quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
hoe flikte gij dat?quote:GAM [FOK!] America's Army deel 58 2 3 4 5 6 7 » jacco 301 2767 01/03 15:24 - Manneke_Pils
Anders was hij na 5 posts vol geweest, 2 mensen zien het, 2 nieuwe topics, iedereen praat langs elkaar heen, één dicht, de users daaruit moeten terug naar het andere enz.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:13 schreef ZigoSOS het volgende:
TVP
Sorry manneke_pils, maar kan je niet gewoon geduldig wachten, ipv irritant berichtjes gaan posten omdat jij PER SE een nieuw topic wilt openen?
Er zullen geen 2 topics geopent worden want de laatste persoon die reageert in het topic opent, en daar had je gewoon op moeten wachten, stel je voor dat het bij elk topic (maakt niet uit of het ONZ is) zo was dat de laatste 8 berichten door een persoon gewoon volgespamt worden met precies hetzelfde bericht..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Anders was hij na 5 posts vol geweest, 2 mensen zien het, 2 nieuwe topics, iedereen praat langs elkaar heen, één dicht, de users daaruit moeten terug naar het andere enz.
What's the big deal? Als ik echt voor topics openen ging, ging ik wel in Onz Conflict nadoen, ipv vervolgreeksen openen...
Nu was het iig duidelijk waar je moest zijn, wist ik veel dat er meer dan 300 posts in een topic gingen....
En ja, die kleine letters zie ik nu pas, ik dacht altijd dat het zo was..
Maar ik denk niet dat iemand nu het voor een andere clan aan zal zien
En welke honor is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
.
ik moet nu 3577 punten halen voor mn volgende honor![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
.
ik moet nu 3577 punten halen voor mn volgende honor![]()
10-20 = 1000quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:01 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik zit op 38 en moet steeds 3000 punten halen. Van 10 tot 20 is het als het goed is 1000, en van 20 tot 30 2000. Het wordt iig steeds meer .
Hey te gek Jacco.quote:
Tjo, ik leef nog ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:42 schreef Dacide het volgende:
Ha Flexie,
Leef je ook nog?
Speel je ook nog een beetje AA, of is dat inmiddels van de baan?
Ik ken het Flex,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Tjo, ik leef nog ja.
Ik ben aan het afstuderen, dus ik ben erg druk. School gaat nog net ff voor AA.
Zodra ik wat meer tijd heb ga ik weer meer spelen. Belooft.
Ja dat bedoel bij veel spellen worden door de community map packs aangeboden. Maar ik begrijp dus dat dat voor AA niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:35 schreef Dacide het volgende:
Honor 17! Begint aardig op te schieten hé, jacco.
Wat bedoel je met
"Hoe zit het eigenlijk met nieuwe maps? worden die door de community gemaakt of is dat niet mogelijk."
Bedoel je dat maps gewoon door fans zelf gemaakt worden. Dit kan (nog) niet.
Ikzelf speel de laatste tijd eigenlijk alleen bridge en mountain pass. Zit helaas met dikke tijd tekort,
quote:Op zondag 13 maart 2005 09:29 schreef rattaplan het volgende:
ik ben weer terug en lijk wel een neger, wat een zon!
Heb je het wel op een honor server gedaanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef rattaplan het volgende:
zo ist maar net.
Hoe zit het trouwens met de AA tracker?
Tracked ie wel, of zit er een tijdspanning tussen van 1,5 dag?
Anders ben ik wel gruwelijk genaaid, heb wel 50 kills gemaakt vandaag, waar ik niets van terugzie.
En nog wat ander nieuws:
IN QONTROL WAS MEGA VET!!!
Ja ieder z'n keuze hequote:Op maandag 21 maart 2005 23:15 schreef Dacide het volgende:
Dutchman, hoe kan je nou trots zijn op het bezit van een camera (een D70 nog wel)
(heb zelf een 10D)
goede redenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:10 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja ieder z'n keuze heik had al glas voor nikon dus vandaar de D70....
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef Dacide het volgende:
Rog en GotenSS en Rat en Sambal en Ik weer op één en de zelfde pagina....
Dat beloofd wat
Nu de rest nog......
Skynet was toch ook dat defensienetwerk in terminator?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:19 schreef Tha_T het volgende:
Het wordt echt tijd dat die games.skynet.be server official wordt.
same herequote:Op donderdag 10 maart 2005 19:23 schreef CosmoNut het volgende:
hallo allemaal
Ik heb al heel wat game ervaring. Maar bij AA gaat weer net wat anders allemaal. Eerst trainen enzo![]()
maar ik zit al met een probleem die eerste MOUT training ik kom er gewoon niet doorheen, ze zeggen gooi een flash naar binnen en engage the enemy (ik flash naar binnen gooien en die poppetjes neer schieten (kartonnen dinge). En nou zit ik vast. Wie helpt me
ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:43 schreef ROG het volgende:
MOUT is leuk voor erbij, zelf heb ik vooral in mijn beginperiode veel (extra) tijd doorgebracht op die practice-range, M203 onder de knie krijgen, handgranaten mikken enzo.![]()
werkt altijd goed voor surpressing fire.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:07 schreef ROG het volgende:
Heheh, maar de good old spray 'n' pray met de SAW blijft ook leuk! In totale wanhoop je hele magazijn leegratelen op hopelijk iets.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef mechatronics het volgende:
Ik knalde daarom ook altijd 2 van de 3 magazijns leeg ja, of tenminste, vaak dan.
En dan vooruit rennen, en dan heel dat team wat helemaal zit van:
[afbeelding]
omverschieten gaat dan vaak ook wat makkelijker
Ja maar daar gaat het niet om. Die server vind ik gewoon superfijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:48 schreef mechatronics het volgende:
Skynet was toch ook dat defensienetwerk in terminator?
Toch maar verder zoeken zou ik aanradenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het niet om. Die server vind ik gewoon superfijnmaar ondertussen gaat mijn honor niet vooruit
En een hand-pistool.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef ROG het volgende:
Hey lollig, AA action figures!
[afbeelding]
http://radioactiveclown.com/americasarmy/
OpFor heeft FA-MAS geweren tegenwoordig?
14.gif. Probeer ik die servers eensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toch maar verder zoeken zou ik aanraden
Ik heb dat ook gehad met een server voor bridge die met een SF/SPR-mod werkte. Do not and Friends was de naam van die server, dat is zo'n server waar mijn ping meestal on er de 50 ligt en ik nooit maar dan ook nooit lagg had, zelfs niet de eerste ronde.
Alleen zoals jij ook al zei: Je honor stijgt niet echt hard dan
Nu zit ik vooral op 4 vs 4 (bridge)servers, en deze: {UR2D}English Only / No exploits is dan erg aan te raden ook, als je lagg free wil spelen
ik heb dan ook een snelkoppeling van pbweb.exe op mn bureaublad gepleurdquote:
Echt wel vet!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef ROG het volgende:
Hey lollig, AA action figures!
[afbeelding]
http://radioactiveclown.com/americasarmy/
OpFor heeft FA-MAS geweren tegenwoordig?
brother in arms, daar hoorde ik gister een gast over, schijnt super te zijn alleen is er iets met dan veel mensen last hebben van die bug, dat je er na een minuut uitknald.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef rattaplan het volgende:
ey welk spel zou ik kopen? Call of Duty of Brother in Arms...Vooral met online oogmerk.
.....enne draait dat op een 1800 athlon?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:16 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens mij ben ik op een leuke site geland via google op whaaa:
http://users.rcn.com/arneh/what.htm
cool hâhquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:02 schreef Dacide het volgende:
Volgens mij begint ons AA topic weer een beetje te leven.
maandag , 19.30 , ik ben voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:09 schreef Dacide het volgende:
Zekers, maar dat moet ook.
We moeten binnenkortt maar eens met zo veel mogelijk man bridge onveilig gaan maken (of hospital, of iets anders).
FOK!'s grote voorjaar frag
Logitech webcam / headset BUNDEL : ¤70.21 (inc BTW)quote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef mechatronics het volgende:
ik dacht dat ze pas bij de mediamarkt, van logitech of iets voor 12 euro gingen
ik zal ff de makro folder zoeken
ik vind haar leuk nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef mechatronics het volgende:
Ik knalde daarom ook altijd 2 van de 3 magazijns leeg ja, of tenminste, vaak dan.
En dan vooruit rennen, en dan heel dat team wat helemaal zit van:
omverschieten gaat dan vaak ook wat makkelijker
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:12 schreef Dacide het volgende:
Dat zegt meer iets over jou dan over haar
hehe
hehehehequote:Op zondag 27 maart 2005 19:12 schreef Dacide het volgende:
Dat zegt meer iets over jou dan over haar
hehe
heheeeyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[...]
Owja, die snelkoppeling naar pbweb.exe is wel ff handig op je desktop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum zuigt, maar wij zijn toch wel o.kquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:31 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga bijna afscheid van jullie nemen, ben hier bijna nooit meer te vinden en eigenlijk is het toch best wel een kutforum heh.
Tot later gasten!
'T was gezellig. Tot horens!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:31 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga bijna afscheid van jullie nemen, ben hier bijna nooit meer te vinden en eigenlijk is het toch best wel een kutforum heh.
Tot later gasten!
Tjow,quote:
skype kan ook, maar de teamspeak client werkt beter.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:52 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Tjow,
Ja goed, ik heb alleen enorme problemen met AA gehad, waardoor ik wat ongemotiveerd ben geweest om weer te beginnen.
Zie; LINK.
Uiteindelijk heb ik het niet eens kunnen oplossen en heb ik XP compleet opnieuw moeten installeren om er vanaf te komen!![]()
heb ook call of duty gekocht, maar ik speel nog wel regelmatig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef Dacide het volgende:
Speel jij nog regelmatig Rat? Of is het ook nog maar incidenteel
yeah right, als je in het echt ook als een debiel ongecontroleerd schiet, en je schiet je teammate neer, is het gewoon je eigen schuld.quote:you walked in my line of fire!
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 april 2005 14:30 schreef mechatronics het volgende:
Nog irritanter zijn die mensen die zeggen:
[..]
yeah right, als je in het echt ook als een debiel ongecontroleerd schiet, en je schiet je teammate neer, is het gewoon je eigen schuld.
enfin, die 2 teammates, granaat zeker? ach, dat leer je wel
Ik sta ook nog steeds op 35 (43 honor) en ik heb dat nu al 3x gehaaldquote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef c-style het volgende:
Ja oké, maar dan is het overduidelijk dat hij het er om doet
Heeft er nog iemand tips om de sniper training te halen? Kom telkens maar aan 34/40 of 35/40.. Word vervelend telkens nét niet
Hehe, dat is niet mogelijk, dat is een bug in het spel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
Dat MOUT traning level he...hoe haal ik die?
Maar als je de rest hebt gehaald staat er dan niet bij dat je hem gewoon gehaald hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
Opnieuw opstarten helpt niet, en opnieuw inloggen ook niet.
Ingelogd? Basis markmanship wel gedaan? en dan zo de volgende in het rijtje tot je bij MOUT komt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef SHERMAN het volgende:
Medic Training (en andere) zijn allemaal niet beschikbaar.
Eerste 3 gedaan en er staat dus ook mooi bij gehaald. Bij MOUT staat dat ie beschikbaar is. Bij alle andere trainingen staat niet beschikbaar. Dus ik neem aan dat ik ook ingelogd ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ingelogd? Basis markmanship wel gedaan? en dan zo de volgende in het rijtje tot je bij MOUT komt.
Als het goed is, staat er dan bij MOUT ook dat je hem gehaald hebt...
Mooie score & Mooie graphicsquote:Op donderdag 7 april 2005 20:20 schreef ThA_DeViL het volgende:
oeh ik heb me sniper skills nog
[afbeelding]
jah......I'm backquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:35 schreef rattaplan het volgende:
ey headshot, terug van weggeweest?
Hoever heb je het nog in Omerta geschopt? (Nadat ik je al die knaken gegeven heb...)
Mmm, ik heb nu de patch voor 2.2.1 naar 2.3, maar de link van de patch naar 2.2.0 naar 2.2.1 werkt nietquote:Op zondag 10 april 2005 14:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap er geen ruk van.
Ik heb voor een nieuw noob-accountje laatst (in 2.3.0 ) die training ook opnieuw moeten doen en daar deed MOUT het wel gewoon bij mij....
En bij de rest van de mensen waar het niet werkt, was het gewoon dat ze het gehaald hebben, als ze de rest ( de eerste 3) ook hadden gehaald...
Probeer eens online te spelen dan en kijk eens of dat lukt, anders krijg je straks vanzelf de melding:
You need additional training to play this map
Als je die melding niet krijgt, hoef je je niet meer druk te maken en kan je gewoon online..
Zet dan ff goeie link in je OPquote:Op zondag 10 april 2005 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
LoL! Zou dat het probleem zijn bij iedereen?!
Dat ze nog een oudere versie hebben dan 2.3.0 ofzo?
Als dat het is, dan is het wel heel makkelijk op te lossen
quote:Op zondag 10 april 2005 16:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zet dan ff goeie link in je OP. (en idd, als je 2.3 hebt gaan die ventjes in die kamer gewoon dood, of vallen om of whatever).
Ah oke, btw die training is wel hééééééééél saaiquote:Op zondag 10 april 2005 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Dus dat is de fout al de hele tijd
Ik heb dit topic toen gemaakt en moest toen weg, een paar dagen later was ik terug en toen kon ik de OP niet meer editten met de laatste versies...
(het bovenste plaatje werkt ook niet meer bij mij btw. kweet niet bij wie die OP vandaan kwam?!)
Als je basic hebt kan je online, waarom moeilijk doenquote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ah oke, btw die training is wel hééééééééél saai.
Die basic training en dat parachute gebeuren gaat wel maar die tests.
SF maps kan je al spelen vanaf 10 honor maar dan moet je wel de SF training hebben afgerond. Vanaf 15 honor krijg je de betere wapens en andere outfits.quote:Op zondag 10 april 2005 17:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Als je basic hebt kan je online, waarom moeilijk doen
Als je later beter bent kan je die markmanship nog eens opnieuw proberen voor de 36 targets ( ALS je dat nog niet gehaald hebt), om die snipertraining te doen, maar de rest is allemaal niet echt heel belangrijk (vind ik..!)
Je Airborne heb je al.
Medic is leuk voor de punten, maar de kans dat je dood gaat, als je iemand gaat 'healen' is best wel groot, omdat diegene tenslotte toch onder vuur ligt..!
SF is leuk als je SF levels wil gaan doen, maar daar begin je meestal toch niet mee... en die kan je ook volgensmij pas spelen vanaf 15 honor, maar dat weet ik niet helemaal zeker... (iemand?)
HAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:12 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
jah......I'm back
ehm tja...... ik had alles vergokt..... khad op een gegeven moment 80 miljoen voor roulatte gegokt. Dat was dus gelijk weer vergokten toen werd ik vermoord
dat werd volgens mij ergens uitgelegt in een vorig topicquote:Op zondag 10 april 2005 18:50 schreef rattaplan het volgende:
hoe zit dat met dat bind key?
Als ik de console open en ik typ het volgende:
bind x say thats the way the cookie crumbles
Dan gebeurt er natuurlijk niets.... hoe moet het wel?
Ja dat is dan lastig, ik kan je helaas niet verder helpenquote:Op zondag 10 april 2005 19:25 schreef rattaplan het volgende:
i know, maar dan moet ik heel dat topic gaan doorlopen.
quote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb juist met dat spel dat je nu ondertussen wel wat skills opgebouwd hebt en dat ik eerst helemaal vast zat aan Bridge (nog eigenlijk) maar nu ook eens ga kijken bij andere levels!
JRTC farmraid ofzo is ook wel strak
quote:Op maandag 11 april 2005 23:46 schreef Zebbie het volgende:
Ik ren gewoon rond en schiet op alles wat los en vast zit.
Tactiek!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:47 schreef Zebbie het volgende:
Ligt het aan mij, of zit iedereen altijd maar min of meer stil, te wachten tot iemand z'n hoofd om het hoekje steekt om die er af te blazen?.
Ik heb dan in m'n totale cariere misschien pas 5 man omgelegdquote:
JRTC farm raid ruled~!quote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb juist met dat spel dat je nu ondertussen wel wat skills opgebouwd hebt en dat ik eerst helemaal vast zat aan Bridge (nog eigenlijk) maar nu ook eens ga kijken bij andere levels!
JRTC farmraid ofzo is ook wel strak
Care to explain? (Wat was dus de oplossing?)quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:38 schreef Flex82 het volgende:
Voor de mensen die het überhaupt interesseerde: Ik heb mijn BSOD probleem met PB opgelost. Dus kan weer spelen.
Ik zeg ook niet dat iedereen het heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:22 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb er laatst ook een extra HD erbij gezet en dat gaf geen problemen
Owkay.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:03 schreef Tha_T het volgende:
Nee zo bedoel ik het ook niet
Te sloom? Zelfs als je de details helemaal laag zet enzo....? Dan is het wel heel erg..quote:
ja, op ultra lowquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:09 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Te sloom? Zelfs als je de details helemaal laag zet enzo....? Dan is het wel heel erg..![]()
![]()
Goede tip was dat héquote:Op zondag 17 april 2005 18:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hoeft PB nooit meer te updaten?
In het begin was het iedere dag wel raak en nu eigenlijk al een hele tijd niet meer...
Ik denk er nu ook pas aan door de snelkoppeling naar pb_web.exe op mn desktop
toch nogquote:No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2134 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON 9000 SERIES (6414)
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (AttachW_RPK_SAW SFhospital.AttachW_RPK_SAW12, Function AGP.BaseWeaponAttachment.ThirdPersonTrace) <- AWeaponAttachment::PostNetReceive <- HandleStream <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor AttachW_RPK_SAW12) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Man hoe vaak ik daar wel niet voor gekicked wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:06 schreef mechatronics het volgende:
[..]
4e keer omdat ik zou spammen met mijn SAW,.... like duh!t was weer welletjes
ja, spammen met een m203 granaatwerper okee, maar als ik gewoon tientallen seconden lang met die SAW loop te ratelen (machinegeweer) of met een RPK, en zo dus gewoon surpressing fire geeft. dan is dat IMO geen spamquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Man hoe vaak ik daar wel niet voor gekicked wordt
Ja dat bedoel ik ook daarom ook de smiley achter die regelquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ja, spammen met een m203 granaatwerper okee, maar als ik gewoon tientallen seconden lang met die SAW loop te ratelen (machinegeweer) of met een RPK, en zo dus gewoon surpressing fire geeft. dan is dat IMO geen spam
dat is gewoon psychologisch vuur, als je de kogels om de oren vliegen namelijk, ga je niet als een gek lopen rennen, maar blijf je liever even wachten, en op die manier geef ik mijn team de kans om meer de helipad (SF Hospital) over te nemen, puik werk toch?
Is dat bijzonder voor je? Ik word echt schijtziek van die melding, iedere keer als ik speel, komt hij wel een keer langs...quote:
Tof tnx ik ben aan het downen nuquote:Op donderdag 21 april 2005 17:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Download een update!
Download 2.3.0 dan is je probleem verholpen!
En ja we weten het, een foute OP
bind key tekstquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Weet iemand trouwens een link voor al die keybinds, dat er automatisch iets geroepen wordt, zoals Enemy down! Roger! enz. enz.
Die frag out! heb ik al, maar die andere kan ik nergens vinden......
je moet ergens beginnenquote:Op maandag 25 april 2005 17:41 schreef Manneke_Pils het volgende:Eindelijk die snipertraining gehaald
36 out of 40, net op t randje
Maar die trainingen voor die sniperguns zijn wel heeeeel erg makkelijk
Nu snap ik ook, waarom zoveel 11 honor kerels lopen te snipen...
Ja ok, de standaard binds heb ik al, maar ik bedoel dus echt die teksten die je normaal met je 'g-menu' kan roepen..quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:29 schreef rattaplan het volgende:
[..]
bind key tekst
bind 6 'ik ben een aap'
of
bind 8 'waar een wil is ben ik weg'
Urban Assaultquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef Semiphonic het volgende:
Ik heb even advies nodig. Voor het eerst in een half jaar kan ik weer fraggen
. Welke map sinds de nieuwste patch is aan te raden
?
thank uquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef mechatronics het volgende:
gewoon nvidia ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |