Met het spel van Ado Den Haag de laatste tijd kan het een zeer interessante ontmoeting worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:11 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz dit keer winnen we en spelen we tegen Top Oss in de halve finale![]()
![]()
Net zoals het een paar weken geleden ook wel even 8-0 ging wordenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
0-6.
We zijn los, het lek is boven, etc etc.
Kun je ook nog zegge in welke minuut?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:29 schreef Ludacriss het volgende:
2-1 voor Ado !
1x Geert, 1x Edson en een eigen doelpunt van Saijes maar toch winnen we
haha, typisch ajaxpubliek, de arrogantie en de onderschattingquote:Op maandag 28 februari 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-5.
ADO heeft geen schijn van kans.
Om te beginnen hebben jullie dit jaar niet weten te winnen van ons. Den haag heeft bovendien 11 punten uit de laatste 5 wedstrijden gehaald. Draait en heeft zelfvertrouwen. We hebben een gevaarlijke Edson. We spelen thuis in een uitverkocht stadion tegen een kwakkelend, in crisis verkerend Ajax. Dus hoezo onrealistisch te denken dat den haag wint?quote:Op maandag 28 februari 2005 15:19 schreef Robar het volgende:
Ondertussen verkondigt iedereen die Den Haag een warm hart toedraagt dat Den Haag gaat winnen. Wat is dat dan? Realisme kun je het niet noemen.
Leuke actie. Heeft Ado tenminste alles gedaan om spreekkoren en dergelijke te voorkomen.quote:ADO en Ajax werken samen aan sfeer
maandag 28 februari 2005
DEN HAAG - ADO Den Haag en Ajax hebben de handen ineen geslagen om de kwartfinalewedstrijd om de Amstel Cup woensdag soepeltjes te laten verlopen. Volgens een woordvoerder van ADO is een positieve benadering van de beide supportersgroepen daarbij een van de aandachtspunten.
Het uitvak wordt rood/wit aangekleed, het thuisvak draagt het groen/geel van de Haagse club. Er is gratis koffie om de kelen te smeren voor de 'positieve koortjes' die het voor de gelegenheid geformeerde komisch duo Van Dijk en Gelauff al een tijdje in onvervalst Haags aanprijzen.
Mochten tijdens de risicowedstrijd toch onvertogen woorden vallen, dan hebben de supporters ratels in hun clubkleuren, waarmee ze herrie kunnen maken en de negatieve spreekkoren kunnen overstemmen. Over de inzet van veiligheidsmaatregelen binnen het stadion heeft ADO geen mededelingen gedaan.
bron: www.rtvwest.nl
Dat zou erg leuk zijnquote:Op maandag 28 februari 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je bedoelt 4-1
met 2 eigen doelpunten van Ajax
quote:Kwartfinale tegen Ajax in het Zuiderpark is bijna uitverkocht
DEN HAAG | Het loopt storm voor het duel van ADO Den Haag met Ajax voor de kwartfinale van de Amstel Cup, woensdag. Het duel is nog niet uitverkocht, maar het gaat wel die kant op, zegt woordvoerder Tonny Dijkhuizen. "We hebben nog een paar dagen om een uitverkocht huis te krijgen.".
De aftrap in het Zuiderpark is om 20.45 uur. ADO Den Haag doet er alles aan om het beladen duel goed te laten verlopen. De club is een campagne gestart met het duo 'Van Dijk & Gelauff' om fans er op te wijzen dat ze zich 'normaal' moeten gedragen. Gisteren bij ADO Den Haag-FC Utrecht waren er op de tribune geen noemenswaardige incidenten. De fans van ADO Den Haag gedroegen zich nagenoeg voorbeeldig.
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me logies, iedereen van adeu rekent al bijna op iets moois zodat het een hele simpele 0-3 gaat worden ofzo...
Ik bedoel te zeggen dat de kans dat Ajax wint net zo goed aanwezig is als de kans dat Ado wint!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:10 schreef err het volgende:
[..]
Om te beginnen hebben jullie dit jaar niet weten te winnen van ons. Den haag heeft bovendien 11 punten uit de laatste 5 wedstrijden gehaald. Draait en heeft zelfvertrouwen. We hebben een gevaarlijke Edson. We spelen thuis in een uitverkocht stadion tegen een kwakkelend, in crisis verkerend Ajax. Dus hoezo onrealistisch te denken dat den haag wint?
Als dat zo is heb ik daar totaal geen problemen mee.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met 2 eigen doelpunten van Ajax
Stoeltjes rood en witquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.
Wat wordt er bedoeld met 'uitvak rood-wit aankleden'
Was ook op het NOS journaal.quote:Nep ADO-fan aangehouden voor opruiing
dinsdag 1 maart 2005
DEN HAAG - Een 29-jarige Amsterdammer die ervan wordt verdacht opruiende teksten te hebben geplaatst op de website van ADO Den Haag is dinsdagochtend in zijn woning aangehouden. De man is in verzekering gesteld. De Amsterdammer deed zich tijdens zijn daad voor als een ADO-supporter.
Na zijn aanhouding is de man overgebracht naar een politiebureau in Den Haag. De Amsterdammer heeft inmiddels een bekentenis afgelegd.
Politie Haaglanden stelde een onderzoek in toen bleek dat er op de website van ADO Den Haag opruiende teksten waren geplaatst. Met de teksten werden niet alleen de supporters van voetbalclub ADO in een kwaad daglicht gesteld, maar ook opgeroepen tot het plegen van misdrijven.
bron: www.tvwest.nl
ik gebruik geen msn maar mail me maar hier naar toe met je vraag.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[offtopic]
He Ludacriss mag ik je MSN ofzo ik mot je wat vragen over dat satelliet gedoe en polsat sport enzp
[/offtopic]
Het wordt hoe dan ook genietenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop op een zo groot mogelijke uitslag in het voordeel van ADO Den Haag, dat de standaard arrogantie bij die verwaande supporters maar afgestraft mag worden.
Helaas is het realistischer om te denken dat Ajax gaat winnen, maar denk niet dat het een makkelijke wedstrijd gaat worden voor één van beide clubs.
Verwacht een wedstrijd vol strijd, en ludieke spreekkoren die plaats zal vinden in een heksenketel, ik zal genieten morgen!
Het veld is afgedekt met plastic dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
Ik gok op een afgelasting wegens sneeuw
Daar zat ik ook al aan te denken. Hopen dat het wel doorgaat....Uitslag? 1-2quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
Ik gok op een afgelasting wegens sneeuw
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Vaart zit waarschijnlijk weer op de bank. Obodai linksback en Maxwell linkshalf.
Maar tijdens de wedstrijd moet het er toch af, en als het dan nog sneeuwt, dan zie ik het somber in.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:31 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Het veld is afgedekt met plastic dus het zal wel meevallen.
Ik heb wel m'n thermisch ondergoed maar ff uit de kast gehaald, het gaat koud worden vanavond!
Werkt Geert Wilders tegenwoordig bij ADO?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef Ludacriss het volgende:
Sjow vandaag gaan we ze allemaal toezingen en laten we dit keer met z'n alle "er is maar 1 haagse jezus" zingen. Vooral wanneer Geertje eventueel zou scoren.
Veel zingen en springen dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:31 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Het veld is afgedekt met plastic dus het zal wel meevallen.
Ik heb wel m'n thermisch ondergoed maar ff uit de kast gehaald, het gaat koud worden vanavond!
Gaan jullie meedoen met dat "komische" duo? Met teksten als "een ding is zeker, ADO wint de beker"quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef RICOFCDENHAAG het volgende:
http://img236.exs.cx/img236/7227/cupfighters2vh.jpg
3-0 voor Fc DenHaag!!!![]()
hehehe
Jode gaan eraan![]()
Zou dus nog best lastig kunnen wordenquote:ADO ruimt sneeuw in het Zuiderpark
ADO Den Haag rekent erop dat de bekerwedstrijd tegen Ajax ondanks de sneeuw woensdagavond gewoon kan doorgaan.
De regionale consul heeft woensdagochtend de situatie in het Zuiderpark bekeken. Als de zeilen op het veld sneeuwvrij kunnen worden gemaakt, kan er volgens hem gewoon worden gespeeld.
"We werken met man en macht om de zeilen schoon te krijgen. We doen er alles aan om de wedstrijd door te laten gaan. Het is alleen een beetje lastig in te schatten wanneer we de zeilen van het veld kunnen halen. Daar willen we zolang mogelijk mee wachten. " Aldus de woordvoerder van de club.
Heb je daar speciaal een account voor moeten aanmakenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef RICOFCDENHAAG het volgende:
http://img236.exs.cx/img236/7227/cupfighters2vh.jpg
3-0 voor Fc DenHaag!!!![]()
hehehe
Jode gaan eraan![]()
Neuh, ik keil gewoon een paar bommen richting de oost-tribune en houd me bek dan weer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan jullie meedoen met dat "komische" duo? Met teksten als "een ding is zeker, ADO wint de beker".
quote:2/3/2005 - Begonnen met verwijderen zeilen; Duel begint later; doorgaan nog niet zeker [update]
(Van onze verslaggever RvN)
Het Amstel Cup duel tussen ADO Den Haag en Ajax zal zeker niet voor negenen beginnen. De Ajax bus zou vhebben vastgezeten in het verkeer, zo gaan de geruchten. Daarbij krijgt de club dan een kwartier meer om het veld sneeuwvrij te maken. Of het duel doorgaat is nog steeds niet zeker. Dat zal Luinge pas later beslissen.
[update] Inmiddels is begonnen met het verwijderen van de zeilen. De vraag is in hoeverre het onderliggende veld bespeelbaar blijft om 21.00 uur met de sneeuwval die nog steeds gaande is. De selectie van Ajax is inmiddels in het stadion en heeft het veld betreden om de omstandigheden te bekijken.
Liever zo'n prutsstadionnetje met sfeer dan zo'n sfeerloze magnetron.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je ook maar in die mooie, dichte ArenA spelen ipv in zo'n prutsstadionnetje.
zal je zien dat het dak dan inzaktquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je ook maar in die mooie, dichte ArenA spelen ipv in zo'n prutsstadionnetje.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:19 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Liever zo'n prutsstadionnetje met sfeer dan zo'n sfeerloze magnetron.
Ja zegt dat dan man, je laat me schrikkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Nou, áls he.
en dan zit ik weer voor niets in de kroegquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:37 schreef tha_dark het volgende:
Hopen dat het doorgaat. Anders is mijn training voor niks afgelast
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:19 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Liever zo'n prutsstadionnetje met sfeer dan zo'n sfeerloze magnetron.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag op SBS dat half DenHaag staat te sneeuwruimen op het veld
Volgens mij wordt je ook best wel ziek van dit weer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:10 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
op zo een veld kan ajax echt niet winnen....ze voetballen nu weer als een paar dames die ongesteld zijn...
winst voor den haag dus
Zou dat ook misschien niet een heeel klein beetje aan het veld liggen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Eindelijk wordt zichtbaar hoe schadelijk Koeman eigenlijk is geweest. Zulke kansen voor Ado hadden nooit moeten kunnen gebeuren. En zeker niet in de 12e minuut...
Kom op zeg, Ado zal nooit het degradatielevel ontstijgen, laat staan dat het zich moet kunnen meten met een topclub als Ajaxquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:17 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zou dat ook misschien niet een heeel klein beetje aan het veld liggen?![]()
Dus ADO is beter bezigquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Eindelijk wordt zichtbaar hoe schadelijk Koeman eigenlijk is geweest. Zulke kansen voor Ado hadden nooit moeten kunnen gebeuren. En zeker niet in de 12e minuut...
Je krijgt hoe dan ook waar voor je geldquote:
is het niet grappig om te zien dat al die duurbetaalde spelers eindelijk eens moeten werken voor hun centjes ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Beste mogelijkheden tot nu toe voor Ado.
Valt ook niet goed technisch voetbal (Ajaxspel) te spelen op zo'n veld.
Leuk voor jullie.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je krijgt hoe dan ook waar voor je geld
idd!! Werken met je donder voor die schandalige hoeveelheid centen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is het niet grappig om te zien dat al die duurbetaalde spelers eindelijk eens moeten werken voor hun centjes ?
Correctie: op dit moment beste man van Ajax.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
LOL, ik lach me dood om Stekelenburg.
Z'n bijnaam is zeker "The Stuntman"
Het is toch godverdomme niet te gelovenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
idd!! Werken met je donder voor die schandalige hoeveelheid centen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja hoooorrr!! Daar gaan we!! Zappen tussen de wedstrijden!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef Zwansen het volgende:
Bij Emmen werd dus onlangs die lijnenschuiver door de stadionspeaker tot man of the Match benoemd...
Zo slecht speelde Emmen, (tegen Sparta, 0-5 verloren)
Van Halst is toch die kale blanke neger?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn wat mis je nu een Chivu of een van Halst die er wel VOL ingingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 1-0 ADO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
GA EENS EVEN ERGENS ANDERS LOPEN LEUK DOEN?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
Dat zou een stunt zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:33 schreef Tomhoog het volgende:
Wel raar zeg.. ik woon net naast het Zuiderpark en hier ligt alleen nog maar sneeuw. Komt niks meer bij.. en er ligt dus echt niet zoveel als op dat veld :"(
Ze doen het gewoon expres..
Je CapsLock blijft hangen, kneus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:37 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
DIE KUTSCHEIDSRECHTERS IS OMGEKOCHT DOOR EEN CAFEBAAS DIE EEN ILLEGALE TOTO CIRCUIT HEEFT....Hij fluit nadrukkelijk in het voordeel van ajaxx
Ik lees dat ADO beter is...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:37 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
DIE KUTSCHEIDSRECHTERS IS OMGEKOCHT DOOR EEN CAFEBAAS DIE EEN ILLEGALE TOTO CIRCUIT HEEFT....Hij fluit nadrukkelijk in het voordeel van ajaxx
Een Walk-over? Op dit veld op z'n hoogst en kluun over ...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Dacht dat toch duidelijk een aantal *j*x supporters had horen zeggen voor de wedstrijd een eitje zou wordenwaar blijft nou die walk over?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:46 schreef stijgende_ster het volgende:
Woow, dat pausikoar slaat echt aan hoor!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:49 schreef Ricky_ het volgende:
Wat zongen ze nou met dat witte en rooie gedoe?.
Ja, dat zongen ze inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:47 schreef twi het volgende:
Ze zingen juist "En Martin Jol die wordt geen Jood", of ligt dat aan mij?
Ben benieuwd of die idioten van ADO op de hoogte zijn van welke club 'ie nu trainer is
Ja, mooie actie.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Haha, ja ja. En laten we de rol van Harry daarin niet onderschatten!
"De passie die in je zit"quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb Ajax in jaren niet zo slecht zien voetballen als in de laatste tijd...
Hij kwam toch leuk z'n man voorbij.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al was hij gestruikelt en had hij beide benen gebroken zou je het een mooie actie noemen
Zoiets verwachte ik alquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij kwam toch leuk z'n man voorbij.
Maar goed, echt objectief is het allemaal niet nee..
lijkt fok welquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:25 schreef markiemark het volgende:
hoeveel staat het? teletekst doet vaag..
Wat doet die dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
Trabelsi jongen wat doe je!
Ado 0 - 1 Ajaxquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:25 schreef markiemark het volgende:
hoeveel staat het? teletekst doet vaag..
Opstootje en het leek op een soort van ik druk de ogen uit je kopquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat doet die dan ?
Geef eens wat meer info !
En direct wordt Ajax bang...quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
Oh jee, het fenomeen Edson komt in de ploeg bij Ado.
Neej joh, hij wou gewoon die enge sneeuw van z'n handschoenen afhebbenquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Opstootje en het leek op een soort van ik druk de ogen uit je kop
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Opstootje en het leek op een soort van ik druk de ogen uit je kop
Ja dat heeft ook wel watquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej joh, hij wou gewoon die enge sneeuw van z'n handschoenen afhebben
Inderdaad erg slecht niveau, maar daar zal het veld ook zijn invloed op hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:27 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een slaapverwekkend suf spel
Kreeg geel net als Gruljicquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En zeker geen rode kaart ofzo
hoezo, ze hebben toch handschoenenquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad erg slecht niveau, maar daar zal het veld ook zijn invloed op hebben.
die is wel goed maar ja, .. hopeloos uit vorm.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:26 schreef Chadi het volgende:
rosales kan je beter naar het 2de sturen
Beetje jammer dat zoiets niet in het bekervoetbal bestaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind het vreselijk om te denken, maar ik gun Ado eigenlijk op zijn minst gelijkspel..
Hoezo, ze zijn anders toch ook altijd een beetje verliezer ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zoiets niet in het bekervoetbal bestaat
Dat geloof ik eigenlijk bestquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
die is wel goed maar ja, .. hopeloos uit vorm.
volgens het Parool zelfs sufgeluld door de technische staf.
Neuh, tis een plattelandsjongen. Sterk als een beer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig Garisteas geblesseerd. Week of 6 out hoop ik.
Slimme mensen hebben gewoon een verijdbare tv waardoor ze kunnen tv kijken en posten tegelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen tijdens een wedstrijd op tv van hun favoriete club hier gaan posten.
Ja smullen.Mooi dat ie een hattrick heeft gemaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lelijke uitglijder. Hij speelde best okay overigens..
Nee?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen tijdens een wedstrijd op tv van hun favoriete club hier gaan posten.
Vergeef me dat ik lach...quote:
Ja, iemand eruit gooien omdat het even niet lekker gaat heeft Koeman ook vruchten afgeworpen. Geef die gasten gewoon eens tijd om in het spel te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig Garisteas geblesseerd. Week of 6 out hoop ik.
Ik snap er ook niks van.Mijn club is Veendam en reken maar dat ik gekluisterd zal zitten als ze eenmaal op tv komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Tijdens wedstrijden van Feyenoord die op tv zijn, kijk ik hier alleen in de rust even. Bij HCE wedstrijden zit ik hier wel met de radio aan, of af en toe in het stadion maar tijdens een live wedstrijd zit je toch op het puntje van je stoel en niet hier te posten lijkt mij?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Slimme mensen hebben gewoon een verijdbare tv waardoor ze kunnen tv kijken en posten tegelijk.
Btw volgens mij ben jij ook altijd tijdens de Feyenoord wedstrijden aanwezig
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.Mijn club is Veendam en reken maar dat ik gekluisterd zal zitten als ze eenmaal op tv komen.
Wat is jouw club ?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:43 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden van Feyenoord die op tv zijn, kijk ik hier alleen in de rust even. Bij HCE wedstrijden zit ik hier wel met de radio aan, of af en toe in het stadion maar tijdens een live wedstrijd zit je toch op het puntje van je stoel en niet hier te posten lijkt mij?
Man ik weet de uitslag allang. En ik kan lekker onderuit gezakt op mijn stoeltje zitten, handig zo'n TV naast je.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:43 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden van Feyenoord die op tv zijn, kijk ik hier alleen in de rust even. Bij HCE wedstrijden zit ik hier wel met de radio aan, of af en toe in het stadion maar tijdens een live wedstrijd zit je toch op het puntje van je stoel en niet hier te posten lijkt mij?
Hij had vandaag weer 80 minuten met de 8 andere wedstrijden maakt 800 minuten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, iemand eruit gooien omdat het even niet lekker gaat heeft Koeman ook vruchten afgeworpen. Geef die gasten gewoon eens tijd om in het spel te komen.
Het had zo per ongeluk 1-1 kunnen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Man ik weet de uitslag allang. En ik kan lekker onderuit gezakt op mijn stoeltje zitten, handig zo'n TV naast je.
Ik zal de bewijzen van het tegendeel maar even niet hier posten, want dit topic gaat over Ado-Ajax.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:43 schreef ferrarifreak het volgende:
Tijdens wedstrijden van Feyenoord die op tv zijn, kijk ik hier alleen in de rust even.
Ik vind deze wedstrijd ook niet zo spannend... Bij CL wedstrijden zit ik iid ook minder op Fok! das waarquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:43 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Die gozer speelde als een natte krant!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
Van der Vaart erin.
"Sylvie Meis heeft een nieuwe keramieke kookplaaaaaaaaat!!!"
Ok, als ze met 3-0 voor staan post ik wel eens wat ja, maar als je met 1-0 voorstaat tegen zo'n vervelende ploeg als ADO zou ik toch wel met goed voor de tv gaan zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal de bewijzen van het tegendeel maar even niet hier posten, want dit topic gaat over Ado-Ajax.
Kijk ik kan begrijpen dat een 1-0 voorsprong bij Feyenoord erg mager is en erg eng om nog aan te zienquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:47 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ok, als ze met 3-0 voor staan post ik wel eens wat ja, maar als je met 1-0 voorstaat tegen zo'n vervelende ploeg als ADO zou ik toch wel met goed voor de tv gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |