik kan er mezelf absoluut niet toe zetten om 2 weken van tevoren (zoals nu het geval is) te starten met studeren... ik denk dan namelijk elke dag "ach ik begin morgen wel, want ik heb nog tijd zat".

Maar ik ga effe lekker eten en na het eten zullen we wel weer eens zien of we wat gaan doen.
je moet meteen als het blok begint er tegen aan gaan. Desnoods ligt, als je maar wat doet.
pi_31850116
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zit er ook zwaar over te denken om gewoon te kappen met mijn studie, omdat ik er toch te lam voor ben. Dan ga ik gewoon de bouw in of haal mijn vrachtwagen rijbewijs. Maar ik ben bang dat ik daar dan later juist weer spijt van krijg.
Neej joh, gewoon stoppen!

Die zorgen zijn voor later..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_32250554
Gewoon Piraat worden.
  maandag 14 november 2005 @ 06:02:20 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32250589
Doe dit topic toch alsjeblieft op slot. het is een schande voor fok en zijn users.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 november 2005 @ 06:28:42 #148
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_32250624
tvp....dat ik hier nog steeds zit (jawel de nacht moet nog komen voor mij) en zo dus morgen (vandaag) weer een gat in de dag ga slapen zegt wel genoeg toch...
Nobody fucks with The Jesus
pi_32258705
Je zegt dat je je niet met uittrekkingstrekkers wil vergelijken, maar in feite doe je niets anders dan zij; de hele dag op je luie reet zitten en niets doen. Je moet jezelf daarmee juist wel vergelijken, dan realiseer je je misschien dat je niet op hen wil lijken en ga je wel iets doen De redenering die ik mezelf altijd voorhield was "ik heb nooit hoeven leren/werken dus heb ik nu niet de discipline om dat te doen", maar dat is natuurlijk ook gewoon gelul.

Met andere woorden, het is heel makkelijk om je te verschuilen achter het argument dat jij intelligent bent geboren en zij achterlijke boerenlullen zijn, en daarom jij per definitie al niet van hun niveau bent, maar als je eerlijk bent vertoon je gewoon weldegelijk hetzelfde gedrag. Reden genoeg om er iets aan te veranderen lijkt me.
  maandag 14 november 2005 @ 14:53:58 #150
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32258733
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:52 schreef Speth het volgende:
Je zegt dat je je niet met uittrekkingstrekkers wil vergelijken, maar in feite doe je niets anders dan zij; de hele dag op je luie reet zitten en niets doen. Je moet jezelf daarmee juist wel vergelijken, dan realiseer je je misschien dat je niet op hen wil lijken en ga je wel iets doen De redenering die ik mezelf altijd voorhield was "ik heb nooit hoeven leren/werken dus heb ik nu niet de discipline om dat te doen", maar dat is natuurlijk ook gewoon gelul.

Met andere woorden, het is heel makkelijk om je te verschuilen achter het argument dat jij intelligent bent geboren en zij achterlijke boerenlullen zijn, en daarom jij per definitie al niet van hun niveau bent, maar als je eerlijk bent vertoon je gewoon weldegelijk hetzelfde gedrag. Reden genoeg om er iets aan te veranderen lijkt me.
Heb jij wel gezien hoe oud dit topic is?

Tegenwoordig ben ik véél beter bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')