Te sloom? Zelfs als je de details helemaal laag zet enzo....? Dan is het wel heel erg..quote:
ja, op ultra lowquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:09 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Te sloom? Zelfs als je de details helemaal laag zet enzo....? Dan is het wel heel erg..![]()
![]()
Goede tip was dat héquote:Op zondag 17 april 2005 18:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hoeft PB nooit meer te updaten?
In het begin was het iedere dag wel raak en nu eigenlijk al een hele tijd niet meer...
Ik denk er nu ook pas aan door de snelkoppeling naar pb_web.exe op mn desktop
toch nogquote:No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2134 MHz with 1023MB RAM
Video: RADEON 9000 SERIES (6414)
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (AttachW_RPK_SAW SFhospital.AttachW_RPK_SAW12, Function AGP.BaseWeaponAttachment.ThirdPersonTrace) <- AWeaponAttachment::PostNetReceive <- HandleStream <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor AttachW_RPK_SAW12) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Man hoe vaak ik daar wel niet voor gekicked wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:06 schreef mechatronics het volgende:
[..]
4e keer omdat ik zou spammen met mijn SAW,.... like duh!t was weer welletjes
ja, spammen met een m203 granaatwerper okee, maar als ik gewoon tientallen seconden lang met die SAW loop te ratelen (machinegeweer) of met een RPK, en zo dus gewoon surpressing fire geeft. dan is dat IMO geen spamquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Man hoe vaak ik daar wel niet voor gekicked wordt
Ja dat bedoel ik ook daarom ook de smiley achter die regelquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ja, spammen met een m203 granaatwerper okee, maar als ik gewoon tientallen seconden lang met die SAW loop te ratelen (machinegeweer) of met een RPK, en zo dus gewoon surpressing fire geeft. dan is dat IMO geen spam
dat is gewoon psychologisch vuur, als je de kogels om de oren vliegen namelijk, ga je niet als een gek lopen rennen, maar blijf je liever even wachten, en op die manier geef ik mijn team de kans om meer de helipad (SF Hospital) over te nemen, puik werk toch?
Is dat bijzonder voor je? Ik word echt schijtziek van die melding, iedere keer als ik speel, komt hij wel een keer langs...quote:
Tof tnx ik ben aan het downen nuquote:Op donderdag 21 april 2005 17:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Download een update!
Download 2.3.0 dan is je probleem verholpen!
En ja we weten het, een foute OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |