ach zo herkenbaar eindexamen vwo over 3 weken weinig meer te doen wetend dat je moeite hebt met wis b12 en toch geen fuck uitvoeren het enigste waar ik me wel aan hou is alle lessen volgen van mijn profielvakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef BrauN het volgende:
Dit topic is niet meer relevant, maar laat het toch maar open.
Inmiddels heb ik studeren gewoon afgeschaft want ik weet toch haast alles al.
Ja, maar als je je eigen regime moet opstellen en jezelf degene bent die je telkens een schop onder je kont moet geven, is dat toch 10x lastiger dan als iemand anders je onder de duim houdt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef Exuimtum het volgende:
Werkelijk waar, of je kiest een studie of niet?
Een beetje regime zal je zeker goed doen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Dit moet me nu van het hart want ik heb het helemaal gehad met mezelf. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een waardeloze zelfdiscipline. Ik wil mezelf niet vergelijken met uitkeringstrekkers, maar mijn instelling komt aardig in de buurt.
Ik ben dit jaar begonnen met een puike bedrijfskundige studie, wat ik ook best leuk vind tot nu toe maar ik heb gewoon de motivatie van een zak stront. Het eerste blok heb ik al m'n tentamens gehaald omdat het (bleek later) kinderachtige simpele kutvakken waren.Het tweede blok ben ik hopeloos op m'n bek gegaan doordat ik tentamens een dagje van tevoren ging leren en een boek van 800 pagina's lees je niet in één dag. Tenminste, zo iemand als ik niet...
Nu weer... de herkansingen van die tentamens komen eraan en ik neem mezelf elke dag voor te starten met leren, zodat ik straks niet in tijdnood kom. Je raadt het al, ik heb hooguit 2 bladzijdes gelezen de afgelopen weken.Ik heb godverdomme 1 dag college in de week en de rest kan ik thuis op mijn luie aarsch zitten.
Ik zou élke dag gewoon iets kunnen doen, maar mijn dagen bestaan uit laat opstaan en voornemen om te gaan leren. Dat voornemen schuift steeds een uurtje op totdat ik ga eten. Daarna weer voornemen om te gaan leren totdat het avondeten is. Na het eten trainen en na het trainen ben ik te moe en ga ik niet meer leren.
Ik zou ook meer kunnen gaan werken door mijn vrije dagen maar verdomme... zelfs dat trek ik niet.Ik heb die types die hun studie vergallen door teveel te FOK!ken enzo altijd hard uitgelachen, maar onderhand lijk ik er zelf ook wel eentje.
Voor een trein springen, of mezelf tot de Islam bekeren vind ik iets te extreem, maar in godesnaam, het moet veranderen.
En voordat de standaard grappen over bans, zelfmoord en 'een leven zoeken' getapt worden wil ik alvast even melden dat ik al die dingen al heb geprobeerd.
Dat heb ik al regelmatig gedaan en ook gekregen, maar dat helpt geen donder.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
vraag om een ip-banals je dat ook uit stelt dan wil ik het wel voor je vragen
Gefrustreerd: Neen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:23 schreef Bananenman het volgende:
Komt omdat je een gefrustreerde nerd bent die duidelijk teveel op Fok zit![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die OP zou zo een sollicitatie brief van een Fok!-moderator kunnen zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]ze zien em al aankomen zón gefrustreerde nerd
Past dus heerlijk tussen de rest van de crew.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]ze zien em al aankomen zón gefrustreerde nerd
Hoezo? Je hebt krijgt een vriendin?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BrauN het volgende:
[..]Ik heb teveel vrije tijd, maar daar gaat verandering in komen heur.
Ja, ik heb in mijn agenda gezet dat ik 7 mei een vriendin krijg. Ben benieuwd wat de opkomst zal zijn.quote:
Ah. Nou succes dan maar he!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, ik heb in mijn agenda gezet dat ik 7 mei een vriendin krijg. Ben benieuwd wat de opkomst zal zijn.
Oh. Ja ik kijk niet naar datums. Sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:43 schreef BrauN het volgende:
Wat reageert iedereen hier trouwens nog steeds zo inhoudelijk?
Dit topic is maanden oud en om de één of andere schrale reden geschopt...
Ik ben al láng totaal veranderd!
blijkbaar niet want je zit nog steeds in de ontkennings fasequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:43 schreef BrauN het volgende:
Eigenlijk zou dit topic niet in de Klaagbaak gestart moeten worden, omdat het toch vrij serieus is in tegenstelling tot topics als "wat zijn antilliaanse vrouwen toch irritant" en "bejaarden achter het stuur".quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zit er ook zwaar over te denken om gewoon te kappen met mijn studie, omdat ik er toch te lam voor ben. Dan ga ik gewoon de bouw in of haal mijn vrachtwagen rijbewijs. Maar ik ben bang dat ik daar dan later juist weer spijt van krijg.
d0hquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:43 schreef BrauN het volgende:
Ik wil eigenlijk best graag als een zweterige bierdrinkende pauper op de stoep voor mijn huisje eindigen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
d0hniet opgelet. Maar lees mijn post eens en reageer daar eens inhoudelijk op, als in: welke stappen heb je ondernomen en heeft het gewerkt. Ben benieuwd namelijk
In tegendeel. Anders was ik niet met elf vingers in mijn neus op de universiteit beland.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:08 schreef DjDev het volgende:
BrauN is dus eigenlijk dom? of niet?
heb geen zin om dit topic te lezen
elf vingers?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
In tegendeel. Anders was ik niet met elf vingers in mijn neus op de universiteit beland.
Kweek wat ballen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Dit moet me nu van het hart want ik heb het helemaal gehad met mezelf. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een waardeloze zelfdiscipline. Ik wil mezelf niet vergelijken met uitkeringstrekkers, maar mijn instelling komt aardig in de buurt.
Ik ben dit jaar begonnen met een puike bedrijfskundige studie, wat ik ook best leuk vind tot nu toe maar ik heb gewoon de motivatie van een zak stront. Het eerste blok heb ik al m'n tentamens gehaald omdat het (bleek later) kinderachtige simpele kutvakken waren.Het tweede blok ben ik hopeloos op m'n bek gegaan doordat ik tentamens een dagje van tevoren ging leren en een boek van 800 pagina's lees je niet in één dag. Tenminste, zo iemand als ik niet...
Nu weer... de herkansingen van die tentamens komen eraan en ik neem mezelf elke dag voor te starten met leren, zodat ik straks niet in tijdnood kom. Je raadt het al, ik heb hooguit 2 bladzijdes gelezen de afgelopen weken.Ik heb godverdomme 1 dag college in de week en de rest kan ik thuis op mijn luie aarsch zitten.
Ik zou élke dag gewoon iets kunnen doen, maar mijn dagen bestaan uit laat opstaan en voornemen om te gaan leren. Dat voornemen schuift steeds een uurtje op totdat ik ga eten. Daarna weer voornemen om te gaan leren totdat het avondeten is. Na het eten trainen en na het trainen ben ik te moe en ga ik niet meer leren.
Ik zou ook meer kunnen gaan werken door mijn vrije dagen maar verdomme... zelfs dat trek ik niet.Ik heb die types die hun studie vergallen door teveel te FOK!ken enzo altijd hard uitgelachen, maar onderhand lijk ik er zelf ook wel eentje.
Voor een trein springen, of mezelf tot de Islam bekeren vind ik iets te extreem, maar in godesnaam, het moet veranderen.
En voordat de standaard grappen over bans, zelfmoord en 'een leven zoeken' getapt worden wil ik alvast even melden dat ik al die dingen al heb geprobeerd.
geef hem geen valse hoop. VWO = laagopgeleid. Je bent dus lager dan een bouwvakker. Checkt de definities van het CBS maar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Woutey het volgende:
een geruststellend punt: Je hebt een VWO-diploma.
Daarmee kom je iig al niet in de bouw terecht.
je moet meteen als het blok begint er tegen aan gaan. Desnoods ligt, als je maar wat doet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:12 schreef BrauN het volgende:
De kern van mijn probleem is dat ik niet geloof in heel ver van tevoren beginnen met leren voor een tentamen.Ik kan er mezelf absoluut niet toe zetten om 2 weken van tevoren (zoals nu het geval is) te starten met studeren... ik denk dan namelijk elke dag "ach ik begin morgen wel, want ik heb nog tijd zat".
Maar ik ga effe lekker eten en na het eten zullen we wel weer eens zien of we wat gaan doen.
Neej joh, gewoon stoppen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zit er ook zwaar over te denken om gewoon te kappen met mijn studie, omdat ik er toch te lam voor ben. Dan ga ik gewoon de bouw in of haal mijn vrachtwagen rijbewijs. Maar ik ben bang dat ik daar dan later juist weer spijt van krijg.
Heb jij wel gezien hoe oud dit topic is?quote:Op maandag 14 november 2005 14:52 schreef Speth het volgende:
Je zegt dat je je niet met uittrekkingstrekkers wil vergelijken, maar in feite doe je niets anders dan zij; de hele dag op je luie reet zitten en niets doen. Je moet jezelf daarmee juist wel vergelijken, dan realiseer je je misschien dat je niet op hen wil lijken en ga je wel iets doenDe redenering die ik mezelf altijd voorhield was "ik heb nooit hoeven leren/werken dus heb ik nu niet de discipline om dat te doen", maar dat is natuurlijk ook gewoon gelul.
Met andere woorden, het is heel makkelijk om je te verschuilen achter het argument dat jij intelligent bent geboren en zij achterlijke boerenlullen zijn, en daarom jij per definitie al niet van hun niveau bent, maar als je eerlijk bent vertoon je gewoon weldegelijk hetzelfde gedrag. Reden genoeg om er iets aan te veranderen lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |