die is wel goed maar ja, .. hopeloos uit vorm.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:26 schreef Chadi het volgende:
rosales kan je beter naar het 2de sturen
Beetje jammer dat zoiets niet in het bekervoetbal bestaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind het vreselijk om te denken, maar ik gun Ado eigenlijk op zijn minst gelijkspel..
Hoezo, ze zijn anders toch ook altijd een beetje verliezer ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zoiets niet in het bekervoetbal bestaat
Dat geloof ik eigenlijk bestquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
die is wel goed maar ja, .. hopeloos uit vorm.
volgens het Parool zelfs sufgeluld door de technische staf.
Neuh, tis een plattelandsjongen. Sterk als een beer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig Garisteas geblesseerd. Week of 6 out hoop ik.
Slimme mensen hebben gewoon een verijdbare tv waardoor ze kunnen tv kijken en posten tegelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen tijdens een wedstrijd op tv van hun favoriete club hier gaan posten.
Ja smullen.Mooi dat ie een hattrick heeft gemaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lelijke uitglijder. Hij speelde best okay overigens..
Nee?quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen tijdens een wedstrijd op tv van hun favoriete club hier gaan posten.
Vergeef me dat ik lach...quote:
Ja, iemand eruit gooien omdat het even niet lekker gaat heeft Koeman ook vruchten afgeworpen. Geef die gasten gewoon eens tijd om in het spel te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig Garisteas geblesseerd. Week of 6 out hoop ik.
Ik snap er ook niks van.Mijn club is Veendam en reken maar dat ik gekluisterd zal zitten als ze eenmaal op tv komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |