Vraag je moeder eens voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar mn zusje vind het niet zo leuk meer als een jaar geleden.
voor jou typen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
Maar mn zusje vind het niet zo leuk meer als een jaar geleden.
Ja leuk, die mensen staan altijd met z'n 5'en te leunen op de schoffel en één doet het werkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:35 schreef zijle het volgende:
Stel een doel voor jezelf, zoals binnen een paar jaar je studie afronden. Lukt het niet, ga je bij de groenvoorziening in je woonplaats werken! Lekker op de grasmaaier zitten en schoffelen, dat soor werk
Precies! En na iedere omgedraaide kluit een sjekkie draaienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:36 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ja leuk, die mensen staan altijd met z'n 5'en te leunen op de schoffel en één doet het werk
Bullshit, ik heb 4 maanden als upperman gewerkt (de hele dag stenen sjouwen/slijpen, 14 kuub zand met de kruiwagen verplaatsen, 24 pallets stoeptegels handmatig verplaatsen, muren slopen met een sloophamer) en ik ben nog steeds net zo'n ongedisciplineerde kneus als de TSquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef bierglas het volgende:
Ga 's een tijdje in de bouw werken, of bij de gemeentedienst of stratenmaker of weet ik het., kijken hoelang je dat nog leuk vind.
Wedden dat je er zo van schrikt (als je tenminste om 7 uur 's morgens ergens bovenin iets in elkaar zit te timmeren met -3 graden) dat je met plezier weer naar school gaat
Dan ben jij al helemaal niet te redden. Voor types als jou heb ik nog maar 1 oplossing. Alles afnemen, 's kijken hoe snel je geld wilt verdienen om nog een beetje rijk te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb 4 maanden als upperman gewerkt (de hele dag stenen sjouwen/slijpen, 14 kuub zand met de kruiwagen verplaatsen, 24 pallets stoeptegels handmatig verplaatsen, muren slopen met een sloophamer) en ik ben nog steeds net zo'n ongedisciplineerde kneus als de TS.
Het stomme is dat een groot deel van m'n (overigens hoogopgeleide) omgeving er nog steeds het volste vertrouwen in heeft dat ik stinkend ruik wordquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:48 schreef bierglas het volgende:
Dan ben jij al helemaal niet te redden. Voor types als jou heb ik nog maar 1 oplossing. Alles afnemen, 's kijken hoe snel je geld wilt verdienen om nog een beetje rijk te worden
je draait er in ieder geval niet omheen, dat siert je...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef ChrisJX het volgende:
Joehoe, BrauN! Ben je al aan het studeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |