En ook voor de rest van fok zou het niet onaangenaam zijnquote:
Je kunt jezelf beter nu een schop onder je hol geven en op zijn minst een paar uur per dag leren als dalijk jarenlang spijt hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zit er ook zwaar over te denken om gewoon te kappen met mijn studie, omdat ik er toch te lam voor ben. Dan ga ik gewoon de bouw in of haal mijn vrachtwagen rijbewijs. Maar ik ben bang dat ik daar dan later juist weer spijt van krijg.
Jawel ik woon (nog) wel thuis, maar wil volgend jaar op kamers gaan... Ik denk alleen niet dat ik er dan veel op vooruit zal gaan qua levensstijl.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ga in de bieb zitten leren, op een plek zonder computerDan is de enige afleiding die je hebt rondkijken en daar heb je al gauw genoeg van...
Je woont zeker niet thuis? Je moeder op je laten letten is ook een probaat studiemiddel
Hij vond zichzelf bekeren tot de Islam al te extreem, dit wat jij zegt is toch een stapje extremerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:06 schreef ChrisJX het volgende:
Je woont zeker niet thuis? Je moeder op je laten letten is ook een probaat studiemiddel
Gelukkig, er is dus nog hoop voor mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:52 schreef BrauN het volgende:
Ik heb godverdomme 1 dag college in de week en de rest kan ik thuis op mijn luie aarsch zitten.
Oftewel: Je moeder nu de opdracht geven om je morgenvroeg om acht uur uit je nest te schoppen zodat je om negen uur in de boeken kunt zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:08 schreef BrauN het volgende:
Jawel ik woon (nog) wel thuis, maar wil volgend jaar op kamers gaan... Ik denk alleen niet dat ik er dan veel op vooruit zal gaan qua levensstijl.
Zou het helpen met dit soort voornemens in de ochtend?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oftewel: Je moeder nu de opdracht geven om je morgenvroeg om acht uur uit je nest te schoppen zodat je om negen uur in de boeken kunt zittenComputer uitlaten (als je dat lukt, mij niet
), stekker van de tv eruit trekken en een schema vaststellen: half uur leren, vijf minuten pauze, half uur leren, tien minuten pauze, half uur leren, half uur pauze
Half uur leren, vijf minuten pauze enz.
Als je wilt kan ik morgen wel een support-topic voor je openen: ik sta ook om acht op, begin om negen en dan wil ik best om het half uur even Niet lanterfanten, doooooooorrrrrrrrwerken typen
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:53 schreef BrauN het volgende:
Eén hele goedemorgen. Het beloofd weer een ontzettend schrale dag te worden waarop ik geen ene donder ga uitvoeren. Ik moet dingen doen, echt veel dingen, ik heb de hele dag vrij, dus die dingen zouden gedaan moeten kunnen worden. Maar ik ken mezelf. Er worden vandaag dus geen dingen gedaan.
Houdoe!
Als er érgens is waar ik dus niet kan leren is het zo'n bieb wel (ja ik weet het, dit spreekt mijn eerder gegeven tip tegen). Veel te stil, als ik leer moet ik kunnen bewegen, lawaai maken, opstaan enz.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:07 schreef xman het volgende:
Jij bent niet de enige. Geloof me heel veel mensen hebben hier last van. Studentenpsygoloog wilde ook niet helpen bij mij. Wat wel werkte voor mij was naar een (universiteits)bib te gaan. Daar zie je iedereen studeren en het is heel stil. En dat motiveert enorm, want je studeert samen.
Fokking cliché inderdaad maar een maandje in een werkkamp zou erg vormend zijn voor BrauN (en voor mij en vele andere Fok!kers ook trouwens)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef bierglas het volgende:
Ga 's een tijdje in de bouw werken, of bij de gemeentedienst of stratenmaker of weet ik het., kijken hoelang je dat nog leuk vind.
Wedden dat je er zo van schrikt (als je tenminste om 7 uur 's morgens ergens bovenin iets in elkaar zit te timmeren met -3 graden) dat je met plezier weer naar school gaat
Dan mag je zelfs niet masturberenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat een tijdje een klooster ingaan het beste is.
volgens mij wel hoor, ben ooit eens op school een dagje naar een klooster gegaan. Die gozer die ons begeleidde vertelde dat hij weleens de hand aan zichzelf sloegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef CreativeMind het volgende:
Dan mag je zelfs niet masturberen [afbeelding]
Dat zijn dan ook weer van die typesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, ben ooit eens op school een dagje naar een klooster gegaan. Die gozer die ons begeleidde vertelde dat hij weleens de hand aan zichzelf sloeg
Dat mag je sowieso niet want daar wordt je doof vanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Dan mag je zelfs niet masturberen [afbeelding]
En blind tochquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat mag je sowieso niet want daar wordt je doof van
Ik laat het doenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:27 schreef bierglas het volgende:
[..]
Verbaasd me dat jij nog kan zien wat je typt dan.
Maar mn zusje vind het niet zo leuk meer als een jaar geleden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |